Siskoni syrjähyppy

niiskuneiti 654

Kerron siis kuinka yllätin oman siskoni pettämästä omaa miestään. Minulla ja siskollani oli yhteinen kolmio nuoruusaikoina. Hän oli 20 vuotias ja itse olen 26vuotias nainen.
Siskoni on aina ollut kiltti tyttö tai sellaisena olen aina häntä pitänyt. Samoin hänen pitkäaikainen miesystävänsä Jussi on ollut minusta aina sellainen tossu. Reppana.
Kerran baari-illan jälkeen tulin kotiin vaikka olin sanonut olevani muualla yötä.
Ovella jo kuulin ilmiselviä seksin ääniä ja ajattelin että ohhoh jussi ja senja onkin touhuamassa. Ajattelin hipsiä omaan huoneeseeni kun kuulinkin vieraan miesäänen arjaisevan olohuoneesta:
Sä oletkin tuhma H***RA. Tollanen kiimavittu enpähän ois baarissa uskonut.
Kuulin siskoni värisevän äänen: Vähän hiljempaa, se on niin iso että mua sattuu.
"kuule nyt saat kyrpää kovaa" kurkkasen pimeästä nurkan takaa ja näin noin 40-50 vuotiaan ison mieshenkilön nussivan siskoani voimalla takaa päin. Voi ei. mietin. pääsisinköhän ulos huomaamatta? Vai olisiko minun hyvä keskeyttää tilanne heti alkuun. Ehkä se oli voimakas humala tilani mutta jäin vielä hetkeksi katselemaan.
Siskoni inisi ja huomasin hänen otsallaan hikikarpaloita..noin iso kyrpä varmasti sattui mietin. Samalla olin todella kiihottunut.
"no nuollaanhan sua vähän märemmäksi, niin ei satu niin paljon" mies veti kyrpänsä senjan pillusta ja alkoi voimakkaan nuolemisen. En olisi koskaan uskonut seuraavaa mitä kuulin; "hyvä just noin nuole sitä kiimavittua vanha setä" Senja kiljui kirosanoja. "vittu" "voi vittu just noin" "saatana että tekee hyvää" Mies käänsi Senjan takaisin perse pystyyn ja murjaisi sellaisella voimalla kyrvän sisään että senjan poskille valahti kyyneleet" "Ai!" "ai." "ai..." sitä kuului seuraavat kymmenen minuuttia. Senja vain voihki kivusta ja nautinnosta.
Seuraava mitä kuulin oli että: nyt setältä tulee kun kiimavittuun mällit" "ei saa sisään !"kuulin sonjan huutavan. Ja näin kun mies vetäisi kyrvän pois sisästä ja tunkaisi sen varoittamatta peppuun ja laukesi sinne. Sonja nyyhkytti lohduttomasti.
Tämä tarina on valitettavasti tosi enkä VUOSIENKAAN päästä saa sitä mielestäni...

5

12987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai arska

      ei tuossa oo nyt mitään niin ihmeellistä REIJO

    • pekka2

      minä olen pekka

    • Raimo2

      Oot nii nolo..mee terapiaan..

    • tarua koko tarina.

      Ni oliko se nyt senja vai sonja?

      • iines on ankka

        Niin, tuo paljasta feikkitarinaksi. Hyvä tarina ei siinä mitään...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe