Tällaista virheilmoitusta tällä kertaa puskee jatkuvasti:
"Sisällön koodausvirhe
Avattava sivu on pakattu virheellisesti tai tuntemattomalla tavalla, eikä sivua voida näyttää.
-Ilmoita sivuston omistajalle tästä ongelmasta."
Nyt siis ilmoitin asiasta @suomi24 ylläpidolle, vai täytyykl ilmoittaa suoraan omistajalle kuten neuvotaankin?
Sisällön koodausvirhe
4
178
Vastaukset
- ajantasalla
Onneksi edes virheilmoitukset pitävät käyttäjät tilanteen tasalla. Tähän mennessä siis on käynyt selväksi että palvelimen kapasiteett on surkea, ja tekninen henkilökunta ei osaa koodata.
- NimettömyysKielletty
Yrittävät vain estää sinun hotspot shieldin tms. käyttöä, täällä alkaa olemaan kovempi internet kuri kuin pohjois-koreassa!
Hei,
Kertoisitko tarkemmin mitä sivua olet yrittänyt avata? Oletko törmännyt useammin tähän virheilmoitukseen ja millä selaimilla? Kaikki muukin tapahtumaan liittyvä lisätieto on vain hyödyksi.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito - MarttaHei,
Mitä selaimia on ollut käytössä? Onko tämä ongelma toistunut johonkin tiettyyn vuorokauden aikaan?
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito - Martta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718