Voi tsiisus :( indeksointi?

ukko oppimassa

Ihan jos saisin pienen vinkin mitä kanntaa indeksoida kun se ei ole nyt hansakssa minulla lainkaan.
Nyt kokeilin ja se indeksoi kaiken mahdollisen , esim. kuvat nettisivuilta ja ei lainkaan koneen dataa. Herranjestas sentään.
Haluan vain koneen omia tiedostoja enkä sähköposteja ym. Hyvänen aika kun olen täysi tumpelo.
Tässä nyt opetellaan ihan kantapään kautta. Liian vanha olen söhläämään tämän kanssa mutta pakko opetella kun muutakaan ei voi.
Ihan yksinkertaisesti mitä ruksin.
Kiitän erittäin paljon jos saan jotain neuvoa.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Indeksointia ei tarvita mihinkään. Klikkaa hiiren oikealla napilla vasemmalla sitä windowsin kuvaketta ja sitten avaa windowsin resursinhallinta.
      Klikkaa oikealla sitä levyke C kohdalta ja ominaisuudet.
      Ota valinnat pois indeksoninnin ja pakkauksen kohdalta. Sitten ei tarvi käynnistää koko päivää tietsikkaa.

• 101111

Indeksointi voi olla hyödyllistäkin. Se riippuu ihan käyttäjästä itsestään tarvitseeko sitä vai ei. Ei pidä tuputtaa omia mieltymyksiään muille.

Mikä käyttöjärjestlmä aloittajalla on? Windows7? Windows8?

Seiskassa voit muuttaa hakujen sijaintia indeksointiasetuksien kautta. Se löytyy kun kirjoitat käynnistävalikon hakupalkkiin "inde". Ota pois sijainnit joita et halua indeksoitavan

• ukko oppimassa
        101111 kirjoitti:

Indeksointi voi olla hyödyllistäkin. Se riippuu ihan käyttäjästä itsestään tarvitseeko sitä vai ei. Ei pidä tuputtaa omia mieltymyksiään muille.

Mikä käyttöjärjestlmä aloittajalla on? Windows7? Windows8?

Seiskassa voit muuttaa hakujen sijaintia indeksointiasetuksien kautta. Se löytyy kun kirjoitat käynnistävalikon hakupalkkiin "inde". Ota pois sijainnit joita et halua indeksoitavan

Pistin vain datan. Mutta tekee yhä kaiken mahdollisen kuten varmaan tämänkin käynnin.
        Kyllä tuo käynnistys - sammutus kestää todella kauan kun sen uudestaan käyttöön otin. En hae niin kuin mitään ja ei minua haittaa jos vähän hidas haku onkin.
        Tämä on 7 ja taidan vetää liinat kiinni koko toimnnalta.
        Siinä pitää vissiin pysäyttää seacrh ?

• josetetsi
        ukko oppimassa kirjoitti:

Pistin vain datan. Mutta tekee yhä kaiken mahdollisen kuten varmaan tämänkin käynnin.
        Kyllä tuo käynnistys - sammutus kestää todella kauan kun sen uudestaan käyttöön otin. En hae niin kuin mitään ja ei minua haittaa jos vähän hidas haku onkin.
        Tämä on 7 ja taidan vetää liinat kiinni koko toimnnalta.
        Siinä pitää vissiin pysäyttää seacrh ?

Sammuta palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen