Halpa digijärkkäri, kantsiiko hommata?

sampparallaa

Toknetillä on nyt tollanen pieni järkkäri tosi halvalla, kannattaako ostaa. Onko kokemuksia. Tuolta löytyy tuo kamera...

http://1i.fi/jarkkari

14

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NikonMiäs80

      E-pm1 159 euron hintaan kuulostaa järkevältä. Hyvä kompakti järkkäri ja full hd-video. Kyllä tuolla harrastuksessa pääsee hyvin alkuun. En ole noin halvalla tuota koskaan nähnyt, jotain reilua paria sataa olen jossain nähnyt.

      Saatanpa itsekin laittaa tilaukseen, tuollaisen voi ottaa lomareissulle sitten mukaan eikä ole niin kauheaa kuumotusta että joku vaikka varastaa. Pirun hyvä vaihtoehto tavalliselle digipokkarille.

      Kauniskin kuin mikä:

      http://www.olympus.fi/site/fi/c/cameras/pen_cameras/pen_mini/e_pm1/index.pdf

    • Girlie22

      Tilaus lähti. Harmi että ei saanut tollasena ruskeena mikä ylläolevassa linkissä oli. Noh, musta on aina tyylikäs.

    • fdfdddrerd

      Ostin tuon joulukuussa 199 euroon. Se olis silloinen alennus. Sen hinta on pudonnut jo 3 kertaa.

      Hauskaa etä tuota myydään nimikkeellä digikamera vaikka muita pen malleja myydään nimellä järjestelmäkamera.

      Tuossa on kuitenkin sama kenno ja truepic prosessori kuin muissakin pen malleissa.

    • <halpa mutta huva ku

      Minä kun en aijo ostaa yhtään kunnonkameraa missä ei ole mekaanista etsintä.
      Sellaista kunnollista.
      Vaikka möisivät mitenkä halvalla.

      • meni vaikeeks

        olen nähnyt ja käyttänyt sekä optisia että digitaalisia etsimiä mutta minkälainen on mekaaninen etsin? Täytyy olla tosi halpa...


      • nykyaikaa........

        "Minä kun en aijo ostaa yhtään kunnonkameraa missä ei ole mekaanista etsintä.
        Sellaista kunnollista."


        niin minäkin ajattelin kun ostin Canon Ixus 100is "viimeisen mallin etsimellä",
        koskaan en ole etsimestä katsoen kuvannut, noin vuoden välein muistan etsimen, mutta ei vaan tule sillä kuvattua.

        aikoinaan ajattelin että varsinkin videossa se olisi hyvin tuettu, mutta eipä ole kokeiltu, on melkein 5 vuotias.


      • mielummin pienempi

        Onko se mekaaninen etsin sellainen kulmikas putki, jossa on tähtäinristikko? Joissain vedenalaskameroissa olen nähnyt niitä. Onhan se vähän kankea ja suuri mukana pidettäväksi, mutta kukin tavallaan.


    • olym

      Ite ostin tommosen netanttilasta viime syksynä 160 Eurolla.

      • ainakin hankala

        onkos tuo 150 e järkkäri parempi ja onko parempi 3-4-5 vuoden kuluttua kuin 150 c pokkari, joka kulkee aina mukana ja kestää.

        on tuo 150 e rahaa


    • kantsii!

      Tuossa Olympuksessa on hinta-laatusuhde kohdallaan.

    • ???

      Onkohan loppu sillä linkki vie toknetin etusivulle?

      • ei niitä riitä

        On se sielä 199€, tarjous loppu, mutta Kodin1 myy 169€, mutta ne on loppu.


      • Ent. nikotinisti
        ei niitä riitä kirjoitti:

        On se sielä 199€, tarjous loppu, mutta Kodin1 myy 169€, mutta ne on loppu.

        Olin vetkutellut digijärkkärin hankkimista pitkään digikompaktin vanhennuttua käsiin. Vantaan Jumbon Cittarissa oli sitten syksyllä remonttiavajaistarjouksena mm. Canonin 1100D-kittejä ”poskettomaan” 199 euron hintaan. Meni hakemaan omaani, mutta myöhästyin viitisen minuuttia ovien avaamisesta. Kaikki parisataa pakettia olivat jo kassajonoissa ja ostoskärryissä.

        Hyvä niin. Minusta tulikin tyytyväinen nikonisti. Rahaa paloi toki enemmän (ja myöhemmin päivityksiin ja lisäoptiikkaan vielä paljon enemmän), mutta ei turhaan.

        Halvimman mahdollisen hinnan perässä juokseminen kannattaa harvoin.


    • heti ostan

      Ostan järkkärin sitten kun sen saa 99€ tai alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe