vakkarikartoitus

suolistolainen

Kertokaa vakkarit omat ikänne ikäkartan mukaan oletteko tyttö tai poika

a-ryhmä=18-20 v
b-ryhmä=16-17 v
c-ryhmä=14-15 v
d-ryhmä=12-13 v
e-ryhmä=10-11v
f=ryhmä=0-9v

Esimerkki

-ESIMERKKINIKKI11

ryhmä c, poika

23

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhmä c tai b, täytän tänä vuonna 16... Ja tyttö olen.. Jos joku tosta nyt tunnistaa, jo on ihme...

    • Suwastika

      -Suwastika (ent. Swastika)

      Ryhmä d, poika

    • Eräs trotskilainen

      Ryhmä C, sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä.

      • Eräs trotskilainen

        Ja miut tunnetaan myös nimillä ET ja Trotski.


      • suwastika

        Sanoisin että tyttö.


      • Eräs trotskilainen
        suwastika kirjoitti:

        Sanoisin että tyttö.

        Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.


      • fnfnfn
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh.

        Poika! Mun mielestä sun ulosanti on niin poikamaista, mut saatathan toki olla hieman erilaisempi tyttö :D

        Okei, ei tää mikään tällänen ollu, mut tää on oikeesti jäätävää! Oon luullu et se on ihan yleinen totuus et oot poika...

        - fnfn


    • Mies, a-ryhmä

      • A-Team!

        Paras A-Ryhmä!


      • A-Team! kirjoitti:

        Paras A-Ryhmä!

        a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.


      • No kukakohan?
        santiny kirjoitti:

        a-ryhmä täälläkin ja voi että kun hävettää. Eikö a-ryhmän pitäisi olle 18 v., koska muuten mua pian hävettää vielä enemmän jos en mahdu edes mummo-/papparyhmään.

        No eihän täällä mitään liian vanhoja pitäisi olla. Tämä on nuortenpalsta. Vanhojenpalstat ovat erikseen


    • "sukupuolen suhteen mie taidan jatkaa arvausleikkiä. "
      Olenkin usein pohtinutkin tätä. Ei voi siis 100%:n varmuudella veikata. XD Itse olen luullut tytöksi, mutta nykyään epäilen pojaksi. XD
      Ja itse olen tyttö. Kuulun C-ryhmään.

    • davos

      A-Team

    • fnfnfn

      Tyttö, a-ryhmä.

      Keski-iänkriisi tuloillaan. Mitään ei vielä saavutettu.

      - fnfn

      • Juu on omituista olla niin vanha, että kärsii ikäkriiseistä. Eikä edellämainittu tunne varmastikaan auta ikäkriiseistä toipumisessa lainkaan.


    • Flutttershy.

      Muutama päivä enää ni ryhmä c tyttö

      • oce

        Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......


      • HeKeKee~
        oce kirjoitti:

        Haaaaa!!! B ryhmä x) tyär joo......

        D, poika.


    • C poika.

    • Täällä meitä luokitellaan ryhmiin ja muuta sellaista. No miten vaan.

      D ja poika, jotka kummatkin löytyvät profiilistani.

      "Hassua, että lähes systemaattisesti kaikki pojat ovat arvanneet minun olevan tyttö ja päinvastoin. Heh. "

      Paitsi minä. En ole sitä aiemmin sanonut, mutta jostain syystä uskon, että olet poika. Onhan sekin mahdollista, että olet tyttö.

      • HeKeKee~

        Jos Trotski ei oo poika niin mie romahan.


    • Thlr

      D-ryhmän poika.

      • mr.näätä

        B-poeka juu :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe