Löytyisikö Suomesta ketään joka on ostanut IInterval Internatiionalin vaihtojäsenyyden? Haluaisin fakta tietoa myös onnistuneista kaupoista, koska kaikki täällä lukemani ovat olleet vain huonoa palautetta.
Olisi nyt 2 päivää aikaa päättää kaupasta.
Lomaosake
6
214
Vastaukset
- Ahlamabada
Jos sinun täytyy kysyä tuollaista täältä, Suomi24 palstalta jossa kirjoittelevat suuta soittelevat luupäät, et ole todennäköisesti itsekään kypsä tekemään kyseisenlaisia sitovia päätöksiä.
Minulle on aivan sama, mutta mitä ITSE uskot hyötyväsi tekemällä tuon sopimuksen.
Tuo ei voi olla sinun kannaltasi millään tapaa edullinen, jos sinut on jo etukäteen sidottu tiettyyn aikatauluun. Oikeassa avoimessa ja rehdissä sopimuksessa määrittelet itse kauanko harkinta-aikaa haluat. - Badabada
Ylihuomenna olet tehnyt itsellesi huonon päätöksen!
- yksi petetyistä
Lomaosaketta ei kannata ostaa.
Ostin itse ja lomailu piti alkaa 2013.
Hotellia ei ole vilä edes aloitettu rakentaa, eikä sijoitettuja rahoja palauteta.
Hotelli on savoy hotelli Madeirallan Funchalissa. Osakkeet on täyttä kusetusta.
Mika Isoniemi välittää näitä olemattomia osakkeita. - päätön kanako
Kun kaikki on huonoa palautetta pitäisi sinun vetää siitä johtopäätös vai onko sinulla luki häiriö.
- Paalataan
Kenen pitää vetää johtopäätös huonosta palautteesta?
Palautteen antajako? - kokeilluton
Voihan lomaosakkeita luotollakin ostella, mikäs siinä.
http://lomaluotto.com
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818