Löytyykö jollain juuri käyneellä kaikkea nippelitietoutta - missä kannattaa käydä - eli onko nuo linnat jne näkemisen arvoisia, yleinen liikkuminen -> auto, bussi, taksi, tai kävellen etäisyydet - nähtävyydet .......ravintoloita taitaa olla pilvin pimein, mutta missä hinta-laatu suhde kohtaavat toisensa, onko rehellistä väkeä, pitääkö illalla olla melkein toppatakki päällä vai pärjääkö villatakki-tyylillä, ym ym..
Monet menossa Kyreniaan, joten olisi kiva, kun olisi yksi ketju, missä olisi koottu kaikki nippelitietous, mitä siellä tarvitaan.
Kiitos!
Tietopaketti Kyreniasta?
9
470
Vastaukset
- vasta syksyllä
Tietoa Kyreniasta vaikea löytää, siksi linkki.
www.lomapassinne.fi - terhir
hei onko kellään tietoa tai kokemusta sellaisesta hotellista kuin Lapethos, Laphetos Resort. olen menossa 14.3. olen ymmärtänyt että on hotellialue jossa monta eri nimistä hotellia? näyttää kauniilta ja viihtyisältä paikalta,! en vain osaa hahmotta kartalla missä sijaitsee, onko kaukana kaikesta? lentodokumentti on tullut mutta siinäkään ei tarkkaa hotellia vain tuo laphetos resort, ehkä se onkin sitten se meidän hotelli?
- vasta keväällä
Lapethos Resorista ei ole omakohtaista kokemusta. Laitan kuitenkin nettiosoitteen, mistä löytyy selostusta hotellista ja hiukan sekava ja suttuinen kartta Kyreniasta kun ei parempaa kai netissä olekkaan.Tarkoitan semmoista tiekartan tynkää, mistä voisi katsella, missä osoitteessa sijaitsevat ravintolat ja nähtävyydet
yleensä.
www.cyprusholidayadvisor.com
- xxeve
Kyrenian vanhassa satamassa on tourist info josta saa selkeita karttoja ilmaiseksi.
Kannattaa ottaa illaksi kevattakki mukaan, ei riita villatakki talla hetkella.
Ihan on rehellista vakea paikalliset, en ole viimeisen 10 vuoden aikana tullut taala huijatuksi kertaakaan.
Taksi on kallis mutta dolmus halpa, Nikosiaan paasee helpoiten kombos-autolla Girnen keskusta-aukiolta. Nikosiassa kannattaa piipahtaa illemmalla baareihin ja kahviloihin Dereboyun (Mehmet Akıf Ersoy Caddesi) kadulle vahan keskustan ulkopuolelle. Tilataksi (kombos) Girnesta Nikosiaan maksaa 5tl, vie suoraa keskustaan, matka kestaa n. 25min. - Berengaria
Kulkevatko dolmukset tiheästi ja kuinka myöhään illalla?
- tiinakauris1
Hei!
Onko kukaan ostanut Grouponin kautta Pohjois-Kyprokselle matkaa? Miten toimi? Kumma kun varatessa ei tiedä mihin hotelliin pääsee. Tarjolla on 2 hotellia. Jos joku on ollut jo reissussa, niin olisi kiva kuulla miten meni?
Kiitos!- Ninni US
Tultiin justiinsa viime perjantaina sieltä. Kaikki toimi erinomaisesti, lennot, lentokenttäkuljetukset ihan ok ja hotelli hyvä ( Riverside resorts ) Me kyllä tiesimme mihin hotelliin ollaan menossa. Vähän jänskätti kun oli aiva vieras lentoyhtiö ( Turkkilainen Onur ) ja Norjalainen matkatoimisto ( Go Syden ) mutta ei mitään pettymyksiä tullut kaikki toimi, ihmiset ystävällisiä ja rehellisiä, paikka mukava. Ainoastaan sää oli ehkä hiukan viileä mutta kuitenkin parempi kun koto Suomessa. Asteita 16-20 auringossa kyllä lämpöisempääkin mutta aika tuulista ja illat kyllä viileitä. Vaikka olen lukenut nettisivuilta kaikenlaista kritiikkiä ni me ei kyllä voida niihin yhtyä, kaikenkaikkiaan oli Hyvä Reissu ja menisin kyllä toistekin. :)
- tiinakauris1
Ninni US kirjoitti:
Tultiin justiinsa viime perjantaina sieltä. Kaikki toimi erinomaisesti, lennot, lentokenttäkuljetukset ihan ok ja hotelli hyvä ( Riverside resorts ) Me kyllä tiesimme mihin hotelliin ollaan menossa. Vähän jänskätti kun oli aiva vieras lentoyhtiö ( Turkkilainen Onur ) ja Norjalainen matkatoimisto ( Go Syden ) mutta ei mitään pettymyksiä tullut kaikki toimi, ihmiset ystävällisiä ja rehellisiä, paikka mukava. Ainoastaan sää oli ehkä hiukan viileä mutta kuitenkin parempi kun koto Suomessa. Asteita 16-20 auringossa kyllä lämpöisempääkin mutta aika tuulista ja illat kyllä viileitä. Vaikka olen lukenut nettisivuilta kaikenlaista kritiikkiä ni me ei kyllä voida niihin yhtyä, kaikenkaikkiaan oli Hyvä Reissu ja menisin kyllä toistekin. :)
Voi kun kiva kuulla! Kiitos! Olisi kiva päästä tutustumaan Pohjois-Kyprokseen ja vielä niin halvalla hinnalla :)
- minäjahän
Ninni US kirjoitti:
Kiitos Ninni US kirjoituksestasi! Ollaan lähdössä vastaavanlaiseen reissuun samaan hotelliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279