Joo mä en oikeesti ymmärrä miks ylipainoisisa haukutaan... miks pojat ei muka vois seurustella ylipainosenkaa ja ajattelee et se on likanen. Miks?
mä oon siis 13-14 vuotias tyttö ja mua haukkuu pojat koska oon ylipainoininen. Onks olemassa ketään poikaa joka ei hauku :-(
miksi pojat haukkuvat ylipainoisia?
24
169
Vastaukset
- 222
Lihavat tytöt haisee aina hielle :/ ja vastaus viimeiseen kysymykseesi: Ei.
On olemassa poikia, jotka ei hauku ylipainoisia, mutta haluaisin lisätä, että tytötkin haukkuvat joskus ylipainoisia niin että eipä tässä sitten mitään muuta.
- ylipainoinenparas
Ylipainoinen:
On ja monta...mul oli juuri tyttö 82kg.. ihana kuin enkeli ja mitkä muodot
Mukavin mitä koskaan on ollut...ihana halia sitä..puhumattakaan........
koskaan enää halua halia luurankoo.. - yksvaaan
ylipainoinen:
Sä oot paras maailmassa...sun kaa olis paras olla...ja varmaan oot kivempi
ku noi laihat "riukulinnut"- ylipainoinen1
Kiitos. Mä en vaa muutenkaa ymmärrä ihmisii jotka haukkuu toisii läskeiks tai muutenkaa
- yksvaaan
ylipainoinen1 kirjoitti:
Kiitos. Mä en vaa muutenkaa ymmärrä ihmisii jotka haukkuu toisii läskeiks tai muutenkaa
Sä et oo samanlainen...siksi et voi ymmärtää heitä..
Se on niin.. että jonka täytyy nähdä vaivaa toisten ulkonäöstä ..paljjastavat itsensä
miten häiriintyneitä ovat..
He desperat yrittävät sillä voida hyvin että haukkuu toista...kuin todistaakseen
jotenkin alitajuisasti itselleen että on muita itseään huonompia...
Normaali ei koskaan hauku/arvostele toisia...sillä paljastaa että voi hyvin..
On paljon "Meitä" jotka tykkää että tytöt on naisellisenpia kun on tavallista
pyöreämpiä..on mukava halia heitä ja Aina ovat hyväntuulisenpia!! - yksvaaan
ylipainoinen1 kirjoitti:
Ylipainoinen 1:
Unohdin sanoo..sä oot varmaan mukava tyttö..tuntuu siltä kun lukee sua.... yksvaaan kirjoitti:
Sä et oo samanlainen...siksi et voi ymmärtää heitä..
Se on niin.. että jonka täytyy nähdä vaivaa toisten ulkonäöstä ..paljjastavat itsensä
miten häiriintyneitä ovat..
He desperat yrittävät sillä voida hyvin että haukkuu toista...kuin todistaakseen
jotenkin alitajuisasti itselleen että on muita itseään huonompia...
Normaali ei koskaan hauku/arvostele toisia...sillä paljastaa että voi hyvin..
On paljon "Meitä" jotka tykkää että tytöt on naisellisenpia kun on tavallista
pyöreämpiä..on mukava halia heitä ja Aina ovat hyväntuulisenpia!!Korjaus tekstiisi: normaalit haukkuvat muita, normaalia "paremmat" eivät.
Minä kyllä voisin seurustella ylipainoisen kanssa, mutta kukaan ei halua seurustella minun kanssani... Johtunee luonteestani.- ylipainoinen2
yksvaaan kirjoitti:
Ylipainoinen 1:
Unohdin sanoo..sä oot varmaan mukava tyttö..tuntuu siltä kun lukee sua....Kiitos. Omasta mielestä ainakin olen mukava ja kavereitteni mielestä :) ja sori ku toi nimimerkki vaihtuu kokoajan ku en rekistöröi noit nimii
- yksvaaan
ylipainoinen2 kirjoitti:
Kiitos. Omasta mielestä ainakin olen mukava ja kavereitteni mielestä :) ja sori ku toi nimimerkki vaihtuu kokoajan ku en rekistöröi noit nimii
Voi, eihän se mitään..mä oon rekisteröinyt vaikka en suomes asukaan.. aloin
täällä kiroittaan että voi kirjoitta suomea jossakin
En vaan Aina sitä käytä kun on niin paljon häiriö täällä
Ei sun pidä välittääkään häritsöjitä ne on kuitenkin ihan arvottomia
Nykyään tiedetään että ylipaino ei ollenkaan olekaan vaarallinen
mutta on mones suhtees hyödyllinen...kroppa pystyy valmistamaan monta
hyödyllistä ainetta rasvasta.. ylipaino on myös merkki että on enempi kehittynyt
kuin tikut
Vasta nyt tiedetään pahin on fruktos hedelmäsokeri..tulee salaisesti huonoa
rasvaa kroppaan ja tekee ettei nälkä tunne poistu vaikka kuinka paljo söisi
Kiva kun olet hyvä ja mukava tyttö.... - ylipainoinen3
yksvaaan kirjoitti:
Voi, eihän se mitään..mä oon rekisteröinyt vaikka en suomes asukaan.. aloin
täällä kiroittaan että voi kirjoitta suomea jossakin
En vaan Aina sitä käytä kun on niin paljon häiriö täällä
Ei sun pidä välittääkään häritsöjitä ne on kuitenkin ihan arvottomia
Nykyään tiedetään että ylipaino ei ollenkaan olekaan vaarallinen
mutta on mones suhtees hyödyllinen...kroppa pystyy valmistamaan monta
hyödyllistä ainetta rasvasta.. ylipaino on myös merkki että on enempi kehittynyt
kuin tikut
Vasta nyt tiedetään pahin on fruktos hedelmäsokeri..tulee salaisesti huonoa
rasvaa kroppaan ja tekee ettei nälkä tunne poistu vaikka kuinka paljo söisi
Kiva kun olet hyvä ja mukava tyttö....Sä oot taas yks näistä harvoista ihmisistä jotka ymmärtävät että kaikki lihavat ei ole ilkeitä eikä haisevia. Kiitos kun olet puolellani :)
- yksvaaan
ylipainoinen3 kirjoitti:
Sä oot taas yks näistä harvoista ihmisistä jotka ymmärtävät että kaikki lihavat ei ole ilkeitä eikä haisevia. Kiitos kun olet puolellani :)
Ylipainoinen3
Nöyrä kiitokseni sanoistasi!!!
Ja Aina tulen olemaankin ..sanonkin sen joka paikassa..enkä mieltäni muuta...
Sinäkin olet miellyttävä ...ja kirjoitat viisaasti!!
Ei kannata ajatella noita mielenvikaisia tyhmiä..typeriä toteamuksia...
Kunpa tietäisit kuinka paljon on Meitä jotka tykkää sinunlaisistasi...
Kun sinua halii niin tuntee että siinä on Nainen...kehittynyt nainen
.
Onneksi nämä typerykset eivät sinua saakaan,, joten jäljelle jää kunnon kaverit
Ole onnellinen että olet oikea nainen!!!
Sä saat niin monta poikaa kun haluat!
Mukava tyttö olet! - ylipainoinen2
yksvaaan kirjoitti:
Ylipainoinen3
Nöyrä kiitokseni sanoistasi!!!
Ja Aina tulen olemaankin ..sanonkin sen joka paikassa..enkä mieltäni muuta...
Sinäkin olet miellyttävä ...ja kirjoitat viisaasti!!
Ei kannata ajatella noita mielenvikaisia tyhmiä..typeriä toteamuksia...
Kunpa tietäisit kuinka paljon on Meitä jotka tykkää sinunlaisistasi...
Kun sinua halii niin tuntee että siinä on Nainen...kehittynyt nainen
.
Onneksi nämä typerykset eivät sinua saakaan,, joten jäljelle jää kunnon kaverit
Ole onnellinen että olet oikea nainen!!!
Sä saat niin monta poikaa kun haluat!
Mukava tyttö olet!Kiitos :)
"Ei sun pidä välittääkään häritsöjitä ne on kuitenkin ihan arvottomia"
Eh? Mikä sinä olet sanomaan, kenellä on arvoa ja kenellä ei? Jos ihmisestä on jollekin iloa, ei hän ole arvoton ja minusta tuntuu, että näillä "arvottomilla" on sukulaisia, jotka välittävät.- sateenkaari120
Miksi läskejä haukutaan? Koska he eivät tee terveydrn eteen mitään. Noin prosentti ylipainoisista sairastaa tautia ja se on ok. Loput ovat vain liian laiskoja yrittääkseen kohottaa terveyttään. Tämä ylipainoisissa risoo.
- tpoam
sateenkaari120 kirjoitti:
Miksi läskejä haukutaan? Koska he eivät tee terveydrn eteen mitään. Noin prosentti ylipainoisista sairastaa tautia ja se on ok. Loput ovat vain liian laiskoja yrittääkseen kohottaa terveyttään. Tämä ylipainoisissa risoo.
Sitten on myös sinunlaisiasi, jotka ovat liian tyhmiä käsittääkseen ettei se laihduttaminen ole niin helppoa. Ja tiedätkö, että lapsena EI SAA laihduttaa muuten kuin lääkärin erityisestä määräyksestä, se voi nimittäin olla terveydelle vaarallista. Minulla ei mitään ylipainoisia vastaan ole.
- Sateenkaarionpelle
sateenkaari120 kirjoitti:
Mitä se sinua liikuttaa muiden terveys. Pidä huoli omistas asioistas pelle.
- ylipainoinen1
tpoam kirjoitti:
Sitten on myös sinunlaisiasi, jotka ovat liian tyhmiä käsittääkseen ettei se laihduttaminen ole niin helppoa. Ja tiedätkö, että lapsena EI SAA laihduttaa muuten kuin lääkärin erityisestä määräyksestä, se voi nimittäin olla terveydelle vaarallista. Minulla ei mitään ylipainoisia vastaan ole.
Se ei todellakaan ole helppoa... terkkari on sanonut että syön terveellisesti niinkuin omasta mielestäni mutta en sitten tiedä miksi olen niin lihava toivon vain että en ole lihava sairaudentakia :(
- janorsutlentää
tpoam kirjoitti:
Heh.. heh. Tuskin on terveellistä olla myös mikää 120kg sotanorsu. ''ei saa'' laihduttaa? eisit jos haluut tulla haukutuks läskiks koko elämäs ajan, koska tuskin hän tulee koskaan laihduttamaan. Eli siis.. Laihduttaminen on terveydelle vaarallista? Mahdollisesti, jos asianomaava on totaalinen kukkakeppi, eikä sotanorsu. Sinulla ei mahd. ole mitään ylipainoisia vastaan koska itse olet sellainen. hahah.
sateenkaari120
En ole hänen kanssaan mistään samaa mieltä, koska rainbowdash120=maailmankaikkeuden suurin petturi ja paskin tyyppi.a) Koska heillä ei ole käytöstapoja
b) Koska he kuvittelevat voivansa tehdä ja sanoa mitä vain
c) Koska he kuvittelet, että on juuri heidän asiansa esittää jonkun ulkonäöstä julkinen arvio
ja nyt pääsemme kohtaan d, joka usein on: Koska pojat kehittyvät hieman hitaammin kuin tytöt (tietyssä iässä keskimäärin), heille syntyy tarve puolustaa jollakin omaa pientä kokoaan.
Pojat haluavat mieluummin olla pitkiä ja vahvoja tai ainakin enemmän pojan kuin tytön näköisiä. Jos nyt sitten sattuu olemaan vähän kapoisempi, niin huomion voi yrittää kääntää siihen suuntaan, että "ei kun se on tuo toinen joka on iso, en minä ole pieni".- Eppunormaali
Ketään ei saisi haukkua. Oli ihminen ylipainoinen, normaalipainoinen tai alipainoinen, niin ketään ei haukuta!
Se kenen kanssa ihminen haluaa seurustella on tämän ihmisen ikioma asia.
Avaaja ei siis tiedä onko hän 13- vaiko 14-vuotias. Veikkaan että avaus on täyttä tuubaa.- ylipainoinen1
Siis hä tiiänhä mä minkä ikänen oon 13 ja pian täytän 14. Ja mä oon samaa mieltä et muita ei saa haukkuu oli ne sitte millassii tahansa
- tpoam
Ei kannata välittää joistakin nettihaukkujista...mutta siis, ihmiset jotka haukkuvat toisten ulkonäköä, ovat idiootteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648