Hei,
Mitä mielialalääkettä olette voineet käyttää, jos migreeniä on usein?
Mulla migreenipäivät ovat lisääntyneet ssri-lääkkeen myötä, eli jopa 20 pv. kuukaudessa ja en ainakaan toisaiseksi tule toimeen ilman ns. mielialalääkkettä.
Lääke on tällä hetkellä välttämätön, koska ahdistuneisuushäiriö pääsyy ja lisäksi alkoivat vielä syksystä "kuumat aallot". Niihin olen huomannut liikunnan auttavan, ainakin tällä lyhyellä kokemuksella ja nyt pahin ongelma on migreeni.
Välillä pärjäsin ilman mielialalääkettä ja migreeniä oli selvästi vähemmän.
Olisin TOSI kiitollinen, jos joku vastaisi, jolla ollut sama tilanne ja löytynyt uusi lääke tilalle, joka ei lisää migreeniä.. Viimeiset kuukaudet ovat pyörineet pelkän migreenin ympärillä, kun muuten asiat edisyneet toisen sairauden kanssa.
Triptaaneja on täytynyt syödä ihan liikaa, vaikka pieni mg-määrä yleensä auttaa, mut migreeni palaa vuorokauden sisällä. Estolääkkeitä on kokeiltu erilaisia ja niistä ei ole ollut minun kohdalla mitään apua..
Ssri-lääke lisää rajusti migreenipäiviä
Vaikeaa....
1
206
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut sama tilanne. Nyt olen lopettanut SSRI-lääkkeen. Migreeniä on taas vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239659Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3792013Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881979- 4381675
- 941668
- 61375
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331180Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241116Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521062- 361018