Matkatoimisto Amoma

Reissulasse

87

13728

Äänestä

Vastaukset

  • Oli aika ikävää juttua puljusta TripAdvisorissa. Useilla käynyt huonosti, Visaa veloitettu väärin, ei varaustietoja, puutteellisia tietoja yms yms. Joillakin taas kaikki on sujunut hienosti. Uusi firma ja paljon halvempi kuin muut.

    Mutta melkoista arpapeliä joutuu pelata ja jännittää meneeks kaikki putkeen. Itse olin jo viimeistä painallusta vaille varaamassa Amoma.comin kautta, kunnes päätin tehdä viimeisen tarkistuksen ja... Siihen se sitte jäikin.

    Täällä juttua:
    http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g187768-i20-k7212170-Anyone_heard_of_AMOMA_COM-Italy.html

    • Kiitti vastauksestasi. Unohdan sitten tuon toimiston. Tosin samanlaisia kommentteja tulee melkeinpä kaikista vastaavista kioskeista.


  • Varasin just hotlan tuolta ja oli halvempi ku muissa hotellihakukoneis. Toivottavasti kaikki menee nyt sit hyvin kun en ole kyseistä sivua aiemmin käyttänyt, mut oon aika monipuolisesti noita eri sivuja käyttänyt ja varannut aina sieltä mis halvinta.

  • Varasin pari viikkoa sitten hotellin Budapestista Amoman kautta. http://starinnhotels.com/star-inn-hotel-budapest-centrum

    Hotelli maksoi Amoman kautta kolmelta yöltä 150 euroa aamiaisineen. Sama ajankohta ilman aamiaista olisi maksanut muilla sivustoilla (booking.com ja hotels.com) 260 euroa, aamiaisella 290 euroa. Päätin varoitteluista huolimatta kuitenkin ostaa hotellin Amoman kautta.

    Maksu tapahtui pankkikorttia käyttämällä, maksuvahvistus tuli välittömästi sähköpostiin. Muutaman päivän päästä päätin kuitenkin varmistaa hotellilta että varaus on voimassa ja he vastasivat välittömästi sähköpostilla että varaus on tullut perille.

    Eli omalla kohdalla Amoma toimi erinomaisesti!

    • Anomaa käyttänyt.

      En varsinaisesti puutu tähän Anoma asiaan, mutta Espanjasta saatujen kokemuksien mukaan ei läheskään asiat toimi niin kuin luataan, ainakaan virastoissa ja toimistoissa joissa yrität asioitasi hoitaa. Huomasin että yhdessä pankissa jossa oli kaksi suomenkielistä virkailiaa, oli niistä jo toinen ottanut suomalaisten asiakkaitten suhteen käyttöön asenteen hällä väliä. Erehdyin kun en tiennyt millainen virkailia hän on, menemään hänen luokseen, siksi, että hän auttaisi saamaan rahaa automaatista. Hänpä ei suostunutkaan auttelemaan minua. Ihminen on kumma otus jos se huomaa missä hän voi käyttää valtaa tai parempaa tietämystään jossakin asiassa, niin hän mieltää itsensä muiden yläpuolella olevaksi erinomaisuudeksi. Kuulin sitten Bolitsin seurakunta kodilla muilta suomalaisilta sen saman virkailian ylimielisestä käytöksestä muitakin kohtaan. Suomalaisten keskuudessa olikin menneillään hanke, että se virkailia saatais savustettua ulos sieltä pankista


    • Olen käyttänyt http://booking.com/index.html?aid=941723 varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.


    • Booking.comia olemme vuosia käyttäneet, ei ikinä mitään ongelmia, suosittelen!


  • Meilläkin vaikeuksia maksun suhteen. Luottokorttimaksu ei vahvistunut, yhteyttä yritimme puhelimella, mutta huonon kielitaitomme vuoksi katkaisimme puhelun. Sieltä yritettiin soittaa kahteen kertaan, mutta yhteys ei toiminut. Lopulta saatiin pyytämällä sähköpostiin linkki, millä maksun olisi pitänyt onnistua, mutta taas jäi kesken. Lpulta vastasimme sähköpostiin ja ilmoitimme peruuttavamme varauksen. Nyt vain odotellaan mahtaako tililtämme mennä maksuja vai onko kaikki ok. :(

    • Harmit

      Niin kyllä harmeja saattaa ilmaantua aina melkein kun matkustaa minne tahansa. Olin taannoin 5 kk Espanjassa. Ensimmäinen harmini oli se, että selasin internettiä Suomalaisella liittymällä ja se tuli mulle muutama tunti maksamaan noin 200e. Älä tee sitä virhettä kukaan toinen. Sillä Espanjassa olevat liittymät jotka ovat lähellä olinpaikkaasi laskuttavat suomessa olevaa liittymääsi, ja ne laskuttavat sitten asiakasta. Jos Espanjassa käytät internettiä niin hommaa paikallinen liittymä siis Espanjalainen liittymä. Valmistaudu hyvin matkaasi niin vältyt monilta harmeilta, ota internetistä, mahdollisimman paljon asioita selville Taksien numeroita, ohjeet siitä miten käytät pankki automaattia, Miten ostat automaatista junalipun. Pankkiautomaatit ei ole Espanjassa samanlaisia. Kun minä ostin Espanjalaisen puhelin liittymän jonka ohjeessa sanottiin, että siihen voi ostaa puhe aikaa pankeissa tai postissa niin sepä ei käytännössä toiminutkaan niin, minun piti ostaa liittymääni puheaikaa siitä toimistosta joka oli liittymän myynyt, johon toimistoon oli matkaa noin 50 km. Onneksi Renfellä Jumalla liikkuminen on Espanjassa halpaa. Vaikeuksia varmasti tulee varsinkin huonolla kieli taidolla. Minä en osaa kuin kansalaisopiston tasoista Espanjaa. Tilasin alkuun aurinkomatkojen toimistosta kahden viikon loman, ja sieltä käsin sitten hommasin asunnon Surrianasta läheltä Malagan kenttää. Aurinkomatkoilla ei ole opastus enää samanlaista kuin se oli muutama vuosi sitten. Lentoasemilla ei opastettu ollenkaan. Hämmästyin kun tämän huomasin. Olin tilannut ns opastetun matkan, kun olen vähän matkustellut lentäen. Ei kummallakaan lentoasemalla ollut opastusta. Älä tilaa opastettua matkaa ainakaan siinä tarkoituksessa, että sinua lentoasemalla opastettaisiin. Ihan missä tahansa saattaa törmätä ongelmiin. Kun sitten pyysin Hotellini vastaanotosta soittamaan minulle taksin, niin en vielä tänäkään päivänä ymmärrä miksi Maria Stellan resepsuunista ei olisi mitenkään soitettu mulle taksia, vaikka tarjosin tuntuvan puhelin rahan ja propinat(Juomarahat) päälle. Arvelin, että joissakin tapauksissa vaikuttaa Espanjalainen tapakulttuuri ihmisten käyttäytymiseen Manana (huomenna) voi olla jo heidän tapansa vastata asiakkaalle joka puhuu huonosti heidän kieltään. Fuen girolassa on sellainen paikka, josta saat neuvoa ja opastusta jonkin verran sinua koskevissa asioissa Finlandia Centro. (Suomi keskus) on tämä paikka.


    • mitä helvettiä oikeesti :D


  • Varasin heidän kauttaan hotellin maaliskuussa (trivagon kautta halvin). Minulla oli ongelmia asiakastilille kirjautumisessa ja laitoin Amomaan sähköpostia. En saanut siihen vastausta, nyt siitä on kulunut n. 2 viikkoa. Niinpä lähdin Googlettamaan firmaa ja löysin nämä viestit, että onko yritys luotettava. Päätin laittaa hotelliin varmistusviestin, että onko varaukseni ok. Hotellista vastattiin heti, että varaus on kunnossa ja tervetuloa.

    Sain tilin toimimaan ja en laittanut Amomaan enää uutta viestiä. Amoma veloitti sovitusti luottokortilta 10 % maksun ja loppusumma veloitetaan myöhemmin. Ilmeisesti uusi firma, alkukankeutta?

    • Varaus ok

      Kyllä on näin, että kaikkeen on suhtauduttava varauksella ja asnteella, että se toimii jos toimii. Kuulin noita ongelmia paljon muittenkin kertomana, matkallani. Tuntui välillä siltä, ettei mikään asia mene, eteenpäin. Lisäksi olin huomaavani, että Espanjassa työskentelevät suomalaisetkin on, ottaneet paikallisten asenteen työssään. Asiakas ei ole Espanjalaiselle tärkeä, vaan heidän mielestään riesa josta on päästävä eroon, esm siten, että hän kehittelee äkkiä mielessään jonkin syyn miksi hän ei nyt voi hoitaa asiakkaan asiaa juuri nyt. Kun olen lukenut tämänkin palstan kirjotuksia, niin tuntuu siltä, että kukaan ei kohta viitsi mitään tehdä palkkansa eteen. Mutta eiköhä kuitenkin yrittäjät ja firmojen johto huomaa näitä niuhakkeita, ajan oloon.


  • En suosittele. Tein varauksen AMOMA:n kautta ja syötin kaikki korttitiedot. Silti varaus ei mennyt läpi ja olisin joutunut kirjoittamaan korttitietoni uudelleen. Tässä vaiheessa päätin odottaa, ettei maksu vaan menisi kahta kertaa tililtäni. Hetken päästä sain puhelun tuntemattomasta numerosta ja englanninkielisen selityksen, että maksussa on ongelmaa, että saan sähköpostiin linkin, jota kautta voin lähettää korttitietoni uudelleen. Sain viestin kahteen kertaan.Sen jälkeen luin, mitä firmasta on kirjoitettu. Linkkiä en avannut edes lvaan kuoletin kortin. Nyt saa nähdä lähteekö summa tililtäni...

  • Ei mennyt minullakaaan tilaus läpi maksuvaiheessa. Sitten soitti joku jostakin Indiasta hoonolla iengklannilla kiihkeästi perääni (7 kertaa).
    Tämä, vihon viimeinen, tilaukseni ko. yhtiöltä onnistui lopulta, ehkä enemmän tuurilla kuin luotettavuudella.
    Huono wörkkiminen voi olla merkki myös huonosti hoidetusta tietosuojasta???

  • Samoin täällä ongelmia! Maksoin vielä viitesiirrolla, kun tuli tilinumero ja muut tiedot sähköpostiin kun vahingossa valitsin aluksi sen tuon korttimaksun sijaan. Nyt minullekin tulee puheluita jostain ulkomailta ja yhteys katkeaa heti vastauksen jälkeen; sähköpostiin tulee jatkuvasti korttimaksupyyntöjä, eikä sivuston tilille kirjautuessa näy koko varausta.. Mitähän tässä pitäisi tehdä? Sähköpostiikyselyyn alunperin vastasivat että varaus kunnossa, saan voucherin kunhan maksu on rekisteröity; eipä ole tullut. Onko teiltä mennyt nuo maksut tai sitten peruutukset perille? Kyllä ketjuttaa, kun sivusto on suomenkielinen, mutta asiakaspalvelua ei suomeksi saa.

  • Minullakin varaus peruuntui maksuvaiheessa. Yritin uudelleen ja jälleen cancellation. Menin katsomaan Visa-tiliäni ja siellä katevarauksena tosiaan näkyi maksu.. tuplasti! Minullekin tuli perään 3 puhelua, joiden hoonon englannin vuoksi ei oikein asiassa päästy eteenpäin. Jäin odottamaan mitä tapahtuu.

    Toinen maksuista VELOITTUI tililtäni muutama päivä jälkeenpäin, toinen jäi roikkumaan katevarauksiin. Laitoin kiukkuista meiliä perään ja maksettu summa palautui kyllä takaisin muutamassa päivässä, mutta toinen katevaraus roikkuu edelleen visalla 8pv epäonnistuneen varauksen jälkeen. Laitoin juuri taas firmaan meiliä, katsotaan kuinka käy . EN SUOSITTELE FIRMAA KENELLEKÄÄN! Varasin saman hotellin hotels.comista ilman ongelmia, muutaman euron lisämaksulla ja huomattavasti vähemmällä stressillä..

  • Ilmeisesti sinne tuli joko soittaa tai sitten vastata itse vielä siihen tulleeseen "vahvistussähköpostiin" , jotta varaus todella vahvistui. Sain hyväksyvän vastaussähköpostini jälkeen sähköpostilla hotellivoucherin varaustietoineen. Nyt varaus onneksi näkyy myös amoma.com-sivuston tililläni, ja siellä lukee myös maksun varmentuneen. Voi olla, että laitan vielä kuitenkin suoraan hotellille sähköpostia ja tiedustelen, että onhan varaus tullut oikeasti perille ihan sinnekin asti. Minun tapauksessani homma vaikuttaisi siis hyvältä nyt loppujen lopuksi, mutta jonkin verran stressiä ja vaivaahan tuo teetti. :P Hinta sivuston kautat varattuna oli kyllä edullinen. :)

  • Varasin Berliinistä,hotelli Aldea Novumin omilta sivuilta huoneen aamupalalla:
    8 yötä,380e.
    Tämän Amonan kautta olisi ollut 523e.
    En maksanut "välikäsille".

  • Aldea Novum ***

    Osoite : Buelowstr. 19-22, 10783, Berlin

    Näytä kartalla

    Ajankohta: 17 heinäkuuta 2014 - 25 heinäkuuta 2014, 8 yöt - 1 huone: 1 aikuinen, 0 lasta Muuta päivämääriä/huoneita
    ×
    Varaa nyt! Voimme taata huoneen tällä hinnalla vain seuraavien 20 minuutin ajan.
    Huonetta
    (7 saatavilla) Majoitus Hinta / yö Kokonaishinta
    Kahden hengen huone Kapasiteetti: Aikuisia 1 Aikuisia, 0 Lapsia aamiainen sis. hintaan 65.42 $ /yö
    Paras hinta 523.36 $

    Ja tässä suora varaus:

    Liebe Gäste

    Zimmer

    Kategorien Zimmerpreis für Aufenthalt
    323,28 €Standard
    376,88 €Komfort

    i: inkl. Frühstück e: exkl. Frühstück

    Ihre Auswahl
    Zimmerkategorie: Standard Personen: 1
    Anreisetag: 17.07.2014 (Donnerstag) Zimmer: 1
    Abreisetag: 25.07.2014 (Freitag) Nächte: 8
    Preis für Zimmer: 323,28 €
    4.Buchen Sie unsere Extras für Ihren Aufenthalt
    Anzahl/Tage
    reichhaltiges Frühstücksbuffet
    ONLINE SPECIAL 2,00 € Rabatt Person/Tag
    Preis pro Tag 5,90 €
    reichhaltiges Frühstücksbuffet
    7,90 €

    Buchungscode, falls vorhanden:
    Preis für Extras: 47,20 €
    Preis für Zimmer: 323,28 €
    Gesamtpreis: 370,48 €

  • Varasin sunnuntaina Amoman kautta huoneen Tsekissä. Varaus sujui moitteettomasti, Vahvistus tuli välittömästi sähköpostiin. Sitten aloin lukea näitä kauhukertomuksia, mietin mahtoiko varaus mennä minnekkään, maksu meni, josta näkyi katevaraus tilillä. Kirjoitin sähköpostin hotelliin su iltana ja hotellin vastaus oli maanantaina postissani ja toivotettiin tervetulleeksi Prahaan. Eli kaikki sujui helposti ja hintakaan ei päätä huimannut, oli halvempi kuin hotellista suoraan ja muilla välittäjillä.

  • Ei voi suositella. Sama maksuongelma kuin muillakin, eli maksu ei onnistunut. Tämän jälkeen puhelu, email ja maksu veloitettiin kahdesti.

    Pysykää erossa!!

  • Maksuongelmaa ilmeni heti. Sieltä on yritetty soitella (puhelin pois päältä), ja samalla sähköpostiin tullut ilmoitus, että muka oltaisiin puhuttu puhelimessa, mikä on siis paskapuhetta... Nyt vaan kauhulla odottelen lopputulemaa. Otin jo yhteyttä pankkiin ja pian Visaan...

  • Minä varasin tuota kautta huoneen hotellista, maksoin sen 10% (tai jotain sinnepäin) varausmaksun, loput kuulemma veloitettaisiin pankkikortilta parin viikon päästä. No kyseisenä päivänä tuli tuo meili, että puhelinkeskusteluumme viitaten maksa loppu tätä kautta. En kuitenkaan ollut mitään puhelimessa jutellut, joten ihmettelin että mitä helevettiä. Samalla kävin katsomassa Amoman sivulta ommia varauksia ja siellä ei näkynyt enää mitään. Soitin sinne, puhelu katkesi yhdistettäessä eteenpäin. Kohta soitti joku intialainen huonoa engantia puhuen ja selosti, että varusmaksu ookoo, maksat nyt vaan sen lopun niin hän pistää voucherin meiliin. Koitin kysellä että miksi varausta ei näy sivustollaan, mutta eihän sen puheesta ottanut muuta tolkkua kuin että maksa loppu niin homma kunnossa.

    No mietin vähän aikaa, päätin ottaa riskin ja maksoin loput varauksesta sähköpostista saamani linkin kautta. 5min tämän jälkeen meiliin kolahti voucher, ja varaussivusto näytti tässä vaiheessa taas varaukseni, mutta ainoastaan ennakon maksaneena. Pistin hotelliin meiliä että onko varaus saapunut heille, he vastasivat että homma kunnossa, tervetuloa. Kortiltakin kaikki oli mennyt asianmukaisesti vain kerran.

    Reissu tuli jo heitettyä, eikä enempiä murheita ilmennyt, loppujen lopuksi kaikki meni siis hyvin, ja kova yritys amoman työntekijällä oli säätövaiheessa saada asia hoidettua. Ei firma huijaushommalle vaikuta, mutta käytäntöjen kanssa tuntuu olevan vielä toiminta vähän hakusessa, asiakaalle ylimääräisiä sydämentykytyksiä aiheuttaen.

  • Huonoja kokemuksia. Koko varausepisodi oli ihan epäselvä. Keskeytin oman varaukseni koska en ollut kotona ja halusin suorittaa maksamisen rauhassa. Keskeytettyäni sen sain puhelun josta kysyttiin että vahvistanko varauksen ja maksanko. Olisivat halunneet, että maksan heti puhelimessa ollessani. Vastasin etten pysty nyt vaan kahden tunnin päästä kotona. Sain sähköpostiin linkin joka vei "turvatulle" maksusivulle. Täytin kaikki informaatiokohdat ja painoin "finalize payment" kohtaa jolloin sivu latautui uudestaan tyhjentäen mm. kohdan johon piti kirjoittaa kortin numero. Tämä tapahtui useita kertoja. Sitten n. kuudennen kerran kokeillessani latautui uusi sivu jossa luki että olen yrittänyt liian monta kertaa. Meni hermot ja laitoin koneen kiinni. Seuraavana aamuna samasta numerosta soitettiin useamman kerran mutten vastannut. Sain sähköpostiin uuden linkin maksamista varten. En edes kokeillut. Ja niin ensimmäisellä kerralla puhelimessa oli sanottu että varaus peruuntuu automaattiseti 8 tunnin kuluessa jos en maksa. Oletin että varaus on peruuntunt. Lähetin viestin itse hotelliin ja kysyin nimelläni varausta ja kirjoitin että haluan perua sen. Hotellista kerrottiin että mitään varausta ei nimelläni ollut. Olen erittäin hämmentynyt enkä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu tai mitä minun pitäisi tehdä. Mutta amomasta en enää varaa yhtään mitään. Huonot kokemukset jäi. Saa nähdä mitä nyt tapahtuu.

    • Ja kaikki puhelut ja kommunikoinnit hoidettiin englanniksi koska suomea ei osattu. Itselläni huono englanti. Tallinnasta varasin ja hotellin sivuilla oli suomenlipun kuva. Olen ymmälläni siitä kenen kanssa puhuin.


  • Tein varauksen Orlandoon resortiin 5 yöksi hintaa 189e. Bookersin ja hotels.comin kautta sama resortti yli 400e 5 yötä. Tein varauksen siis tämän kyseisen Amoman kautta ja mulla meni myös kahteen kertaan katevaraus. Laitoin sähköpostia kyseiseen firmaan vastaus tuli tunnin kuluttua. Ei mitään kiukkusia puhelinsoittoja..soitin Nordeaan,poistivat toisen katevarausen. Varausvahvistus tuli samantien sähköpostiini,ei mitään probleemaa.

  • Varasin kallista hotellista Santorinalta Amoman kautta 2 yötä kun oli selkesäti halvempi kuin Booking comilla. Matkalla olessa tuli tieto että hotelli oli mukana tuplabuukattu (booking comin mukaan oli vielä 2 huonetta vapaana) ja olisivat siirtäneet meidät paljon huonompaan hotelliin keskelle ei mitään (3 km rannalta, kun varattu huone oli huippunäkymin calderan reunalla) eikä välirahaa olisi tarjottu. Epäilenkin, että ehkä tämä on heidän tapansa tienata välistä: myydä kalliita huoneita ja sijoittaa sitten "tuplabuukkauksen" turvin halpaan paikkaan. Mielummin tartuin siihen, että rahat palautetaan 24 tunnin sisällä ja hommasin toisen majoituksen itse. No, rahoja ei ole kuulunut takaisin 4 viikon sisällä. Puhelimessa on englanninkeilinen vastaaja ja sähköposteihin ei vastaa. Reklamaation laitoin juuri, mutta mahdollisuudet saada rahoja takaisin ei ole kovin hyvät koska maksoin debittinä.
    Nettisivuja tarkastellessa huomaa kyllä nyt selkeästi että kyseessä on vedätys. Kuvissa mm. poseeraa kymmeniä työntekijöitä. Todellisuus varmaan on, että siellä on muutama hassu töissä ja firman budjetti miinuksella. Olen laittanut tästä toiminnasta viestiä myös Momondolle (miksi pitävät sivuillaan tällaisia huijausfirmoja), mutta vastausta ei ole vielä tullut. EN VOI SUOSITELLA!

  • Varasin Amoman kautta kotimaan hotellimajoituksen kesäkuussa. Hinta oli halpa ja huoneet piti maksaa saman tien. Kaksi päivää ennen matkaa yksi seurueen jäsenistä (lapsi) joutui sairaalaan ja matka peruuntui. Ilmoitin Amomalle, he lupasivat peruuttaa varauksen ja pyysivät lääkärintodistuksen, jotta voivat arvioida mahdollisuutta hyvittää. Toimitin todistuksen heille - ja myös suoraan hotellille. Hotellista vastattiin npeasti, että huone on peruttu ajoissa ja he hyvittävät ilman muuta, mutta asia pitää hoitaa samaa kautta kuin varauskin eli Amomasta. Vihdoin tuli Amoman vastaus: emme hyvitä, peruutus tehty liian myöhään. Eli hotelli hyvitti heille mutta he ei mitään meille. Kätevä tapa tienata tuokin.

  • Tein äsken varauksen amoman kautta muncheniin. Varaus meni läpi hetkessä ja tililtä toistaiseksi poistunut vain sovittu määrä. Laitan vielä reissun jälkeen lisäinfoa onko varaus mennyt hotellille asti! Toistaiseksi kaikki toiminut hyvin.

  • Onko kukaan soittanut tuonne Amoman sivuilla olevaan Suomen (09-alkuinen) numeroon ja koittanut sitä kautta hoitaa asioita ongelmatilanteissa ja vastaako kukaan??

  • Tuohon suomalaiseen numeroon soitettaessa menee suoraan engalanninkieliseen vastaajaan johon voi tehdä varauksen ym. Enpä kuunnellut sen enempää, otin hotelliin Budapestiin yhteyttä että onko tämä luotettava sivusto varata teiltä huone kun on siellä edullisin, vastaus oli: thank you for your e-mail. I have checked the website you have mentioned. We do not have any connection with it, it is not trustable at all.
    We have no information about the prices it shows and the payment. Please do not book on that website.
    ..Että jotain mätää siinä voi olla..
    En aio ottaa itse sitä riskiä.

  • Varasin tänään hotellin Budapestistä amoman kautta ( varoituksista huolimatta ).
    Maksu meni kerralla läpi ja voucheri tuli sähköpostiin samantien. Jälkikäteen pistin vielä toivomuksen tupakoimattomasta huoneesta ja siihen tuli vastaus varttitunnissa. Illalla laitoin emailin hotelliin ja sieltä vastattiin, että kaikki kunnossa ja kaikki huoneet savuttomia. Hyvin toimi ainakin meillä ja hintahan oli ylivoimaisesti edullisin.

  • Tutkin hintoja Trivagon kautta ja päädyin Amoman sivuille, olin henkilötietolomakkeen kohdalla ja täyttänyt puolet siitä, kunnes päädyin perua koko jutun. Sain kuitenkin saman tien laskun sähköpostiini... ei kai toi varaus nyt mennyt mihinkään? Laskua en tietty maksa, mutta eivät kai nuo sitä nyt ala perimään. Ihme touhua ja törkeää sekin, että sivustolla on asiakaspalvelun numero suomen lipulla varustettuna, mutta kun numeroon soittaa niin ulkomaiillehan se menee eikä mitään tietoa puheluiden hinnoista missään...

    • varasin amoman kautta äskettäin huoneen ulkomialta ja kaikki toimi kuten pitikin,spostiini tuli vahvistus ja voucheri.Varmistan vielä aina hotellilta varauksen paikkansapitävyyden ja niin tein nytkin.Varaus näkyi heillä ja kaikki oli kunnossa.Suosittelen varmistusta muillekin,niin ei tule ikäviä yllätyksiä perillä.Olen käyttänyt muitakin sivustoja kuten booking ja olotels,jonka sivut ovat vielä olemassa,mutta varaukset eivät toimi.Sääli sillä se oli aina halvin ja toimi myöskin.Päädyin amomaan,kun oli huomattavasti halvemåi kuin muut.Tietääkö kukaan mitä tuolle olotelsille on tapahtunut??


  • Toimi, joo. Vahvistus tuli ja tiliä on veloitettu. Kuitenkin sain sähköpostin, että "emme voi taata varaustanne ja blah blah". Soitin kuitenkin hotelliin ja kaikki on siellä ok. Tarjosivat edullista hotellia samalla hinnalla jostain hevon kuusesta. En ottanut vastaan. Jos homma ei toimi, teen rikosilmoituksen ja sillä sipuli.

  • Amona on yksi miljoonista samanlaista lafkoista. Firma toimi jossain hevonkuusessa tai postilokerossa ja sillä saattaa olla vain yksi työntekijä.
    Kumma ettei ihmiset yhtään tutki firmojen taustoja ennenkuin niitä käyttää.
    Jotain kertoo sekin että ainoa yhteystieto firmaan on sähköpostiosoite ja itse firma voi olla vaikka jossain Kiinan maaseudulla. Rahasi taas suhahtivat jonnekin tuntemattomaan veroparatiisiin.

  • Joo, mutta sieltä tulleessa sähköpostissa, jossa ilmoitetaan, että hotelli on kiinni ja muuta p.askaa on puhelinnumeroa ja muuta:

    If you agree with the alternative suggested please send us an email at customercare@amoma.com or call us at 44 (0) 203 608 8169so that we can book the room and send you the new voucher to be presented at the hotel.

    Please note that we are not holding the room for you and that we cannot guarantee availability. Without an answer on your part we will not make the reservation in any other hotel and we will proceed to refund your credit card with the full amount paid.

    For more details you can contact us by phone or by email at customercare@amoma.com specifying your reservation number or your client ID. You will receive a reply by email.

    Thank you for using AMOMA.com and do not hesitate to call us back in order to make your reservations around the world. AMOMA.com wishes you an enjoyable stay!

    Kind regards,

  • Pitää muistaa, että nettiin kirjoitetaan lähinnä huonoista kokemuksista. Itse varasin ja maksoin hotellin 70%:lla normaalihinnasta Amomon kautta. Varmistin tosin suoraan hotellilta että olivat varauksen vastaanottaneet. Ei se Amoma lopulta niin huono valinta välttämättä olekaan.

  • Juu, no itse käytän nyt varauksiin ainoastaan onhotels.com sivuilta hakemiani hotelleja. Hinnat ok. paremmat kuin esim. Trivagon vastaavien hotellien. Siis ainakin niissä kohteissa, joita itse suosin.

  • Varaaminen kyllä onnistuu,,,mutta yrittäkääpä perua tilaus niin hauskuus alkaa.
    Kyllä AMOMA on aivan hanurista.

  • Ihan hyvä kokemus jäi AMOMAsta, sain muuten täyteen hotelliin todella halvalla huoneen ja vieläpä lyhyellä varoajalla. Aloin kuitenkin stressata luettuani netistä palvelun ongelmista ja lopulta soitin hotelliin, josta todettiin että varaus on täysin kunnossa.

    Eli vaikuttaa siltä, että jos sen voucherin saa sähköpostitse, ei ole suurta aihetta stressiin.

  • Varasin itse Lontoosta hotellin joulukuuksi, soitto hotelliin seuraavana päivänä ja kaikki ok. Lähettivät vielä hotellista varaus vahvistuksen s-postiin. Eli turha hirveästi lietsoa, kun tuntus nykysellään toimivan oikein mallikkaasti.

    • Reissu tehty -> kaikki ok.


  • Onko kukaan varannut Turkista majoituksen kyseisen sivuston kautta?
    Amoma.com-in kautta löytyi halvin hinta mutta kun soiteltiin hotelliin niin sieltä kuultnkin että he eivät tee yhteistyötä amoma.com sivuston kaa?! Ainut sivusta, kenen kautta voi majoitusta varaa on booking.com
    Mutta ihemeellistä on se, että tämä meidän hotelli kyllä löytyy melkein kaikilta noilta varaus-sivustoilta. Esim. Trivagon kautta löytyy meilein kymmenen eri sivustoa, jossa meidän hotelli varattavissa, mm. amoma.com. Miten se on mahdollista, en tajuuuu?

    • Jos se hotellilta vastannut henkilö ei ole ollut ihan kartalla? Tai kielitaidon puutteellisuus aiheuttanut kommunikointiongelmia. Kysyisin vielä sähköpostilla hotellilta.


  • Varasin lauantaina amoman kautta hotellihuoneen saksasta jo ENSI jouluksi ja olin erittäin tyyväinen palveluun.lauantaina varasin ja maksoin luottokortilla.sähköpostiin tuli samantien vahvistusviesti ja kun tänään (maanantai)soitin kyseiseen hotelliin niin varaukseni näkyy sielä ja aamupala kuuluu hintaan niinkuin varauksessakin luki :-)pankin sivuilla näkyy luottopuolella summa mikä veloitetaan ja vastaa sitä summaa mikä oli varaushetkellä...huoneen sai huomattavasti halvemmalla kuin muilta tarjoajilta...en tiedä muista mutta minä olin tyytyväinen.

  • Epäluotettava. Maksujen kanssa on edelleen samoja ongelmia mistä muutkin on raportoineet. Lisäksi firma yrittää peitellä ongelmiaan ja epäluotettavuuttaan poistattamalla erilaisilta arviointi sivuilta kaikki negaatiiviset arviot joita asiakkaat ovat antaneet. Näin tekivät minullekin Trustpilotissa. Jos selaa: https://fi.trustpilot.com/review/www.amoma.com niin näkee miten vain hyvät arviot on jätetty ja kaikki paskat arviot on poistatettu.

    En suosittele huijarifirmaa!!!!

  • Hassua... Kolme reissua itsellä takana Amoman kautta. Ei koskaan mitään ongelmaa maksujen tai varausten kanssa. Toki en ole joutunut yhtään näistä perumaankaan ja hakemaan rahoja takaisin. Asiakaspalvelu tosiaan on englanniksi eli kielitaitoa tarvitaan kun tämän firman kanssa asioi mutta niinhän maailmalla muutenkin. Meililläkin olen saanut yhteyden heti ja viimeksi sieltä jopa soiteltiin perään kun laitoin lisätoivetta hotellihuoneelle heidän kautta.

  • Onko teillä kaililla ollut tili tehtyänne varausta. Miettisin vain vastaakohan he koskaan omaan sähköpostiini. Itselläni ei ollut tiliä tehdessäni varausta. Vastaako he vain niihin mitkä on laitettu tilin kautta sinne asiakaspalvelu laatikkoon.

  • Päädyin varaamaan muutaman yön hotellimajoituksen Saariselälle jonkun hintavertailusivuston kautta halvimman hinnan vuoksi. Keskustelu- ja arvostelusivustojen käyttäjäkokemuksiin ehdin tutustua vasta varaamisen jälkeen, ja niiden lukeminen sai epäilemään kyseisen puljun rehellisyyttä. Maksoin majoituksen etukäteen Visalla varauksen yhteydessä ja kaikki sujui hotellissa hyvin, nyt onnellisesti kotona lepäämässä. Minä aktivoin AMOMA-tilin vasta varaamisen jälkeen. Verojen sisältyminen hintaan ja niiden siirtyminen Suomeen ei ole selvinnyt, mutta ainakaan niitä ei ole minulta kyselty.

  • Onko teillä kokemusta kun maksu ei mene läpi ja puhelimeen tulee kuitenkin viesti varatusta huoneesta. Onko maksu nyt mennyt kuitenkin? Hotellin mukaan huonevaraus ei ole onnistunut.

  • Olen juuri palannut Portugalista, hotellivaraukseni oli Amoman kautta ja selvästi halvin.

    Kaikki meni nappiin, ei mitään moittimista missään. Reissu onnistui täydellisesti.

    Amoma nousi Ebookersin, Travellinkin rinnalle listoillani.

  • Palasin juuri Tallinnasta, hotellivaraus Amoman kautta toimi moitteettomasti ja oli kahdelta yöltä lähes satasen halvempi kuin muilla. Maksun kanssa oli ensin ongelmia, mutta Amomalta soittivat heti perään (huonolla englannilla) ja sähköpostiin tulleen linkin avulla maksu onnistui.

    Kaksi päivää myöhemmin tarkistin vielä varauksen hotellilta, kaikki oli kunnossa. Luottokortilta veloitettiin heti katevaraus ja lopullinen maksu jälkeenpäin juuri niin kuin sovittu. Kohdallani siis kaikki toimi täysin moitteettomasti ja uskallan suositella!

  • Otimme hotellin Splitistä Amoman kautta ja vaikka sivusto halpa onkin, tuli hotellille ihan kivasti hintaa, kun löysimme tarjouksen viiden tähden hotellista. Varauksen jälkeen lueskelin hiukan Amomasta mm. tältä sivustolta ja alkoi vähän hermostuttaa. Sähköpostiin oli tullut kylläkin kaikki kuitit ja voucherit. Laitoin sitten sähköpostia hotellille viikko varaamisen jälkeen ja sieltä tuli nopeasti vastaus, että kaikki on kunnossa. Tultiin juuri reissulta takaisin ja kaikki todella meni niinkuin piti. Halusin vain kirjoittaa ja rauhoitella, jos joku nyt on paniikissa näitä luettuaan. Jos sait voucherin, uskoisin, että kaikki on ok.

    • Keskustelun aloittajan kokemuksia:
      Varaukseni Amoman kautta toimivat hyvin. Ilmoitukset varauksista sekä voucherit ovat tulleet heti s-postiini. Olen tarkistanut varaukset myös hotellista, kunnossa.Veloitukset ovat olleet ok. Amoma ei ole välttämättä se edullisen matkojen välittäjä. Matkan kohteesta riippuu ketä kannattaa käyttää. Hyviä vaihtoehtoja: otel.com, onhotels.com
      Omien kohteiden ja kokemusten mukaan esim. hotels.com sekä booking.com ovat olleet ne kalleimmat vaihtoehdot.


  • Huh, huh... varasin huoneen Tallinnasta Amoman kautta. Olin jo syöttämässä tietoja luottokortista, kun alkoi tökkimään (kortin voimassaolon kohdalla)... Samassa soi puhelin (klo 23 jälkeen) ja siellä englantia puhuva mies kysyi haluaisinko huoneen vieläkin edullisemmin. Mikä ettei, vastasin ja hän kertoi lähettäneensä s-postiini linkin, jonka kautta voisin maksaa turvallisesti. Linkki toimisi tunnin ajan. Mies ehdotti, että avaisin linkin nyt samantien puhelun aikana. En suostunut ja suljin puhelimen. S-postia tuli kaksikin kappaletta, mutten avannut linkkiä. Tuli NIIN puistattava olo koko firmasta ja hotellista, että vaihdoin toiseen hotelliin ja tunnettuun matkatoimistoon. Näin vielä painajaista, että Amoma veloitti runsain mitoin...

  • Eipä Amoman sivustossa mitään ihmeellistä ollut. Trivagon kautta ohjauduin Amoman sivuille, sopiva huone listasta ja seuraavaksi täyttämään yhteystietoja. Kortin tiedot paikoilleen ja tietojen lähetys, jonka jälkeen tuli vahvistus niin nettisivuille ja kuin sähköpostiinkin. Tilillä näkyy katevarauksena oikea summa. Ei kannata näiden suomi24:n paniikkilehmien juttuja ottaa niin vakavissaan, suurin osa ongelmista on kuitenkin näppäimistön ja tuolin välissä.

  • Mulla kävi tänään niin että yritin kirjotitaa luottokortin tietoja kuuluvaan osioon varausta tehdessäni ja kun yritin mennä eteenpäin niin sivusto herjasi että se d-secure ei tunnista luottokorttia. ehkä n.5 minuuttia tämän jälkeen amomolta soitettiin ja alettiin selittämään että hotellivaraus oli mennyt jo, sen takia ei onnistunut. Nyt kuumottaa, niillä on nyt sitten mun luottokorttitiedot.

  • Tein äskeittäin varauksen Amonan kautta viiden tähden hotelliin Prahaan. Hämmästelin jo varausvaiheessa Amonan tarjoamaan alhaista hintaa suhteessa ensinnä toisiin varaustoimistoihin ja toisaalta hotellin esitettyyn tasoon. Tein kuitenkin varauksen ja suoritin maksun pankkikortin tiedot syöttämällä. Varausvahvistus ja voucher tuli sähköpostiin heti maksun jälkeen. Myös hotelli vahvisti sähköpostitse pyynnöstäni, että varaus on ok ja huone maksettu. Sikäli kaikki vaikuttaa olevan aivan kunnossa. Se tosin huomiona, että Amona veloittaa jonkinlaisen palvelumaksun, jota eivät selvästi ilmoita maksuvaiheessa, siis varsinaisen hotellilaskun päälle. Minulla se oli 219 euroa maksaneessa varauksessa 30 euroa.

  • Varasin hotellia Amoman kautta suomeen. Tuli sähköposti, että varausta ei ole hyväksytty, kokeile uudestaan. En kokeillut. Vähän ajan päästä soitettiin englanniksi,
    että maksua ei näy. Että maksa, en tehnyt varausta uudestaan. Sitten tuli sähköposti, että varausta ei ole hyväksyttä, eikä luottokortilta ole tehty katevarausta.

    Katsoin luottokorttia, siellä oli katevaraus Amomalle. Siitä soitto luottokorttiyhtiöön,
    eivät saa katevarausta pois, jos Amoma ei tätä tee.
    Siitä sitten yhteytettä Amomaan, sähköpostiin. Ei mitään vastausta.

    2 viikkoa hotellivarauksesta luottokortin katevaraus on poistunut.
    Mutta nyt on jollain luottokorttitiedot. Siis pankkiin yhteys ja uusi luottokortti on tulossa.

  • Periatteessa ei valittamista meiltä. Olimme Italiassa omatoimimatkalla kesällä 2015 ja varasimme Amoman kautta 4 hotellia neljästä eri kaupungista. Tein varauksen puhelimitse englannin kielellä. Äärimmäisen ystävällinen asiakaspalvelija, joka kertoi fyysisesti olevansa Romaniassa, kirjasi tietomme, suositteli hotelleita ja teki löi varauksen järjestelmäänsä sitä mukaan kun minä sen sanelin puhelimitse. Varausvahvistukset tuli sähköpostilla puhelun aikana. Mitään turhaa ei veloitettu luottokortiltani. Ainoastaan sovitut maksut ennalta ilmoitettu luottokorttimaksu.

    Kahden viikon reissun aikana kävi niin, että yksi varaamistamme hotelleista sulki yllättäen ovensa. Saimme Amomalta asiasta ilmoituksen ja vaihtoehdotuksen, josta kieltäydyimme. Saimme rahamme takaisin ennen ensimmäistä varsinaista majoituspäivää ko. hotellissa. Ei meillä mitään valitettavaa.

  • Meillä meni hyvin. Mentiin viroon ja otettiin hotelli siitä satamasta. Mutta kyllä vähän jännitti lähte kuin luin nämä kommentit. Saimme huenon huoneen. Ei ollut mitään ongelmia

  • Usein, kun Amomalla on halpa hinta, niin varaustietoja kirjoittaessasi onkin jo hinta noussut. Eli esittää halvempia hintoja, kuin millä todellisuudessa myy.

    • Mulla kans ongelmia, enkä voi suositella:/ Euroina hotelivaraus oli ensin 328€ euroa, mutta varaus muuttui kesken kaiken kruunuiksi (koska varasin matkan Ruotsista käsin). Loppusummaan olikin sitten lopulta täysin yllättäen tullut lisäksi korttimaksu ja lopulta verkkopankistani olikin lähtenyt 364€.. Kusetusta! Ärsyttää!!


  • Itse vain kerran varannut Amoman kautta hotellin ja hyvin meni.

    Olin tekemässä 315 euron varausmaksua mailiin saamani varauksen kautta, kun Amoman asiakaspalvelusta soitettiin ja sanoivat lähettävänsä uuden varausmailin, jonka kautta saisin saman hotellivarauksen halvemmalla: 305 euroon. Saatuani tuon uuden mailin maksoin 305 euron varausmaksun, joka veloittui luottokortiltani ihan oikealla summalla plus pankkien välinen käsittelykulu luottokorttimaksusta (noin 8e omassa tapauksessani). Tämän jälkeen alle vuorokaudessa sain vahvistusmailit. Soitin vielä hotelliin ja varmistin, että varaus oli tullut perille ja olihan se. Itselläni ei siis mitään pahaa sanottavaa Amoman toiminnasta.

    Amoman FAQ sivulta saa mielestäni selkeät vastaukset kuluveloituksiin sun muihin tilanteisiin liittyen.

  • Oma varaus meni myös ihan nappiin, ei mitään ongelmia. Varasin vielä jälkikäteen lisävuoteenkin ja kaikkiin viesteihin vastatiin nopeasti ja asiallisesti :)

  • Mikä on Amoman sähköpostiosoite? Nettisivuilta ei onnistu laittaa viestiä heille eikä löydy osoitetta.

    MInulla on ongelma varauksen kanssa, ja aion perua sen. En ole saanut minkäänlaista vahvistusta varaukselleni.

    • Toivottavasti tuo osoite on vielä käytössä: customercare@amoma.com


    • Kiitos osoitteesta! Kokeillaan, saanko vastausta.


  • Onko muilla tapahtunut seuraavaa varauksen kanssa?

    En ollut kirjautuneena sisään kun tein varauksen. Annoin Visa Electronin maksukorttitiedot ja maksuvaihtoehdoksi "Maksa hotellilla". Nettisivuille tuli ilmoitus että varaus ok mutta mitään sähköpostiviestiä en ole kuitenkaan saanut viikon sisällä.

    Menin uudestaan amoman nettisivuille ja tällä kertaa kirjauduin sivustolle. Tein koemielessä uudestaan varauksen, mutten naputellut tällä kertaa maksukortin tietoja vaan keskeytin.

    Lähes heti kokeilun jälkeen tulee sähköpostiviesti "Et tehnyt varaustasi loppuun, vahvista se tässä linkissä jne." En vahvistanut mitään. Kohta soittaa tuntematon numero enkä vastannut.

    Oliko tämä vahvistusviesti nyt liittyen ensimmäiseen varaukseeni, vai tähän jälkimmäiseen jolloin olin kirjautuneena sisään?

    Kysyin suoraan hotellilta, onko minulla varausta; ei ollut.

  • Varauksen vahvistusviesti tulee meleimpä heti. Annoitko ekassa varauksessa spostiosoitteesi oikein? Amoma on soittanut sulle, koska olet keskeyttänyt tämän toisen varauksen. Saamasi vahvistusviesti liittyy tuohon varaukseen ei ensimmäiseen. Kirjaudu tilillesi ja katso varauksesi.

    • Sama sähköpostiosoite on ollut käytössäni vuosia eikä se ole mitenkään monimutkainen, ja se täytyy kirjoittaa kahdesti oikein, joten väärin kirjoittamisen mahdollisuus oli hyvin pieni.

      Tänään soittivat Amomasta ja kysyivät haluanko varata vielä huoneen. EN halunnut, ja pyysin vielä kirjallisen peruutuksen vahvistuksen tästä, se tuli sähköpostiin välittömästi. Saapa nähdä, oliko tämä soitto nyt liittyen ensimmäiseen vai testiyriykseen liittyen.

      Ei ole muuten vastausta kuulunut customercare@amoma.com, tänään on 6. päivä ja laitoin viestiä 1. päivä. Matkatoverini laittoi toiseen osoitteeseen viestiä, lisäksi kokeilin bookings@amoma.com. Mistään ei viestiä.

      Helpommallakin saa hotellin varattua varmasti muualta, joten en suosittele Amomaa.


  • Mulla on ollut suuria ongelmia firman kanssa, kehotan kiertämään HYVIN KAUKAA! Yrittävät selkeästi huijata ja vedättää - firmasta ei tule kunnollisia varausvahvistuksia, varaavat hotellin väärälle viikonlopulle (ei voi todistaa varausta vääräksi, kun ei ole tullut varausvahvistusta meiliin) - eivät suostu siirtämään / peruuttamaan varausta vaikka olen soitellut viikon verran, mutta eivät suostu sanomaan,, ettei onnistukaan. Jos on liikaa rahaa (rahoja et saa koskaan takaisin) ja aikaa käyttää tunteja ongelmien kanssa selvittelyyn, voit toki kokeilla. Itse en ole enää niin hullu, että koskisin firmaan pitkällä tikullakaan.

  • Netin huonot kokemukset sai mullakin karvat pystyyn, mutta kaikki menikin hyvin.Varmistin etukäteen hotlasta että onko varausta ja varausnumerolla kyllä löytyi (nimellä ei mutta amoma kertoo sen sivuillaan). Oli siis hyvä kokemus vaikka ehdin jo (turhaan) ahdistua, kun vasta nettivarauksen jälkeen aloin kokemuksia googlaamaan. Mutta kaikki hyvin: hotelli oli upea hintaansa nähden ja kaikki maksut meni sopimuksen mukaan. Eli tällainen hyväkin kokemus mahtuu mukaan! Jos ahdistaa kysykää etuköteen hotellilta onko varausnumerolle tehty amoman varausta.

  • Täällä kans äskettäin varattu hotelli Amoman kautta. Itse myös säikähdin, kun ehdin lukea näitä kommentteja. Maksu on tähän mennessä mennyt ok. Varmistin suoraan hotellilta tämän jälkeen, että löytyykö sieltä varaus ja niinhän sieltä löytyi, toivottivat lämpimästi tervetulleiksi. Verrattaen muiden sivustojen hintoihin, kyseinen hotellihuone oli 100 e halvempi, kuin muilla sivustoilla.

  • Minulle on kaksi kertaa käynyt niin, että hotelli on muuttanut varatun ja mksetun huoneen alempaan tasoon mitä on Amoman vahvistetussa varauksessa. Hotellit vetosivat siihen, että hinta on ollut liian edullinen alkuperäisen tasoiseen ja varauksessa olleen huoneen saamiseen. Hotellit antoivat varauksen tasoisen huoneen, koska minulla oli niistä kuitit ja voucherit mukanani. Vaati kylläkin pientä "neuvottelua".

  • Kokemukseni Amomasta ei ole kehuttava. Olemme tänä aamuna lähdössä reissuun ja varauksen tarkistamisen kanssa oli se suurin ongelma. Sivusto vaikutti ihan pätevältä ja kaikki toimi varaukseen asti hyvin. Maksulinkin sain sähköpostiin ja maksun kanssa ei ollut ongelmaa. Maksun suorituksen jälkeen sain sivuilta voucherin, jossa oli viitenumero. Halusin kuitenkin tarkistaa hotellista, onko varaus ok, koska voucherini oli jotenkin vaillinaisen oloinen. Hotellin sivuilla pyydettiin varausnumeron lisäksi PIN-koodia, jota minulla ei ollut. lähetin 2 kertaa amomalle sähköpostia saamattani vastausta. Live chatista minulle vastattiin, että asiaa hoidetaan ja lupasivat lähettää minulle tiedot sähköpostiin, en halunnut soittoa heiltä vaikka sekin mahdollisuus olisi ollut. 9 tunnin päästä kyselin asiaa uudelleen ja "olivat puhelimessa" . Virkailija oli törkeä ja katkaisi live-keskustelun sanomatta mitään. Hotellille laitoin sähköpostia, mutten saanut vastausta aivan heti. Soitin hotellille ja he kertoivat varauksen olevan ok, maksua tiedustellessani kertoivat, että en maksa hotellille mitään. Amomalta sain myöhemmin sähköpostilla hotellin varausnumeron sekä vielä lopussa hotellikin oli vastannut sähköpostiini. En ole varma, olisiko minun tarvinnut edes antaa varaus- tai muita numeroita, mutta amoman kanssa ei mikään muu toiminut kuin varaus ja maksaminen. Kaikki muu, mitä heiltä kysyi tai pyysi, tuntui olevan kiven takana ja asiakaspalvelu erittäin epäystävällistä. Jännityksellä odotan hotelliin pääsyämme ja sitä, meneekö kaikki hyvin. Kuitenkaan enää ei niin paljoa jännitä kun hotelli on vastannut varauksemme sentään olevan kunnossa. Toista kertaa en kuitenkaan Amomalta aio varata hotellia, aiempiin kokemuksiin verrattuna palvelu tökkii todella pahasti. Jos haluaa kuitenkin jännitystä elämään, voi kokeilla tuotakin vaihtoehtoa, silloin voi jännittää viimeiseen iltaan asti, että onko edes koko hotellivarausta sinun nimellesi olemassa hotellilla.

  • Itse taistelen tällä hetkellä Amoman kanssa rahoista, jotka menetin. Varasin hotellihuoneen Tallinnasta yhdeksi yöksi Amoman kautta, rahat menivät sekunnissa luotolta ja varausvahvistus tuli sähköpostiin. Varausvahvistuksessa luvataan, että voi itse hallita varaustaan; muuttaa esim.päivämäärät. No, minun piti muuttaa varaustani, mutta tämä ei sopinutkaan Amomalle. Rahat menivät, eikä viesteihini vastata. Varasin hotellihuoneen uudestaan Booking.comin kautta ja hotellissani ollessani selvittelin asiaa kolmen ihmisen kanssa: he eivät olleet saaneet mitään viestejä Amomalta liittyen minun varaukseeni, eivätkä rahojakaan.

    Todella epäluotettava firma.

    Olen infonnut Trivagoa asiasta, reklamoinut Euroopan kuluttajakeskukseen ja vielä pyytänyt luottoyhtiötä tutkimaan tilini veloitusta.

    EN SUOSITTELE.

  • Vähän samanlaisia kokemuksia. Toki omaa mokaa mukana - tein varauksen, jota ei voi peruuttaa, mutta erehdyin päivämäärissä. Soitin välittömästi firman palvelunumeroon. Roikuin langoilla liki tunnin vain kuullakseni, että mitään ei voi tehdä. Eli ainakaan joustavaksi en kyseistä firmaa voi kehua enkä aio enää Amoman palveluita käyttää.

  • Huijarifirma. Kannattaa pysyä kaukana. Meillä varaus meni oikein ja rahasumma veloitettiin kuten pitikin. Hotellissa kuultiin että he eivät tahdo saada rahojaan tältä firmalta. Vaarana on se että hotelli ei suostu päästämään sinua sisälle tuolla varauksella, menetät rahat ja huoneesi. Itse en enää käytä kyseistä firmaa. Luottokorttilaskussa lukee "Osto FRA ANNEMASSE AMOMA.COM HOTELS" tunnus "EUR / FRA". Itse 2 vuotta Ranskassa asuneena tiedän että jos toi viittaus FRA menee Ranskan suuntaan niin epäilykset vahvistuu.

  • Minulta laskuttivat kortilta 33€ ylimääräistä ja kun soitin sinne toimistoon niin eivät suostuneet palauttamaan rahoja ja virkailijalla oli hälläväliä asenne. Nyt seuraavana arkipäivänä menen tekemään rikosilmoituksen....

  • Omalta osaltani Amomalta varattu matka onnistui täydellisesti. Varasin hyvän hotellin aamiaisella joka Amoman kautta oli lähes puolet edullisempi kuin muualta varattuna.

    Maksoin luottokortilla ja sain hämärän näköisen maksuvahvistuksen samantien sähköpostiini. Unohdin varaukseni, ja 3 kuukautta myöhemmin, matkaa edeltävänä iltana aloin lukemaan näitä kommentteja, jotka pisti epäilemään kyseistä firmaa. Paniikissa soitin hotelliin varmistaakseni varauksen tilaa. Tekosyynä käytin jopa mahdollisuutta tilata pullollista skumppaa huoneeseen. Varaus löytyi omalla nimelläni ja saatiin puolison kanssa samalla pientä lomaromantiikkaa huoneeseen.

    Sisäänkirjautuminen hotelliin onnistui kuten pitikin. Jännitti tosin, että onko aamiainen mukana tilauksessa. Sen hinta kuitenkin oli muilla sivustoilla huomattavan suuri. Tässäkään ei ollut mitään ongelmaa, vaan aamiainen oli mukana.

    Minulla on tuntuma, että Amoman kanssa joutuu ongelmiin vain, jos asiakas itse on mokannut tilausta tehdessä. Suosittelen sivostolta varaavia valitsemaan ison ketjuhotellin, maksamaan luottokortilla, olemaan tarkka tilauksen tietoja antaessa ja tehdä tilaus vahvayhteyksisellä internetillä. Iso hotelli kannattaa varata sen takia, että ne ovat kokemukseni mukaan paremmin kartalla tilaussivustoistaan.

    Vaikka kehuinkin Amomaa, aion varata ensi kerralla hotellini muualta sekavan maksu systeemin vuoksi.

  • Varaus oli 40e, oli laskutettu yli 300 euroa luottokortilta. Selvitän juuri asiaa. Älkää käyttäkö!!!!!

  • Varoitus!!!!! Älkää vain tilatko mitään matkoja tai hotelleja Amoma:sta. Tilasimme hotellin Ao Nang Thaimaa, majoituksen hintaan oli merkitty aamiainen 87€/vrk
    sisältyy hintaan. Maksoin, tuli vahvistus, pelkkä huone. Kysyin Amomasta sekä hotellista, ilmoittivat että ei se aamiainen sisälykkään hintaan. Maksoimme hotellilla aamiaiset 14vrk noin 300€ kahdelta.

  • En suosittele AMOMAA missään nimessä. Jouduin peruuttamaan varaukseni ja 400 euron palautusta ei näy eikä kuulu. Asiasta on käyty vilkasta s-postien vaihtoa viikon verran.

  • Ja Amoman tarina on nyt loppunut.

    • Toivottavasti ei jäänyt monilla rahat sisälle.


Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.