Ajattelin lähteä lokakuun alussa barcelonaan...onko vielä rantakelit? Yritin googletella mutta ei oikein löytynyt vastausta ja matkatoimistojen tietoihin en oikein 100% luota :D Reissulta haluan siis aurinkoa rannalla jne mutta en mitään elokuun hirveää hellettä :)
Sää lokakuussa
6
813
Vastaukset
- Hannele H
Olen ollut 2012 ja 2013 lokakuun puolivälistä alkaen 5 vrk ja molemmilla kerroilla oli todella lämmintä. 2013 jopa hellettä. 2012 tuli yhtenä päivänä vettä, mutta lämmintä oli. Rantakelit riippuvat myös tuulesta.
- ayeklöhy
Olen ollut lokakuussa rannalla! Muistaakseni alkupuolella. Suomalaiselle todella miellyttävä rantakeli, jaksoi olla.
- barca 2003
kävsiköhän niin hyvä tuuri viikolla 42 et osuisi barcelonan pelikin samaan rytäkäänn?
- jpsyutt
Ite asiassa mm-rallit barcelonan etelapuolella osuu juuri tuonne lokakuun alkuun, itsella ajatus menna kattoon
- saataako
http://www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/317 Napsulta löytyy monenkin paikat sää tiedot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745