Joo. Mulla olis semmoinen kysymys että miten pystyt pelaan Minecraft Pocket Editionia online, sain semmosen kuvan tästäpelistä että sitä pystyisi pelaan online mutta tätä ei pysty jostain syystä. Normaali minecraftin tiedän että sitä pystyypelaan online. Pitää kö mun odottaa että ne tekee jonkun päivityksen että voin pelata online? Ja tarviikomulla olla toi pc versio että saan näkyviin (play on realms) nappulan, mulla on vaan pelkkä play. Vempele jolla pelaan on iPad 2. Ostin pelin sen takia että voin pelata online mutta nyt kun tuli ilmi että en voi niin harmittaa
Minecraft:PE apua
Qaude
1
101
Vastaukset
- hulabaloobalai1
realms on poistunu parin päivityksen ajaks ja on kyl joskus tulos takas:)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220