Jäin perjantaina työttömaksi. Nyt pitäisi löytää pian uusi työpaikka että saisi laskut maksettua.
Onko Riihimäelle muuta työtä tarjolla kun lehtimyyntiä?
Koultus minulla on kaupalliselta ja hoitopuolelta.
Työpaikka haussa
6
223
Vastaukset
- kkshsddkd
Tämä ei ole mikään työnvälitys sivu.
Mene TE-toimistoon kertomaan elämästäsi.- Tietäjä
Eivät ota vastaan. Asiat hoidetaan netissä.
- nopeasti
mene soskuun saat 280€kk...
- kirveellä töitä
juu ja sieltä saa myös asunnon ilmaiseksi että voi sitten kiusata naapureita mellastaen ja rälläten ihan rauhassa,tehden toisten elämästä h;ä!sellanen on tämä nyky sosiaalipolitiikka eli ihan persiistä!Pakkotöihin kaikki sosiaalipummit!
- itsekin tuon kokenut
aika outoja avunantovinkkejä täällä jaellaan.
ota vastaan mitä työtä saat vaikkei olisi mieleistä. esim lehtimyyntiä. siten saat palkan tulemaan.
voit samalla hakea kokoajan jotain muuta paikkaa.
työvoimatoimistosta et töitä saa, korkeintaan pakottavat sinut jonnekin työpajatoimintaan työttömyyspäivärahalla, eli palkka siitä eisaa.
kannattaa kuitenkin ilmottautua työttömäksi työnhakijaksi heti, itse on sun sekin tehtävä, netin kautta. eivät mielellään kai ota vastaan ja palvele enää työttömiä. sellaista huhutaan kylillä.
Onnea sulle työnhakuun! - ehdotukseni
Kysy Wurthilta, ainakin ennen sinne pääsi varastoon hommiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514