Toknetillä on nyt tollanen pieni järkkäri tosi halvalla, kannattaako ostaa. Onko kokemuksia. Tuolta löytyy tuo kamera...
http://1i.fi/jarkkari
Halpa digijärkkäri, kantsiiko hommata?
14
415
Vastaukset
- NikonMiäs80
E-pm1 159 euron hintaan kuulostaa järkevältä. Hyvä kompakti järkkäri ja full hd-video. Kyllä tuolla harrastuksessa pääsee hyvin alkuun. En ole noin halvalla tuota koskaan nähnyt, jotain reilua paria sataa olen jossain nähnyt.
Saatanpa itsekin laittaa tilaukseen, tuollaisen voi ottaa lomareissulle sitten mukaan eikä ole niin kauheaa kuumotusta että joku vaikka varastaa. Pirun hyvä vaihtoehto tavalliselle digipokkarille.
Kauniskin kuin mikä:
http://www.olympus.fi/site/fi/c/cameras/pen_cameras/pen_mini/e_pm1/index.pdf - Girlie22
Tilaus lähti. Harmi että ei saanut tollasena ruskeena mikä ylläolevassa linkissä oli. Noh, musta on aina tyylikäs.
- fdfdddrerd
Ostin tuon joulukuussa 199 euroon. Se olis silloinen alennus. Sen hinta on pudonnut jo 3 kertaa.
Hauskaa etä tuota myydään nimikkeellä digikamera vaikka muita pen malleja myydään nimellä järjestelmäkamera.
Tuossa on kuitenkin sama kenno ja truepic prosessori kuin muissakin pen malleissa. - <halpa mutta huva ku
Minä kun en aijo ostaa yhtään kunnonkameraa missä ei ole mekaanista etsintä.
Sellaista kunnollista.
Vaikka möisivät mitenkä halvalla.- meni vaikeeks
olen nähnyt ja käyttänyt sekä optisia että digitaalisia etsimiä mutta minkälainen on mekaaninen etsin? Täytyy olla tosi halpa...
- nykyaikaa........
"Minä kun en aijo ostaa yhtään kunnonkameraa missä ei ole mekaanista etsintä.
Sellaista kunnollista."
niin minäkin ajattelin kun ostin Canon Ixus 100is "viimeisen mallin etsimellä",
koskaan en ole etsimestä katsoen kuvannut, noin vuoden välein muistan etsimen, mutta ei vaan tule sillä kuvattua.
aikoinaan ajattelin että varsinkin videossa se olisi hyvin tuettu, mutta eipä ole kokeiltu, on melkein 5 vuotias. - mielummin pienempi
Onko se mekaaninen etsin sellainen kulmikas putki, jossa on tähtäinristikko? Joissain vedenalaskameroissa olen nähnyt niitä. Onhan se vähän kankea ja suuri mukana pidettäväksi, mutta kukin tavallaan.
- olym
Ite ostin tommosen netanttilasta viime syksynä 160 Eurolla.
- ainakin hankala
onkos tuo 150 e järkkäri parempi ja onko parempi 3-4-5 vuoden kuluttua kuin 150 c pokkari, joka kulkee aina mukana ja kestää.
on tuo 150 e rahaa
- kantsii!
Tuossa Olympuksessa on hinta-laatusuhde kohdallaan.
- ???
Onkohan loppu sillä linkki vie toknetin etusivulle?
- ei niitä riitä
On se sielä 199€, tarjous loppu, mutta Kodin1 myy 169€, mutta ne on loppu.
- Ent. nikotinisti
ei niitä riitä kirjoitti:
On se sielä 199€, tarjous loppu, mutta Kodin1 myy 169€, mutta ne on loppu.
Olin vetkutellut digijärkkärin hankkimista pitkään digikompaktin vanhennuttua käsiin. Vantaan Jumbon Cittarissa oli sitten syksyllä remonttiavajaistarjouksena mm. Canonin 1100D-kittejä ”poskettomaan” 199 euron hintaan. Meni hakemaan omaani, mutta myöhästyin viitisen minuuttia ovien avaamisesta. Kaikki parisataa pakettia olivat jo kassajonoissa ja ostoskärryissä.
Hyvä niin. Minusta tulikin tyytyväinen nikonisti. Rahaa paloi toki enemmän (ja myöhemmin päivityksiin ja lisäoptiikkaan vielä paljon enemmän), mutta ei turhaan.
Halvimman mahdollisen hinnan perässä juokseminen kannattaa harvoin.
- heti ostan
Ostan järkkärin sitten kun sen saa 99€ tai alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988