Hyvä tuntihotelli soi 11-12

kerran reissulla

Suosituksia hyvästä tuntihotellista soi11-12 ja mitä semmonen maksaa, kaikkine päivineen. Mielummin vähän tasokkaampi kuin pelkkä ikkunaton koppi mutta jos ei ole niin kaikki kelpaa. Paree olis sellainen mistä olis näkymä merelle. Lähetään porukalla "kalasteleen" ja vaimot jää hotellille paistattelemaan.

28

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan kysyn

Oletko tullut ajatelleeksi, montako Soi 11-12 kujaa Pattayalla on?

• ainakin kolme

Soi 11 eli soi honey soi 11 eli soi art ja jomtienilla soi 11

• vainyksiii
        ainakin kolme kirjoitti:

Soi 11 eli soi honey soi 11 eli soi art ja jomtienilla soi 11

soi sip et...vain yksi löytyy...siinnä taas paikallistuntemusta,kun ei ole käynyt koko paikassa.

• oniitä

Onhan se tossa aloituksessa selvästi sanottu mutta ilmeisesti et ole alan mies, ainakin minä ymmärsin.
      Aloittajalle että kyllä niitä siellä on mutta kokemusta valitettavasti ei ole. Ja jos mahdollista niin käy katsomassa etukäteen, minkälaisia ne on. Siinä nurkilla pitäis olla montakin tuntihotellia.

• impo

Royal gardenin vasemmalla puolella edestä katsottuna, 1. tai toinen kuja,
      siin on ainakin 1 tuntihotelli, ihan hyvä 200baht/2h.
      Nappaat hutsun royal gardenin kohdalta beach roadilta niin sinne varmaan vie.

• jappelipaa

Ei kukaan niin epätoivo ole että ottaa jaabaamimmin joka on pahin ratakone ja iäkkäin koko paikassa juuri rannasta. Onko niin pa.ta tämä porukka, huhhuh.

• ompiko

Mistä nuo tuntihotellit tunnistaa kun eivät sitä mitenkään erikseen mainosta. Olis nimittäin mielekäämpää mennä suoraan oikeaan paikkaan. Sen mitä minä olen huomannut niin vuokrausajat ovat , päivä, viikko tai kuukausi.

• Tytöt tietää

Kyllä ne tytöt tietää.

• koko tunti

Meinaatko katsella ikkunasta maisemia koko tunnin ?

• suolahintaaaa

Suolaset hinnat pelkästään maiseminen takia. 100thb/tunti..sehän on 2400thb vuorokaudessa. Sillä saa jo luksusmajoitukset kylpyammeella ja aamupalalla,jopa pattayalta. En maksisi tollaista hintaa jostain päyöluukusta.

• tiedoksi.
        suolahintaaaa kirjoitti:

Suolaset hinnat pelkästään maiseminen takia. 100thb/tunti..sehän on 2400thb vuorokaudessa. Sillä saa jo luksusmajoitukset kylpyammeella ja aamupalalla,jopa pattayalta. En maksisi tollaista hintaa jostain päyöluukusta.

2400 THB saa Pattayalta 5 tähden hotellin. Hua Hinistä pulukopin. Hua Hinissäkin on muuten noita tuntihotelleja minne tytöt taluttaa sinut Soi Bintaba´tilta hinta vaan on 200-300 THB tunti jollet voi omaan hotellisi heitä viedä.

• hyväkuntoinen

Tiedoksi sinulle että kaikki ei toimi samoin kuin sinä. Sinulle ehkä riittää reilusti se tunti, ehkä varttikin. Itse olen käyttänyt kokolailla 3h koko session. Tunti on ihan liian lyhyt aika joka muistuttaa jo samalta kuin tumputus. Ehkä niillä vanhemmilla ja huonokuntoisilla riittää se tunti kun laskee että siihen kuuluu suihkut sun muut vaatehösselit. Alta 2 tuntia en ole koskaan käyttänyt ja täytyyhän se ottaa koko rahan edestä. hyväkuntoinen

• mikasoikoon
        tiedoksi. kirjoitti:

2400 THB saa Pattayalta 5 tähden hotellin. Hua Hinistä pulukopin. Hua Hinissäkin on muuten noita tuntihotelleja minne tytöt taluttaa sinut Soi Bintaba´tilta hinta vaan on 200-300 THB tunti jollet voi omaan hotellisi heitä viedä.

Koita kirjoittaa kadun nimi oikeun,jos olet ollenkaan siellä käynyt. Mikä on esim läheisen soin cabaree-klupin nimi?

• maaiikkaa

Hei aloittaja, vaimosi luki just tuossa vieressä tät sun juttuas, hän myös kalastelee isompaa kun kuulemma kotona joutuu tyytymään kukiseen hilliin !

• Turhat roikkuvat

Vai vaimo ? Eihän näillä täällä roikkuvilla ressukoilla mitään vaimoja ole,
      Olisko syytä suunnata harrastuksensa johonkin muualle , ON NIIN
      lapsellista pikkupentujen touhua koko palstan pölinät.

• mixoot2

No mitäs sinä sitten täällä teet? Onks näitä pakko lukea? Tä?

• 28x

Vaimos taitaa olla sika-malia, sellanen jokisika jota ei kehtaa rannalle viedä.
        Pillukin löytyy lukuisten ihrakerrosten alta.

• eiemooooo

Kuka voi väittää olevansa naimisissa , joka muka käy Pattayalla. Ei sellaisia ole. Emäntä antanut kenkää , vienyt omaisuuden, niin jäähän siitä traumoja.

• 28x...

Jahas, tässä nickini käyttäjä päästeli älynväläyksiään. Kahdella lauseella hän osoitti älykkyytensä voittamattomuuden.
      Tunnisti jokisian sika- maliasta mutta ei kuitenkan sitten ollut varma että mitä oikein oli panemassa lukuisten ihrakerrosten alta?
      Yritätkö saavuttaa kyseenalaista kunniaa 28 x... nickin käytöstä? Voinen kertoa että tehtävä on haastava. Minä kun jotain totean omana tuntemuksenani niin poskille lätkijöitä riittää joskus pilvin pimein. Se on joskus aivan hauskaakin kun huomaa herättäneensä ajattelua yksinkertaisista asioista. Kyllä kirjoitustaitosi täytyy kohentua aika tavalla saavuttaakesi tasoni. Pistetäänkö kilipailu??
      Ainoa oikea 28 x...

• ksessi4

soi 13/2 rantakadulta ylöspäin noin 100m ja oikealla 200B/h siisti peilit katossa ja seinissä. Sinne vaan ja laatuseksiä hoikan thaikun kanssa niin unohtuu ryhävalaat hetkeksi

• tarkoitatko

Nitisha bar ?

• pehtooopahhiiii

Haloo, joku pectopah on ko osoitteessa. Onko edes paikalla käyty.

• nimet esiin

Vois laittaa vähän tarkemmat tiedot että sinne löytää. Aika epämääräiset neuvot annoit jolla kukaan ei varmaan löydä mitään. Onko se kovinkin vaikea laittaa nimi tai edes tuntomerkit paikasta? Aika vähän täällä on näitä asiantuntijoita vaikka luulis että heitä on pilvin pimein, ainakin juttujen mikaan.
      28kin jauhaa sitä iän ikuista soopaa, tietämättä asioista mitään.

• 28x...

Hih, ootte te hauskoja veikkoja kaikki. Ainakin kolme sanoi heti alussa hra ainakin kolme. Olen itse vieraillut ko paikassa. Jossain kai kertoilinkin siitä tarinan, mutta pistetään uusiksi. Eletään vuotta 2010.
      Olimme kaverini Paven kanssa rannalla, vakipaikallani siinä Walkkarin alkupäässä heti. Molemmilla meillä oli oppaat mukana jotka siinä soppaa söivät. Sanoinkin Pavelle että meillä on Pattiksen rumimmat oppaat. Pave omaansa vilkaisi ja myönsi. Ehdotin siinä päivän ratoksi että lähtisimme käväisemään tuntihotskassa. Kaverihan innostui ja lisää kyselemään. Sanoin että palmun alta tyttö 500 patia ja huone 100/h.
      Näin teimme. Koppi oli ainakin minulla ikkunaton ja muutenkin naurattaa huoneen taso kun jälkeenpäin ajattelee. Hintaan kuului 2 puhdasta pyyhettä ja lakanatkin olivat pestyjä. Noh, hommat hoideltiin jotenkuten ja otimme kulmakuppilassa kaljat. Sanoin että oppaille pitää selittää nyt missä olimme olleet; kyseessä oli vakavamieliset seurustelut. Useamman päivän juttuja. Laiskotti näet ja akat olivat kivoja kun olivat rumia. Vartalot olivat kyllä tosi nättejä. Pave osti Crocsit että pystyimme sanomaan että olimme shoppailemassa. Hah, kun tulimme selityksinemme rantapaikalle niin selvisi että akat olivat olleet vaklaamassa meitä. Pavea ja mua heitettiin sitten niillä muovitossuilla. Asia päätettiin naurulla, halattiin ja oltiin taas kavereita. Se siitä tuntihotskasta. Juu, nimeä en kyllä muista mutta siinä se on. Jos likan palmun alta ottaa niin se taluttaa ukon juurikin siihen mestaan. Voipi olla että hinta tänäpänä on jo 200 patia/h, tiedä häntä.....

• psykopaattiko

eli,taaskaan et tiennyt mitään. oletkohan koskaan edes käynyt kammaria pidemmällä. vaikuttaa vähän siltä että ensimmäinen personasia haluaisi lähteä mutta kolmas ei anna periksi. Tämmöisiä henkilöitä sanotaan psykopaateiksi, kuulostaako nimi tutulta. olet sen varmaan kuullut käydessäsi kuukausikäynnillä lääkärillä. Laitan tähän vielä pienen linkin josta voit käydä lukemassa ja todeta että muut kyllä ymmärtävät ja huomaavat .
      ai niin, montako persoonaa sinulla on?

• 28x...

olen aivan varmasti sosiopaatti ja totta on että psykopaatiksikin minua epäillään. Se on hyvä asia. Kukaan joka minut tuntee ei tule vitt'uilemaan koska ei voi tietää miten siihen tänäpänä suhtaudun. Jonnekin palstalle tästä höpisinkin mutta menkööt nyt hieman niinkuin toistona. Psykopaatti- epäilijä on siis aivan oikeassa.
      Nyt en vain ymmärtänyt lauserakennelmiasi joissa ihmettelit ensimmäisen persoonani halua lähteä jonnekin mutta kolmas personasia ei anna periksi? Minne se toinen persoona jäi? Se muuten saa minut matkustamaan.

Koska minua epäillään vahvasti psykopaatiksi niin yhteiskunta on päättänyt omasta hakemuksestani kustantaa minulle psykoterapeutin istunnot 2 x/kk. Yksi tunti maksaa 120 e. Äijä on ihan psyko ite, darvinistikin vielä. Sanoinkin että Sinä olet kai apina ollutkin mutta meidän suvussamme ei ole ollut ainuttakaan. Jos apinat kehittyisivät niin kai Korkeasaaren apit käyttäisivät jo kesällä mekkoja ja skrakoja.
      Juuh se terapeutti on ihan kiva ukkeli; ikäiseni eikä sille tarvitse selitellä itsestäänselvyyksiä kun se on ne nähnyt.

Kekkasin tuon terapeuttijutskan kun katoin töllöstä että Nykissä kaikilla hienoilla ihmisillä on oma terapeutti niin kekkasin että mäkin tahdon tollaisen. Tää on tautisen tositarinaa niinkuin olette huom anneet kirjoituksistani niin kyllähän minä apua tarvitsen. Mutta kun ei ole riittävän älykkäitä tyyppejä keiden kaa pääsisi oikein kunnolla ottelemaan.....Saaristakin puukotettiin; en tiedä mitä olisi /h veloittanut?

• 28x...

Erinomaisen ansiokas sivukaappaus oli hänellä hra 34x..
      Artikkeli oli aivan söpö mutta sekoitit nyt tyyppejä keskenään. Sosiopaatti ja psykopaatti ovat aivan eri henkilöitä kuin näihin rinnastamasi patologinen valehtelija. Näitä ei voine rinnastaa millään tavalla missään yhteydessä.

Lainaan tässä artikkelin viimeistä lausetta, tosin korjattuna koska oli kirjoitettu tosi huonolla suomenkielellä:
      "tietämättömyys tai väärän tiedon kertominen ei ole valehtelua koska sen voi aina korjata".

Näin se homma etenee. Mullakin toi käyntien määrä alkaa olemaan samaa luokkaa kuin Sinulla. Laahatkoon tuo nickini nyt hieman jäljessä, koska kaikki eivät juttujani lukea halua että voivat sitten niitä vältellä. (olen varma että lukevat).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe