Matka Algeriaan, Bejaiaan

Algeriamielessä

Eli oli kiva jos joku voisi kertoa minkälainen maa Algeria on ollut ja minkälaisia ihmisiä onko kukaan käynyt kenties Bejaiassa? Itse ajattelin lähteä seikkailemaan ja tapaamaan nettituttuani joka asuu setifissä mutta näkisimme Bejaiassa koska on kuulema "Mahtava paikka" Joten ei muuta kun kokemuksia kertoilemaan. Provotkin voi toki yrittää :)

10

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Algerialainen

Hei, on Algeria kaunis maa ja Bejaiassa on hyviä maisemia (Uimarantoja, tuntureita) On toki tärkeä olla joku tuttu kenen kanssa käydä paikoissa voisi samalla olla oppaana ja osaa paikallista kieltä. Liikenne kultuuri on aivan erilainen kuin Suomessa, ihmiset ovat ystävällisiä.

• algeriamielessa

Hei! kiitos kun vastasit. kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta. katselin asuntoja algeriassa ja bejaijasta en vain paljon mitään löytänyt :( tiedätkö sinä mitään asunnonvuokraamisesta sielläpäin? JA miten naiset ovat siellä? katsotaanko pahalla jos ei käytetä huivia yms?

• Algerialainen

Hei,

Uskon, että asuntoja on paljon, se riippuu myös kuinka kauan sinä asut siellä. Yleensä on halvin voi olla noin 150-300 euroa, kuukaudessa! Onko sulla tuttuja Algeriassa? Voit helposti saada kaikkia ja äkkiä jos on tuttu. On paljon Algerialaisia naisia jotka eivät käyttää huivia, mutta mitä voi herättää huomiota on vaalea tukka. Miehet katsoo paljon kauniita naisia, varsinkin jos olet yksin :) voit kysyä lisääkin...

• Algeriamielessa
        Algerialainen kirjoitti:

Hei,

Uskon, että asuntoja on paljon, se riippuu myös kuinka kauan sinä asut siellä. Yleensä on halvin voi olla noin 150-300 euroa, kuukaudessa! Onko sulla tuttuja Algeriassa? Voit helposti saada kaikkia ja äkkiä jos on tuttu. On paljon Algerialaisia naisia jotka eivät käyttää huivia, mutta mitä voi herättää huomiota on vaalea tukka. Miehet katsoo paljon kauniita naisia, varsinkin jos olet yksin :) voit kysyä lisääkin...

Niinkö halvalla? Olen siis jutellut miehen kanssa useamman kuukauden netissä ja nyt aijotaan tavata. Hänen tutulla on pari asuntoa Bejaiassa ja jos hyvin käy niin saadaan ilmaiseksi jos ei niin hinta on 350e /vko.. tuossa mietin vaan että mitä jos siinä on huijauksen makua? hmm... Lennän algeriin ja sieltä minut haetaan bejaiaan.
        Ajattelin varmuudenvuoksi vielä ottaa hotellin sieltä jos hommat ei suju ollenkaan. Pieni hinta jos kaikki meneekin pieleen. Viikon verran olen reissussa. Pakko vähän päästä seikkailemaan. Mietin tuossa sitä viisumia niin eiköhän sen saa aika helposti? Ja pitääkö siis minun lähettää OMA PASSINI ruotsiin :o
        Ja rahanvaihdosta sen verran että tiedätkö pystyykö Algerin lentokentällä vaihtamaan eurot dinareiksi?

• Algerialainen
        Algeriamielessa kirjoitti:

Niinkö halvalla? Olen siis jutellut miehen kanssa useamman kuukauden netissä ja nyt aijotaan tavata. Hänen tutulla on pari asuntoa Bejaiassa ja jos hyvin käy niin saadaan ilmaiseksi jos ei niin hinta on 350e /vko.. tuossa mietin vaan että mitä jos siinä on huijauksen makua? hmm... Lennän algeriin ja sieltä minut haetaan bejaiaan.
        Ajattelin varmuudenvuoksi vielä ottaa hotellin sieltä jos hommat ei suju ollenkaan. Pieni hinta jos kaikki meneekin pieleen. Viikon verran olen reissussa. Pakko vähän päästä seikkailemaan. Mietin tuossa sitä viisumia niin eiköhän sen saa aika helposti? Ja pitääkö siis minun lähettää OMA PASSINI ruotsiin :o
        Ja rahanvaihdosta sen verran että tiedätkö pystyykö Algerin lentokentällä vaihtamaan eurot dinareiksi?

Hei,

Se voi olla kyllä edullinen, mutta on tietenkin kalliita paikkoja. Huijaus on mahdollista, mutta en usko jos on paikallinen henkilö mukana.
        En tiedä pitääkö lähettää oma passi Ruotsiin tai ei, mutta kuitenkiin pitää ensin tiedostella. On se helppo saada viisumi. Pystyy kyllä vaihtaa rahat Algerin Lentokentällä, pitää vain varmistaa, että ehdit 8-22 aikana sinne. Koska saatta olla että kaikki paikat kiinni...
        Onnea matkaan.

http://www.embalgeria.se/service-consulaire/visa-dentree-en-algerie/

• Algerian in Finland
        Algeriamielessa kirjoitti:

Moi!
        Algeriassa on myöskin paljon hienoa nähtävyksiä... Ihmiset ovat todella mukavia ja vieraanvaraisia. Mutta mutta pientä varovaisuutta kummekin... Bon voyage :)

• Algeriamielessa

Kiitos paljon sinulle! :) Toivottavasti matka onnistuu ja kaikki menee paremmin kuin hyvin!

• Algerialainen

Ei mitään, kysy vielä lisää jos jotakin tulee mieleen :)

• DZ nähty

Miten meni matka?

(Ihme että keltään ei tullut varoituksen sanaa. Minusta tuo reissu kuulosti vähän uskaliaalta, olen tainnut seikkailla tarpeekseni. Riippuu tietysti siitäkin mitä kukakin elämältään haluaa...)

• rhanu

minustakin aavistuksen haiskahtaa. toivottavasti kaik hyvin eikä mene rakastumaan sitten niitä ongelmia alkaa kertymään.ellei satu olemaan erityisen varakas ja kaunis jota hieman epäilen. toki saattaa joskus onnistuakin mutta vähän moi netti jutut. ehkä on onnella tavannut jonkun toisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3735
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2767
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      624
      2405
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2087
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      85
      2012
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1731
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1693
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1655
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1516
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe