avokela?

fishermanshimano

Juu. Olen tuota kattomassa uutta avokela, meni vanha syksyn reissuilla rikki. Oon kattonut Shimano Aernos 2500 kelaa. Onks kellää kokemusta ett kannattaako ostaa ja onko parempaa ehdotusta?

2

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkuvesi

      Tervehdys,
      Itselläni ei kokemusta kyseisestä kelasta, muutakuin kaverin kautta. Jollen väärin muista niin hänellä on 3000:n, jossa ei ole muuta eroa kuin puola, johon mahtuu vähemmän siimaa. Siis puola ei ole niin syvä, kuin 2500:ssa. Oisko tuo versio enemmältikin kuitusiimankäyttöön, en tiedä noista. Joka tapauksessa en ole kuullut hänen nurisevan, kuin jarrun säädöstä, joka voi olla hyvinkin vain kalastajan tyyppiominaisuus.
      Itselläni on Aerlex 3000 ja se on myös hyvä peruskela.
      Nuo kelat on siitä hassuja. Oikea vapa tuo kelasta ominaisuudet esille. Siis itselläni on myös Stella 2500 FE ja aluksi mietin, että mikä tästä tekee niin kummaliisen kelan, ku hintaakin on. No, kun sitten sain sovitettua Abun:n vavan kelaan, jota pääsin testaamaan kaverilta lainaten, niin johan alkoi tapahtua. Toiminnot parani sille tasolle, kuin olin odottanut. Siis hommasin samanlaisen itselleni.
      Mutta, tuo Aernos on varmasti hyvä kela eli suosittelen.
      Tää on mun mielipide Shimano fanina kelojen osalta.

    • Laskee,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe