Miten tämän kaavaeditorin saisi mahollisesti toimimaan siten, että "on yhtäkuin (=)" merkki ja /- merkki sun muut normaalit matemaattiset merkit sais edes näkyviin?
word kaavaeditori on paska!
7
4089
Vastaukset
- Sinusta
Harjoittele noiden ohjeiden kanssa niin kyllä se siitä.
http://www.oamk.fi/~elsak/kaveri/word/tokaharj.rtf- joo
Ei nuo ohjeet mitään auta. Kaavat sun muut kyllä näkyy, mutta plus, miinus ,yhtäsuuruus ja sellaset merkit eivät jostain syystä näy.
Eikä itse wordissakaan paljoa kehumista ole. Just äsken katosi jonnekkin Lisää-valikosta Merkki toiminto. Wat te Hell!!?? Justiinsa vähän aikaa sitten olin kyseistä toimintoa käyttänyt...
Se on sen vitun klemmarin vika mikä valittaa kokoajan jotain siinä ala oikealla... Ei hitto mitä bullshittiä! - Sinusta
joo kirjoitti:
Ei nuo ohjeet mitään auta. Kaavat sun muut kyllä näkyy, mutta plus, miinus ,yhtäsuuruus ja sellaset merkit eivät jostain syystä näy.
Eikä itse wordissakaan paljoa kehumista ole. Just äsken katosi jonnekkin Lisää-valikosta Merkki toiminto. Wat te Hell!!?? Justiinsa vähän aikaa sitten olin kyseistä toimintoa käyttänyt...
Se on sen vitun klemmarin vika mikä valittaa kokoajan jotain siinä ala oikealla... Ei hitto mitä bullshittiä!Taisitt itse vetää vahinkossa sen merkin hiirellä pois.
Sen saa kyllä takaisin .Seuraa ohjeita.
Työkalut – Muokkaa – Komennot – vasemmalta puolelta lisää – Etsi oikealta puolelta merkki avaa ylhäältä lisää valikko ja vedä hiirellä merkki takaisin alasvetovalikkoon tai pikanäppäimeksi työkaluriville.
Niin se merkkien näkymättömyys on outoa juttu onko sulla näppäimistö kunnossa.
- tb-
itellä on sama ongelma, jos joku tietää ratkasun tähän ni kertokaapa , on pari koulujuttua palauttamatta sen takia... kokeilin jo eri office versioitakin , mut eipä ollu siitäkään kiinni... :(
- aaa
Jos kokeilette laillista versiota?
- tb-
aaa kirjoitti:
Jos kokeilette laillista versiota?
Eipä kuule ole siitä kiinni, kun sattuupi olemaan iha orggis versio kyseisestä softasta...
- pimeeeee
tb- kirjoitti:
Eipä kuule ole siitä kiinni, kun sattuupi olemaan iha orggis versio kyseisestä softasta...
Kuka hullu ostaa tollasen softan, joka ei edes toimi? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943839Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512712Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741290Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101149- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt211800Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua54668