Onko kenellekään käynyt niin, että kierto meneekin sekaisin Terolutista eikä tasoita sitä kuten pitäisi? Mä söin viime vuonna kahteen otteeseen kolmen kuukauden satsin Terolutia tiputteluvuotojen takia. Ennen Terolutia tunsin ovulaation selvästi (toispuoleinen kipu, limat jne), mutta syksyn kuurin myötä kaikki ovulaatio-oireet hävisivät kuin tuhka tuuleen. Eikä ovulaatiota ole kuulunut vaikka en ole muutamaan kuukauteen Teroa syönyt.
Olemme yrittäneet jo puoli vuotta, että tulisin raskaaksi, mutta eipä se taida onnistua millään, jos ovulaatio katosi Terolutien myötä. Harmittaa kovasti, kun kroppa kuitenkin toimi normaalisti ja sitten menee sekaisin tällaisen takia.
Olen menossa lähiaikoina gynelle selvittämään asiaa, mutta olisi kiva kuulla, onko jollain muulla vastaavia kokemuksia? Onnistuitko tulemaan raskaaksi ja tarvittiinko jotain Clomifenia apuun?
Kierto sekaisin Terolutista
Vauva toiveissa
1
183
Vastaukset
- erps
oletko ovistesteillä tarkkaillut tuleeko ovis? ei se välttämättä tarkoita ettei tapahdu vaikket tunne sitä samalla tavalla kuin ennen. jos vaan on varaa mennä käymään yksityisellä gynellä ni hän voi myös nähdä oikeassa kohtaa kiertoa että onko munasolua irronnut. Itsellä lievä pco joka pitkittää kiertoa ja sitä on nyt tasailtu muutama kierto teroilla. gyne käsi tulemaan seuraavan kierron alussa, heti kuukautisten loputtua ultraan jotta hän näkee onko viime kierrossa ovista tapahtunut. jos näyttää siltä etten ovuloi niin määrää sitten clomit.
tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428