Mitä pankin lakipalvelut voivat pitää sisällään, muuta kuin testamentin teon? Erään edesmenneen sukulaisen pankin tiliotteessa on n.80e maksettu pankin lakipalveluille mutta mitään mahdollisia papereita joita siellä olisi tehty, ei löydy mistään.
Olisi kiva jos voisit heittää jotain esimerkkejä mitä k.o. palveluihin voi kuulua. Itselläni ei tule muuta mieleen kuin testamentti.
Pankin lakipalvelut
4
433
Vastaukset
- kysy
Sinuna minä menisin omaan pankkiini ja kysyisin, sillä pankin lakimies ei ole testamenttien tekoon palkattu henkilö. Tai tilaisin suoraan pankkini lakimiehelle ajan asiakaspalveluun liittyviä asioita varten.
- AnonyymiUUSI
Tähän on vain sitä tietoja ei löydy, kaikki paperit sotketaan, maksetaan kalliolla selvitys työllä.
Pankin lakimiehet ovat jonkin aikaa pankissa, sitten he lähtevät yhdessä kimpassa yksityisellä puolelle lakimies toimistoa pyörittämään.
On asikas ongelmissa he ovat poliisin ulosotto ryhmää vailla vastuuta myyntiä, mainos- AnonyymiUUSI
Mitä tuossa yritettiin sanoa?
- AnonyymiUUSI
Hinta viittaa siihen, että lakies on käynyt yhden puhelun asiakkaan kanssa. Mitään muuta noin halvalla ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711