Psykedeelit (sienet)

WinRar

Teen tutkimusta
Millaisia mahdollisia haittoja voi syntyä psykedeelien esim. silokkien kokeilusta nuorelle 15-20v-vuotiaalle?
Oletko itse kokeillut?
Mitä psykedeeliä kokeilit (kannabista ei lasketa)?
Minkä ikäisenä kokeilit?
Missä seurassa kokeilit?
Millainen kokemuksesi oli?

6

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällänen

      moro joo siis oon lukenu asiasta ( sienistä siis ) jonkun verran ja tiän / tunnen pari sellasta jolle on jääny trippi "päälle" koitti sieniä 15v ( herkkä psyyke ? jaa a ) mutta ite en ole kokeillut kavereita on ja niillä ei mitään ainakaan sivuvaikutusta tullu lsd ja silokit on ollu kokeilu listalla jo päälle vuoden mutta ei löytynyt syksyllä kun etsin ja en ole rohjennu lsd täkään hankkia vaikka todellisuudessa se olisi yhden puhelin soiton päässä vaki diileriltä
      noin yleisesti psykedeeleistä ei ole sikäli haittaa mutta harvemmin se plussaakaan on niinkuin päihteet yleensä sopivissa määrin ei aiheuta juuri mitään mutta rajansa kaikessa

    • sss8

      kokeilin 16v, parin muun kaverin kanssa ketkä oli aikasemmin kokeillut.
      Ihan vitun jees se eka kerta oli mutta ei se oo yhtään sellanen mitä kuvittelis et millasta se on

    • Oikea mies.

      "Millaisia mahdollisia haittoja voi syntyä psykedeelien esim. silokkien kokeilusta nuorelle 15-20v-vuotiaalle?"

      Onko sinulla jokin viralllinen oikeus määritellä "nuori" ?
      ja jos haluat vastauksen niin vaikutus on ihan sama kaikille iästä riippumatta eli suomeksi sanottuna ensin uho sitten täystuho.

    • 15vkokemushuumeista

      Ei jää mitään trippejä päälle paitsi jos vedät vaikka monta lappua niin trippi voi kestää kauan mutta loppuu kyllä aikanaan.Sieniä jos syöt niin älä syö usein äläkä kerralla mitään järjettömiä määriä ne ei tee maksalle ja munuaisille kovin hyvää väärin käytettynä.

      • 15vkokemushuumeista

        Niin ja varo tutkimuskemikaaleja


    • Liljan

      Oletko itse kokeillut? kaksi kertaa
      Mitä psykedeeliä kokeilit? golden teachereitä kerran liian pienellä annostuksella. eivät toimineet. lsd:tä kokeillut myös kerran. kokemus pelkästään positiivinen. mietiskelimme elämän tärkeitä asioita.
      Minkä ikäisenä kokeilit? nuorena, oisinkohan ollut 16 tai 17
      Missä seurassa kokeilit? erään ystävän ja hänen tyttöystävänsä kanssa. Olin hetken yksin ulkona, ja paniikki meinasi iskeä. heti kun pääsin tuttuun seuraan, olosta tuli erittäin miellyttävä.
      Millainen kokemuksesi oli? opettavainen ja miettivään pistämä. maailmankuva avartui huomattavasti! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe