Kertoisiko joku?

Nombres

Olen pitkään jo pohtinut omaa tilannettani. Enkä saa siihen vastausta, vaan turhaannun. Mun olotilani on kokoajan..odottava(?).
En tunne kuuluvani tänne, vaan odotan kokoajan "jotakin". En osaa pukea sitä sanoiksi.

Joskus tunnen irtaantuvani, aivan kuin jalkani irtoavaisivat maasta. Olen siinä, mutta toisaalta taas en. Onko mitään, mistä voisi saada tästä lisätietoa? Tosissani kysyn.
Ja tietty näin nimettömänä, eihän näistä puhella kahvipöydissä.

Ja muutenkin..on minulla paljon selittämättömiä kokemuksia, uskon siihen toiseen ulottuvuuteen.

" kaikki me ollaan, ristejä ollaan". Sanooko tuo lause mitään?

Kiitos

5

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä autan sua

      Olet tyydyttämätön, tai tyytymätön ihminen?
      Sinä siis odotat elämääsi uusia kokemuksia, tai yleensä jotain sellaista mikä tyydyttäisi sinut?

      Se että suljeudut siihen omaan maailmaasi saa sinut tuntemaan kaikenlaista outo?
      Eikä siinä mitään sinänsä, mutta kyllä se normiseura saa ainakin useimmat ihmiset putoamaan ns. "maanpäälle" sieltä "taivaistaan",,haluatko edes sitä?

    • leijuveto

      Mulle ei toi loppulause sano mitään, jokin sanonta varmaan.
      Mutta mullakin on ollut odottava tunne. Ihankuin joku asia olisi aivan nurkan takana tulossa.
      Sekä myös että minun pitäisi tajuta jotain tai jokin juttu, mutta en millään hiffaa.
      Kuulostaa kans oudolta. Noi on oikeastaan vähentyneet vanhemmiten nykyään.
      Kun seurustelukumppani kuoli jo vuonna -92 niin aloin tuntea myös tota leijumisentunnetta. Ihmettelin vähän. Seisoin kuitenkin siis maassa. Se tapahtui kun tunsin että olisi jokin kaipuu nousta sinne minne poistunut kaverikin meni.
      Nyt osaan sen leijutunteen tehdä miten ja missá vain, mutten tiedä mitä silla tekisin. Varmaan se on taito askel ruumiistapoistumis osaamiseen, jota en ole kyllä enää harjoitellut,.
      Ei näitäkään kahvilassa höpötä.
      Ehkä sinäkin olet nuori joku 20 tai 30.
      Itse olen 40 ja plus, ei ole enää tunnetta että kohta tapahtuu jotain.
      Paitsi nyt tää sota..

      • minä autan sinua

        Tietty ihmiselle "ei riitä" lopulta pelkkä arki, tarkoitan niin kuin ajatuksen tasolla?
        Me kaipaamme selitystä kaikelle tälle(tietysti) olemassaolevalle ja pois menneelle,, monesti sitä "kaukomaata" varsinkin kun "emme löydä" pois kuolleita mistään muualta kuin ajatuksistamme,,ja sielläkin he ovat aina hiljaa.
        Kuvittelemme; "jospa tuntisimme olevamme elämä itse",,tai jotain sellaista?

        Voi olla niinkin että järkytys kaverisi kuoleasta oli niin kova ettet ole selvinnyt siitä täysin ja siksi muistat "poissa olevan" tunteen?

        Voimia sinulle, kuten meille kaikille, sillä elämä ei ole "helppo koulu".


    • bajbfajbfjvabf

      Laita kiviä taskuihisi niin et leiju pois.

    • Nombres

      Olen yli 30 vuotias. Toki elämää nähnyt ja paljon on kuolema ollut osana elämää. Mietinkin sitä koko ajan..huoli läheisestä, joka ei ole terve. Mutta en ajatellut, että se voisi johtua siitä, siis tuo poissaolevaisuus sekä leijumisen tunne.

      Ja tuo lause minkä kirjoitin loppuun..se on oikeastaan todella outoa. Se ääni tulee eräästä..koneesta. Se on siis elektroninen ääni. Voihan se olla minun mielikuvitustani, mutta on se silti kummallista.

      Jos tämä on vain osa elämäntarkoitusta, sen pohtimista. Ei niinkään rajatiedon alueella olevaa. Ja tämä odottava tunne..se on vain sellaista, että jotain tapahtuu..en tiedä.

      Maailma on niin täynnä kaikkea..pitäisi vain avata silmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe