Myönnän ettei töistäni tahdo tulla enää mitään, mutta tulot putoisivat osasairauseläkkeellä pieniksi.
Voiko työantajapuoli "pakottaa" osa-sairaseläkkeelle?
Olen kunnalla töissä.
Työkaverit ja pomo yrittää potkia minut osa- sairauseläkkeelle
4
273
Vastaukset
- ole rauhassa
Ei voi. Ko. eläkettä voit itsellesi hakea vain sinä itse ja jos et hae niin se on voivoi ja lämmin leipä.
- näin on
osatykyvyttömyys eläke kun sen olet saanut työnantaja taatusti potkaisee pellolle ei niiltä kevennettyjä töitä heltiä .siinä sitten kärvistelee eläkeikään asti perustoimeentulo rahoilla.
- 54v työnhakija
Noin se menee. Saat osatyökyvyttömyyseläkkeen ja jatkat töissä osa-aikaisena kunne seuraavat yt:t potkii sut pihalle. Koita siinä sit hakea uutta työpaikkaa, voipi olla haastavaa. Täyttä sairaseläkettä ei heru joten kituutus ja ketutus ja kusetus alkakoon.
Näin kävi minulla. Että kiitos. - Työllistetäänkö ?
54v työnhakija kirjoitti:
Noin se menee. Saat osatyökyvyttömyyseläkkeen ja jatkat töissä osa-aikaisena kunne seuraavat yt:t potkii sut pihalle. Koita siinä sit hakea uutta työpaikkaa, voipi olla haastavaa. Täyttä sairaseläkettä ei heru joten kituutus ja ketutus ja kusetus alkakoon.
Näin kävi minulla. Että kiitos.Nimim. 54 työnhakija. Sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista päivärahaa, jos muut tarvittavat ehdot täyttyvät.
Tietysti kun sinulla on ikää noin vähän, niin jäät heikoille. Mutta onneksi varmaan sinua työllistetään kunnan puolesta, jottet putoa ansiorahapäiviltä.
Voin olla väärässä. Huono homma kuitenkin : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1822569Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki252399Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582129- 1082073
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702034Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen382023Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631374- 1251195
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241107- 55968