Hierontaa ilman ajanvarausta?

Selkä jumissa

Okei, olen melko varaton nuori nainen/tyttö(19v) ja selkäni on totaallisen jumissa. Etsin jotain hyvää hierojaa joka osaisi suhtkoht okei hoitaa hommansa.
Mulla ei oo vaan varaa maksaa niit kaikista kalliimpia paikkoja ja ei yhtään innostais alkaa aikaa varailee, vaan mennä suoraan liikkeeseen kysymään, että löytyiskö vapaata tilaa sen päivän puolelle. Eikö näitä löydy pk-seudulta?
Mulla on tosi alhainen kipukynnys, ettei hieroja saisi olla kovin kovakourainen.
Ja itsetunto on aika alhainen, etten halua hierojalle joka arvostelee mun kehoa silmillään.

5

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulutettu hieroja

      Moikka, hinta ei takaa aina laatua, joten kannattaa googlailla lähiseudun hierojia ja katsoa löytyisikös heistä jotian juttua neitstä tai millaista tietoa heidän nettisivuilta löytyy. Hintaan monesti vaikuttaa kaupunginosa, asiakasmäärät, erikoishoidot yms.

      Kaikilla koulutetuilla hierojilla pitäisi olla lähtökohtaisesti, ainakin perusosaaminen. Voit tsekata onko hierojasi koulutettu hieroja Valviran terveydenhuollon ammattilaisten rekisterissä https://julkiterhikki.valvira.fi/

      Tämän ammatin harjoittajan kannalta on monesti parempi, että asiakas varaa ajan etukäteen puhelimitse, sähköpostilla tai tekstarilla, koska on aina harmillista, jos toisen asiakkaan hoito joudutaan keskeyttämään esim. ovien avausta/kyselyjä varten. Osa hierojista ei myöskään vastaa puhelimeen hoidon aikana, vaan heillä on vastaaja tai soittavat takaisin, kun hoito on loppu. Monista paikoista voi saada ajan samallekin päivälle, mutta etukäteen varattu aika on helpompi sovittaa omiin aikatauluihinkin.

      Alhainen kipukynnys ei ole ongelma ammattitaitoiselle hierojalle, koska hieronta on aina yhteispeliä asiakkaan kanssa eli pitää osata kuunnella, tuntea ja kysyä, miltä asiakkaasta tuntuu. Jos jokin tuntuu epämukavalta, niin siitä pitää heti sanoa, jotta hieroja voi muuttaa tekniikkaa tai hieronnan kovuutta.

      Ammattilaiset eivät myöskään arvostele ketään ulkonäön tai muiden ominaisuuksien perusteella, koska ovat varmasti kohdanneet hyvin monenlaisia asiakkaita.

      Rohkeasti vaan etsimään ja kysymään!

    • Mispäin pk seutuu

      Kohikäyntinä teen sopu hintaan

    • Toinen hieroja(PK:S)

      Klassinen/urheilu hieronta, koht. hinnat. p.045 47057966.

      • Selkä jumissa

        En halua soittaa puheluita, joten linkatkaa mielummin tiedot jostain.


    • Koulutettu hieroja

      Täällä taitaa tuo suora mainostaminen olla kiellettyä, joten nyt joudut vain itse etsimään tietoa.

      Lähtökohtaisesti en kyllä varauksetta luottaisi hierojaan, jolla ei ole toiminimeä tai varsinkaan jos häntä ei löydy Valviran rekisteristä. Toki jos on joku tuttu tai tiedät että on luotettava, niin siitä vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe