Itselläni vhreät, joka on hieman ruskehtava.
Silmienne väri
16
117
Vastaukset
Vihreät täälläkin penskana oli sinivihreät, mutta pari vuotta siten muuttuivat vain vihreiksi. Ihmeellistä miten silmien väri muka voi muuttua niin vanhana, mutta näin kävi.
- oce
Harmaan rusertavan vihreet.
Tumman ruskeat.
- VeH()()()()()()()()()()|
Luultavasti siniharmaat silmät omistan.
- Oudot xd
Pääosin ne on kai semmoset suht vaalean ruskeat, mutta myös jonkinlainen vihreä sävy :D
- Eräs trotskilainen
Harmaanvihreät, ja siinä pupillin ympärillä on vaalea rengas. (?)
Melkein tällaiset: http://1.bp.blogspot.com/__UQSIjH59iA/TB84o8ngyeI/AAAAAAAAEFk/a7aiqGjgd9A/s1600/Hazel_Eye_1024x996_Pixels.jpg- oce
Hmm m. Mulla on ehkä jotenki vihriämmät ja rusertavammat ku noi. Ja mulla on vähä auringonpolttamia.
Karolinilla on täsmälleen tuollaiset. (Hän on vieläkin hiihtolomalla, ja jatkan tuuraamista.)
- kurpizza_
En minä tiedä.. Riippuu valaistuksesta. Sisällä sinisen/vihreän harmaat, ulkona aika vaalean siniset... Sitten se rosoinen ohut renkula (mikä se on?) pupillin ympärillä on keltainen.
Se on osa silmän värikalvoa eli iiristä. Minun silmäni ovat siniharmaat, pupillin ympärys on harmaa.
- fnfnfn
Semmoset maailman tylsimmät melko tummat siniharmaat silmät. Toisessa silmässä tosin on yksi pieni ruskea piste (!!!) mutta se näkyy vain kirkkaana päivänä kun pupilli on pieni.
limbal ring
- fnfn Violetinpunaiset, koska mahtavuus. >:D
- HeKeKeKe
Pupillin ympäriltä vähän vihertävät, muuten sinertävän harmaat.
- shadow_angel
sinivihreet:p
- asdufienucylauirg
Armeijjan vihreä
- tyttö 99♡
Vihreet joissa on hieman ruskeaa ja keltaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428