Tämä palsta mennyt hulluksi

Tiedoksi

Nyt on taas tämä räyhä Niin_no riehumassa täällä!

Eikö se ollut jo jonkin aikaa hoidossa?
On näköjään päässyt vapaalle.
Täysin sairas tyyppi.

Tiedoksi:

Aion poistua täältä siksi aikaa kun sheriffi saa aisoihin tämän Niin_no - hirviön.

17

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus ylläpidolta

      YLLÄPITO voisi tosiaan vastata miksi tuo PROPELLIPÄÄ saa valloittaa koko palstan kun hänelle riitää peili niin saa juuri ne vastaukset omiin toteamuksiin !?

    • Kirjoittakaa kaikki

      Kirjoittakaa kaikki Ylläpidolle, että hoitaa hommansa!

      Voivat järjestää tälle hullulle ihan oman palstan, minne voi itse kirjoitella ja nostaa peukkuja itselleen ja vastata ja jahkailla yhtä ja samaa asiaansa!

      ei voi antaa yhden häirikön pilata kaikkien muitten palstaa iänikuisella jänkällään!

      • ......

        ........


    • Pervertevert

      Pakkoruotsi e pervert.

      • herregud

        Onko teillä pakkoruotsi Ruotsissa ?


      • السويد ميكائيل
        herregud kirjoitti:

        Onko teillä pakkoruotsi Ruotsissa ?

        Nykyään Arabiaa


    • dfhjdjbtjftnktuk

      Ruotsiin muuttaneet ovat valintansa tehneet, siellä se on ruotsinkieli. tuo paskanollatyyppi ei tunnu ymmärtävän ettei Ruotsiin muuttaneet voi, ja tuskin edes haluavatkaan, vaikuttaa Suomen sisäpolitiikkaan mikäli aikovat jäädä Ruotsiin.
      Hänen sanomansa ei mene perille häiriköimällä ja sitä hän ei ymmärrä.

      • dfhjdjbtjftnktuk

        JAha, paaskanolla kävi peukuttamassa miinuksi mulle ja itselleen PAAAAAAALJJONN plussia. Että se immeinen on naiivi, luulee ettei me tajuta kuka peukuttaa hänen tekstejään plussalle :D


      • kunhan totean
        dfhjdjbtjftnktuk kirjoitti:

        JAha, paaskanolla kävi peukuttamassa miinuksi mulle ja itselleen PAAAAAAALJJONN plussia. Että se immeinen on naiivi, luulee ettei me tajuta kuka peukuttaa hänen tekstejään plussalle :D

        Jännä juttu on sekin, ettei peukutuksetkaan aina auta jos haluaa esim. peukuttaa jonkin viestin ylöspäin. Salaperäisesti ne ylöspäin peukutukset myös katoavat ja välillä peukutussysteemi ei reagoi lainkaan.


      • rikosilmoitus?
        kunhan totean kirjoitti:

        Jännä juttu on sekin, ettei peukutuksetkaan aina auta jos haluaa esim. peukuttaa jonkin viestin ylöspäin. Salaperäisesti ne ylöspäin peukutukset myös katoavat ja välillä peukutussysteemi ei reagoi lainkaan.

        Olen laittanut Ylläpidolle tietoa, laittakaa muutkin!
        Kai Ylläpidon homma on huolehtia että tää palsta ei tuu yhden ainoan sairaan ihmisen palstaksi!

        Onko mitään oikeudellisia mahdollisuuksia?''Meillä ruotsinsuomalaisilla on siis oma palsta, missä saamme pohtia meidän omia asioita, vaihtaa mielipiteitä ja saada tietoa muilta ruotsinsuomalaisilta.

        Sitten tulee joku täysin sairas ja ilkeä ihminen tänne, - - - ja YLLÄPITO SALLII SEN!

        Mielestäni me voisimme tehdä rikosilmoituksen tai jotain muuta Ylläpidosta!

        Ylläpidossa istuu siis joku, jonka VELVOLLISUUS ja toimenkuva on huolehtia asioista, - ja tämä "joku" sallii, että häirikkö saa vuodesta vuoteen häiriköidä täällä!

        Toimikaa muut ruotsinsuomalaiset!
        (Älkää välittäkö että tämä häirikkö tulee tällekin palstalle sähläämään!).


    • Järjestystä ylläpito

      Moi kaikki!

      Olen lähettänyt oheisen viestin ylläpidolle, saa nähdä rupeeko tää "ns ylläpito" hoitamaan hommansa.

      Tässä viestini:

      MITÄ TE SIELLÄ YLÖSPIDOSSA KUHNAILETTE JA SALLITTE TÄMÄN NIIN_NO:N RIEHUA TÄÄLLÄ!!!!

      Toimikaa ja poistakaa tämän ääliön viestit!

      Jotenkin SINÄ seheriffi/ylöspito sallit yhden ääliön pilata MEIDÄN RUOTSINSUOMALAISTEN OMAT KESKUSTELUT !

    • Rikosilmoitus!

      Katsokaa nyt tätäkin: !!!!

      E det påskee reda, jatkuu... 13:41 Niin_noI 2 18
      Opetatko perillisillesi suomea? 12:10 Niin_noI 21 59

      E det påskee reedaa? 6.3. Niin_noI 17 46

      MITEN VOI TÄÄN HULLUN ÄLYTTÖMÄT JAHKAUKSET SAADA TÄLLÄISIÄ YLÖS-PEUKKUJA??

      Tää ylöspito on tavallaan laitonta!
      Ylöspidon pitäisi noudattaa edes jonkinlaisia moraalisia kriteerejä ja pitäähuolta, että ryhmä "ruotsinsuomalaiset" voisi vaihtaa ajatuksia keskenään!

      Kun se nyt on, niin ylöspito antaa suosiolla jonkun hä'irikön suomesta pilata meidän Ruotsinsuomalaisten palstan!
      Täysin rikollista!

      Tehkää muutkin rikosilmoitus!

      Olen itse tehnyt jo!

      KUKA tämä sheriffi/ylöspitop on nimeltään?

      • Hänellä,.

        On monta tietokonetta ja nettiyhteyttä ja aikaa istua koneen ääressä peukuttamassa.
        Vaikea kyllä löytää oikeaa sanaa kuvaamaan noin tyhmää tyyppiä.
        Ku.sipää on ehkä lähinnä.


    • Kaikki asialle!

      Tarttukaa asiaan!

      Tää tyyppi on ollut täällä jo ainakin viisi (ehkä enemmänkin) vuotta.
      Ja ylöspito ei oo tehnyt yhtään mitään!!

      • Potkut löllerölle!

        Kirjoittakaa Suomi24 ja kysykää minkä niminen tämä henkilö on joka toimii sheriffinä/ylöspitona Ruotsinsuomalaisten palstalla!

        Siis tämä ihminen ei hoida ollenkaan hommaansa, - pn täysin löllero!

        Tämä ihminen pitää vaihtaa johonkin henkilöön, joka ottaa huomioon itse RUOTSINSUOMALAISTEN näkökohdat!!

        Potkut tälle löllerölle siis!

        Itse olen kirjoittanut jo, mutta tarvitaan muitakin!


    • Kaikki asialle

      Aika tosiaan tehdä rikosilmoitus ylläpidosta!

    • 1984/Orwel

      Kohdassa "Ilmoita asiaton viesti" on mahdollisuus tehdä nimettömänä poliisille ilmoitus myös suomi24:n toimista ja olen niin tehnyt viime syksynä tuon Eesti Forumin rasistista (jos luulitte tätä niinnollaa karmeaksi rasistiksi niin hän on kyllä pikkunilkki vrt. Eesti palstan törkeyksien latelijaan).
      Seurauksia ei ilmoituksen johdosta tullut kuin yhden päivän osalta: muutama pahin viesti oli poistettu.

      Sananvapaus on kaksiteräinen miekka - jotkut eivät ymmärrä käyttää sitä oikein. Törkeyksien latelu ja muka-asiallisiin viesteihin (tai lapsellusten lorujen) sekaan viljety rasismi pahimmillaan aiheuttaa vapaiden keskustelukanavien sulkemisen ylläpitäjien toimesta, sillä rasismirikoksesta saa ylläpitäjä rangaistukset kun sen katsotaan suosivan niitä.
      Silloin kaikki menettävät oikeutensa kommunikoida yhtään mistään vapaasti rekisteröitymättä oikeilla tiedoillaan. SE vie sananvapauden oikeuden.

      Mutta, selitäpä tuo tyhmemmille, jotka eivät välitä kokonaistilanteesta kun oma pakottava tarve suoltaa silkkaa p.askaa palstalle on tärkein.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe