Miten tämän kaavaeditorin saisi mahollisesti toimimaan siten, että "on yhtäkuin (=)" merkki ja /- merkki sun muut normaalit matemaattiset merkit sais edes näkyviin?
word kaavaeditori on paska!
7
4071
Vastaukset
- Sinusta
Harjoittele noiden ohjeiden kanssa niin kyllä se siitä.
http://www.oamk.fi/~elsak/kaveri/word/tokaharj.rtf- joo
Ei nuo ohjeet mitään auta. Kaavat sun muut kyllä näkyy, mutta plus, miinus ,yhtäsuuruus ja sellaset merkit eivät jostain syystä näy.
Eikä itse wordissakaan paljoa kehumista ole. Just äsken katosi jonnekkin Lisää-valikosta Merkki toiminto. Wat te Hell!!?? Justiinsa vähän aikaa sitten olin kyseistä toimintoa käyttänyt...
Se on sen vitun klemmarin vika mikä valittaa kokoajan jotain siinä ala oikealla... Ei hitto mitä bullshittiä! - Sinusta
joo kirjoitti:
Ei nuo ohjeet mitään auta. Kaavat sun muut kyllä näkyy, mutta plus, miinus ,yhtäsuuruus ja sellaset merkit eivät jostain syystä näy.
Eikä itse wordissakaan paljoa kehumista ole. Just äsken katosi jonnekkin Lisää-valikosta Merkki toiminto. Wat te Hell!!?? Justiinsa vähän aikaa sitten olin kyseistä toimintoa käyttänyt...
Se on sen vitun klemmarin vika mikä valittaa kokoajan jotain siinä ala oikealla... Ei hitto mitä bullshittiä!Taisitt itse vetää vahinkossa sen merkin hiirellä pois.
Sen saa kyllä takaisin .Seuraa ohjeita.
Työkalut – Muokkaa – Komennot – vasemmalta puolelta lisää – Etsi oikealta puolelta merkki avaa ylhäältä lisää valikko ja vedä hiirellä merkki takaisin alasvetovalikkoon tai pikanäppäimeksi työkaluriville.
Niin se merkkien näkymättömyys on outoa juttu onko sulla näppäimistö kunnossa.
- tb-
itellä on sama ongelma, jos joku tietää ratkasun tähän ni kertokaapa , on pari koulujuttua palauttamatta sen takia... kokeilin jo eri office versioitakin , mut eipä ollu siitäkään kiinni... :(
- aaa
Jos kokeilette laillista versiota?
- tb-
aaa kirjoitti:
Jos kokeilette laillista versiota?
Eipä kuule ole siitä kiinni, kun sattuupi olemaan iha orggis versio kyseisestä softasta...
- pimeeeee
tb- kirjoitti:
Eipä kuule ole siitä kiinni, kun sattuupi olemaan iha orggis versio kyseisestä softasta...
Kuka hullu ostaa tollasen softan, joka ei edes toimi? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst305650- 2154378
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473847Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1433319PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija253052Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361938Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191708Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.581682Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368