Matka Algeriaan, Bejaiaan

Algeriamielessä

Eli oli kiva jos joku voisi kertoa minkälainen maa Algeria on ollut ja minkälaisia ihmisiä onko kukaan käynyt kenties Bejaiassa? Itse ajattelin lähteä seikkailemaan ja tapaamaan nettituttuani joka asuu setifissä mutta näkisimme Bejaiassa koska on kuulema "Mahtava paikka" Joten ei muuta kun kokemuksia kertoilemaan. Provotkin voi toki yrittää :)

10

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Algerialainen

Hei, on Algeria kaunis maa ja Bejaiassa on hyviä maisemia (Uimarantoja, tuntureita) On toki tärkeä olla joku tuttu kenen kanssa käydä paikoissa voisi samalla olla oppaana ja osaa paikallista kieltä. Liikenne kultuuri on aivan erilainen kuin Suomessa, ihmiset ovat ystävällisiä.

• algeriamielessa

Hei! kiitos kun vastasit. kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta. katselin asuntoja algeriassa ja bejaijasta en vain paljon mitään löytänyt :( tiedätkö sinä mitään asunnonvuokraamisesta sielläpäin? JA miten naiset ovat siellä? katsotaanko pahalla jos ei käytetä huivia yms?

• Algerialainen

Hei,

Uskon, että asuntoja on paljon, se riippuu myös kuinka kauan sinä asut siellä. Yleensä on halvin voi olla noin 150-300 euroa, kuukaudessa! Onko sulla tuttuja Algeriassa? Voit helposti saada kaikkia ja äkkiä jos on tuttu. On paljon Algerialaisia naisia jotka eivät käyttää huivia, mutta mitä voi herättää huomiota on vaalea tukka. Miehet katsoo paljon kauniita naisia, varsinkin jos olet yksin :) voit kysyä lisääkin...

• Algeriamielessa
        Algerialainen kirjoitti:

Hei,

Uskon, että asuntoja on paljon, se riippuu myös kuinka kauan sinä asut siellä. Yleensä on halvin voi olla noin 150-300 euroa, kuukaudessa! Onko sulla tuttuja Algeriassa? Voit helposti saada kaikkia ja äkkiä jos on tuttu. On paljon Algerialaisia naisia jotka eivät käyttää huivia, mutta mitä voi herättää huomiota on vaalea tukka. Miehet katsoo paljon kauniita naisia, varsinkin jos olet yksin :) voit kysyä lisääkin...

Niinkö halvalla? Olen siis jutellut miehen kanssa useamman kuukauden netissä ja nyt aijotaan tavata. Hänen tutulla on pari asuntoa Bejaiassa ja jos hyvin käy niin saadaan ilmaiseksi jos ei niin hinta on 350e /vko.. tuossa mietin vaan että mitä jos siinä on huijauksen makua? hmm... Lennän algeriin ja sieltä minut haetaan bejaiaan.
        Ajattelin varmuudenvuoksi vielä ottaa hotellin sieltä jos hommat ei suju ollenkaan. Pieni hinta jos kaikki meneekin pieleen. Viikon verran olen reissussa. Pakko vähän päästä seikkailemaan. Mietin tuossa sitä viisumia niin eiköhän sen saa aika helposti? Ja pitääkö siis minun lähettää OMA PASSINI ruotsiin :o
        Ja rahanvaihdosta sen verran että tiedätkö pystyykö Algerin lentokentällä vaihtamaan eurot dinareiksi?

• Algerialainen
        Algeriamielessa kirjoitti:

Niinkö halvalla? Olen siis jutellut miehen kanssa useamman kuukauden netissä ja nyt aijotaan tavata. Hänen tutulla on pari asuntoa Bejaiassa ja jos hyvin käy niin saadaan ilmaiseksi jos ei niin hinta on 350e /vko.. tuossa mietin vaan että mitä jos siinä on huijauksen makua? hmm... Lennän algeriin ja sieltä minut haetaan bejaiaan.
        Ajattelin varmuudenvuoksi vielä ottaa hotellin sieltä jos hommat ei suju ollenkaan. Pieni hinta jos kaikki meneekin pieleen. Viikon verran olen reissussa. Pakko vähän päästä seikkailemaan. Mietin tuossa sitä viisumia niin eiköhän sen saa aika helposti? Ja pitääkö siis minun lähettää OMA PASSINI ruotsiin :o
        Ja rahanvaihdosta sen verran että tiedätkö pystyykö Algerin lentokentällä vaihtamaan eurot dinareiksi?

Hei,

Se voi olla kyllä edullinen, mutta on tietenkin kalliita paikkoja. Huijaus on mahdollista, mutta en usko jos on paikallinen henkilö mukana.
        En tiedä pitääkö lähettää oma passi Ruotsiin tai ei, mutta kuitenkiin pitää ensin tiedostella. On se helppo saada viisumi. Pystyy kyllä vaihtaa rahat Algerin Lentokentällä, pitää vain varmistaa, että ehdit 8-22 aikana sinne. Koska saatta olla että kaikki paikat kiinni...
        Onnea matkaan.

http://www.embalgeria.se/service-consulaire/visa-dentree-en-algerie/

• Algerian in Finland
        Algeriamielessa kirjoitti:

Moi!
        Algeriassa on myöskin paljon hienoa nähtävyksiä... Ihmiset ovat todella mukavia ja vieraanvaraisia. Mutta mutta pientä varovaisuutta kummekin... Bon voyage :)

• Algeriamielessa

Kiitos paljon sinulle! :) Toivottavasti matka onnistuu ja kaikki menee paremmin kuin hyvin!

• Algerialainen

Ei mitään, kysy vielä lisää jos jotakin tulee mieleen :)

• DZ nähty

Miten meni matka?

(Ihme että keltään ei tullut varoituksen sanaa. Minusta tuo reissu kuulosti vähän uskaliaalta, olen tainnut seikkailla tarpeekseni. Riippuu tietysti siitäkin mitä kukakin elämältään haluaa...)

• rhanu

minustakin aavistuksen haiskahtaa. toivottavasti kaik hyvin eikä mene rakastumaan sitten niitä ongelmia alkaa kertymään.ellei satu olemaan erityisen varakas ja kaunis jota hieman epäilen. toki saattaa joskus onnistuakin mutta vähän moi netti jutut. ehkä on onnella tavannut jonkun toisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      185
      2680
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      73
      921
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      809
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe