Löytyisikö Suomesta ketään joka on ostanut IInterval Internatiionalin vaihtojäsenyyden? Haluaisin fakta tietoa myös onnistuneista kaupoista, koska kaikki täällä lukemani ovat olleet vain huonoa palautetta.
Olisi nyt 2 päivää aikaa päättää kaupasta.
Lomaosake
6
239
Vastaukset
- Ahlamabada
Jos sinun täytyy kysyä tuollaista täältä, Suomi24 palstalta jossa kirjoittelevat suuta soittelevat luupäät, et ole todennäköisesti itsekään kypsä tekemään kyseisenlaisia sitovia päätöksiä.
Minulle on aivan sama, mutta mitä ITSE uskot hyötyväsi tekemällä tuon sopimuksen.
Tuo ei voi olla sinun kannaltasi millään tapaa edullinen, jos sinut on jo etukäteen sidottu tiettyyn aikatauluun. Oikeassa avoimessa ja rehdissä sopimuksessa määrittelet itse kauanko harkinta-aikaa haluat. - Badabada
Ylihuomenna olet tehnyt itsellesi huonon päätöksen!
- yksi petetyistä
Lomaosaketta ei kannata ostaa.
Ostin itse ja lomailu piti alkaa 2013.
Hotellia ei ole vilä edes aloitettu rakentaa, eikä sijoitettuja rahoja palauteta.
Hotelli on savoy hotelli Madeirallan Funchalissa. Osakkeet on täyttä kusetusta.
Mika Isoniemi välittää näitä olemattomia osakkeita. - päätön kanako
Kun kaikki on huonoa palautetta pitäisi sinun vetää siitä johtopäätös vai onko sinulla luki häiriö.
- Paalataan
Kenen pitää vetää johtopäätös huonosta palautteesta?
Palautteen antajako? - kokeilluton
Voihan lomaosakkeita luotollakin ostella, mikäs siinä.
http://lomaluotto.com
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372