Mulla on läppärissä chrome, johon olen ihan tyytyväinen. Joskus kuitenkin käytän läppäriä heikolla yhteydellä puhelimen kautta, mutta esimerkiksi gmailiin pääsy olisi tärkeää. Mikä olisi mahdollisimman kevyt vaikka pelkät tekstit näyttävä selain, jota voisin käyttää tähän tarkoitukseen? Koneessa on win8.1, mutta koneen sähköpostisovellus ei käytä pikaviestejä. Olisi hyvä joskus päästä muittenkin saittien äärelle pelkän tekstin merkeissä. Mitä suosittelette? Tai voisiko asian ratkaista jotenkin muuten?
kevyt varaselain?
3
126
Vastaukset
Chrome on minun mielestäni aika kevyt selain. Nykyaikainen selain voi vaikuttaa sivujen lataamisnopeuteen eri pakkaustekniikoilla.
Mutta voithan kokeilla Operaa: http://www.opera.com/fi- en oikein osaa
Vähän heikko tuo minun selitys, mutta tarkoitin sellaista lopputulosta kuin esim verkkopankissa on hitaille yhteyksille, että siinä versiossa kaikki "turha" tilpehööri on riisuttu pois kuvista lähtien... Tai miten saisin vaikka Chromeen sellaisen hidasteluvaihtoehdon joskus käytettäväksi? Joskus ikiajat sitten mielstäni selaimissa oli joku vaihtoehto, mistä valita, että skippaa kuvat tms.
Adblock plus ohjelma voi nopeuttaa selaamista sillä se poistaa suurimman osan nettisivu mainoksista: https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb?hl=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1867525Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul804167Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3833641Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1833307Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota932986Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma282514Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?
Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä1172476Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp612080- 211973
- 211876