Siis mä oon 01 syntyny tyttö ja mua ärsyttää kun ei saa enemmän kui 20e viikorahaa, SIIS IHA OIKEESTI mä en voi ostaa mitään meikkiä, merkkivaatteita,tai muita normaaleja tyttöjen asioita... ja mulle ostettii ihan paska samsung kun olis ollu vanhemil varaa iphoneen... MUT EI kun kaikki on niin tyhmiä... onko kellään apua
Ärsyttää Vanhemmat
12
79
Vastaukset
- 17+9
Jospa olisit vaan kiitollinen että saat edes jotain eikä tarvitsisi olla tommonen hemmoteltu kakara
Merkkivaatteet ovat enimmäkseen samaa kuraa kuin merkittömätkin, hinta vain on moninkertainen. Tarkoitan tietysti nuorten merkkejä, oikeat merkit ovat asia erikseen. Myös iPhone on ylihintaista kuraa. Sait siis vallan mainion Samsungin ja kehtaat vielä valittaa? Ota jo se kultalusikka pois persauksestasi, kiitos.
- hftixdt56
Tapa ittes, kakara.
Ajatteleppa niitä joilla ei ole edes älypuhelinta tai kunnon vaatteita :/ Onko tämä trolli vai voiko joku olla noin vaativa :/. Minulla on samsung ja siinä ei ole kauheasti eroa mihinkään iphoneen,samsung on ihan hyvä puhelin. Tää on niinkun jostain lastenohjelmasta se hemmoteltu pikku princessa. "Isä osta mulle Iphone 5S" Isä: "tietty saat sen kulta" "Isä osta mulle uus läppäri!" Isä: "Mutta sinähän sait jo viimeviikolla sen kahdentuhannen euron läppärin" "Isääääää!" Isä:" hyvä on kulta" Tolla asenteella ei pitkälle pötkitä.
- Käytä raha viisaasti
Sä saat vaa 20€ viikos... Mä saan 15€ kuukaudes... Ja ostan sil omat vaatteet, meikit ja laukut yms. Lasketaampa nyt. Sä saat vuodessa 1040€ ja mä saan vuodessa 180€. Ostan ehkä yhen laukun kahessa vuodessa tai sit ku edellinen on rikki koska IHMINEN EI TARVII MONTAA LAUKKUA SAMAAN AIKAAN. Sama vaatteissa. Ostan ehkä yhen vaatekappaleen kuukaudes. Ostan myös jonku viiden vuoden välein uuden kännykän. Koska se edellinen toimii vaikka ois pois "muodista". Koko kesän ku on tehy kesätöitä ni saanu rahaa et sain ostettuun tabletin. Koita säki, kannattaa. Ja vielä, mihin ees tarvit mitään merkkivaatteita tai -laukkuja? Käy koreassa ni löydät kaikista merkkivaatteista ja -laukuista täydelliset kopiot 110% halvemmalla.
- ........................
Tämä oli trolli mikäli eräät eivät tajunneet
- mr.näätä
Sulla ei ole mitään oikeutta valittaa. Pyysin mun äidiltä et ostais mulle uuden kännykän. Tulihan sieltä sitte Nokia Asha 311 joka on täysin turha paska. Sekin myös että mä saan tasan 0e viikkorahaa on myös jännä juttu. En kyllä mitään teekkään että ansaitsisin viikkorahaa. Älä sinä kermapersr valita
20 € on ihan sopiva määrä. Ei tuon ikäinen tarvitse rahaa mihinkään kun yleensä vanhemmat maksavat kaiken. Itse en ole koskaan saanut viikkorahaa ja hyvin olen pärjännyt.
- tytteli01-alottaja
HAHHAHHAAA MENITTE LANKAAN TROLOLOLO
kukaan ei voinu saakeli ymmärtää että tämä oli- dun dun dun... trolli.
Siellä se 01-syntynyt tyttö(Jos ees on sitäkään.) hihittää sille, että te meette näin ilmiselvään provoon. Eiköhän haudata tämäkin paska sinne arkistoihin, joihin kukaan ei uskalla mennä(?)
-Siiliö-Jaa. Sieltä tuli jo tunnustuskin, mutta minä olen taas ollut sokea&jossain oudossa tilassa. Aika usein tuntuu, että olin lähimenneisyydessäkin aivan eri ihminen.
- suwastikantti
Joo mulla tulee tollasia tunteita kun katson läksyjäni koulussa. "Mitä helvettiä mä oon kirjottanu?!"
Suwastika joka ei jaksa kirjautua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165