Myönnän ettei töistäni tahdo tulla enää mitään, mutta tulot putoisivat osasairauseläkkeellä pieniksi.
Voiko työantajapuoli "pakottaa" osa-sairaseläkkeelle?
Olen kunnalla töissä.
Työkaverit ja pomo yrittää potkia minut osa- sairauseläkkeelle
4
246
Vastaukset
- ole rauhassa
Ei voi. Ko. eläkettä voit itsellesi hakea vain sinä itse ja jos et hae niin se on voivoi ja lämmin leipä.
- näin on
osatykyvyttömyys eläke kun sen olet saanut työnantaja taatusti potkaisee pellolle ei niiltä kevennettyjä töitä heltiä .siinä sitten kärvistelee eläkeikään asti perustoimeentulo rahoilla.
- 54v työnhakija
Noin se menee. Saat osatyökyvyttömyyseläkkeen ja jatkat töissä osa-aikaisena kunne seuraavat yt:t potkii sut pihalle. Koita siinä sit hakea uutta työpaikkaa, voipi olla haastavaa. Täyttä sairaseläkettä ei heru joten kituutus ja ketutus ja kusetus alkakoon.
Näin kävi minulla. Että kiitos. - Työllistetäänkö ?
54v työnhakija kirjoitti:
Noin se menee. Saat osatyökyvyttömyyseläkkeen ja jatkat töissä osa-aikaisena kunne seuraavat yt:t potkii sut pihalle. Koita siinä sit hakea uutta työpaikkaa, voipi olla haastavaa. Täyttä sairaseläkettä ei heru joten kituutus ja ketutus ja kusetus alkakoon.
Näin kävi minulla. Että kiitos.Nimim. 54 työnhakija. Sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista päivärahaa, jos muut tarvittavat ehdot täyttyvät.
Tietysti kun sinulla on ikää noin vähän, niin jäät heikoille. Mutta onneksi varmaan sinua työllistetään kunnan puolesta, jottet putoa ansiorahapäiviltä.
Voin olla väärässä. Huono homma kuitenkin : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967