Kertokaa vakkarit omat ikänne ikäkartan mukaan oletteko tyttö tai poika
a-ryhmä=18-20 v
b-ryhmä=16-17 v
c-ryhmä=14-15 v
d-ryhmä=12-13 v
e-ryhmä=10-11v
f=ryhmä=0-9v
Esimerkki
-ESIMERKKINIKKI11
ryhmä c, poika
vakkarikartoitus
23
90
Vastaukset
Ryhmä c tai b, täytän tänä vuonna 16... Ja tyttö olen.. Jos joku tosta nyt tunnistaa, jo on ihme...
- Suwastika
-Suwastika (ent. Swastika)
Ryhmä d, poika - Eräs trotskilainen
Ryhmä C, sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä.
- Eräs trotskilainen
Ja miut tunnetaan myös nimillä ET ja Trotski.
- suwastika
Sanoisin että tyttö.
- Eräs trotskilainen
suwastika kirjoitti:
Sanoisin että tyttö.
Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.
- fnfnfn
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.
Poika! Mun mielestä sun ulosanti on niin poikamaista, mut saatathan toki olla hieman erilaisempi tyttö :D
Okei, ei tää mikään tällänen ollu, mut tää on oikeesti jäätävää! Oon luullu et se on ihan yleinen totuus et oot poika...
- fnfn
Mies, a-ryhmä
- A-Team!
Paras A-Ryhmä!
A-Team! kirjoitti:
Paras A-Ryhmä!
a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.
- No kukakohan?
santiny kirjoitti:
a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.
No eihän täällä mitään liian vanhoja pitäisi olla. Tämä on nuortenpalsta. Vanhojenpalstat ovat erikseen
"sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä. "
Olenkin usein pohtinutkin tätä. Ei voi siis 100%:n varmuudella veikata. XD Itse olen luullut tytöksi, mutta nykyään epäilen pojaksi. XD
Ja itse olen tyttö. Kuulun C-ryhmään.- davos
A-Team
- fnfnfn
Tyttö, a-ryhmä.
Keski-iänkriisi tuloillaan. Mitään ei vielä saavutettu.
- fnfnJuu on omituista olla niin vanha, että kärsii ikäkriiseistä. Eikä edellämainittu tunne varmastikaan auta ikäkriiseistä toipumisessa lainkaan.
- Flutttershy.
Muutama päivä enää ni ryhmä c tyttö
- oce
Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......
- HeKeKee~
oce kirjoitti:
Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......
D, poika.
C poika.
Täällä meitä luokitellaan ryhmiin ja muuta sellaista. No miten vaan.
D ja poika, jotka kummatkin löytyvät profiilistani.
"Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh. "
Paitsi minä. En ole sitä aiemmin sanonut, mutta jostain syystä uskon, että olet poika. Onhan sekin mahdollista, että olet tyttö.- HeKeKee~
Jos Trotski ei oo poika niin mie romahan.
- Thlr
D-ryhmän poika.
- mr.näätä
B-poeka juu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628