Olen tottunut Firefox-selaimeen, joten sitä tulee käytettyä joka sivustolla, mutta ainakin täällä Suomi24:ssä toiminta on usein tahmaista.
Vähemmän "omasta" selaimesta, eli Cromesta, tuntui ainakin näiden viestien kirjoittaminen tai tarkemmin sanottuna lähettäminen, sujuvan paljon paremmin.
Onkos tämä nyt ihan jokin vika-asetuksistani johtuva yksilöllinen juttu, vai ihan yleistä muillakin?
Suomi24 ja Firefox - tahmaako teilläkin?
3
177
Vastaukset
Suomi24 palveluissa on aika usein hidasteluja ja myös joskus sivustoille ei pääse ollenkaan.
- ...
Minä olin katsovinani, että noin Klo:18:00 ja 22:00 välisenä aikana tahmaa eniten. Ehkä juuri silloin täällä on eniten kävijöitä?
Tai sitten S24 palvelussa oli jotakin häikkää. ( Melko yleistä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233