toinen tykkää toinen ei

zirux

Kertokaa mitä tehdä kun alkaa seurustelemaan ja koirasta tulee riitaa?

14

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä riitaa ?

      Ai mitä riitaa ? Omistajan tulee hoitaa koiraansa niinku ennenkin. Jos seurusttelukaveri ei tykkää koirasta, niin unohda sellanen kaveri.

      • zirux

        No ei sitä niin vaan unohdeta. Kummaa että eläinrakkaudet menee kaiken muun edelle.


      • näinsevaanon ♥
        zirux kirjoitti:

        No ei sitä niin vaan unohdeta. Kummaa että eläinrakkaudet menee kaiken muun edelle.

        Elämä on valintoja täynnä. Ihmissuhteita tulee ja menee.


      • zirux
        näinsevaanon ♥ kirjoitti:

        Elämä on valintoja täynnä. Ihmissuhteita tulee ja menee.

        Koiria tulee ja koiria menee.


    • zirux

      Sain just sen vastauksen mitä odotinkin. Muuta vastausta ei ole eikä tuu. Jotkut asiat vaan pysyy. Samanlaiset linnut lentävät yhdessä.

      • Elikkä teillä

        askeleet johtavat nyt eri suuntiin?


    • Helppo vastata

      Lopettaa seurustelu !

      • tärkeysjärjestys

        Niin, koirat on tärkeempiä kun ihmiset. Sehän on selvä se ja piste.


    • Jotain rotia

      kannattaa pitää.Nuoerena neitona itsellä sama juttu,kaveri alkoi ehdotella koirasta luopumista,niinpä kaveri sai mennä.Seuraava kaveri hoiti niin antaumuksella ikääntyvää koiraani,että on vielä 30 vuoden jälkeen täällä:))

    • hyvä ohje

      Lopettaa se seurustelu heti alkuunsa, ennenku se kaveri on tappannu sun koiras.

    • NahNahNah

      Kyllä saa mahdollinen kumppani lähteä, jos vaatii koiran tai muiden eläinten lähtemistä. En vaihtaisi rakkaita lemmikkejä ihmiseen, joka ei niitä hyväksy. Hullu ajatus! Kyllä koira ja muut lemmikkini ovat niin paljon parempia kuin ihmiset.

      • nuhnuhnuuh

        En kyllä itse haluaisi suhdetta jossa eläin on kumppania tärkeempi.


      • Oma vikas
        nuhnuhnuuh kirjoitti:

        En kyllä itse haluaisi suhdetta jossa eläin on kumppania tärkeempi.

        Olisit uinut liiveihin ennen koiraa, valinnoista jotka on tehty ennen sinua et voi valittaa. Seuraava tsäänssi joskus 15 vuoden kuluttua. Silloinkin mahis aika onneton, koska olet omat karvasi jo paljastanut.


    • nuhnuhnuuh:lle

      Jos sinulla on on ollut koira vuosia,siihen tulee kumppanin alku,joka alkaa mieltää negatiivisia ajatuksia koirasta.Menetkö mukaan tuohon,vai pidätkö karvaystäväsi puolia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe