Ihana näky kun pullukka äidit tepastelee bikineissä pitkin käytäviä ja loiskis... koko allas tyhjenee kun hyppää veteen. Myrsky kenties... aallokko aallokko kutsuu..mutta he voisivat toisten ihmisten tähden pukeutua kokovartalo uimakukuun eikä leikkiä missiä.. ihana näky? no se oli läppää.. oikeesti pukeutuminen on kohteliaisuus muita kohtaan, ja koskee myös uimahalleja.
Pullukka äidit uimahalleissa
68
4751
Vastaukset
- myös miehet
Entäs pullukkamiehet, jotka eivät koskaan pukeudu koko vartalon peittämään uimapukuun?
- Speedot :)
No, juu. Onhan se totta, ettei bikinit minkään kokoisella naisella ole sopiva uima-asu uimahalliin. Bikinit kuuluvat rannalle, auringonottoon, jos nyt kukaan nykypäivänä, enää uskaltaa aurinkoa palvoa.
Tällähetkellä laadukkaita kokouikkareita saa kaupoista 50% alennuksella. - vihjauksia?
Jospa aviomiehet vähän vihjaisisivat vaimoilleen? Oma mieheni (muslimi) vaatii, että minulla on lyhyet lahkeet uimapuvussa, koska hänen mielestään naisen lantion alue on katseen kannalta se "arin". Bikinejä hän ei hyväksyisi ikinä. Tosin en minäkään raskauksien jälkeen :).
- suorasuu2
Mitä se miehellesi kuuluu kuinka pukeudut? Voisitko vihjaista hänelle, että vi##ujako bikinisi hänelle kuuluu. Siinä vaiheessa kun minun mieheni alkaisi _vaatia_ tietynlaista pukeutumista, niin saattaisi hyvin äkkiä huomata nököttävänsä tavarakassiensa kanssa oven ulkopuolella!
Mutta joo, itse olet itsellesi miehesi valinnut. Koita kestää... - seijax1
Siis anteeksi mitä? Miehesikö yrittää määrätä sinun pukeutumisestasi ja kertoa, mikä on sopivaa ja mikä ei? Haloo, nainen, sinä määrät itse itestäsi - ja ihan joka asian suhteen!
- O'tempora O'more!
seijax1 kirjoitti:
Siis anteeksi mitä? Miehesikö yrittää määrätä sinun pukeutumisestasi ja kertoa, mikä on sopivaa ja mikä ei? Haloo, nainen, sinä määrät itse itestäsi - ja ihan joka asian suhteen!
suorasuu2 ja seijax1, kyllä suomalainen nainen kuuntelee mielellään, mitä mies sanoo pukeutumisesta ja toteuttaa mukisematta miehensä toiveet ja vaatimukset. Kyllä!
Mutta miehen pitää olla muslimi.
Kiltti ja sympaattinen, kotitöitä raatava ja työssäkäyvä lapsirakas suomalaismies älköön ikinä uskaltaa arvostella suomi feministi pirttihirmuansa. Jos--- sen rohkeudenpuuskassaan joskus uskaltaa tehdä, niin haistakoon tämä uppiniskainen sovinistisika ruokkoamattomam rämemajan ja lentäköön käytävään häpeämään röyhkeyttään, vaimon sidukka ja suklaa kauppakassin saa sentään jättää sisäpuolelle.
Tähän on tultu, tässä idioottien ja sarvikuonojen maassa! Aamen! - jep jep jep
seijax1 kirjoitti:
"Miehesikö yrittää määrätä sinun pukeutumisestasi ja kertoa, mikä on sopivaa ja mikä ei?"
Niinpä niin, mutta naiset voivat määrät mitä miehensä pukevat päälleen?
Saa/ei saa olla valkoisia tennisukkia/saa/ei saa käyttää verkkareita, tuulipukuja, väljiä farkkuja, tiukkoja farkkuja, puku on liian paljon tai liian vähän....?
Eiköhän se kuitenkin ole niin, että jos yhdessä liikutaan, niin on kumankin kannalta kiva, jos pukeudutaan suurin piirtein
a) niin, että kummallakin on hyvä olla
b) kaverillakin on hyyvä olla siinä mukana
c) otetaan huomioon hyvät tavat
Jos toinen ei ymmärrä asiallisesta pukeutumisesta ja hyvistä tavoista mitään niin eikö häntä saa siinä asiassa opastaakaan!? - heivaa ukko
suorasuu2 kirjoitti:
Mitä se miehellesi kuuluu kuinka pukeudut? Voisitko vihjaista hänelle, että vi##ujako bikinisi hänelle kuuluu. Siinä vaiheessa kun minun mieheni alkaisi _vaatia_ tietynlaista pukeutumista, niin saattaisi hyvin äkkiä huomata nököttävänsä tavarakassiensa kanssa oven ulkopuolella!
Mutta joo, itse olet itsellesi miehesi valinnut. Koita kestää...Juuri näin! Asiaa! Jos aletaan määritellä miten sopii pukeutua niin ukko samantien pihalle. Alistamista ei tule suvaita.
- Voi Äsläminsählämi.
suorasuu2 kirjoitti:
Mutta joo, itse olet itsellesi miehesi valinnut. Koita kestää...Kuslimi mies, voi kuslimin k u s i limit.
"Vaatii että olisi lyhyet lahkeet uimapuvussa"???
Eikö paremminkin pitkät lahkeet ja mieluummin umpi kaapu!
Pian tuo törppö nuijamuija ei pääse uloskaan ilman naamaria. - KALLE KELLO
Voi jumalaata sentään! Miten olis tuo menolippu sinne jonnekkin
- Tossa taannoin
heivaa ukko kirjoitti:
Juuri näin! Asiaa! Jos aletaan määritellä miten sopii pukeutua niin ukko samantien pihalle. Alistamista ei tule suvaita.
naapurissa asui somalipariskunta ja yhden kerrran oli näköjään käyty sielläkin neuvonpitoa. Isännän kaikki vaatteet oli lennätetty trappukonkiin oikein vauhdilla ja pari matkalaukkua perään.
Että ei ne kaikki musulmaanidaamit ole ihan kädettömiä. On ne silti yhdessä taas.
- omenavartalo
No jopas on mies mustasukkainen ja vanhoillinen. Kaikenlaiset ja kokoiset ihmiset saavat nauttia uimisesta. Terve itsetunto ok.
- Speedot :)
Kyllähän uimisesta saa toki kaikki nauttia. Mutta asu täytyy olla käyttötarkoitukseensa ja paikkaan sopiva. Tällöin omenavartaloisella uimarillakin on mukava polskia. :)
- Kysybpävaa
Täytyykö minun (normaalisti kyllä kokouimapuvussa uimahallissa uivan) normaalisti laihan naisen hankkia raskaus ajalle kallis mamma-uimapuku vain sen takia että käyn 3-4 kertaa uimahallissa? Bikineissä tissit pysyy piilossa (ei mitkään miniläpät) ja alaosa on sopiva koko loppupuoliskon raskausajasta. Uimapuku menis pilalle ja toisaalta kun sitä ei ole tarkoitettu valtavalle pallomahalle niin tissit tursuais uimapuvun alta pois jos sitä käyttäsin :D
- Mielikuvia...
Todella harvoin uimahallissa näkee viimeisillään raskaana olevia naisia bikineissä. :D
- olipas hyvä!!!
Mielikuvia... kirjoitti:
Todella harvoin uimahallissa näkee viimeisillään raskaana olevia naisia bikineissä. :D
voi mahoton... siinä on kellukkeetkin ihan omasta takaa heheeeeeeee....
- kysybpävaa
Mielikuvia... kirjoitti:
Olen siis poikkeus! Käyn esikoisen kanssa nimittäin uimassa ja ihan uimahallissa näin talviaikaan ja bikiineissä koska en halua mamma uikkaria ostaa!
- kgkhgfjhgf
Mielikuvia... kirjoitti:
"Todella harvoin uimahallissa näkee viimeisillään raskaana olevia naisia bikineissä"
No et sitten ole paljon uimahalleissa käynyt.... - Mielikuvia...
kgkhgfjhgf kirjoitti:
"Todella harvoin uimahallissa näkee viimeisillään raskaana olevia naisia bikineissä"
No et sitten ole paljon uimahalleissa käynyt....Käyn joka viikko uimahallissa, eikä siellä raskaanaolevia ole BIKINEISSÄ ikuna. :)
Asun kai senverran äveriäämmällä seudulla, että täällä pikkuaideilllä on varaa ostaa uimapukuja. :) - mammauimari
Mielikuvia... kirjoitti:
Käyn joka viikko uimahallissa, eikä siellä raskaanaolevia ole BIKINEISSÄ ikuna. :)
Asun kai senverran äveriäämmällä seudulla, että täällä pikkuaideilllä on varaa ostaa uimapukuja. :)Ei kyse ole aina siitä onko rahaa vaan halusta!
Itse raskaana ollessa kävin uimassa ja ostin mamma uikkarin mutta se kinnas, paino ja ahisti vaikka olin ihan erikoisliikkeestä mokoman hakenut ja amatti ihmisen avustuksella valittiin jotta on oikeaa kokoa ja maha mahtuis hyvin kasvamaan. Siirryin bikineihin, ei mitkään mini laput vaan toppi lahkeellinen alaosa mallisiin joissa maha jää paljaaksi kuitenkin. Ei kiinnosta pitää vaatetta joka ahistaa ku koittaa liikkua!
Jos ne mammat käy eri aikaan siellä teidän äveriäällä alueella. Tai sitten ne äveriään alueen mammat keskittyy syömiseen ja lihomiseen ja unohtaa liikkunnan ilon raskaus ajalla :) - Mielikuvia...
mammauimari kirjoitti:
Ei kyse ole aina siitä onko rahaa vaan halusta!
Itse raskaana ollessa kävin uimassa ja ostin mamma uikkarin mutta se kinnas, paino ja ahisti vaikka olin ihan erikoisliikkeestä mokoman hakenut ja amatti ihmisen avustuksella valittiin jotta on oikeaa kokoa ja maha mahtuis hyvin kasvamaan. Siirryin bikineihin, ei mitkään mini laput vaan toppi lahkeellinen alaosa mallisiin joissa maha jää paljaaksi kuitenkin. Ei kiinnosta pitää vaatetta joka ahistaa ku koittaa liikkua!
Jos ne mammat käy eri aikaan siellä teidän äveriäällä alueella. Tai sitten ne äveriään alueen mammat keskittyy syömiseen ja lihomiseen ja unohtaa liikkunnan ilon raskaus ajalla :)Kyllä meidän hallissa raskaanaolevia naisia näkyy, mutta ei BIKINEISSÄ. Onkohan sinulla jokin lukihäiriö, niin ettet vain millään ymmärrä lukemaasi?
- mikä tantta
Mielikuvia... kirjoitti:
Kyllä meidän hallissa raskaanaolevia naisia näkyy, mutta ei BIKINEISSÄ. Onkohan sinulla jokin lukihäiriö, niin ettet vain millään ymmärrä lukemaasi?
Oletteko ehkä karkottaneet nuo bikineissä uimaan haluavat äititulokkaat nyrpeällä suhtautumisella, joka paistaa sinunkin kirjoituksistasi? Kuulostaa aivan samanlaiselta vallanpidolta toisiin nähden kuin tuo kertomus määräilevästä muslimimiehestä. Oikeaa kukkahattutanttapuhetta!
- ........
Koskeeko tuo tosiaan vain äitejä? Vai miksi mainitaan ainoastaan pullukkaäidit, ei pullukkamiehiä tai lapsettomia naisia?
- HANKI ELÄMÄ
Niin, olet sama tyyppi, joka ihmettelee lenkillä tuulupukua pitäviä naisia ja lyhyt hiuksisia naisia....on sulla surkea elämä.
- polskija
Olen pullukka äiti ja 45v mummi, käyn hyvin mielelläni lastenlasten kans uimassa. Arvaappa kelluuko hyvin ja onko meillä kivaa? Käytämme kyllä uikkapukua.
- poiuhgfds
Hyvä ap että otit esille pullukat! Katsos kun maailma paranee, köyhät rikastuu, sodat loppuu ja lapset ei näe nälkää kuhan vaan pullukat katoaisi! Hyvä... jatka tätä niin kaikki maailman katulapset jotka mahdollisella riiskulhollisella viikossa jaksaa hymyillä. Upeaa että näitä ihaniaa elämän pohtioita on maassamme!
- niin mitä sitten...
Mutta eikö uimahalleihin yleensä mennä harrastamaan uimista, eikä toisten ihmisten katselemista ja arvostelemista?
- Ei kai se
siitä ole kiinni että niitä arvostellaan ja katsellaan, vaan siitä että niitä on sitten vain PAKKO katsoa siellä. Luulisin että enemmän tuntisivat itsensä arvottomiksi ja mihinkään kelpaamattomiksi jos niiden katsomista ja näkemistä yrittäisi välttää. Mieti itse!
- männinkäinen q
Hyvä että kaikki rohkaistuvat uimaan -ne pullukatkin. :D Joillakin ei taida itsellään olla hyvä olla kun natisevat tyhjänpäiväisistä asioista.
- No voi helvetti
sentään. Kyllä laihat jaksaa natista joka asiasta. Kohta jo kielletään pullukoilta uimahallitkin. Tuskin ketään pullukka käyttää biksuja katseita kerätäkseen ja koittaakseen näyttää missiltä. Vaan siksi, että ne on helpompi pukea päälle ja riisua märkänä.
Kaikki näkee ihmisen olevan pullukka, on sillä säkki päällä, tai mikä tahansa riepu, joten miksi hävetä ja koittaa piilotella itseään. Sellaisia joita se häiritsee, niin voivat laittaa laput silmille.- Laihaa ei kiinnosta!
Kukaan normaali ja järkevä ihminen ei välitä mitä muilla on uimassa tai edes katsele muiden vaatetusta suuremmin siellä ollessaan. Se ei ole riippuvaista siitä onko laiha vai ei, se on riippuvaista siitä mitä päänsisällä on!
Tämän alotuksen on tehnyt se sama äijänkäppänä joka ajattelee että naisten täytyy olla laihoja, pitkähiuksisia blondeja, meikkatuna myös pururadalla ja aina korkkareissa ja hameessa yms :D Luulee olevansa joku hekumallinen naistenmies mutta silti sillä on aikaa pyöriä tällä palstalla jakamassa noita "elämänohjeita" :D - kellukkeet
Kun kaupunki alkaa oikein tosissaan säästää, sallitaan hallissa uiminen vain pullukoille koska silloin altaaseen tarvitaan vähemmän vettä.
- huumorin kukkanen
Mutta aatelkaa pullukka naista uimahallissa kumiveneessä???? " mä seuduilla näillä, oon tunnettu kalamies..."
- jgkbbl
Laiheliinit ilman ei rintoja, ei ole sen parempi näky kuin isokokoinen nainen. Rehellisesti sanottuna en ole koskaan nähnyt täydellistä naisvartaloa saunassa tai suihkutiloissa, jokaisella on omat virheensä. Saanko kysyä AP oletko hetero ja nainen? Miksi katselet muita uimahallissa, etkö itse ui?
- NainenMyrskynSilmäst
Olen uinut koko puolipitkän ikäni ja omistan lukemattomia bikineja ja ainakin 3 kokouimapukua. Myöntää täytyy, että tuntisin itseni hölmöksi bikineissä uimahallissa, vaikka olenkin kroppani kanssa aivan sinut.
Toki jos ihmisellä ei ole varaa sijoittaa kuin yhteen uima-asuun ja se sattuu olemaan biksut, niin niillähän sitä sitten on halliin mentävä, eikä se kenellekään muulle mitään luulisi kuuluvan.
Kyllä maailmaan iloa mahtuu ja rehevä nainen uimahallissa pikku bikineissä on enemmänkin huvittava kuin surullinen näky. :D - Pitäkää hallinne
Aha. Minulla on pelkät bikinit. Eivät pienimmästä päästä, joten eivät irtoa altaaseen hypätessä. Mutta pitääpä kuitenkin sitten muistaa, etten ole uimahalliin tervetullut. Onneksi te tiedätte paremmin nämä(kin) asiat.
- Mielikuvia.....
Mihin sinä priorisoit rahasi, jollei sinulla ole varaa ostaa parinkympin kokouimapukua?
- ------------
Mielikuvia..... kirjoitti:
Mihin sinä priorisoit rahasi, jollei sinulla ole varaa ostaa parinkympin kokouimapukua?
Jos sinä näet kadulla 20 euron setelin, niin noukitko sen? Jos noukit, niin tarkoittaako se, että sinä tarvitset sen rahan välttämättä johonkin? Vai saatatko ottaa sen vain siksi, että sen kätevästi sieltä maasta saat? Oletettavasti useimmat ihmiset ottaisivat sen kaksikymppisen riippumatta siitä, onko sille juuri sillä hetkellä tarvetta.
Sama asia on uimapuvun tai minkä tahansa muun kanssa. Jos joku kokee, ettei tarvitse kokouimapukua, niin hän ei ehkä sitten tuhlaa siihen rahaa, vaikka sitä rahaa olisikin. Hän saattaa vaikka säästää sen tilillään ja ehkä joskus tarpeeksi tuollaisia turhia ostoja vältettyään lähtee vaikka ulkomaille käyttämään niitä bikinejään biitsille.
Jos aina ostaa kaiken, mihin on varaa vain siksi että siihen on varaa, niin kenelläkään ei silloin olisi koskaan rahaa.
- 182/76 eli normaali
"mutta he voisivat toisten ihmisten tähden pukeutua kokovartalo uimakukuun eikä leikkiä missiä"
Tai sitten sinä voit olla katsomatta tai pysyä kokonaan pois uimahalleista?
No se oli läppä, oikeesti pukeutuminen on tasan jokaisen oma asia. Minä voisin olla aivan yhtä närkästynyt sinun pukeutumisestasi - olisko kiva? Kumpi olsi oikeassa ja kuka sen päättäisi?
Minä pukeudun töissä aina pukuun ja solmioon - et kai sinä vain ole niitä ärsyttäviä huonosti pukeutujia, jotka tulevat tölihin farkuissa ja jossain arkisessa neulepaidassa!?
Pikkuisen pullukat äidit vähissä vaatteissa ovat ihan kivaa katseltavaa :-) - jgökhö
mies myrksyistä.. kenen äiti sinä olet? Äitien jutut?
- xxx99
Läskit naiset ovat irvokkaan näköisiä bikineissä ja yleensä missä
vaatteissa vaan.
PullaMössöt syö itsensä kamalaksi.- komppaan!!
Tuo on NIIN totta!
Läskit miehet ovat irvokkaan näköisiä uimahousuissa ja yleensä missä
vaatteissa vaan.
PullaMössöt syö itsensä kamalaksi.
- Terhi59
Kaikilla on oikeus käydä uimahallissa,
altaalla pukedutaan uima-asuun myös
vauvat.
Suihku- ja saunatiloissa ollaan
aatamin - ja eevanasussa.
Aika selvä asia.- Kotikasvatusta
Ei avauksessa tainut olla kyse siitä, etteikö kaikki saisi uida uimahallissa. Avaaja vain ihmetteli, mikä hinku pullukoilla naisilla on esiintyä bikineissä juuri uimahallissa, jossa ei aurinko paista eikä rusketusta saa. Lapsesta asti olen itse käyttänyt uimahallissa kokouimapukua ja rannalla bikinejä, vaikka olenkin enemmin hoikka kuin pullukka.
Pitääkö tällaisestakin keskustella? Uimahalli on ainakin itselleni ensisijaisesti kuntoilupaikka, vaikka tarjoaakin esteettiset ilonsa. Minulle nyt on yksi lysti miten kukin pukeutuu. Asu vapaa mutta pakollinen on riittävä periaate.
Vierastan ajatustakin että pitäisi alkaa omaa itseään piilottelemaan ja häpeilemään, ikään kuin rajoitettaisiin oikeudet vain tietynkokoisille ja -muotoisille ihmisille.- pullullukka
Niinpäniin. Jokainen saa pukeutua miten lystää. Joskus vaan tulee miettineeksi, että kannattaisko joskus kurkata peiliin, että miltä oikein näyttää, sitä varten se peili on keksitty. Ihan vaan itsensäkin takia. Ja koskee kyllä ihan kaikenkokoisia.
- läskit piiloon
En usko että oli kyse pullukasta. vaan läskistä naisesta ,mutta ei kehdannut sanoa sitä.
.Kyllä läskeille on liikkeissä myytävänä peittäviä uimapukuja joissa on peittävä hame päällä.Suosittelen,jotta kaikilla olisi uimahallissa mukavaa. - Kotikasvatusta
Koska miehiltä on uimahallissa kielletty kankaiset sortsit taskuineen (epähygieenisyyden vuoksi), niin aivan hyvin naisilta voitaisiin vaatia uimasuksi simppelit kokouimapuvut.
Muutenkaan ei ole järkevää käyttää samaa asua rannalla ja uimahallissa. Katsokaapa tarkkaan biksuja, joiden kanssa olette olleet hiekkarannalla. Kuituihin jää hienoa hiekkaa. Rantabiksut ja halliuikkarit täytyy olla erikseen.- hvlhgblh
Mutta tottahan on erikseen rantabiksut ja hallibiksut!
Rannalla kivat ja söpöt naribiksut ja hallissa sitten sporttisemmat :)
Miksi sen hallivaatteen täytyisi olla kokouikkari jos ei niistä pidä päällä?
- miesten mahat
Naisia haukutaan ja tosi on, että monet ovat ylipainoisia mutta monet ovat kuitenkin synnyttäneet lapset. Moni mies tänä päivänä näyttää siltä kuin olisi viimeisillään raskaana ja juuri menossa laitokselle synnyttämään! Etova maha.
- makeat naurut ,tosi
tämä oli parasta MONI MIES NÄYTTÄÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ KUIN OLISI SYNNYTTÄMÄÄN MENOSSA ETOVA MAHA. HAHHHHHHH.
- Mama sser
Entäs sit kuin raskaana olevat miehet...vielä härskimmän näköistä kun kaljamaha roikkuu...voisivat myös pukea kokouimapuvun....
- seijax2
On mullakin muslimi mies ja ei se oo ikinä puuttunut miten mä pukeudun. Oikeastaan hän haluaakin että pukeutuisin vähän enemmän paljastaviin vaatteisiin. Tykkäs yhdestä pitsisestä villapaidasta, mutta huomasin jälkeenpäin, että valoa vasten mun muodot näkyi selvästi. Ja mitä uimapukuun tulisi, niin hän kyllä haluaa, että käyttäisin bikineitä. Joskus etelässä rannalla makoillessa hän on pyytänyt että otan yläosan pois. Näin mun muslimimies! Ei pidä yleistää.
- vain luurangoille?
Eikö uimahallien ja muiden kuntoilu&liikuntapaikkojen tarkoitus olekaan antaa ihmisille liikuntamahdollisuuksia ja painonpudotuskeinoja?
Teidän mielestänne ylipainoisten pitäisi siis pysyä piilossa kunnes hyvä haltija saapuu, heilauttaa taikasauvaa ja puff! kilot katoavat kuin taikaiskusta itsestään ennenkuin saa mennä harrastamaan liikuntaa?
Liikuntaa jonka puute saa ihmiset lihomaan, mutta sitä ei kuitenkaan saisi harrastaa kuin luurangot ja anorektiset missit?
Millaisia keinoja painonpudotukseen suosittelisitte, jos uimahallit ja kuntosalit ovat painonpudotusta haluavilta kielletty? Lääkärit kuitenkin lääkkeiden ja leikkausten sijaan ensikädessä suosittelevat liikunnan lisäämistä. - mitä se sulle kuuluu
Anna meidän olla. Hanki silmälaput. Osta oma uima-allas. Ala harrastaa esim. tunturijuoksua Lapissa, niin näet lihavia ihmisiä harvemmin. Simply, get a life.
- ex-pullero
Sanoisin, että melkein jokaisella paino nousee ainakin jonkun verran raskauden loppuvaiheessa. Myös rintojen koko kasvaa 1-2 kuppikokoa helposti jo raskauden loppuvaiheessa. Vatsan koon palautuminenkin vie aikaa synnytyksen jälkeen. Minusta ainakin on rahan haaskausta maksaa äitiysvaatteista yhtään enempää kuin on pakko. Itse jouduin ostamaan esim. isommat kengät jalkojen turvotuksen takia. Kun vauvaakin varten pitää ostaa kaikenlaista, niin uimapuku raskauden loppuajalle ja synnytyksen alkukuukausille ei ole ostoslistan top 30 -listalla.
Jos pullukka äiti kehtaa tulla uimahalliin, niin sehän on erittäin hyvä asia. Vaikka painoa olisi kertynyt esim. vaikean raskauden takia eikä huonosti sujuva imetyskään kuluta tarpeeksi kaloreita, niin ylipainon ei tarvitse jäädä pysyväksi. Tsemppiä kaikille painon kanssa kamppaileville! - erkki1
Eli jos on läski mies pitää ostaa Borat - uimapuku
- klgh
Niin, siellä uimahallin suihkussahan ne pullukkaäidit on ihan alasti. Mietippä ap sitä. Mikäs olis sopiva pukukoodi sinne suihkuun, ettei esteettinen silmäsi saisi tuskia?
Oikeesti, anna olla, jokainen pukeutuu niinkuin haluaa. Sillä sipuli. - 13,4%
Eikö siellä hallissa olla uimassa, eikä kyttäämässä muitten vartaloita ?
- bnc73spm
Läski akka navetan taakse ja. Lihava akka on jäte.
- kotiin sieltä
Mun mielästä raskaana olevat naiset saisivat pysyä kotonansa.
Etovia katseltavia yleensäkkin, saatikka uimahalleissa.- KALLE KELLO
Juu ei muutakun kaikki akat nuoresta vanhaan navetan taakse ja.... kun ne nuoretkin sutjakkaat on 25 ikäisinä oikeita valaita, niin siittä vaan joka ämmä lahdattavaksi. Maailma on miesten!!..
- KALLE KELLO
Joopajoo.. Enemmän sinun ja monena muunakin olisin huolissani siitä, missä kaikissa eritteissä siellä uima-altaassa lillutte.. Jos oikeasti tietäisit(te), niin ei taitaisi kiinnostaa pätkääkää kuka minkäkin näköinen on.
- aallokko kutsuu
Mua inhottaa luisevat ämmät! Luut näkyy joka kulmasta, se ei todellakaan ole kaunis näky. Kerran pelstinyhden luukasan altaasta.
Liian laihalla on vaarana että pikinit putoo päältä. Miten sitte tuut altaasta pois, vaikka näkyyhän se veden läpikin jos ui nakupellenä.
Luisevat ja lihavat ei oo kaunis yhdistelmä pikineissä. - Ei halleissa viihtyv
Onneksi ei tarvitse nähdä noita, kun en koskaan käy yleisissä massauimahalleissa, en voi todella sietää noita yleislaitoksia. Kyllä hyvin suuri prosentti todella on noita lyhyitä, pullukoita silmälasipäisiä vanhempia naisia on surullinen näky varmaan miehille. He todella luulevat olevansa vielä missejä ja teinejä. Sisältä voi tuntua, mutta eivät katseet kyllä käänny heidän puoleensa, ainakaan ihailumielessä. Miehilläkin voi olla kaljamahoja, mutta eivät he tuhoudu siinä määrin kuin naiset. Kauneus on katoavaista.
- KALLE KELLO
Niin, mitenhän ne t ukot mahtaa näkyä naisille? Aika surullinen näky. Tosin nyt on melkein sataprosenttisesti unohtunut uimahallien läyttötarkoitus. Itse olen kuvitellut niitä ihan muuhun tarkoituksiin, mutta näyttävät olevan näyttelyhalleja, joten kaikkien kuntien pitää muuttaa niiden nimet xxxxx Näyttelyhalli. Kunnat voisivat järjestää asukkailleen kilpailun minkä ja parhaimman nimiehdotuksen voittanut saa vuoden ilmaiset liput xxxxx Näyttelyhalliin. Tai mikä vielä parempi, kaikki uimahallit lopetetaan tai vastaavasti, ne ketkä haluavat Näyttelyhallissa käydä, hinnan voi nostaa nelinkertaiseksi. Maksakoon ne, ketkä eivät käytä uima.. anteeksi Näyttelyhallia muuta kuin kyyläämiseen
- Jos on
KALLE KELLO kirjoitti:
Niin, mitenhän ne t ukot mahtaa näkyä naisille? Aika surullinen näky. Tosin nyt on melkein sataprosenttisesti unohtunut uimahallien läyttötarkoitus. Itse olen kuvitellut niitä ihan muuhun tarkoituksiin, mutta näyttävät olevan näyttelyhalleja, joten kaikkien kuntien pitää muuttaa niiden nimet xxxxx Näyttelyhalli. Kunnat voisivat järjestää asukkailleen kilpailun minkä ja parhaimman nimiehdotuksen voittanut saa vuoden ilmaiset liput xxxxx Näyttelyhalliin. Tai mikä vielä parempi, kaikki uimahallit lopetetaan tai vastaavasti, ne ketkä haluavat Näyttelyhallissa käydä, hinnan voi nostaa nelinkertaiseksi. Maksakoon ne, ketkä eivät käytä uima.. anteeksi Näyttelyhallia muuta kuin kyyläämiseen
iso klitta niin ei sitä peitä edes pitkälahkeiset uima-asut. Päin vastoin, jos uikkarit on huomiotaherättävät niin varmasti katsotaan ja klitta näkyy - äijillä alkaa seistä ja ... Parempi siis vain olla bikinit päällä, ellei halua provosoida...
- säädyllisempää
Tulkaa lihavat ja läskit uimaan,mutta ostakaa peittävämpiä uimapukuja,siis sellaisia jossa on lahkeet tai hame-uimapuku-yhdistelmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198