rintsikat

haluan tissiliivit

miten rintaliivi kirjaimet oikein menee meinaa se koko ja mimmoset on teidän mielestä parhaat??

9

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Jos sulla ei ole suuria rintojakaan,
      miksi käyttää liivejä? Parhaita ei voi sanoa,
      koska jokaisella on oma malli ja koko. Kokeile erilaisia.

      • haluan tissiliivit

        on mulla ny jokku rinnat haluun kun nännit näkyy paidasta läpi ja kavereillakin on ollu jo kauan ja mulla alko kasvaa nyt vast kun noilla on ollut jo2vuotta ainaki


    • hsssusbd

      No AA on pienin koko, ja siitä sitten kirjaimet menee ylöspäin (aa,a,b,c,d,dd..).
      Ja ympärysmitan saat mittaamalla rintojen alta, yleisin on varmaan 65-75.
      Jos olet ihan lauta mutta näkyy läpi, niin voit ostaa jotkut kupittomat harjoitusrintsikat.

      • haluan tissiliivit

        en oo ihan lauta mutta kyllä ne joskus pomppii mun ois varmaa aa


    • 17veee:))

      kokeilemalla selviää. ei harjotusrintsikoilla mitään virkaa ole, voit koittaa 65AA kokoisia. itellänihän ei juuri tota suuremmat oo ja oon jo 17 :p

    • liiveihin perehtynyt

      A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K (sit voi olla isompiakin mut harvasta paikasta niitä löytyy :(
      Joskus voi olla tuplakirjaimia, ja esim E:n tilalla voi olla DD. Kuppikoko kertoo sen, kuinka iso se "tissipallukka" on suhteessa rintakehän ympärysmittaan. Esim. 65E, 70D, 75C ja 80B -koossa rinnan tilavuus on suunnilleen sama (en osaa sanoa kuinka monta desilitraa). Tottakai muoto ja mitat ovat erilaiset. Auttoiko yhtään?

      Esim. omalla tyttöystävällä on 75F ja 80E -kokoisia rintaliivejä (hän ei ole kovin hoikka joten sen takia ympärysmitta on noin iso), aikasemmalla tyttöystävällä rintaliivit oli 65D-70C joten hänellä oli aika pienet rinnat, vastaa jotain 75B:tä.

      • tyttöihin perehtynyt

        Liiveihin perehtynyt, hah. Sulla mitään tyttöystävää ole, tai ole ollut. Ei se 80, tai ainakaan 75 mikään niin iso ympäryamitta ole että pitäisi erikseen mainita että "tyttöystävä" olisi jotenkin isompikokokoinen.


      • liiveihin perehtynyt
        tyttöihin perehtynyt kirjoitti:

        Liiveihin perehtynyt, hah. Sulla mitään tyttöystävää ole, tai ole ollut. Ei se 80, tai ainakaan 75 mikään niin iso ympäryamitta ole että pitäisi erikseen mainita että "tyttöystävä" olisi jotenkin isompikokokoinen.

        Kyllä on tyttöystävä ja hän ei todellakaan ole hoikka vaan hieman ylipainoinen. 80 on aika iso ympärys, semmoinen 70 on minusta normaali ja jos on pienikokoinen niin sitten 65. Tietysti moni pitää liian isoo ympärystä ja liian pientä kuppia niin sit luullaan että 75-80 A-B ois se "tavallinen" koko. Tuntuu kummalta lukea kun jotku 13-v. 150 cm / 40 kg tytöt pitää 75-80 ympärysmittaa AA-kupilla. Heillä siis rintojen alta mitattuna 81-86 cm, koska liivit pitäis olla reilut 5 cm pienempi kuin rintojen alta mitatty ympärys. Satuinpa vaan kerranki kuulemaan liikkeessä kun joku aikuinen nainen osti liivejä niin sano siinä liivejä maksaessa kassalle että luuli olevansa 85B mutta sit oliki oikeesti 75D. Että tarkkuutta kaikki! Ja koitan kirjottaa ihan hyvällä asialla koska jos liivejä pitää niin ne kantsii olla just oikeen kokoiset.


      • Faktat kuntoon
        liiveihin perehtynyt kirjoitti:

        Kyllä on tyttöystävä ja hän ei todellakaan ole hoikka vaan hieman ylipainoinen. 80 on aika iso ympärys, semmoinen 70 on minusta normaali ja jos on pienikokoinen niin sitten 65. Tietysti moni pitää liian isoo ympärystä ja liian pientä kuppia niin sit luullaan että 75-80 A-B ois se "tavallinen" koko. Tuntuu kummalta lukea kun jotku 13-v. 150 cm / 40 kg tytöt pitää 75-80 ympärysmittaa AA-kupilla. Heillä siis rintojen alta mitattuna 81-86 cm, koska liivit pitäis olla reilut 5 cm pienempi kuin rintojen alta mitatty ympärys. Satuinpa vaan kerranki kuulemaan liikkeessä kun joku aikuinen nainen osti liivejä niin sano siinä liivejä maksaessa kassalle että luuli olevansa 85B mutta sit oliki oikeesti 75D. Että tarkkuutta kaikki! Ja koitan kirjottaa ihan hyvällä asialla koska jos liivejä pitää niin ne kantsii olla just oikeen kokoiset.

        No itse ainakin oon 175cm ja 65kg ja ympärysmitta on 75, ja kyllä, on ihan oikean kokoinen. Enkä mitenkään lihava ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe