Eli mun koulussa on tälläne teemapäivä, jollo pitää pukeutua jotenkin hauskasti - ja tällä kertaa pitäisi pukeutua amikseksi.
Joten kertokaa pahimmat ja suvaitsemattomimmat stereotypiat, mitä tiiätte! Kerrakin saa olla vapaasti ennakkoluuloinen. Joten antaa palaa!
Miten amis pukeutuu?
14
2904
Vastaukset
- muodonmuuttaja
Oon siis naispuoleinen, mutta ei ristiinpukeutuminen haittaa.
- Betonimies
Pikku vaikeus. Amiksella on aina rahaa taskuissa!
- Monopoli
Jos se on joku pukukisa niin taskurahan voi hoitaa jollain monopoli rahoilla :D
- minnänäänänänään
Työ housut/kuluneet farkut, joku liian iso paita ja sit tärkeimpänä tuuheat viikset.
Ja taskuissa pitää olla paaaaaljon rahaa (amiksilla aina on rahaa siltä varalta että joku myy auton/mopon/kelkan/poppivehkeet halvalla)
Eiköhän siinä olleet tärkeimmät.
Muut saa lisätä- hefnlfll
Sellaset raksa/logistiikka -työhousut, joku kulahtanu huppari, amisviikset (pari haituvaa) ja pipo tai lippis.
- Eräs Osykkiläinen
Saattuuko aloittaja olemaan ylpeä Osykkiläinen?
Kummiski, mulla on sama ongelma, mutta en halua pukeutua mieheks. Niin miten amis tytöt pukeutuu? Jotain kohtuu simpeliä, kiitos.- amis 17v
huppari ja haalari sillee puoliks päälle niin että ylä osa tossa lanteilla
- amis 17v
huppari ja sen päälle haalari
- Aaaaamis
Farkut lenkkarit karjala lippis ja joku musta huppari
- Aaaaamis
Farkut lenkkarit karjala lippis ja joku musta huppari
- Kervå
Koeta vaikka jos googlaamalla läytyis katunakymia 00-luvun Keravalta. Kato niitä ihmisiä, ni silleen. Ja jussi-paita paalle.
- jaajasta
Fiorella-farkut,herutoppi,korkkarit.
- amis 17v
Dimex housut ja takki ja WEZC huppari ja huppu päällä
- gdsyhrt
Hikipediasta löytyy aika kattava artikkeli amiksista. Varmaan löydätte, vaikka en linkkiä viitsi laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657