Siis onko mitään seuraa Tampereen seudulla johon pääsis 13v tyttö mukaan?
Oisin kovasti kiinnostunu softaamisest ja saamassa pian oman aseen ja maskin, ja osaan käsitellä aseita kun mulla on 2 ilmakkookin.=D
Joten oisko mitään seuraa?
13v ja seura?
4
70
Vastaukset
- RBVAirsoft
Tuota.. On olemassa PKS-Airsoft ja Espoolla voi softata Maksaa 2€/Per pelikerta joka kestää pari tuntia riippuen säästä. www.pks-airsoft.net
Jos olet vailla tampereelta softiseuraa niin muut voi kyllä sitten vastata jos tietää vastauksen.. Mutta tuo PKS on hyvä ja siellä kannattaa käydä. - 12+6=17
Ai kannattaa ajaa 2x150-200km että pääsee normi vklp peleihin? Juu, eikä bensatkaan maksa kun jtn 40e. Mistä näitä apinoita tulee, käyttäkää ny helkutti vähä niit omiakin aivoja saakutin mukulat
- RBVAirsoft
Eii mutta se oli vaan ehotus jos ei millään löydy .. Junalla pääsee 2 tuntii mutta .. On se kyllä 1 pelin takia aika paljon ja junassa alkaa tyypit kyttäillä ku on ase laukussa XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913