Yksinhuoltajat pohjasakkaa

Ylpeä yhäri

Halusin kirjoittaa saman keskustelun uudelle palstalle..


Väittäisin, että todella fiksuja alfauroksia on olemassa. Sellaisia miehiä, joilta löytyy tarpeeksi suojeluvaistoa, kunniaa ja hyvää itsetuntoa. Tämä Suomi on niin takapajula monessakin mielessä, mitä tulee ihmisten arviontiin. Miksi aina arvioidaan ihminen jonkin negatiivisen poikkeaman kautta? Joskus lööpeistä lukenut "Matti Nykänen löysi yksinhuoltajan!" Tai " kolarin ajanut nainen oli ulkomaalaistaustainen." Mitä relevanssia lööpeillä oli asiasisältöön?


Ja ei, ihminen ei voi sille mitään, ei yhtään mitään, jos toinen lapsen vanhemmista päättää lähteä lätkimään ja katkaisee välit myös lapsiinsa. Syyllinen on se ihminen joka näin toimii ja päästä todella kieroutunut monella tapaa. Ei, ei auta vaikka kuinka toivoo vanhemman ja lasten välisiä tapaamisia. Yksinhuoltajuus taas osoittaa poikkeuksellisen vahvaa tahtoa, voimaa ja itsenäisyyttä. Paradoksaalista kyllä, kuitenkin yksinhuoltajat jaotellaan useissa eri yhteyksissä luusereiksi, vaikka ovat sankareita!! Epäitsekkäitä sankareita!


Mitä näille lapsille kävisi jos ei edes toinen lapsen vanhemmista rakastaisi ja huolehtisi heistä? Jos kukaan ei huolehtisi, niin jo yhteiskunnan näkökulmasta nämä lapset sijoitettaisiin uusiin perheisiin ja se taas tekisi mojovan loven yhteiskunnan kassaan. Missä kiitos? Miksi niitä ihmisiä ei hyljeksitä jotka jättävät lapsensa? Ovat usein vielä heti uudessa suhteessa kun häippäsevät. Miksi kukaan huolii sellaista hylkiötä joka on lapsensa hylännyt?


Eikä avioliitossa asuvien asema ole yhtään sen turvatumpi muuta kuin ehkä taloudellisesti. Mitä jos sun oma rakas kullanmuru joutuu kriisiin, lähtee omia teitään ja katkaisee välit sinuun ja lapseen tai kuolee? Kyllä, silloin sinusta tulee pohjasakkaa. Eikö olekin epäloogista ja raakaa, suorastaan uskomatonta?


Tästä syystä olen ihmisille, ystäville ja tuttaville vain minä ja minua kutsutaan etunimelläni, ei yksinhuoltajaksi. Yksinhuoltajuus ei ole mikään titteli jota kannan tai jonka kautta minua, ihmisarvoani tai valintojani voi arvioida. Minulta löytyy hyvä koulutus ja sen kautta myös titteli, mutta mieluiten olen vain minä.


Ja mua ei kukaan ole ottanut kun yksinhuoltajan sai ja muita ei ollut tarjolla. Minä olen itse valinnut arvomaailmaltaan kaltaistani seuraa ja oman arvoni määrittelen yksin minä.

97

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI kersoille...

      Sano mitä sanot, mutta kukaan mies ei halua yh-äippää! Että oo vaan ihan vapaasti YLPEE saavutuksistas!

      • ....

        Ja sitten olet uusperheellisten palstalla, että taitaa niitä olla :)


      • Anonyymi

        Jännä,että seurustelen jo viidettä vuotta kunnollisen miehen kanssa ja olin sitä ennen jo yhteishuoltaja. Onko muuten yh sama kuin yksinhuoltaja ja yhteishuoltaja?


      • Anonyymi

        Eikä yh äidit halua riesaa miehestä😂👍


      • Anonyymi

        No höpö höpö. Oon yh hyvässä virassa ja en halua miestä. Ottajia olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä yh äidit halua riesaa miehestä😂👍

        No sepä.


      • Anonyymi

        Kyllä ne "munattomat miehet" haluavat,
        Jotka ei itse pysty lisääntymään ottavat ja varastavat toisen miehen lapset omiin nimiinsä..


      • Anonyymi

        Tuo on täyttä soopaa. Moni yh ei vain ehdi seurusteluja miettiä kiireidensä keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne "munattomat miehet" haluavat,
        Jotka ei itse pysty lisääntymään ottavat ja varastavat toisen miehen lapset omiin nimiinsä..

        Johan oli oletus!


      • Anonyymi

        En mä edes halua ketään. Mulla on työ ja lapsi. Tähän kuvioon ei vaan mahdu ketään tuntematonta. Sori. Kiinnostuneita on ollut,vaan samat sanat heille,ei ei ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä,että seurustelen jo viidettä vuotta kunnollisen miehen kanssa ja olin sitä ennen jo yhteishuoltaja. Onko muuten yh sama kuin yksinhuoltaja ja yhteishuoltaja?

        Niin mullakin yhteishuoltajuus,mut silti sanovat yksinhuoltajaksi🤩


    • Arvoisa

      No minä ainakin olen maailman kuningatar! Ja hitot niistä, ketkä ei oo samaa mieltä, heillä on vaan huono arvostelukyky!!!

      Oikeesti, minä haluan ainakin olla ensisijaisesti isä omille lapsilleni, enkä palvoa jotain käytettyä kuningatarta.

      • Anonyymi

        Miespuolinen kuningatar,söpöä😂😍


    • kumpijompijompikumpi

      Miten käytetty itse olet? Olet käytetty, mutta sen seurauksena sulla ei välttämättä ole lapsia. Tarkoittaako käytetty sinun määritelmän mukaan sitä, että on ollut yhdynnässä? Lukumäärällä ei tietysti väliä.. onko kumppaneita ollut 1 vai 100.

      Jos minulla taas on ollut vähemmän kumppaneita kuin sinulla ja selibaatissa pidemmän aikaa, niin tarkoittaako se silloin sitä, että sinä olet käytetympi kuin minä?

      • Synnytys on se juttu

        Kerran tai useasti synnyttänyt nainen on eri asia kuin synnyttämätön nainen. Miehet eivät synnytä eivätkä näin ollen "kulahda" samalla tavalla kuin naiset.


      • Joopaeipäs
        Synnytys on se juttu kirjoitti:

        Kerran tai useasti synnyttänyt nainen on eri asia kuin synnyttämätön nainen. Miehet eivät synnytä eivätkä näin ollen "kulahda" samalla tavalla kuin naiset.

        Voi kuule! Kyllä ne miehetkin kulahtaa ja rupsahtaa ihan samalla tavalla. Nainen voi treenata itsensä tismalleen samaan kuntoon kuin olisi synnyttämätön. Suosittelen sinua lämpimästi etsimään asiasta lisätietoja (löytyy runsaasti netistä) niin tiedät ens kerralla mistä puhut.


      • Käye
        Synnytys on se juttu kirjoitti:

        Kerran tai useasti synnyttänyt nainen on eri asia kuin synnyttämätön nainen. Miehet eivät synnytä eivätkä näin ollen "kulahda" samalla tavalla kuin naiset.

        Mun silmissä toi mun mieheni, jolla on kaksi lasta on yhtä käytetty kuin olen itsekin,


      • paljon elämää nähnyt
        Synnytys on se juttu kirjoitti:

        Kerran tai useasti synnyttänyt nainen on eri asia kuin synnyttämätön nainen. Miehet eivät synnytä eivätkä näin ollen "kulahda" samalla tavalla kuin naiset.

        Kyllä synnyttänyt nainen on vasta, ei siinä pillu väljene sekyllä palautuu ennalleen,mutta nainenhan vastakypsyy naiseksi saatuaan lapsen!!


      • Anonyymi

        Niin. Miehet saa heiluttaa letkua missä vaan ja naiset tehdä abortteja.


      • Anonyymi
        Synnytys on se juttu kirjoitti:

        Kerran tai useasti synnyttänyt nainen on eri asia kuin synnyttämätön nainen. Miehet eivät synnytä eivätkä näin ollen "kulahda" samalla tavalla kuin naiset.

        Entä abortin tai abortteja tehneet lumput?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä abortin tai abortteja tehneet lumput?

        Naiset tekee abortteja usein jopa avioehdon takia ...


      • Anonyymi

        Entä abortteja tehneet sinkut/baarimirkut. Ne ne vasta käytettyjä jakorasioita on.


      • Anonyymi
        Synnytys on se juttu kirjoitti:

        Kerran tai useasti synnyttänyt nainen on eri asia kuin synnyttämätön nainen. Miehet eivät synnytä eivätkä näin ollen "kulahda" samalla tavalla kuin naiset.

        Voi olla lapseton, huorahtavaa, huonoa elämää viettänyt, tauteja kerännyt henkilö. Onko se sitten saastunut pilalle ja onka haitta vastaava huononnus kuin "kulahtaminen" vai vähemmän paha asia? Edellisen ei kannata lisääntyä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla lapseton, huorahtavaa, huonoa elämää viettänyt, tauteja kerännyt henkilö. Onko se sitten saastunut pilalle ja onka haitta vastaava huononnus kuin "kulahtaminen" vai vähemmän paha asia? Edellisen ei kannata lisääntyä ollenkaan.

        Minkälainen nainen on huorahtava ?


      • Anonyymi
        Joopaeipäs kirjoitti:

        Voi kuule! Kyllä ne miehetkin kulahtaa ja rupsahtaa ihan samalla tavalla. Nainen voi treenata itsensä tismalleen samaan kuntoon kuin olisi synnyttämätön. Suosittelen sinua lämpimästi etsimään asiasta lisätietoja (löytyy runsaasti netistä) niin tiedät ens kerralla mistä puhut.

        Ei. Kyllä se kerran rusahtanut perse on väljä vaikka miten jumppaisi ikävä kyllä. Ulkokuoren voi saada jotenkin siedettävään kuntoon mutta toosa on väljä. Yhden porvoolaisen lörppäperseen kanssa seukkasin vähän aikaa, tavara oli niin väljä että hädin tuskin sai mällit irtoamaan. No tilanne parani kun vaihdoin nuorempaan ei synnyttäneeseen. Ero on kuin yöllä ja päivällä.


      • Anonyymi
        paljon elämää nähnyt kirjoitti:

        Kyllä synnyttänyt nainen on vasta, ei siinä pillu väljene sekyllä palautuu ennalleen,mutta nainenhan vastakypsyy naiseksi saatuaan lapsen!!

        Paskapuhetta. Yhtä väljää muijaa nylkyttäneenä voin kertoa että paremmalta tuntuu vetää käteen.
        Sä voit kypsyttää itsesi niin läskiksi ja väljäksi kuin tahdot mutta älä viitsi paskaa puhua.


    • arvokas vain

      Käytetty= resurssit käytössä (ainakin pitäisi olla, nimiyttäin lapsen käytössä) eli lapsellinen on puh pah pelistä pois...

      • .....

        Eikö parisuhteessa olevilla ole resurssit käytössä? Ei mies (tai nainen) tule perheessä ensimmäisenä. Kyllä lapsi on vanhemmalle (sekä parisuhteessa olevalle että yh:lle) aina tärkein.


      • Isän rakkaus
        ..... kirjoitti:

        Eikö parisuhteessa olevilla ole resurssit käytössä? Ei mies (tai nainen) tule perheessä ensimmäisenä. Kyllä lapsi on vanhemmalle (sekä parisuhteessa olevalle että yh:lle) aina tärkein.

        Niin pitäisi olla. OMA lapsi on tärkein. Siksipä etsin lapsetonta, käyytämätöntä naista, jonka kanssa voin perustaa perheen ja olla isä OMILLENI.


      • juui
        Isän rakkaus kirjoitti:

        Niin pitäisi olla. OMA lapsi on tärkein. Siksipä etsin lapsetonta, käyytämätöntä naista, jonka kanssa voin perustaa perheen ja olla isä OMILLENI.

        Susta ei ainakaan olisi sijaisvanhemmaksi.


      • eronnäkijä
        juui kirjoitti:

        Susta ei ainakaan olisi sijaisvanhemmaksi.

        eri asia


      • ....
        eronnäkijä kirjoitti:

        eri asia

        Nekin lapset on jonkun toisen miehen.

        Mutta ei siinä mitään pahaa. Joistain ei vaan ole siihen hommaan.


      • erkki3
        .... kirjoitti:

        Nekin lapset on jonkun toisen miehen.

        Mutta ei siinä mitään pahaa. Joistain ei vaan ole siihen hommaan.

        ooksää tyhymä vai jotenkin lukutaidoton?


      • ....
        erkki3 kirjoitti:

        ooksää tyhymä vai jotenkin lukutaidoton?

        No onko kaikista siihen?

        Jotkut miehet on tyhmiä, ja toiset ei.


      • Anonyymi
        Isän rakkaus kirjoitti:

        Niin pitäisi olla. OMA lapsi on tärkein. Siksipä etsin lapsetonta, käyytämätöntä naista, jonka kanssa voin perustaa perheen ja olla isä OMILLENI.

        Onnea etsintään:)


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Nekin lapset on jonkun toisen miehen.

        Mutta ei siinä mitään pahaa. Joistain ei vaan ole siihen hommaan.

        Onhan teidän vaimotkin jonku toisen miehen siittiöitä alunperin!


      • Anonyymi
        Isän rakkaus kirjoitti:

        Niin pitäisi olla. OMA lapsi on tärkein. Siksipä etsin lapsetonta, käyytämätöntä naista, jonka kanssa voin perustaa perheen ja olla isä OMILLENI.

        No niin,onnea etsintään ja jätä sitten meidät muut rauhaan🤣


      • Anonyymi
        juui kirjoitti:

        Susta ei ainakaan olisi sijaisvanhemmaksi.

        Vitunko väliä. Taidat olla vajakki?


    • onnen ydin perhe

      " Ja ei, ihminen ei voi sille mitään, ei yhtään mitään, jos toinen lapsen vanhemmista päättää lähteä lätkimään ja katkaisee välit myös lapsiinsa. Syyllinen on se ihminen joka näin toimii ja päästä todella kieroutunut monella tapaa. Ei, ei auta vaikka kuinka toivoo vanhemman ja lasten välisiä tapaamisia. Yksinhuoltajuus taas osoittaa poikkeuksellisen vahvaa tahtoa, voimaa ja itsenäisyyttä. Paradoksaalista kyllä, kuitenkin yksinhuoltajat jaotellaan useissa eri yhteyksissä luusereiksi, vaikka ovat sankareita!! Epäitsekkäitä sankareita!

      Juuuri näin, ihan samaa mieltä.

      Tästä olen monesti sanonut, että meidät hylättiin, perheemme rikottiin, mies hylkäsi sen jälkeen lapsensa.... mutta mutta... ihme ja kumma, me, öapset ja minä, oltiin niitä syyllisiä, hulluja ja idiotteja. Kun kerroin että ratkaisin asian niin, että en antanut lasten ja ex miehen naikkosten tulla meille ja tavata lapsiani, silloin vasta olinkin hullu ja idiootti.

      Miksi pitäisi lasten nähdä ihminen joka rikkoi perheemme? En näe siihen mitään järkevää syytä, en halunnut että lapseni saisivat samoja vaikutteita kuin tämä perheenrikkoja. Halusin lapsille turvallisien lapsuuden, ja sain sen kun pidin pääni.

      Silti vaikka yksin hoidin kaikki lapset... me olemme niitä syyllisiä jotka hajoittivat perheen, me olimme niitä, ei missään tapauksessa ihminen joka perheemme rikkoi. Semmoista ihmistäkö meidän pitäisi paapoa ja ottaa sydänystäväksi? Ei kiitos.

      Puhut asiaa.

      Kun en ole samaa mieltä kaikkien kanssa, olen taas hullu, kun hoidan yksi lapseni, olen hullu, mutta se isä on sankari ja saa kaiken säälin ja myötätunnon, ihminen joka hylkäsi omat lapset.

      Olenkin sanonut, että jos itse olisin lapseni hylännyt, olisin varmaan sankari. Mutta semmoinen sankari en halunnut olla.
      Minä en välitä mitä muut ajattelevat, me teemme niinkuin meille sopii. Me emme halua hyväksyntää väärillä tavoilla, vaan semmoisilla, jotka sopii meille.Aivan hyvin voin olla kenen mielestä hullu ja idiootti lasteni kanssa, ei vaikuta mitään, pääasia että me itse tiedämme miten asia on. Meille ei perheenrikkojalla ole milloinkaan ollut asiaa, sen teimme selväksi, en ikinä olisi antanut itselleni anteeksi, jos olisin pakottanut lapseni näkemään ihmisen, joka vei heidän isän, joka hajoitti perheemme, silloin vasta hullu olisinkin ollut.

      Kun lapseni sanoo että olen maailman paras äiti, se riitää, tiedän että olen. Muut ovat katkeria siitä, siksi maailman paras äiti on joidenkin mielestä hullu... se nauraattaakin meitä...

      • Anonyymi

        Eksäsi on narsisti. Minun eks kylvää samoja valheita,että minä olin syypää,minä petin,vaikka hän petti,valehteli ja valehtelee.


    • mitä jos?

      Sä et voi tietää jos rakastut naiseen ja kiinnyt hänen lapseensa ja alat rakastaa myös lasta.. Sellaista on varmasti käynyt, vaikkei suunnitellusti.

      Ymmärrän kuitenkin pointtisi varsin hyvin ja yhtä hyvin voin kääntää saman tilanteen itseeni jos olisin lapseton. Lähtökohtaisesti ihmiset (lähes poikkeuksetta) haluaa lapsettoman kumppanin, mutta entä jos vastaan kävelisi unelmien mies/nainen?

      Vaikka näin ajatttelin ennen lasta, niin kumppaniksi en missään nimessä hyväksyisi kumppania joka ei hyväksyisi lastani.

    • tosimies1

      Vai unelmien mies, hah, et taida olla ihan fiksu? Mistä näitä yh-pissiksiä sikiää?

    • kyllästynyt!!!!

      nykyään perheensä hylkääminen on tehty hemmetin helpoksi yhteiskunnan osalta...jos mies ei maksa ja hoida lastansa, niin onhan aina olemassa kelat yms. "laitokset" jotka hoitavat nämäkin hommat vanhempien(miehen) puolesta.

      se on helppoa vain sanoa "en mä ole valmis isäksi/äidiksi" "en mä haluakaan lasta/perhettä" "ei tää olekaan se elämä mitä mä halusin"..
      mielestäni pitäisi ENSISIJAISESTI velvoittaa vanhemmat hoitamaan lastansa ja poistettaisiin nämä elatusmaksut kelan velvoitteista kokonaan. VANHEMPIEN TULEE HUOLEHTIA LAPSISTAAN ja jos "isä"/"äiti" joka on hylännyt perheensä, ei hoida sovittuja velvoitteitaan, niin sen pitäisi olla oikeudellisesti RANGAISTAVA teko!!!

      ei aina voi olla helppoa ja kivaa, joskus täytyy nähdä vaivaa hyvien asioiden eteen!

      toki näissä asioissa jos toinen vanhemmista kuolee, niin silloinhan yhteiskunta voi tulla vastaan, mutta tuollaiset perheenhylkääjät pitää laittaa vastuuseen.

    • Arvot kohdalleen

      Nämä yksinhuoltajat, joita minä tunnen ovat olleet osaltaan vaikuttamassa siihen että "toinen lapsen vanhemmista päättää lähteä lätkimään ja katkaisee välit myös lapsiinsa. Syyllinen on se ihminen joka näin toimii ja päästä todella kieroutunut monella tapaa."

      Miksi päästään kieroutuneen kanssa on tämä ihminen eli tuleva yyhoo lähtenyt lapsentekoon? Suurin syy lienee, että on ollut hiukan hoppu, eikä olla ehditty tutustua toiseen ihmiseen kunnolla ja näin on sitten lopulta päädytty yyhooksi.

      Kyllä ne oikeat alfaurokset ovat aika vähissä, joka moisen hätähousunaisen kumppanikseen itselleen hyväksyy. Uroksia kyllä löytyy, muttei alfoja.

      Kyllä te voitte pitää yllä harhakuvaa, että toiselta kierrokselta bongaamanne uros on kovinkin tavoilteltu ja aivan ihana alfa, mutta oikeasti olette kyllä laskeneet rimaa pakon edessä. ;)

      • puhuvaanpuhuvaan

        Miksi miehen pitää olla alfa? Kuka helvetti haluaa jonkun pullistelijan elämäänsä? Minä ainakin pidän kilteistä ja mukavista miehistä, jotka harrastavat samoja juttuja kuin minä. Ulkonäkö on sivuseikka. Mielellään kuitenkin mua pidempi ja ei liian laiha. Parta on eduksi.


      • sinäkin olet yhooooo

        Kuule kyllä niissä miehissäkin on yksinhuoltajia.. viittaat vaan naisiin...


      • tavoiteltu nainen

        Ainakin minä löysin tavoitellun helmen jolla olis ottajia ollut ;)
        Ihminen on usein sitä mitä uskoo olevansa ja huonompaan ei tarvitse tyytyä tai laskea rimaa. Tärkeintä on että rakastuu toiseen aidosti ja haluaa yhteisen tulevaisuuden molemminpuolin!


      • Anonyymi
        sinäkin olet yhooooo kirjoitti:

        Kuule kyllä niissä miehissäkin on yksinhuoltajia.. viittaat vaan naisiin...

        Niin on. Tiedän monta. Eivätkä ole suosittuja miehiä.


    • jaguarina

      Portto olet ite.

    • miehet ovat lapsia!

      Vahvoille ihmisille ollaan kateellisia, ja yh ovat juuri niitä vahvoja ihmisiä. Kuinka moni mies olisi valmis yksin huolehtimaan lapsitaan, kun toinen lähtee lätkimään noin vaan.. ei varmaan moni, mutta sitten loan heitossa ne samaiset miehet kyllä nousee sieltä näkyville, milloin ex vaimo on huora, millon käyttää rahat itseensä, tai muuta vataavaa... mutta auttamaan arjessa näistä miehistä ei ole.
      Kun siihen lisätään vielä vikiseminen" ex vaimo estää eikä anna lapsiamme tavata", tuo iänikuinen valitusvirsi, niin täytyy sanoa että aikamoinen tossu on isäksi päässyt. Jos ei sen verran mies viitsi että hoitaisi iselleen kuuluvat asiat ihan itse, ei tarvitsisi käyttää noita valmiiksi räätälöityjä lauseita joihin heikkouskoiset vielä menee mukaan.
      Monet miehet kun eivät ole vieläkään tajunneet, että jokainen rakentaa sen oman elämän itse, ei sitä kukaan, ei edes ex vaimo tuo valmiina, eikä varsinkaan ala sitä miestä enää passaamaan eron jälkeen.
      Mieht ovat vain tottuneet valmiiseen että kun sormia napsuttaa, kaikki hoituu. Ehei... se aika meni jo, kun mies oli perheenpää...

      • ..........

        Niin ??? Kyllä em.asiat on todellisuutta kultaisessa suomessa jopa juuri naisten pitäessä 1.paikkaa


      • Näino

        Jokseenkin totta. Kyyllä tuo valitusvirsi lapsen tapaamisesta loppuu seinään uuden parisuhteen myötä. Että se siitä isyydestä. Miehet on sellaisia parisuhderiippuvaisia.


      • Anonyymi

        Mä just eilen teinilleni sanoin,että mieti jos meillä asuis mies,se pierisi,istuisi vessassa,valittaisi,kulkisi kaupoilla perässä. Tyttö sano Hyi helvetti. Niimpä. Mulla on hyvä palkka, meillä on siisti nätti koti. Ahdistaisi ajatuskin,että joku mies pyörisi jaloissa. Tytöllä on hyvät välit isäänsä,samoin minä olen eksän kanssa hyvä kaveri. Yhteishuoltajuus on. Eli enpä koe olevani pohjasakkaa. Teen töitä. Elätän hyvin itseni ja tyttäreni. En vaan halua enää suhdekiemuroita.


      • Anonyymi

        Tässä hyvin kiteytetty kaikki. Jos vaan älyävät.


    • Anonyymi

      Kaikki yh.t ei halua enää suhdetta. Oletteko sitä ajatelleet? Minä kuulun niihin. Enkä silti etsi edes yhden yön kavereita. Riittää kuulkaa itsetyydytys ja sitäkin harvoin. Olen onnellinen omassa rauhassa!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Sama täällä.


      • Anonyymi

        Ei niin, minä nuorena leskenä en huoli ketään samaan huusholliin , seurustella voin, mutta asumaan toisen kaa en ala , kun vasta sitten , kun lapsi on aikuinen.


    • Anonyymi

      Juurikin näin. Kyllä moni yh on tyytyväinen elämäänsä ilman parisuhdetta ja yhden yön juttujakin. Huvittavaa miten moni ajattelee kaikkien yh äitien olevan samanlaisia.

    • Anonyymi

      Pohjasakkaa ne miehet,jotka ei lapsiaan huolla👍👍Äidit kunniaan.

      • Anonyymi

        Pohjasakkaa ne katkerat äidit ja viranomaiset,jotka vieraannuttavat, aivopesseet lapset pois isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä eivätkä anna isän huoltaa, hoitaa lapsiaan 👍👍Isät kunniaan.


      • Anonyymi

        Lapseni huollan ja hoidan mutta se kitisevä ämmä saa hoidella ittensä kaikessa rauhassa.
        Jotkut äidit on kaltaisiasi typeryksiä jotka omaa erinomaisuuttaan toitottamalla tekevät itsestään täydellisiä pellejä.


    • Anonyymi

      Syön.

    • Anonyymi

      Suomalaisen vihervasemmiston suosima naisen yksinhuoltajuus on syynä suomalaisen miehen alennustilaan. Pojista tulee tahdottomia nössöjä, joille opetetaan kotona, päiväkodissa, koulussa ym, että hän on hyödytön yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Kaikki suomen ihmiset siis! Niin miehet kuin naisetkin. Eihän suomessa sitten muita olekkaan kuin pohjasakka ihmisiä.

      • Anonyymi

        eiköhän pohjasakkaa ole ne kaljankittaajat, viimeistään klo. 9.00 aamulla kassajonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän pohjasakkaa ole ne kaljankittaajat, viimeistään klo. 9.00 aamulla kassajonossa.

        Pohjasakkaa ne katkerat äidit ja viranomaiset,jotka vieraannuttavat, aivopesseet lapset pois isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä eivätkä anna isän huoltaa, hoitaa lapsiaan 👍👍Isät kunniaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän pohjasakkaa ole ne kaljankittaajat, viimeistään klo. 9.00 aamulla kassajonossa.

        Sinäkin siis olet sitä pohjasakkaa kun tiedät ketä siellä kassajonossa on aamulla klo 9.00. muutenhan et tietäisi ellet olisi siellä. Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... onko kivaa jonottaa kaltaisestensa kanssa.
        Kiva aloitus kun asiantuntija kysyy ja tietää jo vastauksen, kun on oma kohtaista kokemusta.


    • Anonyymi

      Noniin, taas tapellaan. Nämä trollit täällä eivät edes tiedä mitä yh tarkoittaa. Nostan hattua niille (olinainen tai mies) joka tähän tilanteeseen on joutunut/päässyt. Osoittaa välittämistä lapsista. Se, että saa yksinhuoltajuuden ei tarkoita etteikö suku saisi tavata. Ihmettelen miten tällainen käsitys joillan voi edes olla. Ai niin, kuulivat kaverilta erinäisiä termejä ja nyt yrittävät olla sivistyneitä? Ai että kuinka olis kiva laittaa jengi kokeeseen, vähän kuin koulussa, iskeä laput nokan eteen ja katsoa mitä kysymyksiin vastaavat...

      • Anonyymi

        Aivan- et näytä tietävän yhtään mitään miten asiat oikeasti menee tarkoitushakuisessa, narsistisessa vieraannuttaja "äidin" menettelyssä tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana"; perättömin selvityksin, lausumiin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista viranomaismenettelyssä. Ei ole lapsia isän- ja isänpuoleisen suvun elämässä yli 13 vuoteen oikeasti näkynyt, lapset eivät ole omalla nimellä, ei lapsen oikeuksia/ tapaamisoikeuksia, ei mitään. Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta... vastuunkanto- ja päätöksenteko pidetään yhtenäisenä eli yhteishuolto. Lapsen huollon tulee turvata myönteiset- ja läheiset ihmissuhteet, erityisesti suorat kontaktit lapsen ja hänen vanhempansa välillä. EI MITÄÄN VÄLITTÄMISTÄ LAPSISTA JA LAPSEN EDUSTA EI TIETOAKAAN- Ihmettelen miten tällainen käsitys joillan voi edes olla. Ai niin, kuulivat kaverilta erinäisiä termejä ja .... oksennan kohta, hyi saatana yksinhuoltajat siis pohjasakkaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan- et näytä tietävän yhtään mitään miten asiat oikeasti menee tarkoitushakuisessa, narsistisessa vieraannuttaja "äidin" menettelyssä tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana"; perättömin selvityksin, lausumiin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista viranomaismenettelyssä. Ei ole lapsia isän- ja isänpuoleisen suvun elämässä yli 13 vuoteen oikeasti näkynyt, lapset eivät ole omalla nimellä, ei lapsen oikeuksia/ tapaamisoikeuksia, ei mitään. Lapsen huollosta- ja tapaamisoikeudesta... vastuunkanto- ja päätöksenteko pidetään yhtenäisenä eli yhteishuolto. Lapsen huollon tulee turvata myönteiset- ja läheiset ihmissuhteet, erityisesti suorat kontaktit lapsen ja hänen vanhempansa välillä. EI MITÄÄN VÄLITTÄMISTÄ LAPSISTA JA LAPSEN EDUSTA EI TIETOAKAAN- Ihmettelen miten tällainen käsitys joillan voi edes olla. Ai niin, kuulivat kaverilta erinäisiä termejä ja .... oksennan kohta, hyi saatana yksinhuoltajat siis pohjasakkaa!!!

        13v. On pitkä aika ja et ole asiasi saanut hoidettua kuntoon??????Jokuhan tässä mättää siis aivan joku muu ku lasten öiti tai viranomaisten vääristely. Haukut täällä kaikki yh äidit. Miten kehtaat, jos omat asiasi ovat päin sanonko mitä se ei ole muiden yh öitien vika todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13v. On pitkä aika ja et ole asiasi saanut hoidettua kuntoon??????Jokuhan tässä mättää siis aivan joku muu ku lasten öiti tai viranomaisten vääristely. Haukut täällä kaikki yh äidit. Miten kehtaat, jos omat asiasi ovat päin sanonko mitä se ei ole muiden yh öitien vika todellakaan.

        Viite: perätön lausuma tuomioistuimessa lapsen olosuhteista viranomaismenettelyssä yhteistyössä vieraannuttaja "äidin"
        kanssa lapsen olosuhteista; lapsen tarkoitushakuinen vieraannuttaminen, manipulaatio, vainoaminen, aivopesu pois
        omasta isästään- ja suvustaan luonnehäiriöisessä, narsistisessa viranomaismenettelyssssä. Oletteko menettäneet täysin
        järkeenne tarkoitushakuisessa viranomaismenettelyssä?
        Jokuhan tässä oikeasti mättää- siis aivan joku muu kuin lasten
        isän menettely- sen todistavat mm. perustellut lausumat tuomioistuimesssa lapsen olosuhteista- tosin vieraannuttaja
        "äiti- ja lastensuojelun viranomaiset" eivät ole pystyneet
        omassa menettelyssään todistelemaan yhtään mitään,
        miksi "äiti" tarkoitushakuisena sosiaalitoimen/ "lastensuojelun" järjestämänä "yksinhuoltajana" ja lapsilla ei lapsen oikeuksia- tapaamisoikeuksia/ asumista, yhteydenpitoa omaan isäänsä- ja sukuunsa. Sairasta!!!


    • Anonyymi

      Vai vielä vainottu. Älä yleistä ja hauku muita. Tilanteesi on mitä se on siihen ei ole täällä olevat ihmiset syyllisiä.

    • Anonyymi

      Missä kohtaa haukkunut- ja yleistänyt; "Ihmettelen miten
      tällainen käsitys joillan voi edes olla. Ai niin, kuulivat kaverilta erinäisiä termejä ja" - edellä mainittu lainaus ei minun kirjoittamani.

    • Anonyymi

      tarkennetaan sen verran että asioille voi tehdä jotain jos haluaa. Jos ei osaa, voi kysyä neuvoa. Taistelut on käyty itsekin. Jos lapset eivät näy sukulaisiaan 13 vuoteen, en nyt kyllä ihan usko että laki sallii tällaisen. YK:n lastenjulistuksen voisi vaikka lukea ensin ja lähteä siitä viemään eteenpäin. Minä lähdin siitä ja n. 10cm paksu nippu tuli asiaa josta lähdin kohta kohdalta käymään tekstiä läpi. Sanoisin että näillä joilla on ongelmia lasten tapaamisten suhteen, kannattaa pitää päiväkirjaa, koska kukaan ei voi muistaa kaikkea. Itsellä päiväkirja jonka annoin lasulle. Eipä ollut mitään mutinoita mistään sen jälkeen. Se vaatii viitseliäisyyttä, mutta todella siitä on uskomattoman paljon hyötyä. Sanoessani ettei monikaan tiedä mikä on yh, tarkoitin että useat käyttävät tätä termiä vaikka olisi yhteishuoltajuus. Jos loukkasin, pyydän anteeksi, mutta näin se vaan on. YH:sta on tehty negatiivinen sana.

      • Anonyymi

        Kerroppas miten saan päiväkirjat toimitettua lasulle, kun kanssani ei suostuta yhteityöhön- ja edes ajanvaraukseen "valvovan viranomaisen" ohjeistamana, päätöksen mukaisena. Ajanvaraus luvattu järjestää
        Raision kaupungin sosiaali- ja terveysjohtajan kirjallisella sitoumuksella tammikuun alkuun 2010- ei edelleenkään toteutunut. Eivät noudata
        edes poliisin ohjeistusta lapsen edun mukaisesta viranomaismenettelystä omassa menettelyssään.. Missä lapset- täällä isä??? Mistä kysyä neuvo- kaikki valvovat viranomaiset käyty läpi- kukaan ei puutu vierannuttaja "äidin- ja lastensuojelun" viranomaisten menetelyyn. Valitettavasti laki sallinut sen jo 13 vuoden ajan- koska vieraannuttaja "äidllä- ja Raision lastensiuojelulla" täysin oma lapsen vieraannutuslakinsa... sairasta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas miten saan päiväkirjat toimitettua lasulle, kun kanssani ei suostuta yhteityöhön- ja edes ajanvaraukseen "valvovan viranomaisen" ohjeistamana, päätöksen mukaisena. Ajanvaraus luvattu järjestää
        Raision kaupungin sosiaali- ja terveysjohtajan kirjallisella sitoumuksella tammikuun alkuun 2010- ei edelleenkään toteutunut. Eivät noudata
        edes poliisin ohjeistusta lapsen edun mukaisesta viranomaismenettelystä omassa menettelyssään.. Missä lapset- täällä isä??? Mistä kysyä neuvo- kaikki valvovat viranomaiset käyty läpi- kukaan ei puutu vierannuttaja "äidin- ja lastensuojelun" viranomaisten menetelyyn. Valitettavasti laki sallinut sen jo 13 vuoden ajan- koska vieraannuttaja "äidllä- ja Raision lastensiuojelulla" täysin oma lapsen vieraannutuslakinsa... sairasta!!!

        a) joko kaupungissanne on paska lastensuojelu
        b) sinusta on liikaa perättömiä tai aiheellisiailmoituksia, jotka ovat menneet läpi

        Meillä oli tuo a.
        Oletko käynyt poliisin luona kysymässä miksi heidään ohjeistustaan ei noudateta ja kuka on taho minne valitat? Miksi heräät vasta nyt?

        Sinulla on lain mukaan oikeus saada palveluja mutta kun lapsista kyse, niin voi olla kiven takana. Jos sinulla ei ole muistiinpanoja riittävästi, en tiedä mitä tehdä. Jos on, lähetä kirjattuna kirje pyytäen tapaamista. Kopiot itselle kaikista. Ja jos olet puhdas pulmunen, voit mainita myös kirjoittavasi valtakunnan mediaan.
        Lähinnä mietityttää mikä on ollut syynä ettet ole asiaa hoitanut aiemmin ja onko sinussa mahdollisesti ollut jotain painavaa syytä miksi sinua ei haluta tavata.
        Tänne ei asioitaan kannata kertoa, ota yhteys lasuun ja kysy. Viimeisessä vaihtoehdossa menet oikeusaputoimistoon tai teet toimeksiannon alan juristille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        a) joko kaupungissanne on paska lastensuojelu
        b) sinusta on liikaa perättömiä tai aiheellisiailmoituksia, jotka ovat menneet läpi

        Meillä oli tuo a.
        Oletko käynyt poliisin luona kysymässä miksi heidään ohjeistustaan ei noudateta ja kuka on taho minne valitat? Miksi heräät vasta nyt?

        Sinulla on lain mukaan oikeus saada palveluja mutta kun lapsista kyse, niin voi olla kiven takana. Jos sinulla ei ole muistiinpanoja riittävästi, en tiedä mitä tehdä. Jos on, lähetä kirjattuna kirje pyytäen tapaamista. Kopiot itselle kaikista. Ja jos olet puhdas pulmunen, voit mainita myös kirjoittavasi valtakunnan mediaan.
        Lähinnä mietityttää mikä on ollut syynä ettet ole asiaa hoitanut aiemmin ja onko sinussa mahdollisesti ollut jotain painavaa syytä miksi sinua ei haluta tavata.
        Tänne ei asioitaan kannata kertoa, ota yhteys lasuun ja kysy. Viimeisessä vaihtoehdossa menet oikeusaputoimistoon tai teet toimeksiannon alan juristille.

        Raisiossa on tuo a eli täysin paska rikollinen "lastensuojelu", sosiaalitoimi. Olen kysynyt- ei vastausta poliisilta ja en ole herännyt vasta nyt- olen valittanut sosiaalitoimea valvoville viranomaisille toukokuusta 2007 alkaen mm. Aville, oikeuskanslerille, oikeusasiamiehelle ym tahoille, sekä hakenut presidentiltä armahdusta tuomioistuimen rikolliseen " päätökseen", ja tehnyt lukuisia rikosilmoituksia Raision "lastensuojelun" viranomaisista mm. perättömäsä lausumasta tuomioistuimessa lasten olosuhteista 27.5.2008. Minua ei haluta tavata, koska minulla on lukuisia todisteita lasten vieraannuttamisesta, aivopesusta pois isästään- ja isovanhemmistaan vieraannuttaja äidin ja Raision perhepalvelujen rikollisessa menettelyssä - minua pelätään, eikä haluta keskustella, koska takana on mm. Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin lastensuojelu ilmoitus lasten olosuhteista, joka Raision perhepaövelujen menettelyssä kieltäydytty tutkimasta, ja kieltäydytty sairaanhoitopiirin ammattilaisten kutsumana selvittämästä lasten olosuhteita moniammatillisena yhteistyönä sairaanhoitopiirin vaatimuksesta. Ei auta kun Raision kaupunki estänyt ja salannut kaikki yhteydenotot- ja avunpyynnöt mm. "lupa-auttaa", poliisi ei tutki "lastensuojelun" viranomaisten rikollista menettelyä, valvovat viranomaiset mm. Lounais-Suomen Avi ei noudata itse edes omaa päätöstään mm. ajanvarauksen järjestämisestä isälle Raision sosiaali- ja terveysjohtajalle pyynnöstä lapsia koskevassa asiassa joka luvattu järjestää Raision sosiaali- ja terveysjohtaja Sanna-Tuulia Lehtomäki kirjallisella sitoumuksella 19.12.2009 klo 12:05 tammikuussa 2010, eikä tuomioistuin suostu järjestämään pääkäsittelyä vaatimuksesta lapsia koskevassa asiassa lapsen edun- ja oikeuksien, lainsäädännön, perustuslain toteuttamiseksi käytännössä lapsia koskevassa asiassa Raision kaupungissa


    • Anonyymi

      No älä nyt hupsi. Jopa lääkäreitä on yksinhuoltajia. Ihan tavallisia ollaan,vaan ei enää kovin helposti miestä oteta elämäämme.

      • Anonyymi

        Minä en ole mitään pohjasakkaa, en voinut mitään , kun jäin leskeksi.


    • Anonyymi

      Pohja sakkaa juurikaan ellei kallistele. Ota molemmille jaloille paremmin enskerralla.

    • Anonyymi

      Höpö höpö entäpä kun "lastensuojelun" tarkoitushakuisesti järjestämä "yksinhuoltaja, vieraannuttaja äiti päättää jo ennen eroa ettei isällä ole mitään oikeuksia omiin lapsiinsa ja tuhoaa näin tarkoituksellisesti lasten ja isän, sekä lasten ja isovanhempien terveen elämän, hyvinvoinnin ja terveyden " lastensuojelun ja vieraannuttaja" äidin omassa sekopäisessä menettelyssä. Lapset täysin vieraannutettuna aivopestynä sekaisin- perätön lausunto annettu 27.5.2008 Raision kaupungin menettelyssä ja kaikki yhteystiedot lapsiin estetty ja salattu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe