Minulla on LibreLOffice toimisto-ohjelma.
Miten "asennan sähköposti ohjelman" niin että voin lähettää asiakirjoja ?
Valokuviakin.
Lähettää tiedostoja toki osaan.
Yritin katsoa ohjeita LibreO:n ja tein nk.- ohjeissa sanottiin, mutta sanoo sitten kuitenkin että "asenna sählköpostiohjelma."
Sellainen pitää ensin jollakin konsitlla asentaa-
Kerro. Pleace.
yst. t. Jari Laurila
Tärkiä kysymys;
6
104
Vastaukset
- fsafafdafdafafsdasds
kysyit jo asiaa muualla, lue sieltä vastaukset...
jksdhiohsdoiAHDOKBOJUBO,MZNXFLKNLölkjakskNPOFJP
Hei,
Kysyin sähköposti-ohjelman liittämisestä ja asentamisesta LibreOfficeen.
'- En kysellyt asiakirjojen lähettämisestä- muistin että sain sellaiseen vastauksia.
Kun katson ohjeita pitää mennä oletusohjelmiin kytkemään, mutta ei sittenkään minulta onnistu.
Ennen oli world-office joka maksaa yli 100 euroa ja siinä homma toimi heti, se kytkettiin koneen asennushetkellä automaattisesti ja oli joitakin aikoja ilmainen kunnes muuttui maksulliseksi.
Sekin on minulle helppoa että ensin koneelle asentaa asiakirja kun on kirjoitettu ja sitten lähettää vasta-
Eli en saanut kysymyksiini kuitenkaan toisaalla vastausta, mutta saatoin kysyä väärin harhaanjohtavalla tavalla kysymyksen esitys.
lkHJFKOHWONBQOJÖENVOJÖBVJKXJKCNJISDBHJINLOjnjdjbd
Heh- kiitos.
yst. t. jari
- kaDwdjwP
Sähköpostiohjelman nimi laitetaan kohtaan
Työkalut – Asetukset – Internet – Sähköposti
mikäli Office ei ole sitä itse huomannut.Hei, kiitos
Pitää yrittää vielä.
Kuitenkin löysin sattumalta uudesta koneesta kun oikealla hipaisee ylänurkkaa tulee siellä sähköposti jolla voi lähettää. Sinne voi siirtää kyllä, pikaisesti kokeilin eilen, mutta minusta on ihan kiva saada Office-ohjelma lähettämään kaikkea suoraan toisella postilaatikolla. Kokeilen vielä, mutta nyt löysin kuitenkin sellaisen nurkan näytöstä mistä hipaisemalla tulee kaikessa toimiva postilaatikko.
Yst. t. Kiitos
JariHei,
Kuule löysin nuo, mutta sano vielä mikä on- mistä saan sähköpostiohjelman nimen ?
Onko se yhtä kuin sähköpostisoitteeni ? Tuskin ?
Ja kun siellä kysytään mikä portti, niin mistä ihmeestä minä tiedän mikä portti ?
Kun nämä selviää, niin onnistun.
Yst. t. Jari
- kaDwdjwP
Mitä sähköpostiohjelmaa käytät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220