Olen ostamassa uuta puhelinta ja mua kiinnostais tämä malli? Minkälainen on akkun kesto?
sony xperia go
6
181
Vastaukset
- xperiaV
Huono!
Sony xperiaV:ssä kestää nyt 30h käyttämättäkin.... eli siis likimain käyttämättä. Tämä tuli esiin, kun puhelin päivitettiin uuteen versioon. Mutta, ei se sen kummempi ole muissakaan älyttömyyspuhelimissa- Pyyhis
Käytätkö stamina-tilaa luurissasi? Jos käytät, niin kokeile tätä. Lainaus Matkapuhelinfoorumilta:
Asetukset- sovellukset- kaikki- ekotilan ohjaus- pakota lopetus ja tyhjennä tiedot- käynnistä puhelin ja ota stamina taas käyttöön.
Xperia Go ei ole parhain mahdollinen akun kesto. Xperia Z1 taasen on aikas kestävä tua akku mutta hintaakin on lähemmäks 600€
- goxperia
Tulin poistaneeksi xperia go:sta herätyskello-sovelluksen kokonaan. Mitenhän sen saa takaisin?
Olet siis rootannut tuon mallin? Muuten sitä ei voi poistaa.
- rgethgeht
Mulla on Xperia GO ollut noin viikon, päivittäin saa latailla akkua, mutta Jelly Bean pelittää mainiosti, näkyy telkkari , kuuluu nettiradiot jne,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135