Hei,
Minkälainen mies on Marco joka toimi ja toimii ilmeisesti tänäkin vuonna Orient Suite hotellissa ravintolapäällikkönä (kai)? Olen kuullut että hän on tuppautuva, ahdisteleva, yrittää iskeä liki joka naisen. Kysyn siksi kun olen varannut matkan ko. hotelliin ja en todellakaan pidä mistään iholle pyrkivistä henkilökunnan edustajista.
Kertokaa tunnetteko, kokemuksia.
Toivon Asiallisia vastauksia, kiitos.
Marco
11
388
Vastaukset
- Mie romahdan!
Taidat luulla olevasi ainutlaatuisen hemaiseva? Kuuntelee huhupuheita ja sen toivossa varaa paikan nimenomaisesta hotlasta: mie romahdan! Törkeää myös nimetä huhujen perusteella ihminen oikein nimen kanssa. Todellakin todellakin todellakin!
- ole huoleti
Mutta ole huoleti , kyllä se varmasti kaikkein turistinaisten joukosta huomaa sinutkin ,varmsti saat sinäkin.
- 2014 Orient Suite
ole huoleti kirjoitti:
Mutta ole huoleti , kyllä se varmasti kaikkein turistinaisten joukosta huomaa sinutkin ,varmsti saat sinäkin.
Voi, voi kun täällä kilahdettiin:) Taisi osua omaan nilkkaan, Marco huijannut ja jättänyt, kyllähän se vituttaa niin paljon että tarvii täällä aukoa päätä. MINÄHÄn sanoin että haluan tietoa ko. henkilöstä, koska en halua tutustua liikaa henkilökuntaan ja jos siellä on yksikin iholle tuleva, vaihdan hotellia. Kysyin ystävällisessä hengessä kokemuksia, en suinkaan halunnut provosoida. Tietääkseni Marcon nimi ei ole oikea nimi :) Hotellinimi vaan...
Mie romahdan-viestijälle Olen todellakin hemaiseva, ihan aidosti, en lihava ja kaikki paikallaan :) Revi siitä sitten taas!!!! ole huoleti sinulle sanon että en ole vain turistinainen muiden joukossa vaan ihan omaa luokkaansa :)) - jokainen kelpaa
2014 Orient Suite kirjoitti:
Voi, voi kun täällä kilahdettiin:) Taisi osua omaan nilkkaan, Marco huijannut ja jättänyt, kyllähän se vituttaa niin paljon että tarvii täällä aukoa päätä. MINÄHÄn sanoin että haluan tietoa ko. henkilöstä, koska en halua tutustua liikaa henkilökuntaan ja jos siellä on yksikin iholle tuleva, vaihdan hotellia. Kysyin ystävällisessä hengessä kokemuksia, en suinkaan halunnut provosoida. Tietääkseni Marcon nimi ei ole oikea nimi :) Hotellinimi vaan...
Mie romahdan-viestijälle Olen todellakin hemaiseva, ihan aidosti, en lihava ja kaikki paikallaan :) Revi siitä sitten taas!!!! ole huoleti sinulle sanon että en ole vain turistinainen muiden joukossa vaan ihan omaa luokkaansa :))Kaikki turistinaisethan on hemaisevia ja haluttuja ja jokainen kelpaa ,oli sitten millanen tahansa.Rahalla on suurenpi merkitys ,kuin sinun ulkonäöllä.
- Mie romahdan!
ole huoleti kirjoitti:
Olen kylläkin mies enkä edes Alanyan matkailija. Törkeää puhua nimillä henkilökunnasta ja mustamaalata etukäteen. Siitä tässä on kyse. Nämä lempinimet ovat varmasti kävijöiden tiedossa. Häiritsevästä henkilökunnasta pitää ilmoittaa hotlan johtajalle.
- Lennart+
2014 Orient Suite kirjoitti:
Mie romahdan-viestijälle Olen todellakin hemaiseva, ihan aidosti, en lihava ja kaikki paikallaan :) Revi siitä sitten taas!!!! ole huoleti sinulle sanon että en ole vain turistinainen muiden joukossa vaan ihan omaa luokkaansa :))Mene Pattayalle niin saat varmasti olla rauhassa.
- Kokenut matkailija
Jos henkilökunta on tuppautuva, ahdisteleva, yrittää iskeä liki joka naisen, kannattaa viettää aikaa muualla kuin heidän seurassaan puolipukeissa rahojaan esitellen.
- TaasTurkkiin
Joo, Marco on ihan mukava ja jos ilmotat suoraan että ei kiitos niin saat olla rauhassa hänen huomioiltaan. Tavannut kyseisen herran jo kolme vuotta sitten eikä mitään ongelmia!
- nainenalanyanystävä
Marco tosi mukava kaveri! Tottakai hän yrittää saada myyntiä, koska se on hänen elantonsa. Olen tuntenut Marcon jo muutaman vuoden, eikä ole ollut ongelmia. Täytyy vaan sanoa,että ei kiitos ja asia sillä selvä. Onkohan tässäkin, että saa mitä tilaa, flirttaile ja toki siihen lähdetään mukaan, oli kyseessä kuka hyvänsä!! Marcolle kuitenkin kaunis kiitos!
- aapelipappa
Marco on tosi mukava kaveri jo monen vuoden takaa. Toki hän lähtee peliin mukaan jos joku suominainen niin haluaa, mutta se on hänen työnsä. Alanyassa on todella raju kilpailu hotelleilla, ja kaikki keinot käytetään. Ja Marcohan on samaa Surerin bisnes sukua kuin kultakauppias Kirka, nahkatakkikauppias Pelle, Alex, Simo ja Orient Suiten omistaja. Marco pyöritti myös AM:n hotellia Gumus ja oli tosi hyvä paikka. Mutta tosi hyvä kaveri!! Bisnes on bisnestä.Mutta heistä voi saada myös tosi ystäviä,ilman rahaakin!
- OS2014
Hei, huomasin keskustelun meidän Marcosta :) Todella mukava mies, olen tuntenut hänet kolme vuotta ensin Gumuksessä ja viime syksynä Orient Suitessa. Tottakai yritti iskeä ym, mutta kun kerroin etten halua enempää kuin olla ystävä hän ymmärsi :) On todella hienoa että Marco on opetellut suomea niin hyvin, olemme paljon keskustelleet fb:ssa. Hän haluaa oppia lisää suomea ja haluaa tulla suomeen käymään. Tiedän Marcon oikean nimen, hän näytti minulle henkilökorttinsa, Surer todellakin mutta Marco on keksitty nimi. Kaikki Surer- sukulaiset jotka ovat työskennelleet Gumuksessä&Orientissa ovat fb-ystäviäni :)
Menen taas syksyllä Alanyaan ja Marco hoitaa meille vuokra-asunnon ettei tarvitse maksaa kallista hotellia. silti voimme mennä Orientiin altaalle ja syömään ym. Marco on Hieno Ystävä kuten muutkin Surerit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558