Olen ostamassa uuta puhelinta ja mua kiinnostais tämä malli? Minkälainen on akkun kesto?
sony xperia go
6
180
Vastaukset
- xperiaV
Huono!
Sony xperiaV:ssä kestää nyt 30h käyttämättäkin.... eli siis likimain käyttämättä. Tämä tuli esiin, kun puhelin päivitettiin uuteen versioon. Mutta, ei se sen kummempi ole muissakaan älyttömyyspuhelimissa- Pyyhis
Käytätkö stamina-tilaa luurissasi? Jos käytät, niin kokeile tätä. Lainaus Matkapuhelinfoorumilta:
Asetukset- sovellukset- kaikki- ekotilan ohjaus- pakota lopetus ja tyhjennä tiedot- käynnistä puhelin ja ota stamina taas käyttöön.
Xperia Go ei ole parhain mahdollinen akun kesto. Xperia Z1 taasen on aikas kestävä tua akku mutta hintaakin on lähemmäks 600€
- goxperia
Tulin poistaneeksi xperia go:sta herätyskello-sovelluksen kokonaan. Mitenhän sen saa takaisin?
Olet siis rootannut tuon mallin? Muuten sitä ei voi poistaa.
- rgethgeht
Mulla on Xperia GO ollut noin viikon, päivittäin saa latailla akkua, mutta Jelly Bean pelittää mainiosti, näkyy telkkari , kuuluu nettiradiot jne,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776