Myönnän ettei töistäni tahdo tulla enää mitään, mutta tulot putoisivat osasairauseläkkeellä pieniksi.
Voiko työantajapuoli "pakottaa" osa-sairaseläkkeelle?
Olen kunnalla töissä.
Työkaverit ja pomo yrittää potkia minut osa- sairauseläkkeelle
4
208
Vastaukset
- ole rauhassa
Ei voi. Ko. eläkettä voit itsellesi hakea vain sinä itse ja jos et hae niin se on voivoi ja lämmin leipä.
- näin on
osatykyvyttömyys eläke kun sen olet saanut työnantaja taatusti potkaisee pellolle ei niiltä kevennettyjä töitä heltiä .siinä sitten kärvistelee eläkeikään asti perustoimeentulo rahoilla.
- 54v työnhakija
Noin se menee. Saat osatyökyvyttömyyseläkkeen ja jatkat töissä osa-aikaisena kunne seuraavat yt:t potkii sut pihalle. Koita siinä sit hakea uutta työpaikkaa, voipi olla haastavaa. Täyttä sairaseläkettä ei heru joten kituutus ja ketutus ja kusetus alkakoon.
Näin kävi minulla. Että kiitos. - Työllistetäänkö ?
54v työnhakija kirjoitti:
Noin se menee. Saat osatyökyvyttömyyseläkkeen ja jatkat töissä osa-aikaisena kunne seuraavat yt:t potkii sut pihalle. Koita siinä sit hakea uutta työpaikkaa, voipi olla haastavaa. Täyttä sairaseläkettä ei heru joten kituutus ja ketutus ja kusetus alkakoon.
Näin kävi minulla. Että kiitos.Nimim. 54 työnhakija. Sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista päivärahaa, jos muut tarvittavat ehdot täyttyvät.
Tietysti kun sinulla on ikää noin vähän, niin jäät heikoille. Mutta onneksi varmaan sinua työllistetään kunnan puolesta, jottet putoa ansiorahapäiviltä.
Voin olla väärässä. Huono homma kuitenkin : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984