Kertokaa vakkarit omat ikänne ikäkartan mukaan oletteko tyttö tai poika
a-ryhmä=18-20 v
b-ryhmä=16-17 v
c-ryhmä=14-15 v
d-ryhmä=12-13 v
e-ryhmä=10-11v
f=ryhmä=0-9v
Esimerkki
-ESIMERKKINIKKI11
ryhmä c, poika
vakkarikartoitus
23
122
Vastaukset 23
Ryhmä c tai b, täytän tänä vuonna 16... Ja tyttö olen.. Jos joku tosta nyt tunnistaa, jo on ihme...
- Suwastika
-Suwastika (ent. Swastika)
Ryhmä d, poika - Eräs trotskilainen
Ryhmä C, sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä.
- Eräs trotskilainen
Ja miut tunnetaan myös nimillä ET ja Trotski.
- suwastika
Sanoisin että tyttö.
- Eräs trotskilainen
suwastika kirjoitti:
Sanoisin että tyttö.
Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.
- fnfnfn
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.
Poika! Mun mielestä sun ulosanti on niin poikamaista, mut saatathan toki olla hieman erilaisempi tyttö :D
Okei, ei tää mikään tällänen ollu, mut tää on oikeesti jäätävää! Oon luullu et se on ihan yleinen totuus et oot poika...
- fnfn
Mies, a-ryhmä
- A-Team!
Paras A-Ryhmä!
A-Team! kirjoitti:
Paras A-Ryhmä!
a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.
- No kukakohan?
santiny kirjoitti:
a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.
No eihän täällä mitään liian vanhoja pitäisi olla. Tämä on nuortenpalsta. Vanhojenpalstat ovat erikseen
"sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä. "
Olenkin usein pohtinutkin tätä. Ei voi siis 100%:n varmuudella veikata. XD Itse olen luullut tytöksi, mutta nykyään epäilen pojaksi. XD
Ja itse olen tyttö. Kuulun C-ryhmään.- davos
A-Team
- fnfnfn
Tyttö, a-ryhmä.
Keski-iänkriisi tuloillaan. Mitään ei vielä saavutettu.
- fnfnJuu on omituista olla niin vanha, että kärsii ikäkriiseistä. Eikä edellämainittu tunne varmastikaan auta ikäkriiseistä toipumisessa lainkaan.
- Flutttershy.
Muutama päivä enää ni ryhmä c tyttö
- oce
Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......
- HeKeKee~
oce kirjoitti:
Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......
D, poika.
C poika.
Täällä meitä luokitellaan ryhmiin ja muuta sellaista. No miten vaan.
D ja poika, jotka kummatkin löytyvät profiilistani.
"Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh. "
Paitsi minä. En ole sitä aiemmin sanonut, mutta jostain syystä uskon, että olet poika. Onhan sekin mahdollista, että olet tyttö.- HeKeKee~
Jos Trotski ei oo poika niin mie romahan.
- Thlr
D-ryhmän poika.
- mr.näätä
B-poeka juu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1291526Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431358Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109834Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123799- 65732
- 53711
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144569Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt287540- 6525