Typerimmät syyt jälkiistuntoonne?

Tylsistynyt1

Kertokaa mulle teidän hauskimpia kommelluksia mitä teille on koulussa käyny...Haluun nauraa :D

482

16301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murheen murtama

      nostin kolmosella suurehkon kiveen maasta ja heitin alle puolen metrin päähä ja reksi näki ja väitti että meinasin heittää sillä jotaki... kolmasluokkasaiselle iltille tytölle tää jälkkäri oli kova isku!! ;(((((

      • 222223331

        Muistaakseni jotkut tyypit saivat jälki-istuntoa siitä kun sotkivat chilijauhetta koulun ruokalan vesiautomaattiin, siinäpä makuelämys niille jotka vettä hakivat... tosin jälkkäri ihan ok tuollaisesta syystä.

        http://tinyurl.com/jf92ldo4


      • Nortti-Niilo

        Polteltiin sikaria luokassa. Varsinaisesti syyllistä ei saatu kiinni vaan jouduimme kaikki 5 tyyppiä istumaan kaksi tuntia ja kirjoittamaan 1000 sanan aineen tupakkatuotteiden vaaroista.

        http://tinyurl.com/hotimes


      • huehuehue

        Sain jälki-istuntoa, koska en mennyt jälki-istuntoon.


      • voinolo

        Kävelin koulussa jalkoja laahaten ja opettaja antoi siitä jälki-istuntoa ja syy oli: "Matki kehitysvammaista" XD En kyllä matkinu ketään kävelin vaa huviksee nii :D


      • hyvä hyvä

        Mun kaverit konttasivat tunnilla. Jälki-istuntoa tuli XD


      • juoppolalli97

        Yks mun kaveri heitti kaljapulloja lattialle ja sano olevansa nolo XD noloahan se olikin.


      • polteltiin
        222223331 kirjoitti:

        Muistaakseni jotkut tyypit saivat jälki-istuntoa siitä kun sotkivat chilijauhetta koulun ruokalan vesiautomaattiin, siinäpä makuelämys niille jotka vettä hakivat... tosin jälkkäri ihan ok tuollaisesta syystä.

        http://tinyurl.com/jf92ldo4

        tupakkaa linja-autossa, musiikkia tunnilla, käpysota ja koko luokka istumaan ja liikunnan opettajalle hastattelu, kun meinasi laittaa hyppäämään korkeutta nyrjähtäneellä nilkalla. olen vasta ysillä joten vielä ehtii ; )


      • jooolenpaskaa
        polteltiin kirjoitti:

        tupakkaa linja-autossa, musiikkia tunnilla, käpysota ja koko luokka istumaan ja liikunnan opettajalle hastattelu, kun meinasi laittaa hyppäämään korkeutta nyrjähtäneellä nilkalla. olen vasta ysillä joten vielä ehtii ; )

        *haistattelu


      • j-toni

        :??


      • Anonyymi
        Nortti-Niilo kirjoitti:

        Polteltiin sikaria luokassa. Varsinaisesti syyllistä ei saatu kiinni vaan jouduimme kaikki 5 tyyppiä istumaan kaksi tuntia ja kirjoittamaan 1000 sanan aineen tupakkatuotteiden vaaroista.

        http://tinyurl.com/hotimes

        Kiipesin puuhun


      • Anonyymi

        Minä kolmannella luokalla kuiskasin vierustoverille joka oli poika että opettaja on ämmä, siksi että oli luvannut meidän luistella urheilutunnilla ja muutti suunnitelmat. Vierus toveri heti viittaamaan ja sanoi opelle että olin sanonut häntä ämmäksi, kaksi tuntia jälki istuntoa minulle. Juoruavalle pojalle en koskaan enää sanonut sanaakaan


      • Anonyymi
        huehuehue kirjoitti:

        Sain jälki-istuntoa, koska en mennyt jälki-istuntoon.

        Blah.. paskin syy


    • Niinkin.

      Ala-asteella kerroin opettajalle että minua kiustaan. Päädyin jälki istuntoon sillä olin opettajan mielestä "nössö"

      • Jfiber

        Mukava opettaja


      • perunaajavähänlientä
        Jfiber kirjoitti:

        Mukava opettaja

        Joskus viime vuosituhannella olin ala-asteella melkein joka päivä jälki-istunnossa, koska olin (ja olen edelleen) kasvissyöjä.


      • Jos olet
        perunaajavähänlientä kirjoitti:

        Joskus viime vuosituhannella olin ala-asteella melkein joka päivä jälki-istunnossa, koska olin (ja olen edelleen) kasvissyöjä.

        edelleen kasvissyöjä, niin olet selvästi saanut liian vähän jälki-istuntoa. Jotku muksut vaan on tavallista kovakalloisempia.


      • oppilas.
        perunaajavähänlientä kirjoitti:

        Joskus viime vuosituhannella olin ala-asteella melkein joka päivä jälki-istunnossa, koska olin (ja olen edelleen) kasvissyöjä.

        Ettekö tunne ihmisoikeuksia. Ei tuosta voi tulla jälki-istuntoa. Minä haastaisin koulun oikeuteen


      • 2+8
        perunaajavähänlientä kirjoitti:

        Joskus viime vuosituhannella olin ala-asteella melkein joka päivä jälki-istunnossa, koska olin (ja olen edelleen) kasvissyöjä.

        Vähälläpä selvisit, monessa paikassa kasvissyönnin seurauksena olisit kuollut nälkään.


      • eki64_

        Ala-asteella 80-luvulla jäi jälki-istuntoon, jos ei jaksanut syödä kaikkea ruokaa
        lautaselta! Kerran jäi epämiellettyvä kinkunpalanen lautaselle ja siitähän
        nalli napsahti.


      • perunaajavähänlientä
        2+8 kirjoitti:

        Vähälläpä selvisit, monessa paikassa kasvissyönnin seurauksena olisit kuollut nälkään.

        Tarkennatko, missäpäin maailmaa kasvissyöjät kuolevat nälkään?
        Omista arvoista kiinni pitäminen jo lapsena kasvatti luonnetta, melko "kovakalloinen" olen vieläkin ja vahvasti hengissä.
        Nykyisin kuulemma kouluissakin tarjotaan vaihtoehtona kasvisruokaa?

        Lisäksi olin joskus arestissa tai jälkkärissä, kun kerroin luokassa omia mielipiteitäni opetettavista asioista. Siihen aikaa opettajilla oli vielä auktoriteettiä. Nykyisin ei tunnu olevan, mikä ei myöskään ole välttämättä hyvä asia.


      • soallii

        aika törkeet


      • jfkf

        hahahahaaaahaha :DDDDDDD


      • kajnfkiu78
        eki64_ kirjoitti:

        Ala-asteella 80-luvulla jäi jälki-istuntoon, jos ei jaksanut syödä kaikkea ruokaa
        lautaselta! Kerran jäi epämiellettyvä kinkunpalanen lautaselle ja siitähän
        nalli napsahti.

        Kyllä nyt teinin pitää pystyä arvioimaan, kuinaka paljon syö, ja otta sen verran, kun jaksaa syödä.. Sinut pitäisi pitää viikko nälässä, niin oppisit ruokaa arvostamaan.


      • hekoheko
        kajnfkiu78 kirjoitti:

        Kyllä nyt teinin pitää pystyä arvioimaan, kuinaka paljon syö, ja otta sen verran, kun jaksaa syödä.. Sinut pitäisi pitää viikko nälässä, niin oppisit ruokaa arvostamaan.

        Eikö tullu mieleen, että sillon 80-luvulla jaettiin se sapuska ihan keittäjän käden kautta.


      • jokua
        perunaajavähänlientä kirjoitti:

        Tarkennatko, missäpäin maailmaa kasvissyöjät kuolevat nälkään?
        Omista arvoista kiinni pitäminen jo lapsena kasvatti luonnetta, melko "kovakalloinen" olen vieläkin ja vahvasti hengissä.
        Nykyisin kuulemma kouluissakin tarjotaan vaihtoehtona kasvisruokaa?

        Lisäksi olin joskus arestissa tai jälkkärissä, kun kerroin luokassa omia mielipiteitäni opetettavista asioista. Siihen aikaa opettajilla oli vielä auktoriteettiä. Nykyisin ei tunnu olevan, mikä ei myöskään ole välttämättä hyvä asia.

        saattoi tarkoittaa että kasvisruokaa ei ole tarjolla kouluissa ja siksi kuolee nälkään


      • hj.ft5,edc4rykd 4
        eki64_ kirjoitti:

        Ala-asteella 80-luvulla jäi jälki-istuntoon, jos ei jaksanut syödä kaikkea ruokaa
        lautaselta! Kerran jäi epämiellettyvä kinkunpalanen lautaselle ja siitähän
        nalli napsahti.

        olen sitä mieltä, että jos oppilas ottaa liikaa ruokaa, eikä jaksa syödä sitä niin siitä voisi vain huomauttaa, eikä jälki-istunto ole tarpeellinen tuossa tilanteessa.
        Jos vaikka ruoassa on huono kohta esim. läskiä, jänteitä, rustoa ym. Niin opettaja ei voi pakottaa sitä syömään.


      • Enoohomo
        perunaajavähänlientä kirjoitti:

        Joskus viime vuosituhannella olin ala-asteella melkein joka päivä jälki-istunnossa, koska olin (ja olen edelleen) kasvissyöjä.

        Mitäs oot hintti :DDDD


      • Anonyymi
        2+8 kirjoitti:

        Vähälläpä selvisit, monessa paikassa kasvissyönnin seurauksena olisit kuollut nälkään.

        No ei näitä kasvis syöjiä tartte mollata , kukin syö mitä itse haluaa ei siinä pitäis olla mitään ongelmaa
        Ja kun ottaa selville ensin mitä kasvissyöjät syövät niin niillä on aika monenlaisia aterioita, ettei ole niin kun juntit luulee että vaan kurkkua ja tomaattia
        Heidän yksityis asia mitä syövät .


      • Anonyymi
        perunaajavähänlientä kirjoitti:

        Tarkennatko, missäpäin maailmaa kasvissyöjät kuolevat nälkään?
        Omista arvoista kiinni pitäminen jo lapsena kasvatti luonnetta, melko "kovakalloinen" olen vieläkin ja vahvasti hengissä.
        Nykyisin kuulemma kouluissakin tarjotaan vaihtoehtona kasvisruokaa?

        Lisäksi olin joskus arestissa tai jälkkärissä, kun kerroin luokassa omia mielipiteitäni opetettavista asioista. Siihen aikaa opettajilla oli vielä auktoriteettiä. Nykyisin ei tunnu olevan, mikä ei myöskään ole välttämättä hyvä asia.

        Se olikin ennen toista tämä opettajan rooli , kun sitä sai joskus ihan pelätäkkin


    • norofl

      spämmäsin sähköposteja luokkalaiselle

    • Rotteni

      ''Pelotteli pienempiä oppilaita sähkökatkoksen aikana''.

      • seiskalmie

        miksei meidän vanhan koulun kutoset saanu jälkkää ku meil oli sähkökatkos ja keskiovi oli suljettu ni ne pelotteli meit huijaamal et joku mielisairas on murtautunu meiän kouluu ja se on sen oven takan, mä sain traumat


      • Anonyymi

        Siis idea on se että olit ehkä 3 - 6 luokalla


    • :DD

      tää tapahtus joskus ykkösellä.
      koulun pihalla ei saanut heittää lumipalloja kun oli talvi. no, kerran kaverin kanssa alettiin rakentaa jonkinlaista lumipallokasaa, sitten kello soi ja lähdettiin tietty valumaan sisälle, mulla oli vielä lumipallo kädessä ja tiputin sen alle puolen metrin korkeudesta maahan. ulkovalvoja näki sen ja saatiin kaverin kanssa kummatkin tunti jälkkää "lumipallojen heittelystä" :D

      • koulu on pas....

        ite sain kanssa lumipallojen heityelystä 5 luokalla ja es juominen välkällä kavereitten kaa tunti jälkkää molemmista


      • KivaKoulu=Paska

        Jännä ku nykyää koulus ei saa olla ees lumisotaa


      • niiettäjoo...
        KivaKoulu=Paska kirjoitti:

        Jännä ku nykyää koulus ei saa olla ees lumisotaa

        Se johtuu siitä, että jos sattuu pallo osumaan silmään, voi käydä pahastikin. Ja kouluhan olisi vastuussa

        Meille kerto yläasteella yks ope, että jossain sen aikasemmassa koulussa oli joku saanu pallon silmään, ja silmä oli tärähtänyt niin pahasti, että verkkokalvo oli irronnut. Onneksi kyseisen oppilaan verkkokalvo saatiin onneksi kiinnittymään takaisin.

        Jos lumipallossa sattuu vahingossa olemaan kivi, voi se aiheuttaa pahaa jälkeä, varsinkin silmään osuessaan. Jäinen pallo tekee myös vähintäänkin kipeää.


      • lumipallot

        "Ei saanut heittää lumipalloja kun oli talvi." Kesälläkö niitä lumipalloja sai sitte heitellä?


      • nyt perkele

        Nii mäki heitin lumipallon KOULUMATKALLA nii musta mentiin pustaamaan ja sain siitä jälki-istuntoa.

        (ekalla luokalla)


      • hmm...
        niiettäjoo... kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että jos sattuu pallo osumaan silmään, voi käydä pahastikin. Ja kouluhan olisi vastuussa

        Meille kerto yläasteella yks ope, että jossain sen aikasemmassa koulussa oli joku saanu pallon silmään, ja silmä oli tärähtänyt niin pahasti, että verkkokalvo oli irronnut. Onneksi kyseisen oppilaan verkkokalvo saatiin onneksi kiinnittymään takaisin.

        Jos lumipallossa sattuu vahingossa olemaan kivi, voi se aiheuttaa pahaa jälkeä, varsinkin silmään osuessaan. Jäinen pallo tekee myös vähintäänkin kipeää.

        Tuntuu, että kaikkien opettajien entisessä koulussa kävi noin. Itsellä sattunut aika monta tällaista kohdalle.


      • manitou
        KivaKoulu=Paska kirjoitti:

        Jännä ku nykyää koulus ei saa olla ees lumisotaa

        Jännempää on se,että esim. tennis-ja superpalloja kyllä saa heitellä..


      • Yuukkis
        niiettäjoo... kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että jos sattuu pallo osumaan silmään, voi käydä pahastikin. Ja kouluhan olisi vastuussa

        Meille kerto yläasteella yks ope, että jossain sen aikasemmassa koulussa oli joku saanu pallon silmään, ja silmä oli tärähtänyt niin pahasti, että verkkokalvo oli irronnut. Onneksi kyseisen oppilaan verkkokalvo saatiin onneksi kiinnittymään takaisin.

        Jos lumipallossa sattuu vahingossa olemaan kivi, voi se aiheuttaa pahaa jälkeä, varsinkin silmään osuessaan. Jäinen pallo tekee myös vähintäänkin kipeää.

        Meille kerrottiin tää sama ala-asteella Rovaniemellä.


      • Tyttö

        Kyllä me tytötkin haluamme olla lumisotaa! :D Tai sitten olen kahden parhaan ystäväni kanssa ainoat tytöt, jotka oikeasti haluavat :3


      • jfkduytsa45

        Jaa että suojamaskitkin pitäisi saada koulun puolesta ilmaiseksi. Osta itse maskisi


      • PERSEEEESTÄ
        nyt perkele kirjoitti:

        Nii mäki heitin lumipallon KOULUMATKALLA nii musta mentiin pustaamaan ja sain siitä jälki-istuntoa.

        (ekalla luokalla)

        No lain mukaanhan olet koulun vastuulla kun olet koulu matkalla, "pitää käyttää kypärää kun menee kouluun!" Tää on kyllä täysin perseestä!


      • plääääääääääääääääää
        KivaKoulu=Paska kirjoitti:

        Jännä ku nykyää koulus ei saa olla ees lumisotaa

        Tai kukkulan kuningasta talvella lumivalleilla... :(


      • "Badass"
        niiettäjoo... kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että jos sattuu pallo osumaan silmään, voi käydä pahastikin. Ja kouluhan olisi vastuussa

        Meille kerto yläasteella yks ope, että jossain sen aikasemmassa koulussa oli joku saanu pallon silmään, ja silmä oli tärähtänyt niin pahasti, että verkkokalvo oli irronnut. Onneksi kyseisen oppilaan verkkokalvo saatiin onneksi kiinnittymään takaisin.

        Jos lumipallossa sattuu vahingossa olemaan kivi, voi se aiheuttaa pahaa jälkeä, varsinkin silmään osuessaan. Jäinen pallo tekee myös vähintäänkin kipeää.

        Totta. Kun mä olin ykkösellä, yks mun luokkalainen poika heitti toista poikaa lumipallolla, jonka sisällä oli jäätä -> sillä, joka sais sen lumipallon naamaansa, murtu nenä.

        Sain ykkösellä jälkkää siitä, että mä otin maasta puuterilunta (niin pehmeetä, että siitä ei pystyny tekemään ees palloja ) ja tiputin kaverin olkapäälle. Kaveri teki samoin, ja molemmille 15 min jälkkää. :DD


      • äälilö
        niiettäjoo... kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että jos sattuu pallo osumaan silmään, voi käydä pahastikin. Ja kouluhan olisi vastuussa

        Meille kerto yläasteella yks ope, että jossain sen aikasemmassa koulussa oli joku saanu pallon silmään, ja silmä oli tärähtänyt niin pahasti, että verkkokalvo oli irronnut. Onneksi kyseisen oppilaan verkkokalvo saatiin onneksi kiinnittymään takaisin.

        Jos lumipallossa sattuu vahingossa olemaan kivi, voi se aiheuttaa pahaa jälkeä, varsinkin silmään osuessaan. Jäinen pallo tekee myös vähintäänkin kipeää.

        miten irronnut verkkokalvo löydetään hangesta ja miten se edes irtosi ja miten tutussa sellasen saa takasin kiinni

        opettajasi taisi vaan pelotella että ette tekisi niin. vakavaa vahinkoa lumipallolla saa aikaan mutta ei mikään verkkokalvo ihan heti irti lähde ja kiinnity takaisin


      • aasin kives syöpä
        nyt perkele kirjoitti:

        Nii mäki heitin lumipallon KOULUMATKALLA nii musta mentiin pustaamaan ja sain siitä jälki-istuntoa.

        (ekalla luokalla)

        Tiedätkö että se kirjoitetaan bustaamaan ei pustaamaan!?


      • Murmeli
        äälilö kirjoitti:

        miten irronnut verkkokalvo löydetään hangesta ja miten se edes irtosi ja miten tutussa sellasen saa takasin kiinni

        opettajasi taisi vaan pelotella että ette tekisi niin. vakavaa vahinkoa lumipallolla saa aikaan mutta ei mikään verkkokalvo ihan heti irti lähde ja kiinnity takaisin

        Irronnut voi myös tarkoittaa että se oli SILMÄKUOPASSA mutta vain niin, ettei se ollut kiinni missään!


      • Aioothomovai?
        PERSEEEESTÄ kirjoitti:

        No lain mukaanhan olet koulun vastuulla kun olet koulu matkalla, "pitää käyttää kypärää kun menee kouluun!" Tää on kyllä täysin perseestä!

        ekkö osaa yhdyssanoja?


      • Anonyymi
        Aioothomovai? kirjoitti:

        ekkö osaa yhdyssanoja?

        Pilkunviilaaja


      • Anonyymi
        Aioothomovai? kirjoitti:

        ekkö osaa yhdyssanoja?

        Et näemmä sinäkään, se on yhdys-sanoja


      • Anonyymi
        niiettäjoo... kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että jos sattuu pallo osumaan silmään, voi käydä pahastikin. Ja kouluhan olisi vastuussa

        Meille kerto yläasteella yks ope, että jossain sen aikasemmassa koulussa oli joku saanu pallon silmään, ja silmä oli tärähtänyt niin pahasti, että verkkokalvo oli irronnut. Onneksi kyseisen oppilaan verkkokalvo saatiin onneksi kiinnittymään takaisin.

        Jos lumipallossa sattuu vahingossa olemaan kivi, voi se aiheuttaa pahaa jälkeä, varsinkin silmään osuessaan. Jäinen pallo tekee myös vähintäänkin kipeää.

        Mun yks luokka kaverille heitettiin joskus kovan lumipallon päähän siitä alkoi tulla verta se oli heti koulun alussa:(


    • Tylsistynyt1

      Mä kerran kakkasin housuun ja näytin kalsarini koko koululle!

      • :-/

        Mua heitettiin lumipallolla ja sain tunnin jälkkää...


      • Ei pidetty oppilas
        :-/ kirjoitti:

        Mua heitettiin lumipallolla ja sain tunnin jälkkää...

        Lohdutin luokkakaveri, kun joku oli kiusannut. Kaveri itki lattialla ja mä lohdutin.
        Jouduin jälki istuntoon, kun opettajan mielestä minä olin se, joka kiusasi. Näin ei kuitenkaan ollut. Siivoojatäti todistia asian. Istuin jälkkärin ja ope ei mitenkään asiaan puuttunut, ei siis edes anteeksi pyytänyt, vaikka oli väärin perustein jälkkäriin laittanut.
        Tämä ope olikin lasten kiusaaja. Vuosikausia harrastanut niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa.


      • macrame
        Ei pidetty oppilas kirjoitti:

        Lohdutin luokkakaveri, kun joku oli kiusannut. Kaveri itki lattialla ja mä lohdutin.
        Jouduin jälki istuntoon, kun opettajan mielestä minä olin se, joka kiusasi. Näin ei kuitenkaan ollut. Siivoojatäti todistia asian. Istuin jälkkärin ja ope ei mitenkään asiaan puuttunut, ei siis edes anteeksi pyytänyt, vaikka oli väärin perustein jälkkäriin laittanut.
        Tämä ope olikin lasten kiusaaja. Vuosikausia harrastanut niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa.

        Niitä kiusaajaopettajia varsinkin ennen oli paljon, kun ei paljon lasten oikeuksien perään huudeltu. Mua 3-luokkalaisena opettaja heitti silmälasikotelolla, kun erehdyin sanomaan vieressä istuvalle jotain tunnilla. 2 tikkiä tuli otsaan.


      • tosi asia
        Ei pidetty oppilas kirjoitti:

        Lohdutin luokkakaveri, kun joku oli kiusannut. Kaveri itki lattialla ja mä lohdutin.
        Jouduin jälki istuntoon, kun opettajan mielestä minä olin se, joka kiusasi. Näin ei kuitenkaan ollut. Siivoojatäti todistia asian. Istuin jälkkärin ja ope ei mitenkään asiaan puuttunut, ei siis edes anteeksi pyytänyt, vaikka oli väärin perustein jälkkäriin laittanut.
        Tämä ope olikin lasten kiusaaja. Vuosikausia harrastanut niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa.

        Aikuiset ei osaa hävetä.


    • loolllz :D

      heitin ruotsin opettajaa vahingossa kuminauhalla, seuraavana päivänä siinä oli kunno punotus jälki xD ja ilmotus wilmaa " opettajan terveyden vaarantaminen" öö mitä vittua..lol tunti jälkkää

      • ihateteacher

        Hahah mä sain jälkkää siitä ku heitin vahingossa käpyllä opee päähän XDDDD


      • pls69
        ihateteacher kirjoitti:

        Hahah mä sain jälkkää siitä ku heitin vahingossa käpyllä opee päähän XDDDD

        Imbesilli.

        /ranteet


    • köhelö

      ei menty kavereiden kaa ulos välkällä vaan piilouduttii vessaan... saatiin 2 tuntia mut paras oli kun viereisessä vessas oli tyttöjä niin ne ei saanu, koska ope sano et ei voinu mennä tyttöjen vessaa XD

      • Lintsaajatyttö

        Oon lintsannu talvellä välkät vessassa(se oli sellane ryhmävessa)ja olin siel puhelimella, jäin kiinni koska jokkut pikkulikat oli menny kanteleen opettajalle ihme kyllä sain vaan huudot ja niidenkin aikana mua nauratti ohan vitusti xD


      • Murmeli

        Enskerralla sitte tyttöjen vessaan!


    • truestory

      en avannu ovea yhelle tytölle ku mentii ruokalaa...

      • HerrasMies1999

        Hyi kun olet barbaarinen, selkään sietäisit saada :D


      • truestory
        HerrasMies1999 kirjoitti:

        Hyi kun olet barbaarinen, selkään sietäisit saada :D

        vähintäänki :DDD


    • bäädääss

      Oli uintia ja istuin kaverin kanssa saunomassa kun muut uiskenteli :)

      • max2pastillia

        Mun kaveri sai siitä, että otti ylimääräisen pastillin :D


    • ettänäinmeillä

      3 vitun myöhästymistä!!-,-

      • aina ajoissa

        Tuo on vielä ihan hyvä syy. On syytä oppia olemaan ajoissa ja noudattamaan aikatauluja ihan oikeasti. Se on sitten toinen juttu, että mistä syystä myöhästyminen on johtunut; linja-auton ollessa myöhässä ei oppilasta voida syyttää.


      • bläh
        aina ajoissa kirjoitti:

        Tuo on vielä ihan hyvä syy. On syytä oppia olemaan ajoissa ja noudattamaan aikatauluja ihan oikeasti. Se on sitten toinen juttu, että mistä syystä myöhästyminen on johtunut; linja-auton ollessa myöhässä ei oppilasta voida syyttää.

        Riippuu siitä, millä aikavälillä/ mistä syystä myöhästyy. Onhan se kusista jos myöhästyy kerran kuukaudessa :/


      • DarkWalker
        aina ajoissa kirjoitti:

        Tuo on vielä ihan hyvä syy. On syytä oppia olemaan ajoissa ja noudattamaan aikatauluja ihan oikeasti. Se on sitten toinen juttu, että mistä syystä myöhästyminen on johtunut; linja-auton ollessa myöhässä ei oppilasta voida syyttää.

        Tänä päivänä sekään ei auta, vaikka bussi on myöhässä. Se on silti myöhästyminen. Opettajan selitys myöhästyneeseen bussiin on, että pitää lähteä vuoroa aiemmalla bussilla kouluun. Vaikka se nyt sit olisi tuntia ennen. Vaikka vuoro millä yleensä kuljet on 5min ennen koulun alkua. Mut ei auta selittelyt, myöhästyminen on myöhästyminen. Sama asia se on työpaikoilla.


      • lukiolaisen mutsi
        DarkWalker kirjoitti:

        Tänä päivänä sekään ei auta, vaikka bussi on myöhässä. Se on silti myöhästyminen. Opettajan selitys myöhästyneeseen bussiin on, että pitää lähteä vuoroa aiemmalla bussilla kouluun. Vaikka se nyt sit olisi tuntia ennen. Vaikka vuoro millä yleensä kuljet on 5min ennen koulun alkua. Mut ei auta selittelyt, myöhästyminen on myöhästyminen. Sama asia se on työpaikoilla.

        Tämä ei onneksi pidä paikkaansa kaikkialla. Täällä huoltajan ilmoitus bussin tiukasta taikataulusta opettajille riittää kuittamaan myöhästymisen. Eikä tosiaankaan tarvitse lähteä sillä tuntia aikaisemmin lähtevällä bussilla.


      • >:(
        DarkWalker kirjoitti:

        Tänä päivänä sekään ei auta, vaikka bussi on myöhässä. Se on silti myöhästyminen. Opettajan selitys myöhästyneeseen bussiin on, että pitää lähteä vuoroa aiemmalla bussilla kouluun. Vaikka se nyt sit olisi tuntia ennen. Vaikka vuoro millä yleensä kuljet on 5min ennen koulun alkua. Mut ei auta selittelyt, myöhästyminen on myöhästyminen. Sama asia se on työpaikoilla.

        Kiva meijän koulussa U:lla alkavasta kylästä tulevat ei saa jälkkää vaikka oisivat yli 20 minuuttii myöhässä, mutta eräs kovaonninen ystäväni, samasta S:llä alkavasta kylästä kuin itse, sai, koska bussi oli ollut 5 min myöhässä (Tais olla just Seija-myrskyn jälkeen, puita tiellä ja bussipysäkin katos pitkin naapurin pensasaitaa) sai 30 min myöhästymisestä, ja kun Uulaiset sit saapu yli puolet tuntii myöhäs niin ope sano vaan että istukaa ja kirjat esiin. Itse sain kyydin isovanhemmilta, ja ehdin silleen, et kello oli jo soinut mutta ope ei vielä tullut luokkaan.


      • seiskaluokal

        meiän koulust saa viidest myöhästymisest


      • Juurikin näin
        DarkWalker kirjoitti:

        Tänä päivänä sekään ei auta, vaikka bussi on myöhässä. Se on silti myöhästyminen. Opettajan selitys myöhästyneeseen bussiin on, että pitää lähteä vuoroa aiemmalla bussilla kouluun. Vaikka se nyt sit olisi tuntia ennen. Vaikka vuoro millä yleensä kuljet on 5min ennen koulun alkua. Mut ei auta selittelyt, myöhästyminen on myöhästyminen. Sama asia se on työpaikoilla.

        Meillä koulussa oli poliisit pysäytelleet mopoilijoita, kun tarkistettiin, että onko mopot viritettyjä. Tyttöjä ei pysäytetty, mutta poikia aika usea ja tästä opettaja antoi myöhästymiset kaikille, vaikka koulu oli ihan tietoinen koko ratsiasta. Sitten kun pojat yrittivät rehtorille tai opettajalle itselleen sanoa asiasta, niin vastaukseski saatiin:
        "Ette keskustelleet asiasta järkevästi"
        "Olitte silti myöhässä"
        "Ei se ole koulun ongelma, jos viranomaiset ovat täällä töitä tekemässä"
        "Ei se työelämässä toimi noin"

        Nykyään jatkuvasti verrataan peruskoulua työelämään. Yritä tässä nyt nauttia nuoruudesta, kun "töihin" joutuu 7-vuotiaana.


      • pena666
        lukiolaisen mutsi kirjoitti:

        Tämä ei onneksi pidä paikkaansa kaikkialla. Täällä huoltajan ilmoitus bussin tiukasta taikataulusta opettajille riittää kuittamaan myöhästymisen. Eikä tosiaankaan tarvitse lähteä sillä tuntia aikaisemmin lähtevällä bussilla.

        Mites se taikataulu on niin tiukka? :D


      • Murmeli
        DarkWalker kirjoitti:

        Tänä päivänä sekään ei auta, vaikka bussi on myöhässä. Se on silti myöhästyminen. Opettajan selitys myöhästyneeseen bussiin on, että pitää lähteä vuoroa aiemmalla bussilla kouluun. Vaikka se nyt sit olisi tuntia ennen. Vaikka vuoro millä yleensä kuljet on 5min ennen koulun alkua. Mut ei auta selittelyt, myöhästyminen on myöhästyminen. Sama asia se on työpaikoilla.

        Onko tämä sama kaikkialla? Meillä maalla kulkee vain koulubussi arkipäivisin, aamulla ja iltapäivällä. :DD


      • Anonyymi
        pena666 kirjoitti:

        Mites se taikataulu on niin tiukka? :D

        Moi akseli!


      • Anonyymi
        aina ajoissa kirjoitti:

        Tuo on vielä ihan hyvä syy. On syytä oppia olemaan ajoissa ja noudattamaan aikatauluja ihan oikeasti. Se on sitten toinen juttu, että mistä syystä myöhästyminen on johtunut; linja-auton ollessa myöhässä ei oppilasta voida syyttää.

        Siskolle tuli siitä jälki istuntoa ku linja-auto oli myöhäs


    • 8LuokkaKohta9

      :DD Löin kerran vahingossa liikanopea pesismaillalls päähän ihan täysiä ja ei ollu parii viikkoo koulussa :D sain 90min.

      • huhhuh1

        No en paljoa naurais! Tostahan olisi voinut kuolla.


      • sadfdgdfg

        Tuohan on erittäin vakavaa. En tiedä millaisesta vahingosta oli kyse, mutta ei se jälki-istunto mitään auta. Ellei sitten kyseessä ollu asiaton mailan kanssa huitominen.


      • kokgh

        Ois pitänyt antaa 2min korkeasta mailasta


      • Vapsy
        kokgh kirjoitti:

        Ois pitänyt antaa 2min korkeasta mailasta

        XDD totaalinen repeeminen


    • En oo koskaan ollut jälki-istunnossa, mutta kerran meinasin saada jälki-istuntoa lumen potkaisemisesta. Tai siis se tapahtui "pahoinpitelyn" yhteydessä, mutta toisaalta se ns."pahoinpitely" oli aika säälittävä juttu ja uhrikin kysyi myhemmin, että mitä mää muka olin tehnyt.

    • 99poika

      Sain jälkkää 8 luokal ku sano tunnil "mitä vittuu"

      • Ja jälkkää tuli

        Heiteltiin keppejä ja kiviä autoja päin ala-asteella


      • Mävaaa
        Ja jälkkää tuli kirjoitti:

        Heiteltiin keppejä ja kiviä autoja päin ala-asteella

        Ite söin purkkaa koulus nii jälkkää XD


      • ristopekka2
        Ja jälkkää tuli kirjoitti:

        Heiteltiin keppejä ja kiviä autoja päin ala-asteella

        Ette suinkaan ollu vähän daijuja


      • Kirjotusvirhe ! Siis joku KYSYI.........EI SANONUT ! Mee laps takas kouluun.


      • ei jääny traumaa

        ä sanoin uskonnontunilla että "hitto" ja paksu ussanmaikka lähetti minut saman tein reksin puhutteluun. Reksi myhäili kertoessani jutun, joo että sellainen se xxx on.


      • DarkWalker
        Mävaaa kirjoitti:

        Ite söin purkkaa koulus nii jälkkää XD

        Joo aika yleistä on, että koulus ei saa syödä purkkaa. Vaikka onkin terveellistä hampaille. Mutta sillä estetään se, ettei niitä jauhamiskumeja ole sit pitkin seiniä,pulpetteja,lattioita ja ties missä. Vaikea sitä on valvoa kuka sen laittaa sitten ylipäätänsä roskiin.


      • Purkaa pukkaa
        DarkWalker kirjoitti:

        Joo aika yleistä on, että koulus ei saa syödä purkkaa. Vaikka onkin terveellistä hampaille. Mutta sillä estetään se, ettei niitä jauhamiskumeja ole sit pitkin seiniä,pulpetteja,lattioita ja ties missä. Vaikea sitä on valvoa kuka sen laittaa sitten ylipäätänsä roskiin.

        Vähä vitutti kun joku pelle (tiedän kyllä kuka) oli heittäny "tuoreen" purkan roskiksen viereen. Minäpäs kävelen välitunnilta luokkaan ja astun siihen saatanan märkään purkkaan. Koulua oli vielä 4 tuntia jäljellä :D


        ps. Ei liittynyt jälki-istuntoon millään tavalla!


      • naminamnamanm
        DarkWalker kirjoitti:

        Joo aika yleistä on, että koulus ei saa syödä purkkaa. Vaikka onkin terveellistä hampaille. Mutta sillä estetään se, ettei niitä jauhamiskumeja ole sit pitkin seiniä,pulpetteja,lattioita ja ties missä. Vaikea sitä on valvoa kuka sen laittaa sitten ylipäätänsä roskiin.

        Meidän koulussa saa syödä karkkiiki ja kaikkee välkillä, kunhan laittaa roskat roskikseen... entisessä koulussa ei ees saanu pastilleja syödä ku luvan kanssa.


      • paraskipuhuja01
        MissFinland76 kirjoitti:

        Kirjotusvirhe ! Siis joku KYSYI.........EI SANONUT ! Mee laps takas kouluun.

        caps ja vitusti pisteitä painu poika esikouluun


      • Murmeli
        DarkWalker kirjoitti:

        Joo aika yleistä on, että koulus ei saa syödä purkkaa. Vaikka onkin terveellistä hampaille. Mutta sillä estetään se, ettei niitä jauhamiskumeja ole sit pitkin seiniä,pulpetteja,lattioita ja ties missä. Vaikea sitä on valvoa kuka sen laittaa sitten ylipäätänsä roskiin.

        Meidän koulussa saa, mut vaan välkällä ja jos tunnilla ei tarvitse lukea tai vastata, niinkuin kuviksen ja käsityötunneilla.


      • Anonyymi
        DarkWalker kirjoitti:

        Joo aika yleistä on, että koulus ei saa syödä purkkaa. Vaikka onkin terveellistä hampaille. Mutta sillä estetään se, ettei niitä jauhamiskumeja ole sit pitkin seiniä,pulpetteja,lattioita ja ties missä. Vaikea sitä on valvoa kuka sen laittaa sitten ylipäätänsä roskiin.

        Itse olen syönyt purkka tunnilla, mutta sitten kesken tunnin tajusin, että se oli vielä suussa, ja nielaisi äkkiä. XD


    • asdgdfsf

      Sanoin liikuntatunnilla "Vit..!". 30min jälki-istuntoa 6lk.

    • Hitler-Jugend

      Kävin liikuntatunnilla juomassa vettä kesken pelin, vaikka se jostain kumman syystä oli kiellettyä. Kuitenkin oli kova jano, ja hallissa kuiva ilma, joten pakkohan se oli. Tulos: opettajani huusi minulle korvani juureen ja antoi tunnin jälki-istuntoa.
      Lopputunti meni tappelemiseksi opettajan kanssa, tämä tapahtui joskus ala-asteen loppupuolella, olisikohan ollut kutosella.

    • sesses

      En muista mistä sain ensiksi jälkkää, mutta siellä ilman valvontaa istuessa liimasin vierustoveriden pulpetit kiinni ja seuraavana päivänä sain siitä toisen tunnin lisää :D

    • aikoinaan ollessani yläasteella 80-luvun lopussa minulle määrättiin jälki-istunto siitä,kun en mennyt välitunnilla ulos.... siihen aikaan oli pakko olla välitunnit ulkona. Sain 2 kertaa samasta syystä istunnon ja määrääjä oli eri.Jälkimmäisellä kerralla englanninopettajani kysyi,mitä olen oikein tehnyt,kun hänen työkaverinsa tuli opettajainhuoneeseen niin kiukkuisena ja kerroin, etten mennyt välitunnilla ulos ... se istunnon määrääjä tönäisi minut selästä ulos ensin portaita ja sitten ovesta... ja repi uuden talvitakkini taskun...ja lappu joka tuli kotiin asiasta oli sekin huvittava... enää en valitettavasti muista,mitä sanankäänteitä siinä oli käytetty mutta jotain oman navan ympärillä pyörimisestä siinä oli... ja tuo lappu tuli siis postissa kotiin ja piti palauttaa istunnon määrääjälle huoltajan allekirjoituksella varustettuna...

    • kaivertaa :)

      Olin varsin tunnollinen oppilas, la-asteella sain kuitenkin jälkkää, kun en opettajan mielestä lukenut tarpeeksi sujuvasti lukuläksyä.

    • kiltti koululainen

      Huonoin - ja tosin myös ainoa - jälki-istuntomuistoni on, kun opettaja päätti jättää KOKO luokan tunnin istuntoon, koska yksi oppilas oli käyttäytynyt huonosti retkellä. Ja huonosti käyttäytyminen tässä tapauksessa tarkoitti kahden hanhen säikäyttämistä. Tapahtui ensimmäisellä luokalla. Mikähän logiikka lienee tuossakin ollut...

      • Arrmy

        Armeijameininkiä - yksi mokaa ja kaikki punnertaa.


      • ymrra
        Arrmy kirjoitti:

        Armeijameininkiä - yksi mokaa ja kaikki punnertaa.

        Ei, yksi mokaa ja muut punnertaa. No se on koulumeininki..


      • olen poni

        meil oli vähän sama oli liikkatunnin lopus pukuhuoneis yks tyyppi melus ja rämpytti valoi ja kaikki pojat 2 tuntii jälkkää ja laput kotii


      • jhuu..

        hm mullakin ykkösellä tapahtu täysin sama juttu..


      • wqqqqqq

        Joo samantapasta kun oltiin kolmosluokalla ja katottiin Pinokkiota jota on 15min jäljellä, niin opettaja lopettaa elokuvan toistamisen koska joku on laittanut kynän pystyyn kumiin opettajan pöydälle...


    • Hämeen Häijy

      90-luvulla, olimme kasilla tai ysillä, rinnakkaisluokallani ollut kaverini tuli käymään kotitalousluokassa välitunnilla morjestamaan mua pikaisesti (kun eihän siitä hellan äärestä ulos passannut mennä).
      Meillä oli leipomista sillä kertaa oppiteemana ja mä tietysti tyrkkäsin kaverille korvapuustin kouraan et siitä ääntä kohden.
      Köksän ope sattui sit tulemaan takaisin luokkaan justiinsa sillä hetkellä, kun kaveri popsi pullaa hyvällä ruokahalulla ja pimahti sitten aikas kiukulla.
      Seurauksena kaveri sai tunnin jälki-istuntoa, lapussa luki syynä: "Oppimateriaalin anastaminen opetustiloista".
      Mut ei kai siinä..Myöhemmin samana päivänä kärysin röökinpoltosta, ja tietysti samalle opettajalle, joten päästiin kaverin kanssa samalle jälkkärille.
      Oli se railakasta aikaa ja kauheita kriminaali-menoa

    • Kerran koko luokka sai jälkkäriä, syytä en tiedä......kai se oli jotakin jätkien sekoilua, eikä kukaan tunnustanut.......muuten en ole koskaan ollut jälkkärissä kuoluaikanani. Onko tässä jotakin hauskaa mukamas ? Tuskin. No, se oli sitä -80-lukua se......silloin ei ollut oikein mitään järkevää, eikä koko koulussa, joka on nyt muutettu joksikin ih-meen päiväkodiksi.......ei, siellä oli vain jotakin 5-6 luokkaa siihen aikaan, se oli joku kyläkoulu........ Jälkkäriä pitäisi antaa KIUSAAJALLE !!! Ei kuisatulle......ja erotus kou -lusta ja tieto muihin kouluihin siitä kiusaajasta........ Ja jos joku, kuten SÄ HULLU, raakut tällekin, olet totisesti sennut !! Häpeäisit. HYYYYIIIII !!

      • Xdpoika

        Joku oli anastanut yhden tytön croisantin ja koko luokka jälkkäriin


    • KaikkeeKanssa

      Kävelin metrin "yli sallitusta koulu alueesta" ja entinen luokkatoveri tuli moikkaamaan. Onhan noita tullut jopa siitä että pudotin lumipallon jne. Meiltä kiellettiin ala-asteella kännykän käyttö ja hippaleikki. Olin tunnollinen ja tein niin kuin opettaja käski. Ties vaikka olisin saanut niistäkin jälkkää.

    • välitunnit

      Oltii kavereidenkaa sisällä välitunnilla ja nähtii ,että ope tulee. Mentii kaikki samaan vessaan piiloon tultiin ulos vessasta ope oli tietenkin jäänyt oven eteen seisomaan kaikille tunti jälkkää syynä oli pojat homostelivat vessassa

      • nää on hauskoi

        XDDDDDDDDD reps


    • avun-pyytäjä

      Itse meinasin saada jälkkää koska puhuin RÄTTI KÄSSÄN TUNNILLAxD ku joku hoopo oli siellä kuulemma "liika pölissyt" nii tuli koko tunnin ajaks KAIKILLE puhekielto. kun sitten vierus kaverilta pyysin apua kun en osannut siinä villapaidan neulonnassa ns. pidemmälle mennä, opettaja sattui tämän vaivaisen avun pyynnön kuulemaan. ja jälkkäähän siitä sitte tuli. että älkää tekään puhuko MILLÄÄN tunnilla IKINÄ!XD

      • 696969

        Avun-pyytäjä. Rätti kässä.

        /ranteet


      • likkasuomesta

        Serkkuni kanssa myohastyttii koulu bussista ja hypattii hanen isansa hevosen selkaan ja paastiin kouluun ihan ajoissa. Piilotettiin hevonen ison kiven taakse lahelle koulua mutta ope huomasi sen ja jouduimme jalkkariin kun hevonen paskansi koulun pihaan.


    • 11v olin.

      poika sanoi kaunitar,
      mä annoi sille turpiin

    • yhteiskuntakelvoton

      En muista mitään kohtuuttoman mielivaltaisia kasvatusmetodeja. Muutamaan kertaan tuli puhuttelua ojennusta ja jälki-istuntoa. Esikoulussa sai jonkinlaista puhuttelua ja jälki-istuntoa sieltä karkaamisesta. Peruskoulussa sai puhuttelua ja jälki-istuntoa lumipallon heittelystä, tupakan poltosta, oppimateriaalin hävittämisestä ja lintsaamisesta.

    • aiheeton mielestäni

      minua haukuttiin aikoinaan monilla nimellä kun sairastan diabetestä, sanoin kerran kiusaajalle takaisin ja sanoin häntä punapersepaviaaniksi niin sain tunnin jälki-istuntoa ja kyseinen henkilö ei vaikka sanoi paljon pahimmilla sanoilla.
      vitos luokalla ainoa jälki-istuntoni ja aiheeton mielestäni.

    • viulu-vittu-90

      Maailman idiootein opettaja j.melanen neljännellä luokalla antoi jälki-istuntoa eräälle pojalle kun kiroili (VITTU) ja siihen hölmönä puolustin, että se sano viulu! Siitä sain tunnin jälkkää..

      ..mut ei tässä vielä mitään. Sitten jälki-istunnossa kun oli kulunut puolet ajasta ja olin käyttäytynyt hyvin niin opettaja meinasi antaa jo luvan lähteä kotiin kun tämä puolustamani poika sanoi opettajalle, että Minä en pitänyt käsiäni pulpetin päällä. No sen kunniaksi sain istua koko tunnin loppuun.

      Kiitos Sami :)

      • Psykologi5

        Mutta vaikutat muutenkin negatiiviselta vinkujalta, ehkäpä opettajasi oli jo pidemmän aikaa ollut tympääntynyt sinuun, eikä siksi kokenut syyllisyyttä jälki-istunnon antamisesta vaikka virallinen syy siihen olikin suhteellisen kevyt.


      • viulu-vittu-90
        Psykologi5 kirjoitti:

        Mutta vaikutat muutenkin negatiiviselta vinkujalta, ehkäpä opettajasi oli jo pidemmän aikaa ollut tympääntynyt sinuun, eikä siksi kokenut syyllisyyttä jälki-istunnon antamisesta vaikka virallinen syy siihen olikin suhteellisen kevyt.

        Eiks sulla ole huumoria ollenkaan? Ja sitäpaitsi se opettaja erotettiin koulusta koska.. No en nyt Ala liian henk.koht. Kirjoittelemaan. Hauska muisto :D


      • mies 89
        viulu-vittu-90 kirjoitti:

        Eiks sulla ole huumoria ollenkaan? Ja sitäpaitsi se opettaja erotettiin koulusta koska.. No en nyt Ala liian henk.koht. Kirjoittelemaan. Hauska muisto :D

        Itse onnistuin ala-asteella järjestämään jollekkin epäpätevälle psykologille potkut. No se oli ihan oikein sille kun teki totaalisen virhearvion kohdallani.


      • On vai?
        mies 89 kirjoitti:

        Itse onnistuin ala-asteella järjestämään jollekkin epäpätevälle psykologille potkut. No se oli ihan oikein sille kun teki totaalisen virhearvion kohdallani.

        Mitä se arvioi?


    • Huoh...

      Söin välitunnilla näkkileipää jonka otin ruokalasta...

      • pena666

        Kuin myös "eikö 7 luokkalaisen pitäisi tietää että ruoka syödään ruokalassa" 90min -APa


      • pena666
        pena666 kirjoitti:

        Kuin myös "eikö 7 luokkalaisen pitäisi tietää että ruoka syödään ruokalassa" 90min -APa

        kuulin viime viikolla että hän on kokenut hitaan ja tuskallisen kuoleman :)


    • jhgfdxscb,kl

      Kai te nykyajan kersat kostatte opettajalle, jos ne teitä rankaisee turhasta, tai yleensäkin mistään. Kun olin itse koulussa, ikävälle opettajalle järjestettiin kaikenlaista ikävää kotiin, oli huvittavan näköistä, kun se oli yön valvonut ja mulkoili aamulla vihaisen ja väsyneen näköisenä oppilaita, että kuka prkele mulle taas tänä teki :D

      • voissapaistettu2

        nykyaikojen kersojen vanhemmat pommittaa wilman täyteen, kun heidän liisapetterinsä nyt voinut... ja lapsi pyörittää vanhempiaan mennen tullen. sellaista on nykykersan elämä.


      • Springrose
        voissapaistettu2 kirjoitti:

        nykyaikojen kersojen vanhemmat pommittaa wilman täyteen, kun heidän liisapetterinsä nyt voinut... ja lapsi pyörittää vanhempiaan mennen tullen. sellaista on nykykersan elämä.

        Ei liisapetteri vaan Akseli-vekseli-daavidgoljat.

        Sain itse joskus siitä kun nauroin kaverini kanssa välkällä, ja satuimme katsomaan opettajaa. Kaverini sanoi hiljaa "päivää" ja eiköhän se tunti paukahtanut.
        Syy: "opettajan ja oppilastoverin haukkuminen"
        Hienoa Suomi, hienoa opettajat.


      • EN_OLE_MINÄ

        Tottakai!


      • Anonyymi

        Minulla ollut aikamoinen tuuri koulussa ei pahempia mokia ja pidin kaikista opettajissa, en ollut silti mikään luokan paras oppilas en liioin huonoin , muista että kävi sääliksi yhtä poikaa joka oli unohtanut kirjan kotiin ja ope laittoi sen kävelemällä hakemaan sitä kovassa pakkasessa, pitkän matkan kotiin . Oli meillä muilla kurja olo sen pojan puolesta, mutta ei siihen aikaan uskaltanut oppilaana sanoa että opettaja teki väärin .


    • dfgdfgdfg67

      Oltiin parijonossa kävelyllä ja ylitettiin tie kun opettaja oli väärässä päässä jonoa (yli puolet luokasta joutui siis jälki-istuntoon).

      • dfgdfgdfg67

        Ja näin jälkikäteen tuli mieleen myös samaisen koulun opettajista tämä yksi joka laittoi oppilaansa jälki-istuntoon, koska hän oli käyttänyt opettajan nimeä, eikä kutsunut häntä "rouva opettajaksi". Eihän siinä muuten, mutta tämä tapahtui 2000-luvulla, voitte varmaan arvata, että maalaiskoulu ja vanhuullinen opettaja.


      • rrrrrrrr
        dfgdfgdfg67 kirjoitti:

        Ja näin jälkikäteen tuli mieleen myös samaisen koulun opettajista tämä yksi joka laittoi oppilaansa jälki-istuntoon, koska hän oli käyttänyt opettajan nimeä, eikä kutsunut häntä "rouva opettajaksi". Eihän siinä muuten, mutta tämä tapahtui 2000-luvulla, voitte varmaan arvata, että maalaiskoulu ja vanhuullinen opettaja.

        Opettajat on erilaisia. Minun kielten opettajat (englanti ja ruotsi) eivät tykkää jos kutsuu etunimellä, luokanvalvoja taas kummaksuu jos ei kutsu :D


    • juus

      Kakkos luokalla sanoin matematiikan opettajalle " hyvää päivää pikkurouva" Ja niin sain jälki-istuntoa :D

    • puuroyllätys

      koulussa oli ruokana puuroa ja marjahilloketta sen päälle. kaverini sekoitti lusikalla puuroa ja marjahilloketta sekaisin josta opettaja raivostui ''ruoalla ei saa leikkiä'' ja antoi tunnin jälkkää.

      • Oudot opettajat

        Ai että hirvee tuttu tarina, tosin typerämpi versio on tää mikä mun luokkalaiselle tapahtu, eikä se siitä kyl iha jälkkää saanu. Nimittäin opettaja oli sanonut ennen ruokailua:" sitä mehukeittoa voi sekottaa sen puuron sekaan niin se ei ole kuumaa" seuraavassa vaihessa hän tulikin motkottamaan kaverilleni juuri tuosta aiheesta xD


    • että sellasta

      "Oppilaat jättivät hedelmälautasen kotitalousluokan pöydälle"

    • säätånä

      Itse piilotin kaverin kynäpenaalin ala-asteella vuosia sitten mutta pidin penaalia pulpetissani noin 10 min kun opettaja sai selville sain 30min jälki-istuntoa 3 viikkoa piti avustaa koulun jälkeen tätä kyseistä opettajaa jossakin ja kun poliisit tuli käymään koululla niin ne pitivät puhuttelun tästä kynäpenaalin piilottamisesta :DD

    • tyhmää

      sain itse joskus jälki istuntoa istumisesta opettajan mukaan istuin väärin :D

    • kiltimpi koululainen

      Elämäni ainoa jälki-istunto: luokka ei ala-asteella osannut läksyjä, joten jäätiin kaikki jälkeen pänttäämään. Kun kyseistä läksyä kuulusteltiin, puolet luokasta eli me tytöt olimme terveydenhoitajan luona saamassa jotain valistusta. Kiva sitten selittää kotona...

      • AAAAAAAAAAAAMNMMMM

        AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAISTA PASKA


    • jälki-istunnonJäljet

      Ala-asteen ehkä 5. tai 6. luokalla 80-luvulla jäin jälki-istuntoon "ylimielisen käytöksen" vuoksi. Se oli näin jälkeenpäin arvioituna ihan oikein koska käyttäydyin huonosti tiettyä opettajaa kohtaan tehdäkseni "vaikutuksen" tiettyihin luokkatovereihin joita näin jälkeenpäin voin sanoa ihan vääränlaiseksi ainekseksi. Moni niistä kavereista päätyi yläasteella tarkkailuluokalle eikä ole kiinnostanut mitä niille on koulujen jälkeen tapahtunut, lienevätkö enää elossakaan.

      Onneksi älysin pysyä sitten erossa siitä porukasta, olin kuitenkin kiltti ja tunnollinen poika, samoin kuin nyt aikuisena ihan kunnon työssäkäyvä veronmaksaja. Jo silloin ala-asteen lopulla tajusin että on parempi olla vaikka yksin kuin huonossa seurassa. Yksin olen saanut kyllä ollakin, tytöt / naisetkin on sellaisia ketaleita että hakeutuvat vain niiden renttujen seuraan.

    • näin Espoossa.. 2010

      no jaa... onhan noita.... ''Tekee tehtäviä tunnilla määrätty jälki-istuntoon 1 tunniksi'' onneksi eräs lempiopettajistani oli paikalla joten pääsin 20 minuutin jälkeen pois... samainen opettaja toisella kerralla ''todella töykeää puhetta 1 tunti jälki-istuntoa''... tilanne oli että opettajalle sanoin päin naamaa että sinä olet huono matikassa ja osaan tehtävät 10 nopeammin ja olen vielä oikeassa... no ei siinä se määräsi tehtävän annoin oikean vastauksen ja kun hän sanoi minun olevan väärässä kirjoitti ''oikean vastauksen'' taululle... mutta tarkistettuaan minä olin tottakai oikeassa ja rehtorin kansliaan ja jälki-istuntoon...no jatketaan ''Hän häiritsee minun työskentelyäni ja kun huomautan asiasta niin vastaa että minä häiritsen hänen työskentelyään'' nyt vaihtu opettaja luokanvalvojasta tekstiilityön opettajaan... mutta tunti jälki-istuntoa... no jaa mitä vielä.... ''hoputti toista oppilasta tekemään tehtävän nopeammin''... ei siinä mitään... rehtorin kansliaan ja tunti jälki-istuntoa... ''oli heittämässä isoa lumipalloa toiselle oppilaalle''.... no jaa jalkapallo se oli mutta mikäs siinä... 45 min jälki-istuntoa... ''potkii koulun ikkunoita rikki jalkapallolla pelatessaan (aasia)'' ei siinä mitään... lähin ikkuna oli kuitenkin 15-20 metrin päässää... tunti jälkkää (ja se on se saakelin sama opettaja siis vieläkin ainoana poikkeuksena tekstiilityön opettaja) ''potkaisi tyttö oppilasta pallolla tahallaan päähän'' (pötyä pelattiin) no muuten hyvä mutta kun vedin 8-9 metrin päästä kahdesti selkä sinnepäin saksarin ja suoraan päähän kahdesti... tahallaan... olinkin silloin sellainen mestari että pallo osuu aina! tunti jälkkää apulaisrehtorin kautta rehtorille ja puhelu kotiin... ''ei mene välitunnilla ulos'' olin koetta tekemässä ja tulin 5 minuuttia myöhässä luokasta... no siitä sain vain 30 min jälki-istuntoa... nyt pitää jo miettiä.... hmm... ''meluaa käytävällä ja häiritsee luokkien työskentelyä'' no vessasta olin tulossa lattiat oli hemmetin liukkaat kun juuri oli pesty... liukkaat kengät kaaduin... opettajien logiikka.... no eiköhän pahimmat siinä jo tullut....

    • Lama-ajan kasvatusta

      Ala-asteella 90-luvun alussa koko luokaltamme kiellettiin penkkareiden heittämien karkkien kerääminen. Tätä selitettiin liikenteen vaarallisuudella, mutta suurin osa karamelleistä kyllä päätyi kunnolla koulun pihan puolelle abien niitä heitellessä.
      Puolet luokasta totteli, puolet ei. Siitä summanmutikassa osa (minä mukaanlukien) jälki-istuntoon.

      • Lama-ajan kasvatusta

        Tuli mieleen toinenkin tapaus 90-luvun alusta.
        Opettaja oli antanut kotiläksyksi kaunokirjoitusta. Muistaakseni jotain kirjainta piti harjoitella vihkoon 3-4 sivun verran. Kotona en muistanut tarkkaa sivumäärää, niin tein vähän ylimääräistä. Opettaja rapsautti tästä jälki-istuntoa ja jouduin pyyhkimään ylimääräiset harjoitukset vihosta pois. Tällä ilmeisesti pyrittiin opettamaan sääntöjen ja ohjeiden noudattamista.


    • naavsa

      Pistin edessä istuvaa poikaa lyijykynällä selkään, kun oli asiaa hänelle ja hän älähti äänekkäästi, jolloin opettaja kimpaantui ja laittoi minut seisomaan pulpetin viereen. Tapahtui 70-luvulla.

    • 70-luku

      "Väkisin makuu nurmikolla"

      • hih mitä sä teit

        siellä nurmikolla?Jos viitsit suomentaa?


    • Bonustarjotin

      Haluan esitellä teille parhaimmat nettikasinobonukset vuonna 2014. Moni meistä pitää pelaamisen aloittamista ilmaiskierroksien turvin aivan normaalilta. Haluan esitellä teille kaikki nettikasinobonukset, jotka ovat oikeasti vuoden 2014 vuoden parhaita. Listauksessa on selkeät tiedot bonuksesta, jonka saat kun rekisteröidyt nettikasinon pelaajaksi. Valitse mieluisin tai vaikka kaikki bonukset alta.

      Rekisteröitymiseen johtavissa linkeissä on käytetty lyhennettyä osoitetta muodoltaan http://bit.ly/xxxx. Linkki ei johda virus-sivustoille eikä millekään muullekaan haitalliselle sivustolle. Linkit ovat lyhennetyssä muodossa, koska normaalit linkit bonuksiin ovat turhan pitkiä. Voit siis huoletta rekisteröityä lyhennettyjen linkkien kautta. Muista, että vain pelaajat jotka rekisteröityvät lyhennettyjen bonuslinkkien kautta saavat ilmaiset nettikasinobonukset.
      Ennen ilmaisbonuksia haluan mainita, että on olemassa yksi nettikasino jonne voin antaa kaikille 100% talletusbonuksen aina 250€ asti ilman kierrätysvaatimuksia. Sen nettikasinon nimi on 7Red.

      7Red Nettikasino: 100% talletusbonus aina 250€ asti ilman kierrätysvaatimuksia! Tosiaan 7Red antaa kaikille uusille pelaajille talletusbonuksen ilman kierrätysvaatimusta. Homma menee näin. Talletat 250€ saat 500€ pelirahaa tilillesi. Sinulla ei ole mitään kierrätysvaatimusta! Voit kotiuttaa kaikki voittosi mitkä ovat 250€ yläpuolella tililläsi. Esim jos pelaat ja voitat 1000€ on tililläsi 1500€ voit kotiuttaa voittosi 1000€ sekä 250€, jotka talletit. Näin sinulle jää pelitilillesi vielä bonusrahaa 250€, joilla voit pelata ja kaikki mitä voitat sen yläpuolelle olet oikeutettu pitämään ja kotiuttamaan.

      Rekisteröidy 7Red netticasinolle osoitteessa: http://bit.ly/1ed2crE

      Nettikasinobonus tarjotin:

      Mamamia Nettikasino: 20 ilmaiskierrosta ilman talletusta
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1jGoafx

      EuCasino: 15€ ilman talletusta
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1e8Sihw

      VikingSlots: 20 ilmaiskierrosta ilman talletusta. Alla oleva linkki vie englannin kieliseen sivustoon, voit vaihtaa kielen sivuston oikeasta yläkulmasta suomeksi.
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1ipA9cd

      Redbet: 20 ilmaiskierrosta ilman talletusta
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1g10trc

      Casino.com: 25€ ilmaiseksi ensitalletuksen yhteydessä
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1emiFuR

      Whitebet: 10 ilmaiskierrosta ilman talletusta
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1gAYNc7

      Mrgreen: 20 ilmaiskierrosta 5€ ilman talletusta
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1dm7fcZ

      Golden Cherry Kasino: 20€ ilman talletusta tai 333 ilmaiskierrosta ilman talletusta
      Rekisteröidy: http://bit.ly/1kzJ1gI

      • micke69

        Sain syövän. Anuksesta valuu mahanestettä.


    • nuorekas nainen

      muistan kun olin ala-asteella ,että piirsin seinätaululle hävytön ja tein tyhmä jotakin oppilaan tuolissa nastaneula sitten peppu päällä . jouduin usein seinäkulmassa seison tunnin ja muutama kerta lensin luokasta . yläasteella taas eri tavalla eli jälki-istuntoja jouduin lisätehtävät koulujuttua. olihan silti hauska. jos myöhäistyn liikuntatunnilta niin joudun 15-20 kerta punnitsemaan .

      • takaisinkutsu kouluu

        Ei tainnut koulunkäynnistä jäädä sen vertaa päähän että osaisit edes kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä. Liian vähän sait jälki-istuntoa!


      • No niin*J*
        takaisinkutsu kouluu kirjoitti:

        Ei tainnut koulunkäynnistä jäädä sen vertaa päähän että osaisit edes kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä. Liian vähän sait jälki-istuntoa!

        "takaisinkutsu kouluu"

        Äläpäs toista hauku, kun et tiedä lähtökohtia. Ei suomenkiltä hetkessä opita. Hyvin ymmärsin mitä tuo nuorekas nainen puhui.

        Sitäpaitsi itsekin kirjoitit väärin jo nimimerkkisi: Kuuluisi olla takaisin kutsu kouluun, eikä takaisikutsu kouluu. Takaisin kutsu ei ole yhdyssana.


      • Pilkunviilaajako
        No niin*J* kirjoitti:

        "takaisinkutsu kouluu"

        Äläpäs toista hauku, kun et tiedä lähtökohtia. Ei suomenkiltä hetkessä opita. Hyvin ymmärsin mitä tuo nuorekas nainen puhui.

        Sitäpaitsi itsekin kirjoitit väärin jo nimimerkkisi: Kuuluisi olla takaisin kutsu kouluun, eikä takaisikutsu kouluu. Takaisin kutsu ei ole yhdyssana.

        Testaappa huvikses, niin se ei mahdu tuohon nimimerkki -kenttään :) veikkaan hänen testanneen ja kirjoittaneen tahallaan väärin, jotta idea nickistä säilyy.

        P.S. Se 'n' ei mahdu tuonne perään


      • pienetALKUKIRJAIMET
        No niin*J* kirjoitti:

        "takaisinkutsu kouluu"

        Äläpäs toista hauku, kun et tiedä lähtökohtia. Ei suomenkiltä hetkessä opita. Hyvin ymmärsin mitä tuo nuorekas nainen puhui.

        Sitäpaitsi itsekin kirjoitit väärin jo nimimerkkisi: Kuuluisi olla takaisin kutsu kouluun, eikä takaisikutsu kouluu. Takaisin kutsu ei ole yhdyssana.

        Missään maailman kielistä ei lauseen perässä olevan pisteen eteen tule väliä, eikä seuraava lause ala pienellä alkukirjaimella. Oli äidinkieli mikä tahansa, niin kyllä tuo on yksinkertaisesti osaamattomuutta. Joku roti saisi kouluissakin olla, ja tuolla kirjoitustaidolla saisi jättää luokalle.


      • keimo.aho

        haluan tutustua sinuun


      • takaisinkutsu
        No niin*J* kirjoitti:

        "takaisinkutsu kouluu"

        Äläpäs toista hauku, kun et tiedä lähtökohtia. Ei suomenkiltä hetkessä opita. Hyvin ymmärsin mitä tuo nuorekas nainen puhui.

        Sitäpaitsi itsekin kirjoitit väärin jo nimimerkkisi: Kuuluisi olla takaisin kutsu kouluun, eikä takaisikutsu kouluu. Takaisin kutsu ei ole yhdyssana.

        on yhdyssana


      • Anonyymi
        pienetALKUKIRJAIMET kirjoitti:

        Missään maailman kielistä ei lauseen perässä olevan pisteen eteen tule väliä, eikä seuraava lause ala pienellä alkukirjaimella. Oli äidinkieli mikä tahansa, niin kyllä tuo on yksinkertaisesti osaamattomuutta. Joku roti saisi kouluissakin olla, ja tuolla kirjoitustaidolla saisi jättää luokalle.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia , siis kukin tavallaan


    • jrshrshrshrs

      Jouduin 15min jälki-istuntoon ala-asteella hotkittuani lihapullat kokonaisena. Nekun olisi pitänyt ensin puolittaa.

    • Pännii vieläkin

      Sain kerran jälki-istuntoa, kun minulla oli väärä ilme.

      • :-)

        Heitettiin eskarissa jotain random mummoa lumipallolla kun hän käveli eskarin ohi :-)


    • ^.^

      jälki-istuntoja tuli kerättyä kaikilta luokilta, mutta paras oli kun 3-luokal meillä oli 1kk sijainen. se mutusteli liitukarkkeja oppitunneil aina ja ei antanu meille oppilaille koskaan useiden kyselyiden jälkeenkään. minä fiksuna pikku riiviönä en hyväksynyt tämmöistä kohtelua lainkaan. vaihdoin liitukarkit taululiituihin pienellä askartelulla! ;) sijainen sitten mussutti taululiitua ja halkaisi myös hampaansa :D sitä naurun määrä meidän pikkulurjusten kerhos :DDDDD ei koskaan tunnustettu, mutta saatiin kaikki 5 yhdet tunnit jälki-istuntoa! :)

    • marcojoponen

      Tehtiin silai tymästi, että näytettiin kikkeliä tytöile

      • Yuukkis

        Kokkolassa? Oliko urpilainen teidän ope? :D


        (tällainen jälki-istuntolappu urpilaisen kirjoittamana on oikeasti olemassa)


      • Pe-Pe-PeDofiili

        Viisaita poikia, teistähän kasvaa menestyviä pedofiilejä >:3


      • Anonyymi

        Osaaksä sanoja


    • prutku2

      Pieraisin kerran ala-asteella ja kaverit kanteli opettajalle, että olin kironnut. Tuntihan siinä vierähti koulupäivän päätteeksi jälki-istunnossa.

    • silloin olin kiltti

      Sain kerran jälkkäriä vaikka olin flunssassa kotona kun jotain tapahtui koulussa, koska "koko luokka sai jälkkärin".

      • ÄÄh mä rajähdin

        melkein kahtia naurusta.


    • Wuuutututu

      Joskus ala-asteen ensimmäisellä luokalla ollessani kävi näin: ope sano että menkää ulos välitunnille ja mähän menin sinne aikamoista haipakkaa yhen idiootin kanssa ja sitten oltiin välitunti sisällä koska "juostiin käytävillä" vaikka ei siinä ehtiny edes kunnolla kiihdyttämään kun käsky jo kävi. Ei ny ihan jälkkäri mut kuitenki.

    • opettajat...

      Putsasin pyyhekumia peukalolla pulpetin alla ja ope sit päätteli että oisin käyttäny puhelinta. Siitä tunti jälkkää, en menny, tunti lisää, en kyl siihenkään menny :D tainnu unohtaa koko jutun jo kun yli kaks vuotta menny jo.

      • Vitut olen unohtanut

        Nyt se on kolme tuntia.


      • SokeetOpet.com

        Joo mulla ja monella kaverilla käyny sama, muttei ihan jälkkää oo tullu, mikä niitä opettajia vaivaa :D


    • sellaistaseoli

      Vierustoveri antoi jonkun lapun ja sanoi että laita eteenpäin, annoin seuraavalle, mutta opettaja(joka vihasi minua) tuli siihen ja otti lapun. Sain puolitoista tuntia jälki-istuntoa, ja eräälle sukulaiselleni, joka oli samassa koulussa opettajana, oli kertonut, että levittelin "tällaisia kuvia" ..kuvassa oli kuulemma opettajan näköinen mies, jolla oli piiiitkä "se" ja piiiitkät roikkuvat ja karvaiset "ne". Minä en ikinä nähnyt sitä kuvaa, istuin vain sen jäli-istunnon.

    • jos röökaat, istut

      Tupakin poltosta saattoi saada kerralla 4 h jälki-istuntoa.

    • rakas menneisyys

      Tunti istumista siitä, että myöhästyin 10 minuuttia ulkovälkältä -_-

      yläasteen priimaa.

    • 1980

      Sain 6 luokalla jälki-istuntoa opettajan tyttären klähmimisestä joka oli samalla luokalla.
      Kun yritin kysyä opettajalta istunnon syytä, niin opettaja sanoi että kyllä sinä tiedät.

      • angelicaeeh

        No ehkäpä jos tämä opettajan tytär tunsi olonsa epämukavaksi kun sinä häntä kähmit.


    • guohdhjkö

      Historian tunnilla opettaja kysyi,mikä oli 1600-luvun tärkein vientituote suomessa tervan lisäksi? Vastasin että "höyhenet" ja lensin välittömästi ulos luokasta :) Samainen opettaja heitti veljeni ulos uskonto tunnilta,kun velipoika vastasi Jeesuksen ajan suosituimmaksi teloitus tavaksi sähkötuolin:D Ristiin naulaus olisi siis ollut oikein..

      • Feather

        Vooi, höyhenet :D


      • Huumoria opet!

        Turhan tosikko opettaja :D huumorintajua edes vähän on oltava jos lasten ja nuorten kanssa työskentelee! Eikä nuo edes kuulosta sellaiselta mistä tulisi ulos heittää, eri asia jos olisi mennyt "härskiksi"


      • Voi luoja mä

        halkeen kohta.


    • onneksijolukiossa

      Siitä, että menin antaa takas kaveriini kiusanneel joukol, siit "poltin", vaikka en ollut missään käynyt, siit, et sairaalakoulus haukuin opettajia (tämäkin muuten jotain niin skeidaa väitettä) ja muutama muu. Tiedän myös tytön, joka sai jälkkärin, koska "istui huoramaisesti" kaikkee sitä on...

      • Kävin jo koulun

        Oisit pysyny koulussa, ni saisin selvää sun kirjotuksesta


      • Anonyymi
        Kävin jo koulun kirjoitti:

        Oisit pysyny koulussa, ni saisin selvää sun kirjotuksesta

        Mikä ihmeen vimma sinulla on leikkiä pilkkupoliisia täällä netissä ,


    • paljastuksia

      vittumaisen open nimi..saahan täällä muutenkin puhua nimillä

    • V**un pelle ope

      Opettaja ei puuttunut muulla kuin hyvin kilttiin sävyyn nuhtelemalla muutamia oppilaita, jotka tekivät sellaisia asioita kotitalouden tunnilla kuten:

      -laittoivat vettä munkinpaistoveteen niin että vesi roiskui ympäri niin että jotkut muut oppilaat joutuivat palovammojen takia terkkarin hoitoon.
      -sylkivät pestyille lautasille, joista seuraavat sitten syövät
      -pilasivat toisten ruokia esim. laittamalla kourallisen chiliä tai curryä joukkoon.

      Sitten poikien kesken kerran vähän ojennettiin näitä tyyppejä painamalla ne seinää vasten ja tunkemalla niitä mausteitaan niiden naamaan mitä oli tullut laittamaan toisten ruokiin. Sitten jouduttiin jälki-istuntoon, kuulemma opettaja vain saa jakaa rangaistuksia.

      • trolobot

        syötettiin natsoja yhelle vasikalle ja läiskittiin naamaa= 30min. tupakointi=90min. fuck the what :'D


    • uskokaa tai älkää

      Kävin vessassa ennen koulun alkua.

      • olen poni

        mitä saatanaa


    • Minä

      Itse olen saanut liikuntatunnilla juoksemisesta ja kaverini siitä kun häntä hakattiin ja hänellä ei ollut pipoa koska oli tippunut kun hänen kimppuun hyökättiin (ei ollut oikea tappelu vaan leikillä) itselle tapahtui 6 luokalla ja kaverille 7 luokalla

    • liimalii :-)

      Liimapuikon kun tiputtaa ilman korkkia väärinpäin lattialle, se jää hauskasti pystyyn. Tätä liimapuikon tiputtelua harrastin kaverini kanssa 1 englannin tunnin ajan ja tunnin jälkeen jälkien siivous ja tuliko 15 min jälkkää XD

    • tosi mukavaa

      Söin kuulemma huonosti ja siksi jouduin ruokailun yhteydessä olemaan varmaan vuoden verran opettajien pöydässä kun ne tai siis se vanha 60-70-vuotias miesmäisesti pukeutuva mummo kyttäsi syömisiäni. Samainen pöytä oli myöskin rangaistuspöytä hetken ajan häiriköille.

      Samalla mummolla oli valtavasti perversioita minua kohtaan ja epäilen pedofiliaa kun piti sen vieressäkin istua kirkossa etten saanut olla kuten muut.

      Toivottavasti se mummo kuoli äärettömän tuskalliseen syöpään ja jos helvetti on olemassa, palaisi siellä ikuisesti.

      • niggasdeds

        meiän piti odottaa kun opettaja oli syöny ja si se vitun läski haki viä lisää


    • B:D

      ;-- /)

    • raimo (nimi muutettu

      Heitin liikkatunnin jälkeen skeidat suihkuun. Siit tuli 3 tuntia jälkkää.

      • Niin no

        Mikäli et ollu jumalattomassa vatsataudissa, niin saattoi jälkkärit tulla ihan syystä....


      • plörömiesprööttäsi

        Ou!!!!!!!!!!!!!!


    • jaahas2

      Näin kun kaverini tappelivat.

    • aikamoista

      Paras ja ainoa jälki-istuntoni oli se kun äidinkielen tunnilla opettaja vain ilmoitti että nyt sinä X, saat jälki-istuntoa. Kun tiedustelin syytä, se oli niinkin mahtava kuin "MAKKARALLA OLO TAAKSEPÄIN TUNNILLA". Opettaja ei suostunut tarkentamaan mitä hän tällä tarkoitti, joten en vieläkään tiedä miksi istuin kaksi tuntia. Paras jutussa oli vielä se että jälki-istunnosta piti soittaa vanhemmille opettajan läsnäollessa, jotka sitten vastasivat puhelimeen huolestuneina ja syyn kuullesaan he vain purskahtivat nauruun ja sanoivat opettajalle, että tälläisen turhan p*skan takia on heille turha soittaa töihin. Että näin..

      • :DD

        Ehkä se oli joku ryhti-intoilija tms. sun ope?


    • irvistys

      No, voihan se ilmeilykin häiritä koulutyötä!

      • Anonyymi

        Entäs ne kaikki naisopettajat jotka lauloivat kimeällä äänellä aamuhartaudessa ja istuivat elät suorana soittaen harmoonia .miksiköhän kaikilla oli kimeä ääni laulaessa


    • Komiaa

      Liikuntatunnin aikana kiroilin ja haistattelin luokkatoverilleni, koska hän ei osannut pelata. No, opettaja kuuli mitä sanoin ja seurauksena 30 min jälki-istuntoa soitto kotiin vanhemmille opettajan valvoessa vierestä. Tämä tapahtui ala-asteen 5.luokalla.

    • Jälki-istunnon saaminen ei oikeastaan ole kovinkaan hauskaa. Itse sain jälkkäriä melko usein ja yleensä ihan aiheestakin varsinkin ala-asteella. Rangaistus eli jälki-istunto on seuraamus jostain teosta, mikä auktoriteetin/kasvattajan mielestä ei ole toivottavaa taikka sääntöjen mukaista käyttäytymistä. Jälki-istunto on siten merkittävimpiä keinoja tehdä yksilöistä yhteiskuntakelpoisia.

      En aikoinaan enkä myöhemminkään ole ymmärtänyt musiikin opettamista peruskoulussa. Enimmäkseen siellä laulettiin typeriä lauluja, jotka opettaja oli päättänyt pianollaan sinä päivänä soittaa. Jos asiaa olisi edes vähäisimmässäkään määrin perusteltu meille, olisin saattanut ymmärtää laulamisen liittyvän jotenkin hämärästi kulttuuriin ja jatkumoihin. Käytännössä kuitenkin musiikki-kirjat vain määrättiin tietystä kohtaa auki ja alettiin veisata "metsän poika tahdon olla" taikka "paljon on miehiä maailmalla". Ymmärrän, että osa oppilaista ja ihmisitä suhtautuu samalla tavalla matematiikkaan ja moneen muuhunkin oppiaiheeseen koulussa.

      En pitänyt musiikista oppiaineena silloin, enkä pidä siitä sellaisena vieläkään. Olen varmasti käyttäytynyt ärsyttävästi kuorolaulutunneilla ja estoitta osoittanut inhoni sekä opettajia että oppiainetta kohtaan. Mitä erääseen opettajaan tulee, tunne oli ilmeisesti molemminpuolinen. Muistan vielä kolmenkymmenen vuoden takaa, kuinka hän pakotti jälki-istunnolla uhaten kaikkia takarivin poikia laulamaan muiden mukana. Ajattelin, että nyt sitä on sitten laulettava taikka päivä venähtää. "Metsän pojan" alkutahtien jälkeen liityin lauluun ensikerran elämässäni ja kokemus ei ollut huono. Ymmärsin laulun sanat aivan eri tavalla kun otin siihen osaa itsekin. Sävelet ikäänkuin toivat tarinaa esiin, tunnetta siinä.

      Opettajatar pianonsa takana huomasi luonnollisesti poikkeuksellisen riitasoinnun tavanomaisessa kuoroäänessä ja kohdisti pälyilevän katseensa luokan takaosaan. Hän näki minun aukovan suutani musiikin tahdissa ja keskeytti soittonsa siinä silmänräpäyksessä. Minuun kohdistettiin pitkä ja syyttävä katse niin opettajan kuin kaikkien muidenkin luokassa olevien taholta. Hiljaisuuden kestettyä aikansa, opettaja määräsi minut jälki-istuntoon häiriköinnöistä tai jostain vastaavasta.

      Kaikki vain eivät osaa laulaa. En vieläkään laula esimerkiksi karaokea, vaikka olisin miten juovuksissa. En laula yksinäni, en kuorossa, en edes unissani, en tuolloin, nykyään taikka ikinä tulekaan. En osaa ja sillä sipuli.

      Nautin toki muiden laulamisesta, kunhan minun ei tarvitse osallistua.

      • Anonyymi

        Yksi poika lauloi laulukokeissa reippaasti Keltaruusun ja se ei sopinut opettajalle, jälkkäriä tietysti


    • Totally worth it

      No ei ollu jälkkä, mutta mut heitettiin ulos luokasta tämän takia: Oli vähä levotonta yhel fyken tunnil kerran nii maikka huutaa "MITÄ PITÄÄ TEHDÄ, ETTÄ OLISITE HILJAA!!!" Niin lujaa ku pysty no hiljennyttiin pariks sekunniks ja mä vastaan "No...Heitä kaikille femma nii siiten ainakin. Koko luokka repee ja maikka huutaa "ULOS TÄÄLTÄ!!!" Ois ehkä pitäny pyytää kymmenen euroo.

      • :DD

        Reps.


    • 19+1

      Joskus ala-asteella tuli muutama kymmenen minuuttia siitä, että olin mukamas yllyttänyt muita oppilaita puhumaan kirkossa. Siis kyllähän minä puhuin, mutta niin puhuivat monet muutkin :/

    • outopappa

      ite sain jälkkärin ku vedin kättä kokeen aikana! se auttaa keskittymään!

    • Jorma3000

      Varmaa top #1 oli ku joku kaiffari toi kouluun toffee karkkeja jossa oli jotain lehmän kuvia, toinen kaveri otti sen ja vei sen tytölle johon oli ihastunut ja sano että tossapa on sun kuva, yhtä isot utareet.Muija meni sanoo opelle että häntä kiusataan ja tunnin alussa kys tyttö sai vaan osottaa sormella että ketkä o häntä kiusannu ja mitää kyselemättä ne kaikki sai jälkkäriä.Luokalla oli muistaakseni 12 poikaa tms. ja heistä joku 8-9 sai jälkkäriä,Oltiin varmaa 5. luokalla tai jotain aikaa tosta o kulunu varmaa lähemmäs 20vuotta ja mua vieläki vituttaa toi kuvio.Itekkää tuntenu kys. muijaa muutaku et tommonen naama ja semmonen nimi.Ykskää muija ei muute saanu jälkkäriä ja iha vaa mainitakseni et niit oli luokalla 15 tai 16.

      Ja toi muija ei todellakaa ollu mikää luokan hylkiö mitä kaikki kiusas tai vastaavaa.

    • rehti kehu

      Minä taasen kehuin ääneen yläasteella erästä opettajatarta hyvin viehättäväksi ja kauniiksi naiseksi jolla on hyvin somat sääret ja sain tästä hyvästä palkkioksi häneltä tunnin jälki-istuntoa.

    • tämmönen tapaus

      Ylä-asteella joskus 98-99, otin iskän salmaria jonkun desin, pari mukaan ja hömpsäsin sen kotitalous tunnilla. Muuten en olis jääny kiinni, mutta opettaja haistoi. Enkä edes mennyt ikinä jälki-istuntoon. :D

      • tämmönen tapaus

        Enkä ollut edes mikään kova alkoholin käyttäjä nuori, eikä kukaan meidän perheessä. Se oli sillon vaan muka hauska vitsi ja en suosittele. Oneksi ei tullut mitään hirveen suurta numeroa siitä loppupeleissä. Nykyään sitä menee välillä vähän liiankin kanssa...


      • :DD
        tämmönen tapaus kirjoitti:

        Enkä ollut edes mikään kova alkoholin käyttäjä nuori, eikä kukaan meidän perheessä. Se oli sillon vaan muka hauska vitsi ja en suosittele. Oneksi ei tullut mitään hirveen suurta numeroa siitä loppupeleissä. Nykyään sitä menee välillä vähän liiankin kanssa...

        Meil kemian ope kerto, et joskus joku ysiluokan poika oli tuonut kouluun 2 pulloa kaljaa repussaan. no toinen niistä hajos ja kemian ope OFC haisto kaljan ja sano, että ens siivoot luokan lattian ja sitten meet kattoon rehtorii...

        Joku bensalenkkari naapurikaupungin yhelt yläasteelt oli kuulemma saanut 45 min siitä, et oli parkkeerannu moponsa rehtorin ruutuun :O


    • TyhmäMuttaKiltti

      Jälkkärissä en ollu kertaakaan 9 vuoden aikana, tukiopetuksessa istuin yllä kymmeniä tunteja, mitään kuitenkaan oppimatta. En ole yhtään sen fiksumpi nyttenkään. (Kaikki ei pärjää koulussa).

      Mistä en saanut jälkkäriä:

      1. Pelasin kaverin kans sählyä koulun käytävällä, rehtori sai sählypallon nekkuunsa. Pieni puhuttelu, ei jälkkäriä.

      2. Näytin opettajalle keskaria, jouduin jonon etummaiseksi ja jouduin pitämään opettajaa kädestä kiinni, huvittavaa tässä on se että sain meidän luokasta ensimmäisenä ruokaa koska pääsin keskarin avulla jonon etummaiseksi. :D

      3. Unohdin tehdä puutyö tunnilla vaaditun hahmotuksen tulevasta puutyöstä, ja opettaja määräs tunnin jälkkäriä, tein loppupäivän kunnolla töitä ja opettaja kumos jälkkärin ahkeruudesta.

      4. Melko usein läksyt tekemättä ja väärät kirjat mukana, lintasin välillä viikon koulusta vaikka olin täysin terve, ei jälkkäriä.

      5. Lensin ulos luokasta myös muutaman kerran, en muista syitä mut ei jälkkäriä kumminkaan.

    • Herodes hän se ajoi.

      Käytettiin juuri saamiamme pitkiä muovisia viivottima välitunnilla miekkailuun. lama-aikana ei opettajalla riittänyt huumori.

    • Haageli

      Tuli kiroiltua valvotussa, kansainvälisessä chat:issä 1990-luvun lopulla. Tarkoitus olisi ollut keskustella hollantilaisen ystävyyskoulun rehtorin kanssa verkkolehtiprojektista, ja siitä lopulta puhuttiinkin, mutta sitä ennen odotellessamme kyseisen hollantilaismiehen sisäänkirjautumista innostuimme keskustelemeaan keskenämme vähemmän rakentavalla tavalla.

      Jos totta puhutaan, pahimmillaan karkean englannin kielen käyttö muistutti Arpinaaman, Reservoir Dogsin tai vaikkapa Pulp Fictionin kielenkäyttömenoa. Chat-huonetta valvonut amerikkalainen mies ilmoitti sähköpostitse tapahtuneesta oman koulumme rehtorille, ja jälki-istuntoahan siitä pukkasi. Sen lisäksi myös meidän piti lähettää sähköpostitse anteeksipyyntökirje sille valvojalle sekä näyttää vanhemmille kotona tulostettu chat-keskustelumme, ja tuotava se huoltajan allekirjoituksella varustettuna takaisin kouluun.

      Hiukan kyllä ihmetyttää tuo: kolme sanktiota yhdestä rikkeestä.

    • qwertyuio98

      Koulun rajalla oli polku joka vei tielle. Siitä ei saanut ajaa pyörällä. Kaverini ajoi ja minä talutin. Opettaja näki ja sain jälki-istunnon koska olin "mukana". Myönsi vielä että näki kun talutin.

    • opit-kalloon

      Muistot palaa mieleen. Minä sain v. 1950-60 vaihteessa kansakoulussa jälki-istuntoa uskonnonopettajalta kun en oppinut luettelemaan ulkoa Jaakobin 12 lasten nimiä enkä oppinut luettelemaan 12 apostolin nimiä. Näin sitä uskontoa opetettiin kansakoulussa noina vuosina.
      Jälki-istunnosta pääsi pois vasta kun nimet oli oikein lueteltu.

      • Anonyymi

        Minä sain historian tunnilla tehtäväksi kirjoittaa pitkä lauseen , sata kertaa rangaistukseksi kun en osannut historian läksyä äsiinä lauseessa oli muistaakseni 13 sanaa ja aikaa sain kolme päivää .
        Onneksi tytöt sitten auttoivat yrittäen matkia käsialaani, ja jätin paperi nipun opettajalle tarkasteltavaksi , läpi meni,
        sen lauseen osaaan vieläkin ulkoa vaan en osaa yhdistää sitä mihinkään tapahtumaan joten miettinyt usein mikä hyöty siitäkin silloin oli kun ei kokonaisuus ollut edes selvillä


    • kaks tuntia

      piirsin sydämenkuvia pieniä ja punaisella väriliidulla halkopinoon, joka koulun pihan laidalla...-50 luvulla

    • Punkkarikantti

      Opettajamme ala-asteella antoi parille n. viidesluokkalaiselle pojalle jälki-istuntoa, koska nämä olivat sattuneet vapaa-ajalle samalle kuntosalille kuin opettajamme. Opettaja sanoi, että: "Koska te veitte minun vapaa-aikaani, niin minä vien vastaavasti nyt teidän".

      Haluaisin kohdata tämän opettajan, 15-20 vuotta myöhemmin, ja kysyä häneltä mitä mieltä hän on nyt silloisesta toimintatavastaan.

      • Anonyymi

        Ihan niin, monikin haluaisi kohdat opettajiaan vuosien takaa, että saisi kysyä motiivit kuhunkin rangaistukseen .


    • Mielivaltaa

      Opettajalla on oikeus poistaa oppilas luokasta jos hän hymyilee tai näyttää piilevää hymyään.
      Näin Tarja Martimo Vaasan Lyseossa

      • Anonyymi

        Ihan totta , jos jotain humoristista tapahtu niin ei uskaltanut edes katsoa parhaaseen ystävään pelosta että alkaa naurattamaan


    • Herra tuli kouluun

      Vaariani hakkasi opettaja karttakepillä käteen kun ei katekismusten ulkoa opettelu luonnistunut.

    • pikkurikollinen2

      koulussamme oli tapana tuoda takki luokkaan, koska käytävälle jättäessä hihija oli mm. solmittu tunin aikana. Joitain sekunteja ennen tunnin loppumista opettaja käski minun viedä takki ulos luiokasta. Sanoin että kello soi pian ja kävelen takki päälläni kotiin ja ulos luokasta sitten samalla kerralla. Opettaja tähän, että takavarikoi takkini ja vie sen kotiin. Opettaja asui joidenkin koulutoverieni kanssa samlla kadulla sanoin,. että voin sen tulla sitten hakemaan hänen kotoaan. Kello soi ja lähdin kotiin ja harrastuksiin. Tullessani illalla kotiin isäni riehui, että olin uhkaillut opettajaa, että tämä oli soittanut isälleni ja vaatinut meitä koululle selvittämään asiaa. En ollut kotona kuulemassa tätä, jotein sain jälki-istuntoa uhkailusta "tiedän missä asut" :D.

    • taavetti kukkonen

      Menin tupakoimaan opettajienhuoneen ikkunan eteen. Sain jälki-istuntoa.

    • Kauan kauan sitten ei ollut jälkkää..vaan rajummat otteet jos oppilas ei käyttäytynyt. Narulla sidottiin tuoliin ja suuhun saippuaa..karttakepillä näpeille tai kolmas vaihtoehto nurkkaan seisomaan. Tämä raju naisopettaja otti meikäläisenkin hampaisiinsa..mutta siinä teki virheen. Faija ilmoitti ettei tytteli tule kouluun ennenkuin opettaja vaihtuu. Kaksi viikkoa olin lakossa ja isukki piti päänsä...ei auttanut anteeksipyynnöt. Ope vaihtui eli sai loparit ja opetuskiellon loppuiäkseen. Kiitos siitä faijatyökaverin veljen joka oli silloin kouluviraston ohjaimissa =) Tosiasiassa nykyään opettajat lähtee liian helpolla oppilaan tasolle..eli ovat yhtä lapsellisia.. on tuota wilmaa tullut luettua.

    • Kärsäpää

      Opettaja veti minua kärsään nyrkillä ja antoi 2 h jälki-istuntoa. Olin kiitollinen koska opella ei ollut sen jälkeen mitään valtaa minuun nähden ja minulla oli henkinen yliote koulun loppuun saakka.

    • ykä21

      Saatiin ala-asteella kaverin kans jälkkäriä, kun juostiin tunnin aikana kilpaa koulun käytävällä. Aika pieni rike mun mielestä, mutta opettaja piti kyllä kunnon saarnan tästä jälkkärin aikana.

      Kaikkein mieleenpainunein tempaus oli kumminkin se, kun pojilla ja tytöillä oli yhteinen liikunta tunti ja päätin sitten liikuntatunnin jälkeen avata tyttöjen ja poikien välisen suihkuhuoneen oven, kun kuulin että tytöt on suihkussa. Tytöt nyt ei hirveästi tykännyt tästä, vaikka ei me juuri mitään poikien kans nähtykkään. No minähän jäin tästä tietenkin heti kiinni ja tulihan siitä pientä puhutteluakin...

      Sitten kaikkein inhottavin muisto ala-asteelta oli, kun päätin hypätä välitunnilla koulun keinusta maksimi vauheista niin korkealle kuin pystyin. Siinä sitten alastulossa leuka kolahti suoraan polveen ja kieli oli hampaiden välissä. Tästähän tuli sitten sairaalareissu, kun kieli oli puolittain katki suussa. Kuukauteen pystyny kunnolla syömään eikä puhumaan ja kieleen jäi ikuinen arpi tästä tapahtumasta.

      Että tällasta... :D

    • 8+14

      Yläasteellani yritettiin parantaa ilmanvaihtoa tuulettamalla sisätiloja aina välitunnilla. Tämän vuoksi kaikkien oppilaiden piti olla välitunnit ulkona ja säännön rikkomisesta sai jälki-istuntoa. Kerran sitten epähuomiossa kaveriporukalla menimme sisälle juuri ennen välitunnin loppumista ja "välituntipinnaamisestahan" se jälki-istunto sitten napsahti. Oli kyllä vanhemmillakin naurussa pidättelemistä, kun punasen lapun kanssa sai mennä kotiin välituntipinnaamisen vuoksi.

    • Ampsu

      Sain jälki-istunnon kun tein lumipallon. Meillä koulussa ei saa edes koskea lumeen... Lol

    • 5+10

      Oltiin ehkä kutosen alussa (en muista tarkkaan) ja meil oli sijainen. Josta tiedettiin, että huutoa luvassa... No päivä meni ruokailuun asti hyvin, mutta sitten juostiin ruokalaan (niinku oman open kans oltiin totuttu) ja sit ku istuttiin syömäs nii sijainen tulee huutamaan naama punasena et: NYT KOKO LUOKALLE VARTTI JÄLKI-ISTUNTOA!!!!!!

    • ljärvi

      Meiltä kiellettiin ala-asteella pusuhippa. Pätkäähän siitä tuli sittenkun tyttöjä pussaili salaa.

    • mersusta

      Repäsin opettajan mersun keulasta tähden piruuttani

    • kiltti tyttö

      No meillä on yhteinen suihkutila poikien kanssa, niin että eka käy tytöt ja sit pojat suihkussa. No, kerran se ovi pukuhuoneen ja suihkutilan välillä oli jääny lukitsematta, ja yks mun kamu avasi sen oven... Siitähän sit näki läpi poikien puolelle ja suihkutilaan, ja mä tuurikseni istuin just siinä sen oven edessä... Eli kun ovi avattiin, pojat näki mut puolalasti... No, nehän valitti kaikista jotka ne oli nähnyt, ja ne kaikki sai sit siivota kaappeja valitunnilla, mikä oli oikeestaan aika kivaa... Opettaja tiesi että ei se ollu meidän vika, mutta pakko sen joku rangaistus oli antaa...

      Ja se ketä oven oli avnnut ei edes saanu jälkkää, ku ne pojat ei nähny sitä...

      Ja tää tapahtu ihan 2000 luvulla... Oltiin 3 luokalla...

    • entinen pikkulurjus

      Tähän sopii oikein mukava koululaulu, sävel tämän mukaan:
      http://www.youtube.com/watch?v=du30vsQo4qk

      Koulukirjat revittynä,
      lojuu ojan pohjalla.
      Hävyttömyyksiä raapustettu,
      on taulu täyteen tussilla.

      Siinä hieman "työpaikkahuumoria" pikkulurjuksille :D
      Juu tästä tulisi varmaan 8 tuntia jälki-istuntoa jos laulaisi näillä sanoilla :P

      • No johan pomppas

        Sarkasmia?


    • ananas5

      Ala-asteella jouduin jälki-istuntoon, koska söin kaksi laskiaispullaa, kun olisi saanut syödä vain yhden.

      Ja sitten jouduin tukiopetukseen, koska en osannut yhtä tehtävää.

    • Räkis

      Sain kuudennella luokalla jälki-istuntoa, kun menin kolun eteiseen lämmittelemään välkän aikana, ulkona oli tuolloin pakkasta 20 astetta.

    • pahis89

      Mä ja puolen luokkaa jäätiin jälkkäriin kun ei saatu pistareista haluttua pistemäärää. Erittäin typerä syy, sitä paitsi oli varmaan hauskin jälkkäri ikinä, reksi (mein ope) ei näkyny missään, kyl siin ne kovis pojatki ku kotiin soittivat niin itku pääsi monelta ku kerto et oli jälkkäriin jääny :D

    • 3+6

      Mulla on käynyt sama juttu kuin Räkiksellä.

    • 7+4

      Heittelin ala-asteella lumipalloja välitunnilla ja jouduin siitä jälki-istuntoon, ylä-asteella lintsasin kirkosta ja jälki-istuntoa siitäkin tuli pari tuntia. Hassua sinänsä kun en varsinaisesti koskaan ole mikään pahapoika ollut.

      • 7+4

        Mitä nyt vähän ennen 18 ikävuotta jäin poliiseille kiinni kaljottelusta mutta eikai silläkään meriitillä vielä Suomessa pahisten listalle pääse.


    • juuumoi-

      mentiin luokkaan ja samalla harjasin hiukset ennen tunnin allua. jälki-istunto tuli :D

    • Jälkkää

      "Poistui tunnin jälkeen ikkunasta"

      • Juuto

        Mätunnensut


      • tumppi1

        Ei ainakaan mylsä?


      • Disneyn katsoja :)

        ''Hän meni ikkunasta!''


    • :DD

      Serkkuni oli saanut jälki-istuntoa 2 kertaa. Toinen oli pikkukiven tiputtamisesta ohiajavan auton katolle (ylikulkusillalta) ja toinen polttamisesta, joskaan kyseinen serkku ei ollut polttanut vaan vain kerännyt tupakkalaatikon tienvierestä.

      Eräs ääliö koulumme pienluokalta lintsasi, meni koomarkettiin ja varasti kaksi pulloa energiajuomaa. Sai jälkkää :)

      Itse olen saanut "Luokkakaverin lyömisestä kynällä" 1 ja puoli tuntia. Mainittakoon että kyseinen luokkatoveri löi minua harpin terävällä päällä ja pääsi pälkähästä.

    • Sain yläasteella jälki-istuntoa, koska kävelin silloisen tyttöystäväni kanssa käsi kädessä johonkin kirkkotapahtumaan. Opettaja pakotti meidät jäämään oven ulkopuolelle ja hoki meille, että meillä ei ole mitään tarvetta kävellä käsikkäin, joten meidän tulisi irroittautua toisistamme. Ei siinä, mehän seisoimme sitten koko toimituksen sylikkäin ulkona, kirkon edessä. Opettaja mulkoili oven suusta.

      Jälki-istuntopaperissa luki, että syynä oli se, että emme totelleet opettajaa.

      Vielä vuosien jälkeenkin minua ihmetyttää se, että miksi opettaja koki niin suureksi uhkaksi käsikkäin olomme, että ensinnäkin kiinnitti siihen huomiota ja toiseksi, että meidän täytyi jäädä ulos?

    • 15+11

      Oli kenties kateellinen?

      • Typerinjälkkäri

        Itse sain 7 luokalla tyttöystävän kanssa suutelemisesta. Siinä aika lähellä oli kaksi ysiluokkalaista jotka pussaili ja hyvä ettei riisunu siinä vieressä. Opettaja anto meille pikku suudelmasta jälkän mutta niille yseille ei. Hän kyllä näki myös ne! En cieläkään tajua misi antoi jälkkää. Siinä sitte vanhemmat vaan nauro kun tuli punaisen lapun kanssa kotiin jossa luki oppilastoverin kanssa vehtaaminen. Vanhemmat olivat usein nähnyt meidät pussailemassa.


      • joku ihminem

        Sain jälkkärin, koska varastin omenan.
        toinen tuli siitä, kun heitin lankarullan luokan poikki. Ihme touhua. ..


      • Voi ku kiva...
        Typerinjälkkäri kirjoitti:

        Itse sain 7 luokalla tyttöystävän kanssa suutelemisesta. Siinä aika lähellä oli kaksi ysiluokkalaista jotka pussaili ja hyvä ettei riisunu siinä vieressä. Opettaja anto meille pikku suudelmasta jälkän mutta niille yseille ei. Hän kyllä näki myös ne! En cieläkään tajua misi antoi jälkkää. Siinä sitte vanhemmat vaan nauro kun tuli punaisen lapun kanssa kotiin jossa luki oppilastoverin kanssa vehtaaminen. Vanhemmat olivat usein nähnyt meidät pussailemassa.

        Sain jälkkää siitä, että ysiluokalla annoin tyttöystävälleni pienen pusun poskelle.
        Olen siis itsekin tyttö ja tota nii no... Historianopettaja rupes huutaa meille pää punasena. Ku oltii päästy tilanteesta pois me naureskeltiin sille ja se sama opettaja kuuli sen ja saatiin viel puol tuntii jälkkää. Koko koulu-urani ainoa jälki-istunto...


    • OOPS!

      Sain jälkkää kun pidin pipoa päässä.. XD ei se ope pyytäny mua ku kolme kertaa ottaa sen pois :P

    • 17+8

      Kakkos luokalla tönäsin tyypin alas pukilta ja jouduin 2 viikon pukki kieltoon ja kirjottamaan reissuvihkoon koulun jälkeen. Mitä vittua sillä pukilla pitäs tehä jos ei saa käyttää oikein. Jotain 8 oppilasta mukana ja kolmas kierros. Eikä kehenkään voi sattuu se et tippuu jonku 30cm korkeudesta jaloilleen ja ite kompastuu omiin jalkoihin ja lentää polvilleen.

      Sit sama ope laitto mut ja 4 muuta kirjottamaan 30 kertaa kaunolla reissu vihkoon jotain mitä oltiin tehty vaan siks et koulun hiihto tunnilla me hiihettiin open edellä (ope ei sanonu siihen mitään) ja ku oltiin nopeita ope oli paljo jälessä. Me sit aateltiin et meille kerrotaan ku on aika pysähtyä. Hiihettiin sit 2,5 km ja oltiin melkein apsilla ku joku tyyppi tulee meiän takaa ja sanoo et "Ope on tosi vihanen. Te ette ois saanu tulla näin kauas" Mitäs ope anto meijän hiihtää edellä eikä sanonu mitään. Mite me oltas voitu tietää millon pitää pysähtyä? Me vaa kuljettiin latua eteenpäin.

      Ja sit viel kolmos luokan ope. olin kahtena peräkkäisenä tuntina poissa hiihto tunnilta. Hiihtotunnin aja istuin luokassa ja ku tunti oli ohi ope sano mulle "Ai sinä oot vielä täällä. Sä olisit saanu käyä syömässä ja lähtee kotiin." Seuraavalla kerralla muistin asian ja lähdinkin ruokailun kautta kotiin, mut seuraavana päivänä joudun istuu 30min jälkkää ja soittaa kotiin ku en ois saanu lähtee.

    • 5min=1h

      Myöhästyi syksyllä 5 kertaa. Yhteensä 5 minuuttia ja sain tunnin jälkkää. Aika reiluu ku kaverilla wilmassa 14 myöhästymis merkintää ja ei oo tullu punasta :D

    • 14+5

      sain kerran jälkkää, kun en käyttänyt koulumatkalla pyöräilykypärää. tuloksena se, että pistin jatkossa kypärän päähän n. 100m ennen koulua. koskaan ole pyörällä kaatunut (paitsi silloin kun opettelin ajamaan), koskaan ole kypärää käyttänyt ja koskaan tule käyttämään. jos mun kohtalo on kuolla koska en pyöräillessä käyttänyt kypärää, niin olkoon sitten niin. tämä ei pitäisi olla opettajien ongelma. kantelija oli vieläpä sellainen pissapäinen poika, joka ei itsekään käyttänyt pyöräillessä kypärää... itse kun en ole vasikka, niin en tietenkään hänestä kannellut. olisi ehkä pitänyt.

      • Äks dee

        Ei se välttämättä ole sinun kaatumisestasi kyse vaan jos joku ei niin taitava ajaja törmää sinuun esim. Auto


    • a s s h ou les ....

      Sain jälkkärin kun löin lujaa kiusaajaa....

    • :DD

      Mussiikkiopiston trumpetinsoiton opettajani ei pitänyt joskus muinoin yläkouluaikoinaan kotitalousopestaan, joten, kun se tuli luokkaan ja meni kuiva-ainekaappiin, jota ei saanut sisältä auki, niin jokuhan potkaisi oven kiinni ja kaikki ryntäsivät kotiin. Joka iikalle jälkkää koska kukaan ei päästänyt häntä ulos :D

      Muistin vielä toisen: ystäväni meni kerran koulussa tunnin aikana vessaan ja kun jotkut ääliöt oli sillä viikolla rikkoneet vessanovien kahvoja silleen ettei sisäpuolen kahva toiminut, niin eihän se sitten ulos päässyt. Sitä sitten äikän ope,ja talonmies ruuvasivat irti, ja kaveri sai jälkkää "vessan ovenkahvan tahallisesta särkemisestä" :OO Nojoo se istuis varmaan siä veskis vieläkin josseivat ois tehy tolleen ja rikkoneet ovenkahvaa..

      Eräät koulumme oppilaat oli myös kähveltäneet voinappeja ja sotkeneet niillä ruokalan aulaan jonkun lauseen tyyliin koulu on perseestä tms.

      • koulunäkkäri

        Hah, voinapit, olin jo unohtanut ne kun en missään muualla ole niitä tavannut kuin kouluruokalassa aikoinaan 80-luvulla :)


    • mahtavaa

      Kerran ala-asteen loppupuolella liikuntatunnille ei meinannut löytyä paikkaa ja kiertelimme ympäri kylää, mutta ainoa sali joka ei ollut varattu olis se jonka oveen oli vaihdettu lukko._. No opettjalla ei täätä uutta avainta ollut joten eikun kävelemään . sitten joku meistä neropateista keksi että ruvetaampa tupakoimaan opettjajan takana, no opettja huomasi muttei tienny kuka oli polttanut ja kaikki käytteli siihen malliin voimasanoja että opettja laittoi luokan kahdestakymmenestä oppilaasta 12 jälki-istuntoon.

      • eeppistä

        no nyt muistin vielä eeppisemmän, bestikseni serkku oli saanut jälki-istuntoa kun oli pelannut puhelimella. mutta koomisuus on siinä että opettaja oli nähnyt väärin ja oppilas tuli kotiin lapun kanssa jossa luki: lapsemme joutui tänää istuntoon masturboituaan luokan takaosassa tämmöistä käytöstä emme koulussamme suvaitse ja toivomme että otatte asian kotona puheeksi.
        ja tämä on siis totuus, ja muistan sen varsin hyvin ja olen nähnyt sen lapun ja siinä luki sanasta sanaan juuri noin kuin kirjoitin


    • loll

      rinnakkaisluokkalaisen jälkkä "tutki toisen oppilaan päätä"

    • kusihätä

      Olin välkällä vessassa.

    • änääli

      anaalista napsautin porkkanan opettajan silmään

    • gumgum

      Veli esitti syövänsä purkkaa ja sai jälkän :D

    • Viiksimiehen oppilas

      Tää nyt ei oo mikään epic, mut kerron kumminkin, Tehtiin kerran kauan sitten jekku, että jos ei osannut jotain kysymystä erään viiksekkään opettajan kokeessa, niin piirsi siihen viikset ja kirjoitti "Movember forever!" Opettaja ei ilmeisesti halunnut pensseleistään tehtävän pilkkaa, koska kaikki huulenlämmittimiä tuhertaneet joutuivat jälkkään! Muistaakseni vartti per viiksipari, eli jotkut sai lähtee ennen toisii. Itse istuin 45 min.

    • Feministin uhri

      Ala-asteella oli hullu eukko englannin sijaisena. Tältä olen saannut ainot 2 jälki-istuntoani. Ensimmäiseksi tuli tunti jälki-istuntoa kun olin unohtanut kumin toiseen luokkaan. Englanti pidettiin erissä luokassa kuin kaikki muut oppitunnit). Toisen tunnin jälki-istunnon sain kun piti kirjoittaa aina uuden englannin kappaleen jälkeen koko sanasto vihkoon, ja oli yksi jäännyt.

      Oma luokan valvoja ei pitänyt pojista, joten kaikki rangaistukset osui poikiin. Peleissä ja kilpailuissa yms. tyttöjen yksi maali on kolme maalia, ja poikien kolme maalia on yksi maali. Tytöt saa esim tunkea mailan poikien naamaan tai lyödä pojilta nilkat paskaksi ilman mitään rangaistusta, muttei toisin päin. Myös kaikki äänestys jutut oli painotettu tyttöjen kannalta paremmaksi, koska feminismi.

      • FeministiTaiTällänen

        Meillä taas toiste päin
        Ja iha kivaha se on esim liikkatunnilla ku eräs heitti pallon suoraan kaulaan nii etten hetkeen (krkeintaan 20sekunttia) saanu henkee... Ja mitä tekee liikkaope : tuijottaa tyhmällä katseella joka sanoo "miks sä siel maassa oot?! Ylös ja pelaamaan tai poistan tunnilta"


      • Viallinen maailmanku
        FeministiTaiTällänen kirjoitti:

        Meillä taas toiste päin
        Ja iha kivaha se on esim liikkatunnilla ku eräs heitti pallon suoraan kaulaan nii etten hetkeen (krkeintaan 20sekunttia) saanu henkee... Ja mitä tekee liikkaope : tuijottaa tyhmällä katseella joka sanoo "miks sä siel maassa oot?! Ylös ja pelaamaan tai poistan tunnilta"

        Ei tuo ole mitään feminismin vastakohtaa, olit sitten tyttö tai poika, ei urheilussa saa filmata. Ja jos loukkaannut, niin automaattisesti pois pelikentältä ilman erillistä kehoitusta


      • Kiusaamisenvastainen
        Viallinen maailmanku kirjoitti:

        Ei tuo ole mitään feminismin vastakohtaa, olit sitten tyttö tai poika, ei urheilussa saa filmata. Ja jos loukkaannut, niin automaattisesti pois pelikentältä ilman erillistä kehoitusta

        Vaikea sieltä kentältä on poistua, jos ei saa henkeä, tai jos loukkaa jalkansa, eikä voi liikkua.


    • Pyssymies

      Alakoulussa koko rinnakkaisluokka sai jälkkää kun ne leikki tyynysotaa. Penkit oli kovat joten oppilaat sai hakea kotoa tyynyt ahterin alle. Tapauksen jälkee tyynyje tuonti kouluu kiellettii...

      Iten jouduin kerran jälki-istuntoo pari tyypin kans, kun leikittii pyssyleikkejä. Tiiättehä kun kädestä tehää muka "ase" ja sanotaa "piu piu" Nämäkin leikit kiellettii koko koulusta tämän tapauksen jälkee.

      • Pyssymies

        Ja molemmat tapahtu muuten välkällä! Eli ei ollu epäsopiva paikka.


      • Karhu olut
        Pyssymies kirjoitti:

        Ja molemmat tapahtu muuten välkällä! Eli ei ollu epäsopiva paikka.

        Karhu olut


    • Perussuomalainen

      Sain kolmos luokalla jälkistuntoa kun nostin tutulle kättä. Lapussa luki syynä käsimerkkien näyttäminen autoilijoille.

    • sanovaaprinsessaks

      Sillo ala-asteella meillä oli tosi rasittava musiikinopettaja. Yhtenä musiikintuntina meiän piti taputtaa samaa rytmii sen kaa käsiä. Sen mielest sit kukaa tyttö ei taputtanu "tarpeeks isoo äänee" nii tottakai meiän tyttöjen piti sit jäähä koulun jälkee taputtaa sinne musiikinluokkaan niitä saakelin käsiä. Oli tosi mukavaa jeb jeb.

    • Ok!

      Joskus ala-asteella heitin kävyn selkäni taakse ja yritin potkaista sitä kantapäällä, oli ihan helvetin hieno potku mutta se osui suoraan ulkovalvojaa naamaan ja tunti istuntoa.

    • troll

      Juotiin kaverin kanssa maito(meil o laktoosi intoleransi) ja piereskeltiin tunnil

      TRUE STORY
      #topi

    • kaali

      otin jonkukiven maasta ja tiputin se heti takasi ja opettaja sano et olisin yrittäny heittää sillä jotain päähä ja tunti istumista :D

      • Anonyymi

        Eksä osaa yhdyssanoja????!!!


    • Hehheh. Jäin jälki-istuntoon, koska äiti ei ollut poistanut wilmamerkintöjäni, kaverini olivat riehuneet vieressäni tunnilla ja koska opettajan mielestä minulla oli huono asenne. Että siinä syyt jälkkäriin... -.-

    • kääntelijä

      Saatiin just kaverin kans jälkkää viime viikol ku käännettiin pulpetit ympäri, kansi siis maata vasten :D (älykästä)
      Heitti meiät käytävää, laitto tunnin jälkkää ja tottakai wilmamerkinnät.. xd

      Olihan toi nyt semi typerää, mut ehkä tunti jälkkää oli vähä liikaa

      • micke69

        Opetan sinulle ajattelun jalon taidon.
        1) Ota vesuri.
        2) Riisu itsesi.
        3) Lyö itseäsi otsaan.
        4) Kuole.
        5) Maadu.
        6) Saa syöpä.


    • pallo4

      noh...meijän luokallta pojat potkii jtn jalkapalloo aina seinää vieläki -.- vaik ne on saanu siit jälkkää ku joku OSUU AINA! ikkunaa j sit mä olin menos ulos kävelin siin käytävällä ja se pllo tulee ikkunasta läpi kaikille jälkkää ja kaiken lisäks se *****n pallo osuu muo päähän >:/

    • pervope

      Jooh.. Meillä taas oli miespuolinen liikunnan opettaja. Liikunnan tunnin jälkeen mennään (of corse) vaihtamaan vaatteet pukukoppeihin (tytöillä ja pojilla oli eri pukkarit) ja sit yks tyttö jolla oli aika muhkeet rinnat oli just ottanut paijan pois (Rintsikat oli päällä siis) ja se opettaja vaan käveli sinne tyttöjen pukkariin. No tyyliin juosten lähti pois. Kaikki jouduttiin jälkkäriin (oisko ollu 30min?? ) epäsopimattomasta käytöksestä pukukopeissa. Oltiin sit siinä et whattaa??? Oltiin siis 5lk.

    • asddasdassa

      kaverille tuli jälkkää köksän tunnilla kun ilmoitettiin että tunti loppuu normaalia aikaisemmin syystä X, ja oppilas hyppäsi ilmaan kolauttaen jalat yhteen ilmassa, jälkkä liiasta ilakoimisesta. Sitten kaveri repes asialle ja teki saman, mutta tällä kertaa selvisi pelkällä ilmoituksella :DDD

    • Kakkulusikka

      Köksän tunnilla tehtiin jotain kakkua ja sitten kaverin kanssa syötiin suoraan kakusta lusikoilla, joten rangaistukseksi tuli syödä koko kakku. Sitte istuttii sielä kunnes kakku oli syöty.

    • TYTTÖ

      Kerran kuvis tunnilla kaverin työ meni pilalle ja se pyys uutta paperii ja se ei saanu. Sitte se joutu kumittaa koko työn ja se sano siin et ei jaksais ja siitähä se jälkkä meinas tulla. Ja jos joku poika ois sanonu noin siitä ei ois tullu puhutteluu. Eikö tytöt ja pojat oo tasa-arvosia?!

    • Tyttöhän mie

      Olen jäänyt jälki-istuntoon 3 tai 4 kertaa, ja kaikki vain siitä, että minulla oli ollut unohduksia(kaikki vahinkoja, koska silloin nukuin ERITTÄIN huonosti öisin)... Ei herranjumala miksi tuollaisista tulee edes jälki-istuntoja?
      Mutta tyhmin asia, josta joku on saanut jälki-istuntoa on se, kun eräät luokkalaiseni töhertelivät käsivarsiinsa (ja yhden vitosluokkalaisen [tyyppien kaveri, otti ihan omasta tahdostaan]) ja otsiinsa sanoja pylly ja kakka isoilla kirjaimilla :'DDDDDDD Enkun opelta meni hermot ja anto kaikil niil jälsen.

    • Epä Reilu ope

      Sain jälkkää siitä ku mä tiputin kynän tunnin aikana ja open mielest se on meluisaa ja häiritsevää

      • LOLled

        Mä kerran mu kaverin kaa löydettii kqdonnu puheli murskattuna sit tökittii sitä pari kertaa ja sitten tuli 3 tunnin jälkkä ilkivallasta. Piti vielä maksaa uus puhelin


      • XDD

        Oon saanu samasta syystä myös jälki-istuntoo just viikko sit XD


    • jälkiistuntoako

      En tehnyt koulun keittiövuorossa töitä...

    • 7-luokkalainen

      Olin äikäntunnilla ja harjoitelltiin sijamuotoja, piti selittää mitä eroa lauseilla "Tuo lapset pöytään" ja "Tuo lapset pöydälle". Opettaja (olemme toistemme verivihollisia) päätti sitten heittää mukamas hyvää vitsiä ja sanoi "Jos (nimi):lle sanoisi että tule pöytään, hän hyppäisi varmaan pöydän päälle". Tämän otin sitten loukkauksena ja kysyin
      "Väitätkö sä mua hulluksi?"
      ja auta armias mikä saarna ja huuto siitä tuli
      "Toi on loukkaavinta mitä voi toiselle sanoa"
      "Miten kehtaat"
      Vaikka esitin normaalin kysymyksen. Opettaja käski luokan ulkopuolelle lasioven taakse seisomaan silleen että hän näkee minut ja seisomaanhan en suostunut koska se olisi ruumiillista kuritusta. Opettaja laittoi sitten istumaan luokan ulkopuolelle lopputunniksi, oli ihan hirveen raivona :D

    • XDD

      Eka päivä seiskalla, menin ensimmäiselle matikan-tunnille ja menin ennenkun vihkoja alettiin jakaa niin vessaan ja kun tulin, niin vihko oltiin laitettu mun pöydälle ja heitin sen vahigossa maahan, niin opettajan mukaan olin viskannut tylysti maahan, koska en pitänyt tunnista XDDDDD Ja sit jouduin luokan ulkopuolelle
      Et hyvin alko seiska luokka XDDD

    • happihumala :)

      Katsoin vierestä ku 2tyyppiä teki happihumalan. :D

      • CsGo

        "Haukkui luokkakaveria jumppapalloksi" Ei saatana -.-


      • meijän ope oli perseest
        CsGo kirjoitti:

        "Haukkui luokkakaveria jumppapalloksi" Ei saatana -.-

        Meillä oli kutosella silleen että ku oltiin luokkaretkellä, niin yöllä 2 oppilasta lähti majoituspaikan käytävälle käydäkseen vessassa, ja opettaja lähti kans just silloin kierrokselle. No tietty ne jäi kiinni ja ope luuli että ne oli menos joittenki muitten huoneeseen. Väittely ei auttanut. Tästä tuli sitte KOKO luokalle puolitoista tuntia jälkkää! Voikuinka ihanaa


    • vilde

      kinosti

    • Saksanopettajat<3

      Sain jälki-istuntoa, koska irroitin tietokoneesta tarran, jossa oli valmistajan logo. Jälki-istunnon syynä oli wilmassa "Koulun tietokoneiden sabotointi"...

    • 3lk tapahtunut

      Sain istumista ku oli 10 unohdusta ennen joulua, ei siin muuta mut sen jälkkärin piti kestää tunnin mut ope unohti meidät sinne toiseksi tunniksi:(

    • Suomalainen9

      Pistin aprillipilana makaroneja vessanpöntön pälle ja siitä tuli 45 minuuttia :DD

      Meidän luokkalainen meinas saada jälki-istuntoa kun istu tuolilla "väärin"

      • Suomalainen9

        Syy oli: Sopimattoman aprillipilan tekeminen Teemulle. :'DDD
        Sit siel jälkäs se sano, että: Kai sä tajuut et toi on kauheeta ja kaikkee (opettaja)

        Me oltiin musiikin tunnilla piirissä lattialla ja meidän piti tehdä joku moniste jossa tunnistetaan eri soittimia. Mun kaveri, joka oli 5 metrin päästä musta heitti mua päin kynän JA OPE NÄKI SEN mää heitin takasin ja se meinas antaa mulle jälkkää eikä mitää mun kaverille.

        1. Mää


      • Suomalainen9
        Suomalainen9 kirjoitti:

        Syy oli: Sopimattoman aprillipilan tekeminen Teemulle. :'DDD
        Sit siel jälkäs se sano, että: Kai sä tajuut et toi on kauheeta ja kaikkee (opettaja)

        Me oltiin musiikin tunnilla piirissä lattialla ja meidän piti tehdä joku moniste jossa tunnistetaan eri soittimia. Mun kaveri, joka oli 5 metrin päästä musta heitti mua päin kynän JA OPE NÄKI SEN mää heitin takasin ja se meinas antaa mulle jälkkää eikä mitää mun kaverille.

        1. Mää

        JATKUU.....
        1. Mää oon mallioppilas en kiroile, saan kymppejä ja ysejä, asiallinen ym.
        2. Mun kaveri saa kutosia ja vitosia, se kiroilee ym.
        3. Se musan opettaja kiusaa mua tahallaan. Se vihaa mua.
        4. Mua on aina musan opet kiusannut. (4 vuotta ja 2 opea)
        5. Edellinen vihas mua kun se halus lopettaa mun koulun ja sit se melkein päätti sen ja mun vanhemmat ei tykänny siitä eikä mun kavereitten vahnemmat. Aina piikitteli ja semmosta.


      • nigga69
        Suomalainen9 kirjoitti:

        JATKUU.....
        1. Mää oon mallioppilas en kiroile, saan kymppejä ja ysejä, asiallinen ym.
        2. Mun kaveri saa kutosia ja vitosia, se kiroilee ym.
        3. Se musan opettaja kiusaa mua tahallaan. Se vihaa mua.
        4. Mua on aina musan opet kiusannut. (4 vuotta ja 2 opea)
        5. Edellinen vihas mua kun se halus lopettaa mun koulun ja sit se melkein päätti sen ja mun vanhemmat ei tykänny siitä eikä mun kavereitten vahnemmat. Aina piikitteli ja semmosta.

        meiän äikänope rupes jotain molottaan siinä tunnilla,se on ihan mulkku
        sanoin sille ''pidä nyt vittu turpas kiinni'' meni ihan pikkusen hermot ku sillä on jotain mua vastaan kaikki helvetin tunnit se vittuilee mulle ja mun kavereille,sit se aiko sen jälkeen heittää mut ulos luokasta niin sanoin sille etten mee :Dmut joo keksi vaa jotain nasevaa sanottavaa sille musanopelles,kaikki opettajat on niin herkkiä


    • Hulluja opeja

      Sain jälkkää kun heitin ekalla luokalla ihan pikkusen lumipallon yhen äijän olkapäähän, se oli ihan pehmee lumipallo muutenkin.



      Ja sitten kerran oppitunnilla kun mun kaveri tui mun vierelle ku oli hakemassa kyniä, niin se kysy jonkun ihan ei oppituntiin liittyvän jutun ihan hiljasesti ja mä vastasin hiljasesti niin VAIN MINÄ sain jälkkää.. :D

    • tälläst

      meil koko luokka sai jälki-istuntoo ku jotain 13 oppilasta 30 oppilaasta kuvas kännykäl seuraavan kokeen vastauksii ku oli vanhan kokeen vastaukset taulul ja sen lapun takan tulevan kokeen vastaukset ja tää tapahtu joskus 2011 :P

    • Sekoilua

      Oon saanu kolme kertaa jälki-istuntoa, molemmat ala-asteelta vitoselta ja/tai kutoselta. Ensimmäisen sain kun koulun kellojen soidessa (oltiin pihalla ja koulupäivä alkoi) sanoin kirosanan kaveriporukassa, ja yksi kavereista päätti mennä kertomaan opelle, en tiedä mistä syystä sillä kiroilu ei ollut meille tavatonta kun opettaja ei ollut kuulemassa, mutta oletettavasti vittuillakseen. Sain joku 30 min jälkkää. Toinen tuli kun koulun loputtua menin kaverin kanssa matalan aidan yli pois koulun pihalta josta ei olisi saanut mennä ja bustattiin, tosin ei kaveria mutta koska en jaksanu yksin istua "tuomiotani" bustasin kaverin. :D Jälkeenpäin kyllä hävettää se. Tais olla seki jälkkä 30 min. Kolmannen sain kun kuviksen tunnilla kavereiden oli vähän riehakas meno. Kuviksen opettaja ei kuitenkaan jälki-istuntoa vaan sama ope (luokanvalvoja) joka oli saanut viestin kuviksenopelta. Antoi vain tietyille henkilöille jotka oli kuviksenopettajan viestissä mainittu häirinneen ja loput pääs pälkähästä. Tämä meidän luokanvalvoja ei siis ollut koskaan todistamassa mitään tapahtumista mutta aina jälkkää nasahti.

      Mieleen tulee myös eräs tapaus, kun koulukiusaajani (ei ollut kovin kevyttä kiusaamista vaan vuosia jatkunutta maineen tahraamista, fyysistä ja henkistä vahingoittamista, tavaroiden yms. pöllimistä, piilottamista ja tuhoamista) tönäisi minut hiihtoladulla ojaan. Luokanvalvojamme sijaisena toiminut koulumme avustaja oli sanonut ennen hiihtämään lähtöä että jos tehdään vastaavaa tulee jälkkää. Olin niin vittuuntunut koko jätkästä että menin kertomaan avustajalle. Jälkkää tuli tälle tönijälle mutta myös meidän mukana hiihtäneelle kaverille, joka oli kyllä vähän härnännyt mua sillä reissulla mutta siitä en avustajalle kertonut. Sanoin sitten avustajalle että miks helvetissä annat jälkää sille, ei tehnyt mitään, niin vastas tyyliin "meni jo"

      Luojan kiitos ei tarvitse enää palata siihen puljuun opiskelemaan.. paljon olisi muitakin tarinoita sieltä.

    • Jubis

      sain jalkiistunnon kun katsoin kelloa puhelimesta :'D

    • AnnaMunKaikkiKestää

      Mua syytettii että olisin hakannu jonkun tyypin eikä ollu todisteita, jouduin siivomaan koulun seiniä!!! :DD

    • jippokippo

      ei osannut soittaa soittimia musiikin tunnilla

    • meis tulii kamut

      Mä oon aina ollut se kiltti poioka,en koskaa oo ollut ees jälkkärisså,ennen tätä..
      meille tuli toisesta koulusta oppilaitakun niiden koulu lopetittiin.
      Siellä oli yks tyylikäs poika,kai joku kakkaoselta
      Me oltiin vitoselta.
      Sit se mun kamu omalta luokalta.otti väkisin siltä,jus siltä pojalta mistä pidin,niin sen
      lompakon ja ilkkui,paljoks (papukuniingalla on rahaa),niillä oli herneviljestä aika paljon..
      mä suutuin,koska pidin siitä pojasta,se oli silloin mun mielestä aika cool..
      En mä vielä tajunnut,ett tosiaan pidin kundeista.

      Mä kamppasin mun luokkakjaverin ja otin sen lompakon ja palutin sen.

      Siit tuli aika haöloo,.sekundi sai ruhjeita polviin ja kyynäreihin.'
      Mä sain tunnin jälkkärii,mutt en todellaklaan kertonut mistä oli kyse.
      No ope päästi muin jo vartin päästä,kai se tajus,et jotain outoo on tapahtunut....

    • häppifart

      Joskus vuonna nakki (olisinko ollut 8. luokalla?) uskonnontunnilla meidän tuli mennä istumaan pulpettien päälle meditointiasentoon, elikkä risti-istuntaan, ja istua siinä kymmenen minuuttia täysin hiljaa silmät kiinni. Mua alkoi pierettämään ihan hirveästi ja pääsipä siinä sitten oikein iloinen töräytys, minkä tuloksena koko luokka rupesi nauramaan... :D ope oli semmonen ihmeen hiekkapimppi ja sain vahingostani tunnin jälkkää. Vanhemmatkaan ei pysyny pokkana kun näytin lappua jossa jälkän syy luki...

    • hyödyksi

      en nyt tiedä kuinka monta näistä on paisuteltu, mutta ihmeen vähästä tulee teille jälki-istuntoa??

      omalla luokalla 5 hengen tyttöjengi kirjaimellisesti pilkkaa opettajia(lähinnä heidän reaktioitaan).

      ei tule jälki-istuntoa vaikka viivytetään tunnin alkua vartilla kertomalla kuinka he haluaisivat muuttaa nepaliin. (ironisesti, 7lk.) sitten opettajat vain hymyilevät ja antavat tyttöjen puhua vaikka koko tunnin, koska tietävät että he lähtisivät käytävälle hiihtelemään jos ope panisi vastaan.

      ja ei ole siis oma kokemukseni, mutta yksi heistä sai jälki-istuntoa kun halusi kaverin mukaan vessaan, ja viivytti oppituntia melkein puoli tuntia ruikutuksellaan. tämä oli siis tiukin opettajamme.

    • make-viljami

      Asennettiin jonin kaa koulun koneelle Ask toolbar ja poistettiin system32 :DD Maikka ragetti iha vitusti xDDD jouduttii jälkäs purkaa koulu ja rakentaa uusiks muurahaispesist :DDDD ei vittu et hajotti sillo :DDDDDDDD

    • niglas åhlberg

      runkkasin kun rehtori oli vessassa ja tuli mällit rehtorin päälle

    • herrax

      pelasin minee ja vedin käteen samalla, ope ei tykännyt ja antoi jälki istuntoa.

    • Viheltämätön

      Sain nelosella viheltämisestä tunnin jälki-istuntoo, vaikka en osaa edes viheltää :D

    • ilmastointimeni

      Oppilas, ketä en tuntenut piti talvella ulko-ovea auki. Seisoin itse noin 5m päässä ovesta katoksessa, koskemattakaan oveen.
      Opettaja sisällä huuteli, että ovi pitää sulkea "ilmastointi sekoaa ja hajoaa"
      Sain tunnin jälki-istunnon ilmastoinnin sekoittamisesta :D

    • Miikaratto

      Ruotsin koe venyi välitunnin puolelle, ulos mennessä opettaja huomasi ja antoi tunnin jälki-istuntoa sisällä olemisesta välitunnin aikana.
      Valitin reksille asiasta, joka vaan totesi että sellainen se ko. ope on, eikä perunut istuntoa.

      Piirustuksen tunnilla vein ylempiluokkalaisten työn opelle nähtäväksi omanani ja sain kopioinnista istuntoa.

    • trolss

      Mulla oli hieno http://www.designskins.fi :llä tehty kännykkäkuori missoli mein maikka mut 'trolli' meme naaman kuvana :D se sit huomas sen..

    • badboy2

      siitä kun sanoin rehtoria''euro huoraaksi! melkein tuli potkut koulusta:)

    • gfyuiu

      mun kaveri pisti mun päähän lumipallon ja se putos sielt maaha ni sain tunni jälkkää

    • lestadians=assholes

      Tuli rehtorilta: "Kutsui Penttiä lestaadiolaiseksi" (Hän on oikeastikkin). Että sillai täällä oulun seudulla. (rehtorikin on lesta) Kiva ku ei saa nykyään puhua tottakaan. Natseja noi lestat.

      • samaa mieltä

        oon ihan samaa mieltä itelle on käyny samalla tavall ja mitä sitä mitää mielistelee ja eroais kirkosta jos nui kirpasee(siis rehtoia) :D


    • Sun Vanhemmat

      En iha täs uskalla kertoo...:D mut voitte kikkaa nimi: lautage40

    • Kapteeni.N

      Sain jälkkäriä kun sanoin välitunnilla,et voi paskat! Eräs oppilas juoksi välittömästi opettajalle kertomaan,että olin sanonut niin.Tämä tapahtui joskus 1980luvun alussa pienellä kyläkoululla.
      Olin muutenkin vihattu oppilas.Kerrankin suurin osa koulusta oli minua vastaan lumisodassa koko liikuntatunnin ja opettajat katsoivat vain päältä.
      Miksikö olin vihattu?Luultavasti siksi,kun mun isäni oli alkoholisti ja äiti otti siitä eron,eli olin avioerolapsi.
      Se oli sitä aikaa se. Avioero oli tuolloin kova juttu!

    • Vittuuntunut kouluun

      Itselle tuli ala-asteella oisko joku 4-6lk tunti jälki-istuntoa murhayrityksestä. Oli juuri satanun 20cm lunta ja kaveri meni makaamaan siihen ja peiteltiin se siihen pienellä kerroksella lunta, pyydettiin opettaja paikalle jolloin kaveri hyppää siitä pystyyn ja opettaja säikähtää.. Rehtorin kautta istumaan koulun jälkeen.. Toinen jälki-istunto tuli siitä kun olimme luokan kanssa ala-asteella jossain retkellä jossa oltiin yötä. Siellä paikassa oli monia mökkejä joissa yövyimme ja erillinen wc rakennus. Sääntö oli että ei saa mennä 2 samaan aikaan vessaan.. Noh siinä sitte mentii kerralla koko mökki sinne ja opettaja ilmestyy jostain ja kaikille sitten tunti jälki-istuntoa seuraavana päivänä.. Tätä en edes ymmärtänyt koska siellä oli jokaiselle vessakin koska mökit olivat vain 4hengen mökkejä!

    • totesin vaan

      niin siis oli uskonnon tunti joskus ykkös tai kakkosluokalla ja ope sitte sano että jeesus antaa jokapäiväisen ruuan :D ja sitte sanoin vaan että ei se kyllä meille mitään oo antanu että äiti on se joka käy meille ruokaa ostamaan :D mutta näin se on mun mielestä vieläki (En sitten todellakaan ole mitään uskontoa vastaan) mutta ite en oo koskaan enkä edelleen usko tälläsiin juttuihin :D

    • Väärinymmärretty

      Oon saanu jälkkää kun tein lumineliöitä ja ope tuli kysyy "mitä aiot tehä noilla kun lumipalloja ei saa heittää" mä siihen "nää onkin lumineliöitä ja 45 min jälkkää pelkästä näsäviisastelusta

    • "pahalapsi"

      1. Liikuntatunnilla sain jälki-istunnon koska sanoin kaveriani rinkelipervoksi ja toinen luokkalainen meni kertomaan että hakuun häntä rinkelipehvaksi. Saman henkilön kanssa olin myös kahdesti keskustelussa ryhmähengen huonontamisesta, en suostunut häviämään tahallaan tervapadassa ja haukuin häntä pisteessä sillariksi (ei poistunut koko välitunnin aikana kahta metriä kauemmaksi tolpasta)
      2. Unohdin matikanvihkon kotiin ja opettaja lähetti hakemaan sen. Palasin 20min myöhemmin ilman vihkoa koska ei ollut kotiavaimia
      3. Saatiin kaverin kanssa joskus jälkkäriä koska kellojen soidessa kaverini jalka upposi lumeen ja jäi johonkin lumen alla olevaan oksaan kiinni. Opettaja ei uskonnut, enkä olisi saanut jäädä muutenkaan auttamaan
      4. Toisen kaverin kanssa sain jälki-istunnon koska söimme purkkaa tunnilla vaikka opettaja käski viemään purkat pois. Sain kuitenkin lähteä kaveria aikaisemmin, koska myönsin opettajan kysyessä syöneeni purkkaa tunnilla, kun kaverini väitti puhuneensa ratsastusleiristä :)

    • "pahalapsi"

      1. Liikuntatunnilla sain jälki-istunnon koska sanoin kaveriani rinkelipervoksi ja toinen luokkalainen meni kertomaan että hakuun häntä rinkelipehvaksi. Saman henkilön kanssa olin myös kahdesti keskustelussa ryhmähengen huonontamisesta, en suostunut häviämään tahallaan tervapadassa ja haukuin häntä pisteessä sillariksi (ei poistunut koko välitunnin aikana kahta metriä kauemmaksi tolpasta)
      2. Unohdin matikanvihkon kotiin ja opettaja lähetti hakemaan sen. Palasin 20min myöhemmin ilman vihkoa koska ei ollut kotiavaimia
      3. Saatiin kaverin kanssa joskus jälkkäriä koska kellojen soidessa kaverini jalka upposi lumeen ja jäi johonkin lumen alla olevaan oksaan kiinni. Opettaja ei uskonnut, enkä olisi saanut jäädä muutenkaan auttamaan
      4. Toisen kaverin kanssa sain jälki-istunnon koska söimme purkkaa tunnilla vaikka opettaja käski viemään purkat pois. Sain kuitenkin lähteä kaveria aikaisemmin, koska myönsin opettajan kysyessä syöneeni purkkaa tunnilla, kun kaverini väitti puhuneensa ratsastusleiristä :)

    • 8 Ball

      Söin tikkaria välitunnilla joskus ala-asteella :D

      • djxfnglv

        pelasin puhelimella välitunnilla


    • poikkkkkka

      No kerran sain jälki istuntoa ku panin jälkiruokakulhoon lihakeittoa ja isolle lautaselle vanukasta xD

      • poikkkka

        Mut vahingossa. olin sillon väsyny X.X


    • 6lk :DD

      Meidän paskasessa koulussa jos käyttää puhelinta ni se otetaan opettajan huoneeseen loppupäiväksi. käytin puhelinta koulumatkalla ni joku vitu 5lk oli kertonu siitä opettajalle ja ne otti puhelimen pois. olin vittumainen sen jälkeen ja kysyin että saanko kattoo kavereitten puhelimii ni opettaja oli siin vieres ja otti kaikkien kännyt pois. mä sain siitä jälki-istuntoo :DDDD

    • kjeh kjeh 3lk badass

      Saatiin kerran 2 kaverin kanssa 2h jälkkää siitä ku laitettiin pommisuojan ovi kiinni ''läpällä'' kun meidän lk tyttöjä ja musiikin ope oli siellä. ei saatu ovee auki ja tytöt siellä sisällä itkee ja musanope karjuu siellä (mies) ''OVI AUKI POJAT''. ei saatu. oltiin iha paskat housussa. ja minut tietenki opettajan huoneeseen hakemaan apua. ihan paskat housussa kävelin liikanopen takana joka on sellanen iso lihaksikas kaveri. pommarin se joutu avaamaan että laittaa jalan sinne seinää vasten ja vetää naamapunasena. ovi oli jumissa. oliko syy meidän? entä jos reksi ois vetäny oven kiinni ku ois tapahtunu jotain? oppilaita sisällä. ei ois auennu ovi ihan heti. ei puhelin verkkookaan sisällä. ei ollut meidän syy että ovi ei auennut. me teimme hyvän teon koska huomasimme että ovi olisi jumittunut pahassa tilanteessa!

    • Kuminauhajälkkä

      Kaveri heitti mua päin kuminauhan heitin takas fyken ope näki sen ja molemmille tuli tunti jälkkää xD

    • Oliko järkeä???:D

      kaveri oli joutua jälki-istuntoon 6 luokalla kun se tarakoi kaveriaan :D rehtorin puhutteluun joutuivat ja eivät saaneet jälki-istuntoa koska sanoivat ettei tarakoinnista mainittu koulun säännöistä. :DD

    • No siis joskus aina kuvistunnin alussa oli semmonen "tauluun katsomishetki", että ope piirs tauluun märällä sienellä jtn. Ja sitä piti kattoo aina ihan hiljaa niin kauan, kunnes se katoo. Se sano "vaikka kuu tippus taivaalta kattokaa vaan tuota jälkeä" mä sanoin sitten "entä jos syttyy tulipalo?"
      Ja sit sain jälkkää ..

    • badassssss

      skippasin kevät kirkon. oli sen arvoista.

    • Plöäplöäplää

      1. Sain jälki-istuntoo koska opettaja ei uskonu et meijän uus koiranpentu kirjaimellisesti söi mun läksyt... kyllä meni valitusta kotoa koululle.
      2. Sama opettaja anto jälki-istuntoo koska sen mielestä saivartelin.
      3. Yhä sama opettaja anto tupla jälki-istuntoa koska en mennyt jälki-istuntoon.
      4. Tällä kertaa eri opettaja anto jälki-istuntoa koska en pystyny lopettaa nauramista.

      Opettajat on ankaria.... :(

      • Huonot muistot

        1.Kävin vessassa ennen tuntia.
        2.Kävin liikuntatunnin jälkeen juomassa ruokalassa, ja sijaisen mukaan tämä oli väärin...


    • uliuliuli

      Itse jouduin seiskalla jälki-istuntoon kun olin "liian poikamainen" tytöksi. Ilmeiseseti lyhyet hiukset jotenkin vahingoitti meidän opettajan herkkää maailmankuvaa niin kovasti :D

    • Ex-tyttö

      Sain jälkkää tunnilla viheltämisestä, ja syynä oli, että tytöt eivät vihellä. Joopa joo..

    • nääkävi3lkvoiniitä..

      En oo ite koskaan saanu jälkkää mutt n ollu outoi tilanteita. Esim.:

      Jäätiin kolmosen talvella tyttöporukan kaa sisälle moneksikin välkäksi ku oli liian vähän vaatteita ja tuli ulkona hirveen kylmä.Siivooja oli ainut joka näki meidät ja jäätiin kiinni monta kertaa eikä se voinut antaa jälkkää meille (ku se o siivooja).

      Sitten joskus meil oli joku urpo sijaisen sijaisen sijainen (kyll:D) joka oli antamassa mulle jälkkää koska mä kävelin tunnin loputtua niin että mä astuin tuolin päälle. Hmmm..... Toisaalta Sama henkilö rikkoi elektroniikkaa luokasta suuttuessaan, sai mikreenin meidän takia ja joutui sairaalaan sekä en tiedä saiko potkut vai ottiko loparit mutta sairaala reissun jälkeen ei sitä tyyppiä oo onneks nähty.

      Sitten.... Ilkeä enkunopemme päästää meidät aina myöhässä välkälle. kerran pääsimme 10min myöhässä tunnilta. juoksin äkkiä viemään kirjat pois ja hain kengät nopeasti juuri sen takia, että joku tulisi valittamaan. kenkäni oli hitaasti solmittavat ja kun olin laittamassa niitä jalkaan yksi opettaja kysyi miksi olen vielä täällä sanoin että kengissä kestää. opettaja uhkasi jälkällä ja valitti että minun ikäsen pitäisi osata solmia kengännauhansa alle 15minuutssa

    • Tais alaasteel tulla siitä jälkkärii,koska minä ja tuolloinen kaverini juoksimme n. metrin pätkän sisällä, koska olimme menossa ulos. Ainiin, ja pistimme samalla lakit päähän juostessa. Syynä oli "käytävillä juoksentelu". Se oli jo aula, ei käytävä. Ei vissiin pelkkä huomautus riittänyt. Asialla oli kylläkin itse rehtori. Samalla hän piti oikein puhuttelun meille. Suoraan sanottuna kertoi sisällä juoksemisen vaaroista ja siitä, että ei koulu pyöri sillä tavoin, että kaikki juoksis sisällä...

    • herrasmiesxd

      Pikkuveljeni sai kolmannella luokalla jälki-istuntoa siitä, kun oli läppäissyt kahta tyttöä takapuoleen. Oli vielä sanonut opettajalle, että käyttäydyin kuin herrasmies.

    • 17+6

      "Luokkatoverini", kuten opettajat heitä kutsuvat, sai 2h jälkkää. Syynä oli leikkiaseen tuominen kouluun ja sillä ampuminen. Luokkatoverini ei kylläkään ollut tuonut asetta kouluun, vaan löysi tämän kuvisvaraston lattialta, ja pyöritteli asetta viedessään tätä opettajalle. Itse olen saanut jälkkää koska levitin voita linjastossa, enkä omalla paikalla, ja vieläpä söin sitä leipää matkalla pöytään. Tästä napsahti tunti. Toisen tunnin sain siitä, kun kävin kantelemassa rehtorille LO:stani. Kerroin, että lo oli uhannut tappaa meidät, ja vielä painottanut olevansa tosissaan. Lo kuvaili käytöstäni pöyristyttäväksi, ja antoi tunnin jälkkää.

    • Älykkö

      Jälkkää en tästä saanut, mutta tarina on silti kertomisen arvoinen.
      6 luokalla meillä oli uskonnonopettajana opettaja ilman opettajakoulusta. Kokeessa oli essee-tehtävä, josta sai 6 pistettä. Kirjoitin täydellisen esseen, mutta sain vain 4 pistettä, koska minulla ei ollut kappalejakoja. Esitin aiheesta protestin, koska kukaan muu ei ollut menettänyt aiheesta pisteitä. En saanut silti lisää pisteitä.
      Seuraavassa kokeessa, jossa oli taas 6:n pisteen arvoinen essee, kirjoitin vastoin ohjetta esseen kappalejaoista. Tällä kertaa kappalejaot olivat kohdillaan, mutta en siltikään saanut yhtään pistettä. Menin kysymään opettajalta, että miksi viime kokeessa kappalejaosta oli saanut 2p, mutta nyt ei. Tilanne kärjistyi riidaksi, joka päättyi niin, että oma opettajani tuli pyytämään minulta anteeksi. Henkinen yliote ussanopeen jatkui koko ala-asteen loppuun asti. Aika surullista, että 12-vuotias voitti opettajan älyllisesti.

    • idioottityttö

      " Kävi tunnin aikana vessassa, ja palatessaan toi puhallettuja kondomeja luokan hauskuuttamiseksi " Parille frendille tuli samasta kommelluksesta " Päästivät luokkatoverin tuomia puhallettuja kondomeja pärräämään ympäri luokkaa "

      Uskomattoman typeräähän tuo oli mutta sen ikäisenä se oli kyllä mahtava kokemus !

      • idioottityttö

        Niin ja sain jälkkää siitä, kun karkasin jälkän aikana ikkunasta :D Kyllä tuli koulussa hölmöiltyä, mutta pääsin sentään luokan kovikseksi


    • eielämä

      Oli kuviksen tunti. Saimme pirtää vapaa työn. Takanani istuva poika huusi opettajalle: "Ope, mä piirrän tyrmän!" Opettaja: "Mitäh?! Minkä?!" Poika: "Tyrmän." Opettaja: " Aa mä kuulin jotaa ihan muuta." Minä sitten siihen sanoin: "Jos tarkotat kyrpää oot aika pervo!" Siitä tuli 2h jälki-istuntoa. :€

    • Silmä silmästä

      Kerran kakkosluokalla kaverini löysi koulun pihan hiekkalaatikosta kortsun, joka oli avattu, mutta ei käytetty. Hän vei sen tunnilla opettajalle ja kysyi: Mikä tää on? Sai jälkkää, koska naisopettajan mielestä oli avannut sen itse, syynä "ehkäisyvälineen väärinkäyttö." Nojaa, kun olin kutosella, teimme sitten kaverini kanssa tälle samalle opelle kondomijekun, eli laitoimme kondomiin vettä ja sammakonkutua, ennen kuin veimme sen hänen pöydälleen kirjan väliin. No, opettaja tottakai kiljaisi kun huomasi, että hänen kirjanmerkkinsä on vaihdettu käytettyyn kortsuun. Sen jälkeen sillä opella ei enää ollut meihin mitään arvovaltaa.

    • MusiikintunnillaEi

      Me oltiin kässää nelosel ja open ihastu sattu sisään. Meijä ope valahti liidunvalkoiseks ja sit punaiseksi. Sit se sano; "jokainen joka lauloi, tunti jälki-istuntoa. Tunneilla ei saa laulaa"
      Sit mä vedin suuni virneeseen ja sanoin ; "pitää muistaa musiikin tunnilla"
      :DD

    • salaliittoilija

      Oli kuudennen luokan kevät ja ihan viimeiset tunnit kun mentiin luokan kanssa yhdessä keilaamaan. Kaikkii muut olivat jo paikalla, mutta ite tulin about 10 minuuttia myöhässä ja paras kaverini 15 minuuttia myöhässä. Tästä hyvästä molemmat saivat 1h jälkkää, syynä oli " yhdessä suunniteltu tahallinen myöhästyminen". :D Turha siinä koittaa mitään sanoa, kuunneltiin vaan opettajan tarinaa meidän salaliitosta. Kumpikaan ei myöskään päässyt keilaamaan, vaan jouduimme oottamaan keilahallin ulkopuolella sillä välin kun muut keilasivat. :D

    • Paukku Pete

      Pierasin opettajan naamaan ja se pyörty

    • jee11

      Minä sain jälkkää kun menin ulos väärästä ovesta.

    • vitun opet

      pelattiin pesäpalloo ja löin jotaki päähän pallolla: se oli vittu sen syy ku ei väistäny tai ottanu kii mut sain silti2h jälkkää

    • tasa arvost xd

      No kaveri sai jälkkää ku sano sillee (kuiskaten) ei perse ja sitte sai 25minsaa hei haloo xD mut eniten täs vitutta se et samaisel luokal on poika joka huutaa ja kiroilee ain pientenki kuullen eikä saa siit yhtää vittu mitää xD kyl on tasa arvost et pojat saa kyllä kiroilla mut tytöt voi pitää turpansa kii.

    • Kaikesta selvisin

      Asioita, joista en saanut jälki-istuntoa:
      1. Lumikuutioiden tekeminen
      2. Lehtipallojen heittely
      3. Viivaimen pudottaminen juuri kun opettaja oli sanonut, että seuraava joka pudottaa jotain, jää jälki-istuntoon
      4. Toistuva myöhästyminen (onneksi ykkösluokan ope ei ollut ankara)

      Kerran koulun loputtua minulla oli niin hirveä vessahätä, että jouduin käyttämään koulun vessaa. Joko jäin jumiin tai minulla oli ripuli tmv., joten pääsin vessasta pois vasta 5-10 minuutin kuluttua. Muilla oli silloin välitunti. Minulla oli kuitenkin niin kiire, että piti mennä yhden aidan yli, josta ei olisi saanut mennä (portti oli kaukana). Päästyäni aidan toiselle puolelle pudotin jotain/kengännauhani aukesi/kompastuin. Välituntivalvoja huomasi, missä olin, ja käski minua palaamaan välituntialueelle. Jälkkää ei tullut, mutta siinä sitten jouduin odottamaan 15 min välkän loppumista.

    • mitävittuaopettajat

      sain viimekeväänä melkei jokapäivä istumista sen takia että en menny ruokailuu ja että muka sillä ajalla kun muut oli syömässä poistuin koulun alueelta tupakalle vaikka en ees polttanu :D ja sitte joskus ku juotii kaverin kanssa es koulun pihan edessä ennenku meillä alko ees koulu nii saatii siitäki istumista :D mitvit

    • vituttaakhyl

      heiteltii kavereeitte kaa luokassa bilsan nuken elimil toisiimme.. vain minä jöin kiinno....

    • esjonneLOL

      Sanoin opettajalle että "tunge vittu kyrpä perseeseen".

    • hupimiES

      Pistin antin penaaliin nakin takaa päin.

    • kalamies99

      jouduin rehtorille kun pelasin liikunta tunnilla jalkapalloa ja riistin pallon sääntöjen mukaisesti vastustajalta tuomarinkaan mielestä siinä ei ollut mitään ja sitten rehtori inisee siitä että ei palloa saa noin ottaa ja antoi jälki istuntoa
      ¨
      en ikinä istunut sitä jälki istuntoa kun sain oman luokan opettajan kumoamaan sen

    • kalamies99

      kerran jouduin rehtorille siitä että joku oli lyönyt minua ja löin takaisin

    • just....

      söin purkkaa ja häiriköittin tunnilla sain jälki istuntoa tunni verra ... ei mitää hääppöstä

      • äshlää

        jouduikko rehtorille ?


      • häslääjä just....
        äshlää kirjoitti:

        jouduikko rehtorille ?

        no kyllä jouin.... ja soitin mummollekki ku piti soittaa vanhemmille :D..


    • oraali

      Itse sain eskarissa tunnin lumipallojen heittämisestä seinään :/

    • Joo o

      Musiikintunnilla opettaja kysyi: "Mitä musiikkia kuunneltiin 1940-luvulla?"
      Vastasin: "Kiväärien pauke taisi olla suosittua."
      Siitä sitte 2h jälkkää.

    • 1/2suomalaine1/2brasilia

      Sain 2 kertaa 2h jälkkää oppilaan pahoinpitelystä. Koomisinta oli se, että olin lomareissulla USA:ssa. Menin kouluun niin sain lapun, jossa ilmoitettiin, että sossutantat tulevat meille puhumaan väkivallan seurauksista. (liikan)Opettaja ei ensin meinannut uskoa isääni, joka kertoi ,että en ollut lähelläkään koulua. Kyllä reksi sitten tajusi, että en kusettanut opettajia. Olin istunut jo 4h jälkkää. Opettajat totesivat, että voi voi, mitäs et kertonut ajoissa, vaikka olin yrittänyt selittänyt sen jo niille useampaan kertaan.
      Vähän kaikki opet suhtautui muhun muutenkin varauksella, koska minulla on vähän tummempi iho, koska minun äiti on brasilialainen ja minä olen kanssa puoliksi brasilialainen ja puoliksi suomalainen. Oli pakko kiusata luokanvalvojaamme ottamalla luokkaretkelle Olkiluodon ydinvoimalaan henkilötositteeksi Brasilian vihreä passi.

      • Sama mies kuin ylemmässä

        Tosta passihommasta tuli 2h jälkkää, syy kielteinen asenne suomalaisuutta kohtaan


    • VanhatHyvätAjat

      Opettaja meinas antaa kaverille jälkkää kun hän ei käyttänyt ruokaillessa veistä.

    • otaotamallia

      Menin tupakille koulun vessaan ja palokunta tuli sen takia koululle (600€ lasku)

    • "Heitit lehdillä"

      No kerran syyssiivouksessa mun keräämästä lehtikasasta tuuli puhals pienen määrän jonkun pienemmän kasvoille, 3h jälkkää...-.-

    • Yhtiöön

      Puhalsin saippuakuolan kaverin sieraimeen.

    • pöööööö

      Meijän koulussa ala asteella KIRJAIMELLISESTI koko koulun pojat (ei ykskään tyttö) oli samassa paikassa tappelemassa, vetelivät jotkut turpaankin, ja opettajat katto vaan vierestä! Se jatku lähes viikon ennenkun pistivät poikki. KUKAAN ei saanu jälkkää xD

      • samaylempiäijä

        Ja kaverin kanssa käytiin hakkaamaan toisiimme tuoleilla kesken tunnin (älkää kysykö miks) eikä mitään siitäkään!


      • edelleensamaäijä
        samaylempiäijä kirjoitti:

        Ja kaverin kanssa käytiin hakkaamaan toisiimme tuoleilla kesken tunnin (älkää kysykö miks) eikä mitään siitäkään!

        Ja mie rikoin ala asteella meijän koulun hissin, se meni jotenki jumii ja jouvuttii kutsuu korjaaja paikalle. Ei taaskaan mitään! TYLSÄ KOULU MEILLÄ!


      • vieläkin sama äijä
        edelleensamaäijä kirjoitti:

        Ja mie rikoin ala asteella meijän koulun hissin, se meni jotenki jumii ja jouvuttii kutsuu korjaaja paikalle. Ei taaskaan mitään! TYLSÄ KOULU MEILLÄ!

        Ja kerran kaverin pikkuveli oli viisauksissaan menny haastaa about 10 muuta poikaa tappeluun, myö mentii kaverin kaa auttaa ja hankittii koko kaverin pikkuveljen luokan pojille (ainakin melkein) puhuttelut välkäks! PELKÄT PUHUTTELUT! SAATANA TÄTÄ MEIJÄN NÖSSÖ KOULUU!!!!


    • plöö

      sain jälkän kaverin kanssa, koska juostiin käytävällä toistemme kanssa, kuulemma vaarannettiin opettajien turvallisuus :DD
      ja wilma-merkintä napsahti 'kävi ennen tunnin alkua ilman lupaa vessassa'...

    • Mr.WTF

      mätkein toisen oppilaan naaman ruville ja nenän vinoon ja heittelin pitkin vessan seiniä, en saanu mitää koska se oppilas oli ''itse kerjännyt'' sitä XD anteeks jouduin kyllä pyytämään eihän siinä tullu muuta ku tikit sille heebolle naamaan :DD nykyään ollaan ihan kavereita x)

    • puoliksiItalialainen

      1 luokalla oli sellane sääntö että pallot säilytetään korissa eikä luokassa saanu potkia niitä nii mää sain siitä kun laskin pallon sylistä ja potkasin sen hiljasesti siihen koriin

    • Jälki_istulainen

      Koulumatkalla (pois koulusta) ei käytetty suojatietä--> 15min jälkkäri joka oli ''tunnin'' kestävä xD____________eka ja tähän mennessä vika jälki-istunto :D

      Ja kaveri jäi kerran haukottelusta jälkkään x)

    • peräreiän koulu

      Kaverini (poika) sai kutosella 2 tuntiä jälki-istuntoa kun "matki homoseksuaalia". hänellä on atooppinen iho ja jos hän ei rasvaa huuliaan väh 1krt. päivässä ne alkavat vuotaa verta. käytti siis huulirasvaa tunnilla

    • tirskkkk

      Sain jälki-istuntoa siitä, kun olin sisällä ulkovälitunnin aikana ja vielä ala-asteen puolella, jossa ylä-asteelaiset eivät saa olla! :D noh opettaja sai kiinni muutaman kaverin ja minut siitä olisi tullut kakea eli kasvatuskeskustelua, kun opettaja kertoi mitä tuosta sisällä olemisesta seurasi hän sanoi "tiedätkö mitä tästä seuraa" sanoin en. sit se vaa kakea. MEikä revähti iha saatanan kovaa nauruu siitä pöllähti tunti jälki-istuntoo. syynä "nauroi opettajan antamasta rangaistuksesta" xd

    • ramboraimouftw

      Sain maksaa 200€ koulun tavaroiden tuhoamisesta kun musan tunnil sanoin "drop the bass" ja pudotin basson ja se hajoz

    • lololololololjkl

      en syöny omenaa loppuun ja toisella kerralla ku heitin lumipallon maahan eikä osunut edes kehenkään

    • Callaaja

      Sain jälkkää koulussa nelosella siitä että en ollut antanut yhtä tehtävää kipeälle kaverille läksyks /:

    • 8lk_losers

      tää on kyl tyhmin syy ikinä kosk mun kaveri, yks poika soitti viikon ajan yht ärsyttävää musaa sen kaverille ja sai siit 2 tuntii jälkkää

      huhhuh 2 tuntii tollasest vaa...

    • joloswagiswagi

      Mun luokalla oli uimatunti ja olin saunassa muutaman minuutin kauemmin niin sain tunnin :P

    • seppo-setä

      Eskarissa jouduin puhutteluun, kun en tiennyt, mitä on tukkimiehen kirjanpito ja siitä suuttuneena kirjoitin kirjan aukeamalle kaikki tuntemani kirosanat isoin kirjaimin. Oli vielä kirja, jota ei saatu omaksi.

      Ekaluokalla toin etanoita kouluun repun taskussa.

      Kolmosella piirsimme kirkkoa mallista, ja minä en suostunut ateistina pistämään ristejä kirkkoon. Jälkkää tuli.

      Kirjoitin kuulemma liian raa'an tarinan tokaluokalla ja luin sen ääneen luokalle. Ei ne opet vaan ymmärrä, että iloisesta kuvasta, jossa isä suihkuttaa vettä letkusta lumelle lasten katsellessa, saa aikaan koko kaupungin jäädyttävän aallon, jossa kaikki kuolevat tulvan alle.

    • Bobor

      Olin neljännellä, kun koulun hiihtopäivässä kävin pissalla, jolloin piti tietty poiketa ladulta, mikä oli ehdottomasti kielletty. Jouduin hiihtämään loppupäivän opettajan kanssa. Turhaan yritin mennä täysillä ja karistaa opettajan kannoiltani.
      Kiellettyä oli muuten myös laskea erästä jyrkkää mäkeä ja kaatua alhaalla olevan jyrkän mutkan ulkokurvista järven jäälle, koska voi kuulemma hukkua. Että paree joko olla menettämättä tasapainoaan tai laskea ihan vaan pyllymäkeä. En saanut tietää, kuinka moni tästä sitten tuomittiin hiihtämään opettajan kanssa.

    • Ryökäle

      Minä aikanani nuorena pojankoltiaisena menin haukkumaan liikunnanopettajaani homoksi, kun laittoi minut lenkkeilemään liikuntatunnilla sählynpeluun sijaan.

      Napsahti täysi tunti istuttavaa, olin tehnyt selvästikin vakavan rikkeen. En tosin näin 9 vuotta myöhemmin enää ymmärrä mieletöntä tunteenpurkaustani, sählyhän on ihan rectumista. Kaikkea sitä keksikin kymmenvuotiaana.

      Omaatuntoani soimaa vieläkin, tuli vielä kaiken kukkuraksi käytettyä v-sanaa erikoistehosteena tuolloin.

    • motorbikeboy333

      siitä ku ajoin mopolla välitunnilla koulua ympäri

      • 27234234asf

        Sittä kun vedin circlee keskel koulun pihaa XDD
        ja istunto tuli tästä ''ajoi ilman kypärää''


    • denklhy

      "Oli vessassa yli 10min ja luultavasti poltti sähkötupakkaa"
      Tunti jälkkää. Vittu kun ei saa poikien vessassa olla ees paskalla. Hememtin holhouskunta.

    • palomies ??

      Toisella luokalla piti äidinkielentunnilla lukea eräs kohta, jossa mainittiin sana palomies ja minun piti lukea se kohta, sanoin panosiesta niin tuli tunti istumista

    • nolottaa xd

      jooo (emme ole sairaita pidimme vain hauskaa) eli siis meillä oli joku mangneetti juttu ja ruokailun jälkee mentiin kirjottaa muistiin panot loppuun ja meijän luokan toisella puolella on 1-2 luokka ja seinänä pelkkä avattava sermi sitte aletti ikirjottaa ja (meitä tyttöjä oli siinä 4) no sitte kaveri 1 , alko jtn et vastakaiset sukupuolielimet vetävät toisiaan puoleensa yms, ja minä fiksuna menin kaverini pöydän luokse ja sanoin et sä pyyät apuu ni sit markku (meijän ope) tulee tähän sun pulpetille vetää tumppuu ja sit se mun kaveri oli vaa sillee xD ja sit ne spermakermat lentää mun kirjalle ... hyih xD sitte alettii kuuntelee jtn kakkaa lumella ...öö...ja sit me jtn jumpattii siinä ja sit yks sitte otti rikka lapion ja esitti et se on sen peeni ja äänteli sillee o.o,,, ja just sillon maiju se 1-2 luokan ope avas oven (me muut viel kuuneltii sitä musaa ja jumpattii ) kaikki loppu siihen ja arvatkkaa mitä se maiju oli koko ajan kuunellu meit sielt sermin takaa xD se vaa sano et tää voi nyt jäädä meijän keskeiseks asiaks mut kumminki sano sit meijän opelle jtn ku se tuli luokkaa ja sit se vaa oli sillee et eihöhän nyt oo jumpat jumppailut ai vittu että meit nolotti tapahtu tänä vuonna ku olin 5 ja nyt syksyl meen 6 jA sama ope xD

    • JUST................

      Meinasin saada jälkkää kun nelosella välitunnilla kun kävelin kiireessä semmosen "superpalloseinän" läpi ja pidin kättä suojana ettei kenenkään pallo lentäis mun naamaan. Sitte joku potkas jalkapallon siinä vieressä valvovaa opettajaa päin ja se sitte käänty heti mua kohti ja kauhee rage kun luuli sen olleen minä ja väitti mun "yrittäneen peitellä kasvojani" ettei mua tunnistettais, ja paskat. Siinä se sitte saarnas ja mä itku kurkussa yritän selittää ettei se ollut minä ja ei sitte millään uskonu. Kirjottikin jo "Jälki-istuntoa, potkaisi jalkapallon opettajaa päin välitunnilla", kunnes joku pikkujäbä (about 1lk) tuli ja kerto niitten syyllisten olevan piilossa keinujen takana ja sen kaverit nyökkäili ja se opettaja suttas sen kirjotuksen, totes vaan "just" ja lähti sitte sinne syyllisten luo :D
      Myöhästyin hammaslääkäristä.

    • efixik Falk

      Sain jälkkää ku kirjotin roisto ammatiks-.-tää tapahtu 6lk:lla

    • heehee

      Ennny muista oliko 2. vai3. luokka mut kuiteski mentiin kaverin kaa koulun jälkeen autotien yli kohdasta jossa ei ollut suojatietä ja yhet tytöt näki. Ne kerto reksille et häiritiin liikennettä!! xD oli ihan tyhjä tie siinä kohtaa mut saatiin kamun kaa jälkkää. Hyvä et pystyttii oleen sit siel jälkässä hiljaa ku nauratti nii paljo et mitäköhän me ny oikeesti tehään täällä ? :DDD

    • pastillihamstraaja

      Mun yks kaveri sai joskus viidennellä luokalla jälkkää koska se otti ehkä 5 pastillia taskuun :D Minkäs teet ne on hyvän makusia pastilleja :D

    • tosimiesten sauna

      Oli koulu-uintia ja kavereitten kanssa saunottiin melkein koko tunti :3

    • KoiraKirjanNappi

      En itse tehnyt tätä mutta se oli sen verran huvittavaa että pakko kertoa. :D

      Kun oltiin 6.-luokal tos 2012 nii meille tuli joksikin aikaa ärsyttävä sijainen. No me saatiin aina yhtenä päivänä viikossa tunnin ajan käyä kirjastossa joka on tossa ihan koulun vieressä. No luokkani pojat keksivät käydä lainaamassa sellase lasten koiran kirjan jossa on nappi ja ku sitä painaa kuuluu koiran haukuntaa. No he sitte vinguttivat tätä nappia äidinkielen tunnilla ja sijaisella meni tietty hermot. Takavarikoi kirjan ja puhutteluun. No samaisella tunnilla yksi poika kävi hakemassa kirjan open pöydältä kun kävi "teroittamassa kynänsä". Hän liimasi sinitarralla korjan pulpetin pohjaan jonkun rautatangon väliin ja painoi nappia polvellaan :D. Oli siinä naurussa pidättelemistä ku ope kirteli luokassa naama punaisena. Tuloksena oli pojille tietty jälki-istunto.

    • 15vtyttö

      täs viel musta kuva http://j.gs/2841832/nuoripillu

    • TheMAN!

      Ruokalassa Ope sanoi että turpa kiinni ja ala syömään , ja sain jälkää kun yritin syödä turpa kiinni

      • $$$$$

        Mun veli potkas yhen paskapään pyörää ( en tiennnyt) ja tää paskapää näki sen ja tuli mun luokse sillee hei koskitko sä mun pyörää se sitte jatku viikon sitte lopuksi vedin sitä turpaan sillee et jouduttii poliisit soittaa olin päivän poliisi asemalla sitten kun tulin kotiin niin sitte tajusin koko jutun… ............perrrrkele


      • $$$$
        $$$$$ kirjoitti:

        Mun veli potkas yhen paskapään pyörää ( en tiennnyt) ja tää paskapää näki sen ja tuli mun luokse sillee hei koskitko sä mun pyörää se sitte jatku viikon sitte lopuksi vedin sitä turpaan sillee et jouduttii poliisit soittaa olin päivän poliisi asemalla sitten kun tulin kotiin niin sitte tajusin koko jutun… ............perrrrkele

        Veli ..... Haista sinä ***************************


    • Kovapoika

      Jouduin jälki-istuntoon koska huijasin opettajaa että olin merkannut läksyjä ylös. Siihe aikaan oltiin niin koviapoikia että ei tehty edes läksyjä. Itkettiin kyllä aina jos jouduttiin jälki-istuntoon.
      :D

    • serfkojfsgd

      Oltiin 3lk kaverin kanssa välkällä ja oltiin vihaisia meijän opelle että teki mennä hakkaamaan joku. Noh mentiin vittuilee jollekkin 3lk luokkalaiselle ja me saatiin itse turpaa. sitten itkettiin koko jälkän ajan. tämä ei liittynyt että olisi tyhmästä syystä tullut mutta tuli vaan mieleen :D

    • Totuudentovi

      2008-2013 hyvät myllytykset länsiharjulla, pari jalkaa saatiin epäkuntoon, sormia muussiks ja välillä päätä ei pystynyt liikuttaa kivun takia.

    • typerää ÖNN
    • tyhmälapsi

      poltin röökii vapaa-ajal ja joku opettaja huomas ja jouduin 45min istuu jälkiistunnos

    • Alla hameen

      Joskus ala-asteella naisopettaja nousi jakkaralle laittamaan julistetta seinälle, Valkoinen alushame vilkkui ja menin kurkistamaan hameen alle. Hienot pöksyt ja sukkahousut maksoivat minulle 1 1/2 tuntia.

    • Mrauplevier

      Frendi siirsi jotai juttuu sen pulpetil ala-asteel ja sai jälki-istuntoa:/

    • badass123

      2-luokal juostiin välitunti valvojaa pakoon ja kiipeiltiin puissa ja sama toistu kolmena viikkon a präkkäin ja jokaisella 1h jälkkää

    • ockulindroos

      minä kiroilin nelosella välitunilla ja sain 15 minuttia jälkiistuntoa joka oli niin v#?¤turhaa

    • 9+3

      Potkasin koripalloo nii jälki-istuntoa napsahti

    • ebin1

      noin 2 min lintsaus ala-asteel mentii kaverin kaa vähän edelt ku oltiin tulossa luokkaretkeltä :D

    • 6v helari

      Niin no mä sain tunnin ku sanoin meen luokanvalvojaa apinaks ja sit ku rupes valittaan ni olin sillee et "ihme läski" ja tuli toinen :D Muutenkin tullu sanomista ku piilovittuillaan sille sen "vanhuudesta" vaik se on joku 25. Sit kerran kävi niin et yks kaveri siirrettiin pois luokasta, myöhemmin se tuli kysyyn et "voinks mä tulla jo?" lupa myönnettiin ja kaveri rupes tuulettaan et JES! Sit se vanha yrmy (siis tällä kertaa oikeesti vanha) oli sillee et "ja takasi..." oli luokal nauramista :DDDD

    • marddi atdizaari

      tehtii kavereitten kaa martina aitolehti uskonto :D

    • nimikmmekrjn

      Harrastin seks-siä koulun tyttöjen vessassa. reksi tuli paskalle sinnnexDDDDD ja sitte jäin kiiini.

    • kokemuss

      Olin 3lk ja oltii 6 luokkalaisten luokassa. Pöllin yhestä pulpetista 2 karkkii ja erehdyin syönään ne kouluaikana ja yks vasikoi mut

    • ala-aste oli syvältä

      Oltiin kerran ala-asteella kässän tunnilla ja meinattiin saada yhen kaverin anssa 1h jälkkää kun sijainen alko väittää meille, että kännykät ei toimis sähköllä vaan akulla ja no tottakai me korjattiin että, asia on nyt vaan niin, että kyllä ne ihan sähköllä toimii. Tosta siis jauhettiin puol tuntia.

    • Yläasteelainetyttö

      Jälkkää tuli ala-asteel siitä kun poikien kans notkuttii 30 asteen pakkaset sisällä, ja räplättiin puhelimia.. Kerran melkein kun tiputin lumipallon kädestä, kun olin sitä siinä tylsistyneenä pyöritellyt. Yläasteella onneks ei tarvi mennä 15 asteen pakkasessa pihalle, tai sateella. ja saa ihan vapaasti kännykkääkin käyttää. Ja lumisodallekkin on oma paikkansa :-3. Tosin kerran napsahti jälkkää kun puhelin tippui taskusta. :-D

    • nykyään8lk

      meil oli yks Pullatäti opena. Sanottii sitä pullatädiks koska se söi tunnil ain pullaa ku opilaat teki tehtävii. Noh kerran kysyin et saanks mäki syyä pullaa tunnil jos tuon omat. Ope sano et joo. Seuraavana päivänä otin pullan esii ja rupesin syömää, mutta sitten tulee pullatäti jja sanoo et "se on sit tunti jälkkää ja toine siit et auot päätäs" xD Kaveri taas sai siit 1 tunti ja 30 min ku huus et "Pullatäti tulee varokaaa !"
      Jätkiä ollaa molemmat ja tolloin oltii 6lk xDD

    • Parasluokka2014

      Hei olen seiskalla oleva tyttö saimme kuudennen luokan aikana yhteensä huimat 91 jälkkää!! luokan poikamme tekivät niistä lähes kaikki saimme niitä mm. metsään menosta (pitkä juttu), oikosuluista eli kuorittiin sähköjohtoa ja sen sisällä oli kaksi johtoa yhdistettiin ne ja PAM! iso ääni ja valo teimme sen n. neljä kertaa, luokkamme pojat juoksiva käytävällä, jäimme sisälle välitunniksi, unohdukset kaikkea maasta taivaisiin kerran räjäytimme kiinarin luokassa peltipurkin sisällä emmekä jääneet kiinni olemme tehneet kaikkea maasta taivaisiin :D

    • Surullinen :(

      Kaverini sai jälki-istuntoa, koska se kerto opettajalle et sen elämä on paskaa ku sen iskä on vankilassa ja äiti semmone juoppo :(

    • perttieetvartti

      Kaveri heitti ruubikin kuutiolla päähän. Heitin takas.

      • haistasinamursupaska

        Kaveri laitto mun kirjat roskiin fyken tunnil ja meni pinna ja heitin roskiksen kaiffarin päälle ja siitä vasta show alko. Ei jälkkää tunti aktiivisuuden ja ahkeran työskentelyn takia


    • eka jälkkä

      Pyörästä lähti ketjut koulumatkalla ja myöhästyin about 5 min ja tuli 15 min jälkkää eikä ope vastannu ku yritin selittää.

    • HarmiKuEiOlluTulinen

      pamautin jalkapallolla liikanmaikkaa naamaan vahingossa.
      en tosin saanut jälkkää mutta oli vähän semmonen awkward moment x)
      totesin että "oho" --> opettaja sanoo "no oho nii..." XD

    • Jaa..

      Tönittiin joskus ala-asteel sillee läpäl ja sit mä läpäl kaaduin ja me kaikki saatiin 30min jälkkää :p

    • kouluonparaspaikka

      Oon saanut jätkää nii TURHISTA asioista...

      Kun oli ruokatunti niin siel ruokapöydän ylähällä on aina lappu , että saa ottaa 5 kalapuikkoo ja otin vahingossa 6. oikeesti , jos ihmisellä on nälkä pitääks sen syödä sitä salaattii sit kaikki mandraiinit on poimittu ja jääny vaa kuivaa salattia.

      Toinen tapaus oli luokassa , kun istuin tunnilla ja oli hirveen tylsää (fyysikan tunnit).. niin leikin kynäl ja kynä tippu latialle jotain 3 kertaa.. sitä seuras jälkkä.

      Ja ei siin kaikki... on ollut paljon näin turhii asioita. En tiiä miks ne opet tykkää antaa jälkkää.. Eiks opettajan pitäis kasvattaa sitä lasta et niin ei saa tehä , eikä vaan olla sillein " elikkäs joo , sä saat jälkkää "..

      Onneks jälkkäris on ain sitä hyvää seuraa kenen kaa voi kiusaa sitä yksinäistä opea joka istuu siellä.. mukamas vahtimas meitä.. :)))

    • gamergirl:3

      Istuin kuudennella puol tuntia... Syinä oli puhelimen käyttö tunnilla (jota en edes käyttänyt, vaan pidin kaverin puhelinta sillä aikaa kun se sähläs jotain), opettajalle kettuilu, näsäviisastelu, huono käytös ja niin...
      Kuudennella myös eräs uskonnonopettaja heitti mut ulos luokasta ja uhkaili jälki-istunnolla. Yks silloin mun luokalla ollut poika käyttäytyi joka tunti huonommin kun minä, mutta ei se opettaja sille koskaan mitään sanonut.

      Ja yhdet mun kaverit sai seiskan alussa istumista eksymisestä... Oltiin molemmat seiskat jossain saaressa ja ne eksy sinne ja sai jälkkää :/

      Muuta ei nyt tällä hetkellä tuu mieleen.

    • voivittu

      olin liikka tunnil joskus nelosel ja yks jätkä rupes tönii mua sit huudan et opettaja tää jätkä antaa mulle turpaa ja saan jälkkää riidan yllytttämisest "haluuks sä turpaa"ja "tekosyitä" ei kuunneltu

    • Juu-uh

      Oltiin normaalisti laskemass matikkaa, sitten yhtäkkiä joku apuope tuloo yhtäkkiä meiän luokkaan, juuri mun viereen.
      (vaikka matikka on ollu aina ala-asteella kymppi...)
      sitten kun mä raapustin ekan vastauksen mitä se näki ku se oli tullu siihen viereen, niin se heti puuttu siihen, kummass sen pois, ja sano että se on väärin, sitte siihen tuli toinenkin opettaja, ja lopulta rehtorikin, alko hermostuttaa ihan hirveesti...
      sitten mä raapustin sen ihan saman vastauksen siihen, ja sitten se oli oikein, se apuope vaan virnisti mulle ja häipy luokasta :D

      Kaverilleni oli taas sattunut semmonen, että sen luokkalaanen oli menny tippumaan luoman jäistä läpi, ja kaikki sen luokkalaaset oli rynnännyt auttamaan.
      Kaikki POJAT sai jälki-istuntoa, syy: "Luomassa leikkiminen"...

    • klikkaa tätä
    • Miksi ei?

      Laitoin bebanteenia rinnakkaisluokkalaisen kaapin oveen

    • Siitin opettajan ja äitisi

    • näyttelijä :)

      tulostin 100 esitelmää kun piti tulostaa 1... puhuttelussa vähä näyttelin draamaa et se ois ollu vahinko ja itkin kyllä oikeasti koska mua oli kiusattu samana päivänä.

      janiin en saanut jälkkää :)

    • ebin sprölölöö

      Routsin tunnil hurrattiin kun ope näytti uutisen Tukiaisen siskon kuolemisesta luokan paraskin huusi että: Väärä Tukiainen!

    • uninenihminen

      Nukahdin tunnille nii jälkkää...

    • Väärinymmärrettypahasti

      Tää oli 6 lk. Meillä oli sellane sääntö et piti mennä aina ruokailun jälkee ulos heti kun oli syöny. No mä sitte mun kaverinkaa tultii siihe naulakoille ja tyylii koko muu luokka oli jääny lorvii siihe. Sitte mä olin AINOO joka oli pukemas ja kävin siin välis sanoo mun kaverille et pitää mennä ulos. Sit mulla oli tietenki nauhakengät ja yritin siin nii nopee laittaa niit kenkii jalkaa ku pystyin. Yritin muutenki pukee nopeesti. Sit ope tulee siihe ja yritän siinä sit laittaa niit kenkii ja sain jälkkää siit ku en kerenny laittaa kenkii jalkaa😑 Et tosi kiva😒Ja plussaa oli et meil oli just sillo penkkarit ja ope avas ikkunat ja kaikki et nähtii ja kuultii KAIKKI luokasta. Sit yritän sanoo et en kerenny pukee mut se oli vaa sillee: mä näin😡 Ärsyttää sairaasti, se ope on muutenki puhunu must pashaa koko luokan kuullen ja sanonu kun kaikki kuuli ( nimi muutettu) Vilma on open lellikki ja arvaa kuolinko nolouteen😑😑 oon siis vielki kutosel, toi tapahtu kai viime tai toissa viikol? Oon muutenki AINA luokassa kiltisti ja oon ainoo ja sit ope puhu puolikkaan luokan edessä et oon pyöritelly muka silmii vaikken oikeesti oo... ja kaikkee muuta pashaa... eipä tehny mieli mennä kouluu seuraavana päivänä:(

    • Kivs

      No tää ei oo jälkkä mut kerran oli täitä liikkeellä ja yks meijän luokkalainen sano et yhel meijän toisel luokkalaisen Pekalla (nimi muutettu) on täitä. Sit meijän piti hakee luokan edest jotai lappui, nii sit ku Pekka oli meijän lähel me vaa kierrettii se kaukaa koska ei haluttu mitää täitä meille mun kamun kaa. Sit meijän yks ärsyttävä luokkalainen oli sillee ”Mitä pahaa Pekassa on ?” Kosk se halus vaa paljastaa meijät opelle. Sit se ope vaa on sillee ”nyt tulkaas käytävään” ja se vaa puhutteli meitä sillee et ei saa kiusata Pekkaa sille voi tulla paha mieli. Sit me oltii koko loppu tunti siel käytäväs :))

    • Anonyymi

      Meidän koulus oli sellane laatikko jossa luki ”huopa palat” nii fiksuna poikana kirjotin siihe ”huora pallot” ja sain jälkkää:D

    • Anonyymi

      vitu

    • Anonyymi

      Sain jälkiistuntoa koska unohdin vihkon kotiin

    • Anonyymi

      ite olin heittänyt kutos luokal pikku kiven ja sain 30min mut 9 muuta sai se oli aika läppää

    • Anonyymi

      koskin kaveria ja sanoin homo ja sain 30 min jälkkää :)

    • Anonyymi

      koskin ihmistä ja sanoin homo ja sain 30 min jälkkä

    • Anonyymi

      Mun kaveri sai jälki istuntoa koska kirjotti jollain marjalla kirosanoja koulun seinään. se tapahtu kakkosluokalla✍️

    • Anonyymi

      Mun kaveri muistaakseni sai jälki istuntoa vaan siitä että juoksi ja töni muita koulun käytävällä kun oltiin menossa kotiin. muut sai melkein minkä tahansa kivun

    • Anonyymi

      Kerran jäin tunnin kouluun istumaan koska huusin että jeesus ja jumala on vain satua. veti tunteisiin vielä kun kaverini kirjoitti että jumala ja jeesus on roskaa. Me molemmat jouduttiin tunnin ajaks istumaan. vielä kun meillä oli kuuden tunnin päivä ja loppu klo 2

    • Anonyymi

      Melkein sain jälki istuntoa kun tiputin lumipallon. kaverini luuli että heitin sen maahan. EI jälki istuntoa

    • Anonyymi

      Mä sain jälki-istuntoa KOSKA olin kipee ja sain äitini puhelimen📲. Sen jälkeen soitin pila puheluita reksilleni sekä opettajalleni esim. (Hei! Löytyykö sieltä rouva kopteria👵? Etunimi on heli.) se ope vastas että (Heli Kopteri? Heli Kopteri! Hei! Löytyykö täältä Heli Kopteria?!) Koko koulu melkein kuuli sen👂👨‍🏫. Sain reksin puhuttelun 4 tuntia siitä hyvästä. Ihan kamalaa :DDD XDXDXD

    • Anonyymi

      Laitoin opettajan tuolille pierutuolin. Huumorintaju ei riittänyt vaikka oli aprilli päivä. Miks🤔

    • Anonyymi

      Siis mun kaveri kaato kaikki tuolit luokassa ja jopa opettajakin tuolin ja käveli kaikkien pöytien päällä (meillä ei oo pulpetteja vaan pöytiä) niin se sitten kaato open läppärin ja heitti sen melkein mun naamaan :D ilman syytä ja sai sitten 1 ja puoli tuntia jälki istuntoa

    • 1-3. Luokalla me ei vielä jouduttu jälki-istuntoon vaan tuomittiin aina seuraavaksi välitunniksi opettajan huoneen ikkunan alle eli ruutuun. Siellä olin aika usein, pääsyynä se että jäin kavereiden kanssa aina välitunnin jälkeen ulos ja mentiin piiloon. No, joku meidät käräytti aina opettajalle (sattui olemaan samalla koulun rehtori). 4-6. Luokalla tuli sitten jälki-istunnot tuon ruudun tilalle (toki välituntivalvoja saattoi määrätä esim. Lumipallolla heittämisestä loppuvälitunnin ruutua). 2 kertaa jouduin ala-aste aikana jälki-istuntoon. Toisen syyn muistan kyllä hyvin miksi jouduin jälki-istuntoon mutta toista en muista millään. Se jonka muistan oli se että heitin kaveria pyyhekumilla päähän. Opettaja tuomitsi vaivaiset 5 min jälki-istuntoa (4-6. Luokan opettajani oli niin lepsu että jokaisesta aamupäivän rikkeestä komensi ulos potkimaan palloa ja iltapäivällä tapahtuneesta rikkeestä 5 min jälki-istuntoa/rike. Eli jos teit vaikka 10 rikettä iltapäivällä niin se tekee 50 min. Jälki-istuntoa. Ja sitten uhkailtiin KAKElla (eli soitetaan opettajan valvonnassa vanhemmille, yleensä isälle. Tähän en koskaan joutunu) Ylä-asteella ei enää tunnettu jälki-istuntoa eikä mitään "ruutua" mutta KAKE oli käytössä.

    • Anonyymi

      huusin pukkarissa: suostuisitko s*ksiin vanhemman naisen kanssa ja opettaja kuuli käytävällä :DDD

    • Anonyymi

      Sanoin kaverille ime munaa

    • Anonyymi

      otin kuvan luokkalaisesta 🥶

    • Anonyymi

      Ruoka jonossa olin kaverin kaa puhumassa jono pysäytti mut me ei huomattu mevaan jatkettiin matkaa oppilaat ja ope oli katsomassa meitä oli niin noloa jotkut alkoi myös nauraa:]

    • Anonyymi

      Joskus oon saanut kavereitten kaa jälkkää siitä että olin vähän myöhässä menemään välkäkään meillä oli niin tiukka ope

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe