Mikä tässä miehessä vialla?

Seurustella vai ei?

Ilmeisesti tämä on jotenkin miesten palsta, ja pyydän anteeksi jos naisena tuppaudun tänne.

Haluaisin kuitenkin kysyä, kun netistä en löytänyt haluamaani tietoa. Jos joku tietäisi, vaikka.

Tapasin ihanan miehen, mutta seksi hänen kanssaan tuntui olevan helvettiä. Olimme ihan selvin päin, aikaa oli vaikka kuinka paljon, mutta miehellä ei vain seisonut. Tuntikausien turhaan vehtaamisen jälkeen tein hänelle "käsitöitä", ja silloin vasta miehen penis paisui. Se muuttui valehtelematta täysin punaiseksi, kauttaaltaan, ja noin alle 2 minuutissa häneltä tuli, täysin väritöntä spermaa. Sen jälkeen taas lerpahti.

Onko tähän mitään "parannuskeinoa"? Mies ei oikein halua puhua asiasta, enkä halua kuluttaa aikaani mieheen, jonka kanssa ei voi harrastaa seksiä. Kiitän jokaisesta vastauksesta.

10

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bsbbsbbsbsb

      Jos kalu ei seiso yhdynnässä, mutta seisoo käsitöissä, vaiva on melko varmasti psyykkinen. Mies voi olla hyvin kokematon yhdynnöissä, tai kyseessä on tiedostamaton tai miksei tiedostettukin isäksi tulemisen pelko. Olen aika varma, et noi selitykset kattavat suurimman osan ns. henkisistä erehäiriöistä.

    • Juhheli

      Jos tulee väritöntä spermaa niin se mies on mahtanut "nopean tulemisen" estämiseksi runkata muutamat kerrat ennen sun tapaamista. Joskin huonolla lopputuloksella. Se on ihan sama jos panee muutaman kerran suht putkeen niin sperman määrä vähenee joka laakilla ja jos oikeen monet laakit vetelee vuorokaudessa niin eihän sitä viiden laukeamisen jälkeen kyllä hirveesti mitään voi tulla kun kassit on tyhjät niin ne on tyhjät.

    • voot voot

      Väritön tosiaan viittaa, ettei kiveksissä ole tavaraa ollut, vai olisko siemenjohtimet katkaistu?

      Tosin se, ettei seiso, voi riippua taas monestakin seikasta. Ottaen huomioon värittömän siemennesteen, niin todennäköisimmin runkannut liikaa. Jolloin ei mikään suuri ihme, jos ei seiso edes.

      Täysin "punainen" penis kuitenkin kuulostaa oudohkolta, kai sekin on mahdollista sitten. Tiedä sitten onko asian kanssa jotain tekemistä.

      • tili tuli,.

        Aika erikoista, jos ois kaveri runkannut NIIN paljon liikaa ennen seksiä naisystävän kanssa... Vai oisko sit syy toi eka vastaajan esittämä? Ovela kaveri peittelee todellista syytä...


    • Apu

      Uskoisin kuitenkin asian olevan niin, että ystävälläsi on seuraavanlainen " ongelma"
      Ensinnäkin kirkas neste on rakkularauhasen tuottama erite ja jos sitä "purkautuu" runsaasti ikäänkuin ejakuloisi niin se aiheuttaa ns.keskenkainen lopahtavan erektion. Jos ystäväsi on kokenut näitä jo useita niin hän ei uskalla alkaa yhdyntään kanssasi sillä sehän on se " pieni kuolema" hänelle.
      Asian korjaantuu helposti kun hän tiedostaa mitä tapahtuu. Ja tuon tyyppisiin ongelmiin saa myös avun tiikeriterapian opetushoidoista. Jos hän voi käydä siellä tai ostaa nettivalmennuksen www.lennitiikeri.fi Käykää sivulla katsomassa.

    • plinkplink

      myätätuntoo sulle, itse oon kans tilantees et seksi on aika olematonta ja oon kyl ollu todella hienotunteinen,en oo käyny ns. iholle ,vaan nätisti naisena oon edenny
      leppoisan leikittelyn merkeis,vaikka tietty korvien välissä on ollu ne kysymysmerkit, et mkä täs nyt on????Ooon ottanu huomioon entisten suhteiden , ehkä pettymykset mitä joku nainen on voinu aiheuttaa, mut silti 7kk ja 2 kertaa on jollain taval onnannu.
      mies kumminkin haluaa et olisin liki,vaik vaan ennen unta
      naisena se menee kyl jonkun aikaa, mut haloo miehet,se liki oleminen kyllä se naiselle tuottaa odotukset siihen seksiin myös ja siinä on aika outo olo olla lusikassa ja odotella jos kumminkin........
      kinkkinen juttu,mulla ja sullla kans
      itse oon kyl kysymysmerkkien kans vahvasti, et annanko olla, kun ei oo pakko
      Mun mielestä miehen pitää olla aikuinen ja tiedostaa, jos on joku ongelma ja kissa pöydälle ,puheyhteys on ainoa oikea tapa
      herkkyydel näis täytyyy, ainaki naisen mennä,loppupeleis se on kyl siit kii onnaako yhteiset jutut,voiko puhua ongelmista ja onko niihin vastauksia.
      toivon et löytyy vierest aikuinen,ja ongelmat tulee keskusteltuu ja asiat löytää paikkansa.

      • Avoiminmielin

        plinkplink on täysin oikeassa tässä asiassa eli

        " Mun mielestä miehen pitää olla aikuinen ja tiedostaa, jos on joku ongelma ja kissa pöydälle ,puheyhteys on ainoa oikea tapa."

        Rohkeasti puhumaan ja suurta ymmärrystä naiselta...

        Ongelmasta kertominen on monelle miehelle äärettömän vaikea asia, mutta ihmeitä tapahtuu kun psyykesolmut avautuvat.


    • jaska4

      Mies on ns. piilohomo, heivaa be äkkiä pihalle ja ala oiketten miesten kaa!

      • sc z zx zxc

        Ai et kun miehel seisoo, kun nainen tekee handjobia ja viel siin laukeaa, niin se on merkki homoudesta...


    • Puolesta ja vastaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe