edelleen muistoissa.

kestofani18

Kaikillehhan se on selvää Kari Tapion musiikki elää eikä kuole koskaan,mutta mielenkiinnosta kuitenkin kyselen muilta faneilta ja myöskin ei niin faneilta että vieläkö Klabbiksen laulut pauhaavat teillä mankassa vai ovatko levyt kenties jääneet hyllyyn pölyttymään. Itse olen vasta 18.vuotias mutta kerkesin koko pienen ikäni kuuntelemaan Klabbia ja käymään hänen keikoillaan. Silti vaikka kuolemasta on jo aikaa olen kuunnellut Karin lauluja lähes päivittäin, joten miten teillä muilla? (:

15

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

      Melkeimpä jokapäivä kuuntelen Karia,myös katselen vanhoja whs nauhoja,kun olen joskus nauhottanut telkkarista konsertteja,,niin useimmiten pistän Karin nauhan pyörimään ,kun ajelen kuntopyörällä,ja puhelimessa on soittoäänenä,herätysäänenä ja viestiäänenä Karin kappale, ..Kari on mun suuri idoli,kaikki levyt olen ostanut,mukava että täällä on muitakin Kari faneja.

    • mummu 65

      Olin Kari Tapio Fani hänen eläissään.
      Ei hänen vertaista ole tullut ja tuskin tuleekaan

      Tosin en kuuntele hänen musiikkia nykyään lainkaan.
      Kuoleman jälkeiset lehtijutut Karin perheasioista himmensi Karin tähteyden-
      Aikansa kutakin

    • mummi vm.39

      En kuuntele enää, cheek on uusi ykkönen!

      • Myös Cheekin fani

        'mummi vm. 39',
        Cheek on todella poikkeavan hyvä artisti. Hänellä on hyvin erilaisista fanittajista koostuva joukko tukenaan.


      • Cinderella.

        Räppi on vaan räkimistä mikkiin, ei musiikkia.
        Todellakin nuo perheasiat sai himmenemään loistoa mutta musiikkihan on eri asia ja se ei himmene.


      • Myös.Cheekin.fani
        Cinderella. kirjoitti:

        Räppi on vaan räkimistä mikkiin, ei musiikkia.
        Todellakin nuo perheasiat sai himmenemään loistoa mutta musiikkihan on eri asia ja se ei himmene.

        Musiikkimakuja on erilaisia. Minulle rap on juuri sitä oikeaa musiikkia ja artistina tietenkin Cheek. Ja Cheek kehittyy jatkuvasti ja hänen musiikkinsa tuntuu aina hyvältä.


    • pölygramohvooni

      Edelleen kuuntelen Karia. Ehken ihan päivittäin, vaan sanotaan,että viikottain. Enkä ole kyllästymisen merkkejä nähnyt. Juuri pengoin ajatusmaailmaani ja muistelin muutamia niistä 70:stä Karin keikasta, joilla kävin hänen elinaikanaan.
      Monet kerrat juteltiin Karin kanssa, halattiin ja naurettiin. Hän oli sellainen lämpöinen karhu. Joku voi olla eri mieltä, ihan vapaasti, vaan minulle Kari oli ystävä.
      Ja kuten sanottu, musiikkinsa elää edelleen ja on yhtä hyvää edelleen.

      • rantelirintelilaa

        Karin fanina aloitin joskus 1995 ja olen sitä edelleen. Ei ole kukaan muu vienyt paikkaa musiikkipuolelta. Toki muitakin kunntelen, mutta Karin laulut ilahduttaa päivän kuin päivän. Mitään räppiä, varsinkaan Cheekiä en kuuntele, vaan vaihdan pian kanavaa.


    • Miksi joku toinen?

      'rantelirintelilaa', miksi et pidä räpistä / Cheekin biiseistä? Kysyn tämän Cheekin fanina. Minua kiinnostaa tietää syitä eri musiikkimakuihin.

      • rintelirantelilaa

        Kaikella kunnioituksella räppäreitä kohtaa - se ei vain olesellainen musiikkilaji joka ei kolahda sielun syöcereihin. Liian yksitoikkoista meikäläiselle. sen myötä en vain jotenkin pidä Cheekistäkään. Ole kyllä yrittänyt pitää, aivain onnistu - sory.
        Kun taas Karin laulut ovat uponneet ja pysyneet aina sydämessä. Sille en voi mitään - enkä haluakaan.


      • pilvisuukko
        rintelirantelilaa kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella räppäreitä kohtaa - se ei vain olesellainen musiikkilaji joka ei kolahda sielun syöcereihin. Liian yksitoikkoista meikäläiselle. sen myötä en vain jotenkin pidä Cheekistäkään. Ole kyllä yrittänyt pitää, aivain onnistu - sory.
        Kun taas Karin laulut ovat uponneet ja pysyneet aina sydämessä. Sille en voi mitään - enkä haluakaan.

        vielä räpistä. Toki ymmärrän, että sillä, yritetään ainakin, ottaa kantaa eri asioihin, mutta usein se vähän tasapaksu riimitys ei pysäytä. Itsekin riimittelen paljonkin, vaan yritän ainakin tehdä sen jotenkin monipuolisemmin.
        Minusta hyvän laulun pitää olla sellainen, joka puhuttaa ja saa väreet kulkemaan selkäpiissä, tai sitten sellainen, joka saa aina hyvälle mielelle.
        Tämä meni nyt sivuraiteille keskustelun kysymyksestä. Täällähän kyseltiin Karin musiikista, joten räppi on siitä kaukana.
        Karin laulut puhuttavat, minua ainakin ja pysäyttävät arjen keskellä. Kari sanoi lauluissaan usein sen, mitä ainakaan suomalainen mies, harvoin sanoo ääneen. Hän oli tunteiden tulkki ja on sitä edelleen. Ja mikä arvokasta:sanoitti laulunsa usein itse. Taito sekin.


      • Miksi.joku.toinen
        pilvisuukko kirjoitti:

        vielä räpistä. Toki ymmärrän, että sillä, yritetään ainakin, ottaa kantaa eri asioihin, mutta usein se vähän tasapaksu riimitys ei pysäytä. Itsekin riimittelen paljonkin, vaan yritän ainakin tehdä sen jotenkin monipuolisemmin.
        Minusta hyvän laulun pitää olla sellainen, joka puhuttaa ja saa väreet kulkemaan selkäpiissä, tai sitten sellainen, joka saa aina hyvälle mielelle.
        Tämä meni nyt sivuraiteille keskustelun kysymyksestä. Täällähän kyseltiin Karin musiikista, joten räppi on siitä kaukana.
        Karin laulut puhuttavat, minua ainakin ja pysäyttävät arjen keskellä. Kari sanoi lauluissaan usein sen, mitä ainakaan suomalainen mies, harvoin sanoo ääneen. Hän oli tunteiden tulkki ja on sitä edelleen. Ja mikä arvokasta:sanoitti laulunsa usein itse. Taito sekin.

        Cheek on tehnyt n. 200 lyriikkaa ja tietääkseni usein myös itse säveltänyt musiikkinsa. Hän osallistuu käsikirjoittajana musiikkivideoillaan jne. jne.
        Minun sieluni kieliä soittelee Cheekin musiikki. On hyvä, että on monenlaista musiikkia - jokaiselle jotakin.


    • Miksi joku toinen?

      Kiitos sinulle vastauksesta :)

      Minä olen miettinyt tätä omaa Cheekin fanitusta ja olen kyllä löytänyt siihen vastauksiakin. Asian selventämiseksi on avaavaa kuunnella muidenkin mielipiteitä.

      Jotenkin luulottelen, että esim. biisien rytmit ja sanat puhuttavat sitä omaa minuutta / tunteita ja koska me ihmiset olemme erilaisia ja eri elämäntilanteissa, niin nämä biisimieltymyksetkin ovat sitten erilaisia. En ole kyllä muuta selitystä löytänyt vielä.

      Kerran näin ohimennen Karin baarissa juomassa kotoisasti kahvia. Oli keikalla täälläpäin. Kiinnitin vain alussa huomioni hänen poikkeavaan olemukseen muihin nähden. Sitten vasta tunnistin hänet. Kyllähän hän lauloi tunteikkaasti ja oli kyvykäs. Hyviä hetkiä sinulle hänen biisiensä seurassa :)

    • KLABBISFANI

      KARI TAPIO PYSY VIERELLÄIN < SIIN ON SITÄ JOTAIN. MARKKU ARON JA KARI TAPION VERSIOT KAPPALEESTA KAIPUU OVAT MYÖS HIENOJA

    • KLABBIS

      YKS MUN LEMPIARTISTEISTA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe