Apus!
Ostimme palaneen tilalle pikaisesti uuden -94 vw passat vr6 gl variantin.
homman nimi on nyt siinä, että liikkeellelähdössä temppuilee, eli pitää tooodella hiljaa hiipimällä ajaa ykkösvaihteellä, että pysyy käynnissä (silti nykii ja pomppii) niin kauan että saa vaihdettua isomman vaihteen. Eli risteyksissä kuuntelet tööttäilyjä, kun valot ehtivä hyvässä lykyssä vaihtua takaisin punaiseksi ennekuin pääset liikkeelle. koko ajan ykkösellä yritettäessä nykii ja nytkyttää. eli samat oireet, kun silloin, kun et osannut vielä käyttää kytkintä ;) Välillä ei tahdo ottaa ykköstä ollenkaan silmään, vaan joudut painelemaan useamman kerran kytkimen alas ennenkuin onnistuu. mikä on homman nimi viisaammat? onko kytkin kulahtanut, vai muuta vikaa?
vw Passat vr6 gl variant 2,8 nykii lähdössä
Jarppi1
1
150
Vastaukset
- Jarppi1
Niiin jah, ajettu 230 tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889