Jumalauta tää on sairasta

AHNEUS ON RIKOS

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288658504322.html?pos=ksk-nln

"Cronberg nostaa esimerkkinä ketjujen maksuista Maaseudun Tulevaisuuden eilisen uutisen nousiaislaisesta leipurista, jolta Turun Osuuskauppa vaati 15 000 euroa markkinointimaksua siitä hyvästä, että tämän leivät pääsevät kaupan hyllyille.

Leipurin leivät ovat myyneet niin hyvin, että kauppaketju haluaa isomman siivun voitoista. Leipuri ihmettelee lehdessä, että maksulla ei ole selvää vastinetta, ja että hänen on maksettava toista tuhatta euroa kuussa siitä, että asiat pysyvät ennallaan."

Mutta auta armias jos näpistät kyseisistä kaupoista, kauppias tulee huutamaan sylki suusta roiskuen kuinka olet kelvoton ihminen...

AHNEUS ON RIKOS ITSESSÄÄN!!

2

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kauppias

Näinhän se on aina mennyt, hyllytilaa on rajoitetusti ja jos sulla ei ole mitään ruispalat parempaa tuotetta maksat tilasta mihin leivät tulee, itse myös laitat sinulle varattuun paikkaan ja viet eiliset leivät pois.
      Nyt ei eletä missää Neuvostoliitossa jolloin tavarat/ruoka katosi heti hyllyistä.
      Leipomoista on ylitarjontaa, jokainen yrittää laajentua ja jos sulla on vaan leivänkänttyä tarjolla, on pakko kaupan jostain saada voittoa, kun tämän leipomon leipä vaan ei käy kaupaksi.

• Käsittämätöntä

Turun Osuuskauppa määrättiin maanantaina 200.000 euron korvauksiin laittomista irtisanomisista huhtikuussa 2015 . Oikeus totesi ikäsyrjinnän ja yhteistoimintalakia rikotun. Tuomio oli kovaa tekstiä TOKlle.

Edustajistossa ja hallintoneuvostossa nauttii palkkiota ja alennuksia myös ay-taustaisia vasemmistopolitiikkoja. Miksi he katsoivat läpi sormien ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1032
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      71
      949
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42