TIlasimme yrityksellemme tuotteita Printlit yrityksen kautta. Ei kannata! Työ on laadutonta ja sopimuksissa ei pidetä ja kielitaito karmeata, eivät siis ole suomalaisia luultavastikkaan vaikka niin antavat olettaa.
EN suosittele käyttämään palvelua lainkaan.
Printlit on luokaton palvelu
4
837
Vastaukset
- en tilaa!
Kiitos varoituksesta!!!
- saa-kehuni
Joo, on totta, että eräällä kerralla en saanut tuotetta ajallaan, kun kuulema kuriirifirma oli hävittänyt tilauksen ja se kismitti.
Kymmeniä tilauksia tehneenä, voin kuitenkin vain suositella erittäin hyvää laatua puhumattakaan hinnasta. Kannattaa aina maksaa se pieni extra, jotta he tarkistavat työsi ennen painatusta. - Huh_huh_
Avain luokatonta. Ettäs kehtaavat.
Olen täysin eri mieltä. Palvelu on loistavaa, hinnat edulliset, tavara erinomaista ja toimitukset nopeita. Kyseessä on ruotsalainen firma, jonka päätoiminnot ovat saksassa, joten olen suosiolla asioinut englannin kielellä.
Voin suositella lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069