Nyt itkettää nii perkeleesti miksei joku asia vois olla oikein en vaa jaksa teen aina kaikki asiat väärin voisimpa tehä joskus ees yhen asian oikein mutta eihän se oo mulle maholista vittu voispa tää loppuu miksei mulle suotu ees yhtä hyvää ominaisuutta saatana on nii paljon asiota mitkä pitäis hoitaa mutku en vaa kykene ja tekisin ne kuitenki väärin kukaa ei nää mun tuskaa mut ehkä se on hyvä en jaksais juosta jossai hoidodsa kokoajan saisimpa vaa olla kotona nii ei olis mitää ongelmia paitsi olis koska paska isäpuoli ainoo vsihtiehto on kuolla mut en sitäkää pystyis tehä helvetti anteeks oli pakko purkautua
Pitäis mennä huomenna kouluun 8 en vittu jaksa
saatana
tytytyt
2
77
Vastaukset
Hei tytytyt!
Kuulostat ahdistuneelta, onpa ikävää.
Vaikuttaa siltä että sinulle voisi tehdä hyvää jutella jonkun luotettavan aikuisen kanssa kaikista harmeista jotka ovat mielessäsi. Pystyisitkö keskustelemaan äidin, terveydenhoitajan, koulukuraattorin tai MLL:n auttavassa puhelimessa?
Voimia kevääseesi! Sinussa on varmasti hyviä puolia, kunhan löydät ne!
Terveisin nettiSaappaat Jyväskylästä Jussi ja Laura.- vihaaja
Ite en suosittele kuraattoria ihan ekaks... se vittu o pilannu mun koko elämän! ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812638Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801215
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331085Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.28888Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820