Kellään tämmöistä, että kun lähtee käymään vaikkapa kaupungilla, niin tulee pissahätä jo parin tunnin sisällä, mutta jos sen kanssa jaksaa kipristellä kotvan aikaa, saattaa mennä ohi ja sen jälkeen olo kuin ei mitään olisi ollutkaan.
pissahätä
7
4040
Vastaukset
- pissiliisi
Mulla pissahätä iskee jo saman tien, kun pääsen kaupungille. Ei auta yhtään, vaikka olis just kotona käyny veskissä. Öisin jos en mene pissalle, niin aamulla ottaa mahaan ihan pirusti, eikä meinaa pissa tulla millään. Alkuun kun pääsee, niin saa käydä sitten monta kertaa päästämässä sitä ulos.
- Samoin
ihan samat täällä,alko samaan aikaan kun vaihtarit.Ärsyttävää.
- vaihdevuodet
Samoin täällä..ja aamulla monesti ajattelee et loppuuko lainkaan pissantulo...ja kun vessan ohi menee vois käydä vaikka koko aamupäivän...tämäkin oire aina sellaista kausittain..
- kuumat aallot
Ne on vaihdevuosiin kuuluvia oireita. Virtsarakon limakalvot kuivuu, ja se aiheuttaa jatkuvan virtsaamistarpeen. Paikallishoitoa kannatta alkaa käyttämään, niin loppuu jatkuva vessassa käyminen. Esim : Ovestin puikot ilman reseptiä saa apteekista.
- ----
Hormonikorvaushoito ja paikalliset tabletit, puikot tai voiteet auttavat. Itseni on otettava molempia. Kyllä on tuttuja nuo oireet.
- Muutamat konstit
Itselläni on ollut koko iän yliaktiivinen rakko.
http://yle.fi/uutiset/yliaktiivinen_rakko_juoksuttaa_satojatuhansia/5503028
Lenkkeillessäkin pitää päästä metsäpolulle guselle.
Ohkaset terveyssiteet ovat vielä riittäneet lievään virtsankarkailuun mutta luulen vaihdevuosien nyt alkaneen (48) kohta pitää siirtyä tenaleideihin.
Harva yö menee ilman vessaan heräämistä. 1-2 kertaa saa normaalisti käydä.
Onnistuuhan se kipristely ihan pakon edessä mutta yleensä valikoin sellaisen tavaratalon ensimmäiseksi johonka pääsee vessaan. Kahvia ei voi missään nimessä juoda ennen lähtöä, pitää olla muutama tunti juomatta yhtään mitään.
Olen niin tottunut tämän ominaisuuteni kanssa elämään et sen kanssa elää ihan luontevasti. - gwneth
Se voi olla semmosta jännäpissaakin kun pääsee shoppailemaan :)
Itse tässä kärvistelen myös hiivan ja virtsaongelmien kanssa. Onneksi nuo pissavaivat ainakin hetkeksi hellittivät. Käytän puikkoja ja tabletteja. Hain nyt vielä kookosöljyä luontaistuotekaupasta ja laitan sitä tavaraani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767