Sinä joka lukitsit IP.ni

Haista skeida

Elikkä paikan Sheriffi....
Ilmeisesti olet äärioikeistolainen, olen kirjoittanut aina asiallisesti palstalle.....
Puolustanut aina kaikkea, joka loukkaa yksilöä ihon väritä riippumatta,
onko kassalla työssä tai ei, ratkaisuni ongelmiin ole ollut "persepano", kuten
joillakin muilla, eikä kiljun juonti... Oletko aivan oikea valvomaan tätä foorumia,
jos joku kirjoittaa asiallisia viestejä... Joten viestin otsikosta voit lukea ensimmäisen asiattoman viestini ; )

Säännöt eivät toimi tällä hanurista olevalla sheriffillä... Lähetin tämän jonnekkin muuallekkin kuin tänne ; )

Ps. Voi olla, ettei IP ole jatkossa sama, eikä muutkaan tunniste tiedoilla, joten sulla voi olla kiirettä jatkossa, onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä : )

9

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bännäillään sheriffi

Joten anna vaan tuon edellisen viestin olla... Kaikki näkevät, kuinka rasistisella
      ajattelu maailmalla pääsee ylläpitoon ; ).

• Kesseli

Olen huomannut, että jos näitä persujen vesseleitä äityy arvostelemaan ylenmäärin, käy niin, että ei pysty kommentoimaan vähän aikaan.

• Bännäillään lisää

Näinhän se taitaa olla, ylläpito ei tunne rajojaan, jos sattuu omaan nilkkaan,

• Pärsreikä
    • Pyyhkikäämme ; ).

Olen samaa mieltä, toivottasti pallisi jää pinnojen väliin mahdollisimman pikaisisti....

• Valvojalle bännit

Tää oli paras viesti pitkästä aikaa koko palstalla. Kinnusen Heikki oli ilmentää
      koko valvojan ajatus maailman.

• On se kauheeta ; ).

"Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia"
      Tosin en usko tuohon em. tekstiin, ehkäpä voit auttaa hieman lukijoita........

Ja skeidat... Tukehdu pinnoihisi... Viimeinen tekosi on hyväksyä kaikki viestit, joita
      tänne ilmestyy... Perustele miksi bännäät minut aina...Julkisesti, tai tämä jatkuu maailman tappiin. Ehkä kirjoitan jotain, joka ärsyttää sinua, ahdistaako ; ). Ole
      huoleti, en paljasta kaikkea, vaikka mieleni tekisi ; ).

• Ei tällä palstalla ole Sheriffiä..... IP:si lienee estolistalla ylläpidon toimesta kun joku on aikaisemmin häiriköinyt sillä IP:llä. Käytin aikoinaan Saunalahden mobiililaajakaistaa ja tuo oli ihan normaalia silloin. Nyt on kaapelimodeemi ja sama IP ollut puolitoista vuotta eikä ongelmia ednää ole.

• niirikollineolo

Saunalahden mobiililaajakaista ja TOR -verkko...molemmat niiiiiiin rikollista.

Yritin jotain neuvoja antaa tekniikkapalstalla, ja tuli tuollainen "estetty" selitys, frendillä kun oli just toi saunalahti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6182
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4684
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3294
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3091
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1703
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1498
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1308
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe