Toisen lapsia ei voi rakastaa

äitipuoli suurperhee

mutta suotavaa olisi, jos toisen lapset kunnioittaisi ja rakastaisi isänsä valittua uutta vaimoa. Se on vähintä mitä voi odottaa, silloin yhteiselo hoituisi hyvin kun kerran yhdessä pitää asua tai olla.
Lasten kuuluu kunnioittaa kaikkia aikuisia, sillä uudet aikuiset perheessä he ovat vastuussa lapsista ja tekevät kaikkensa heidän eteen. Aikuinen taas ei välttämättä pidä vieraista lapsista, eikä tarvikkaan.. lasten kuuluu sopeutua.
Kun aikaa kuluuu, lapset huomaavat lopulta että ilman näitä uusia aikuisia, heidän elämänsä olisi luisunut raiteiltaan, ja vielä kiittävät siitä, että tulivat heidän elämään viimetipalla.

11

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi ja voi

Lissu vuodattaa nyt taas paatoksella monille palstoille. Onko lissulla tylsää? Mene ulos!

• roskaläjävanhempana

Aivan roskaa kirjoitat.
      Sinä itse olet luopunut
      avioliitosta.
      Pitäisikö lastesikin?
      Saatanan epäpyhä hölmö.
      Et voi vaatia lapisiltasi
      mitään.
      Et ainakaan kunnioittamaan
      omia hölmöilyjäsi.
      No ainakin näkevät,
      että ikä ei tuo viisautta.
      Sekin on hyvä oppi.

• Terapeuttisi

Avaaja. Olen sinusta huolissani.

• lapset rakastivat mi

Minä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, niinkuin moni meistä.
      Kun asuu vuosia toisten lasten kanssa, alkaa mitta oleen täynnä.. ja se on aina ilon päivä, kun he muuttavat pois ja käyvät harvoin. On aikaa muullekin passaamiselle.

• Tyhmyydestä kärsii

Minä asuisin ennemmin yksin vaikka kalliimmaksi se tulee niin oma rauha tärkeämpää. Ei ole kenenkään pakko alkaa hotellinpitäjäksi.

Mikä pakko ahtautua yhteen läjään asuun ja sitten valittaa?

• talo elää tavallaan

Samaa mieltä, vieras lapsi on aina vieras. Riittää kun muutaman kerran vuodessa tapaa, ja jos haluavat tavata vanhempansa, pyytäkööt vierailulle luokseen. Aika outoa se muuten on että tätä ei taphadu koskaan......

• riivatun tenavat

Meille kans ei ole miehen lapsilla mitään asiaa. Ovat niin likaisia ja ilkiöitä etten halua edes nähdä, olen sanonut miehellekin että pitäisi kakaransa poissa meiltä, ja suotavaa olisi ettei itsekkään menisi sinne. Ei ole yhtään lapsenomaisia kakaroita, hirivöitä ne ovat.

• .........

Hmmmm. Jos JOS MINUN LAPSILLE LAITETAAN KÄYNTI RAJOTTEITA NIIN A I V AN VARMASTI SAMAT OIKEUDET ,VELVOLLISUUDET JA RAJOTTEET KOSKEVAT VAIMONI LAPSIA !!!! JOS LAPSIANI YRITETÄÄN HÄÄTÄÄ POIS NIIN LÄHTEVÄT VAIMONI LAPSET MYÖS!

• lissu hei,

Ei sinulla ole mitään miestä eikä miehen lapsia Lissu, olet yksinäinen vanha katkeroitunut akka, etkä tiedä uusperheistä yhtään mitään.

• Terapeuttisi

Mikähän ihme avaajan ajaa tähän loputtoman törkyvuoren suoltamiseen tänne? En kykene enää ymmärtämään.

• aivoton turhake

.. nää on niitä buhhaahaailijan avauksia joka lissuttelee kaikki avaukset, mitkä ei miellytä häntä. Ensin kirjoittaa sen jälkeen lissuttelee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe