Kertokaa vakkarit omat ikänne ikäkartan mukaan oletteko tyttö tai poika
a-ryhmä=18-20 v
b-ryhmä=16-17 v
c-ryhmä=14-15 v
d-ryhmä=12-13 v
e-ryhmä=10-11v
f=ryhmä=0-9v
Esimerkki
-ESIMERKKINIKKI11
ryhmä c, poika
vakkarikartoitus
23
121
Vastaukset
Ryhmä c tai b, täytän tänä vuonna 16... Ja tyttö olen.. Jos joku tosta nyt tunnistaa, jo on ihme...
- Suwastika
-Suwastika (ent. Swastika)
Ryhmä d, poika - Eräs trotskilainen
Ryhmä C, sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä.
- Eräs trotskilainen
Ja miut tunnetaan myös nimillä ET ja Trotski.
- suwastika
Sanoisin että tyttö.
- Eräs trotskilainen
suwastika kirjoitti:
Sanoisin että tyttö.
Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.
- fnfnfn
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.
Poika! Mun mielestä sun ulosanti on niin poikamaista, mut saatathan toki olla hieman erilaisempi tyttö :D
Okei, ei tää mikään tällänen ollu, mut tää on oikeesti jäätävää! Oon luullu et se on ihan yleinen totuus et oot poika...
- fnfn
Mies, a-ryhmä
- A-Team!
Paras A-Ryhmä!
A-Team! kirjoitti:
Paras A-Ryhmä!
a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.
- No kukakohan?
santiny kirjoitti:
a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.
No eihän täällä mitään liian vanhoja pitäisi olla. Tämä on nuortenpalsta. Vanhojenpalstat ovat erikseen
"sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä. "
Olenkin usein pohtinutkin tätä. Ei voi siis 100%:n varmuudella veikata. XD Itse olen luullut tytöksi, mutta nykyään epäilen pojaksi. XD
Ja itse olen tyttö. Kuulun C-ryhmään.- davos
A-Team
- fnfnfn
Tyttö, a-ryhmä.
Keski-iänkriisi tuloillaan. Mitään ei vielä saavutettu.
- fnfnJuu on omituista olla niin vanha, että kärsii ikäkriiseistä. Eikä edellämainittu tunne varmastikaan auta ikäkriiseistä toipumisessa lainkaan.
- Flutttershy.
Muutama päivä enää ni ryhmä c tyttö
- oce
Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......
- HeKeKee~
oce kirjoitti:
Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......
D, poika.
C poika.
Täällä meitä luokitellaan ryhmiin ja muuta sellaista. No miten vaan.
D ja poika, jotka kummatkin löytyvät profiilistani.
"Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh. "
Paitsi minä. En ole sitä aiemmin sanonut, mutta jostain syystä uskon, että olet poika. Onhan sekin mahdollista, että olet tyttö.- HeKeKee~
Jos Trotski ei oo poika niin mie romahan.
- Thlr
D-ryhmän poika.
- mr.näätä
B-poeka juu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428