APUA!!

apua!

Hei, olen huomannut että välillä kun penikseni on erektiossa ja masturboin niin se jänne on välillä hieman valkoinen mutta välillä punanen. Pystyn masturboimaan kivutta esinahka alhaalla mutta pelkään että joutuisin leikkauttamaan sitä vaikka en todellisesti joutuisi koska se ei ole ollenkaan kivulias. Voiko kondomin kanssa runkkaaminen tehdä kipua ja onko minulla yhtään syytä huoleen.. tämä asia painaa kovasti mieltä.:(

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testaa ihmeessä

      Kokeile niin tiedät

      • alkuperäinen postaaja

        Hei taas, olen nyt testannut runkkausta kondomin kanssa ja se sujui kivuttomasti. Onko minulla yhtään syytä huoleen sillä silloin kun muutama kuukausi sitten ensimmäinen kerran erektiossa rullasin esinahkan alas niin frenulum kiristi, mutta enää ei ole kiristänyt yhtään missään vaiheessa ja runkkaus sujuu kivutta kondomin kanssa ja ilman. . Täytyykö silti olla huolissaan ja voinko harrastaa normaalisti seksiä?


      • vastaisitteko
        alkuperäinen postaaja kirjoitti:

        Hei taas, olen nyt testannut runkkausta kondomin kanssa ja se sujui kivuttomasti. Onko minulla yhtään syytä huoleen sillä silloin kun muutama kuukausi sitten ensimmäinen kerran erektiossa rullasin esinahkan alas niin frenulum kiristi, mutta enää ei ole kiristänyt yhtään missään vaiheessa ja runkkaus sujuu kivutta kondomin kanssa ja ilman. . Täytyykö silti olla huolissaan ja voinko harrastaa normaalisti seksiä?

        Voisitteko vastata


      • Elämää nähnyt
        vastaisitteko kirjoitti:

        Voisitteko vastata

        Jos kireys on poissa, niin ei hätää, paikat pelittää normaalisti. Suosittelen jatkossakin pitämään vehkeet toimintakunnossa, säännöllinen pesu ja "käsityöt" on niitä juttuja, millä paikat pysyy toimintavalmiudessa pitkään =)


      • alkuperäinen postaaja
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Jos kireys on poissa, niin ei hätää, paikat pelittää normaalisti. Suosittelen jatkossakin pitämään vehkeet toimintakunnossa, säännöllinen pesu ja "käsityöt" on niitä juttuja, millä paikat pysyy toimintavalmiudessa pitkään =)

        Selvä, hyvä näin :) Kiitos paljon


      • Nauttikaa toisista
        alkuperäinen postaaja kirjoitti:

        Selvä, hyvä näin :) Kiitos paljon

        Seuraavaksi voit laittaa oikean käden peukalon kaverisi perseeseenja vasurin suuhun. Tämän jälkeen vaihdat niiden paikkoja niin, että laitat oikean käden peukalon suuhun ja vasemman kaverisi perseeseen.
        Jatkat tät niin kauan, että kaverisi huutaa kiimasta ja on peräsuoli liukkaana. Tämän jälkeen voit alkaa lykkiä kaveriasi peräsuoleen niin kauan, kuin visvasellla kalullasi pystyt!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe