Välillä vasenta korvaa kutittaa ja pikku rillillä kutittelen. No tarpeeksi, kun kutittaa, niin ilmeisesti tärykalvo ei tykkää ja tunnen pientä kipua korvakäytävän päässä. Ja kun on liikaa kutittanut, niin korva myös tietyllä tapaa alkaa "puutua" ja on jonkin aikaa (parisen/muutaman tunnin) hieman sellainen. Myös kuulo tuntuu tuona aikana samassa korvassa hieman "tukkoiselta".
Onko korvassa vaan vaikkua? Vai ovatko korvakäytävän tuntokarvat vaurioituneet? Vai onko kuulossa itsessään vikaa? Minua on läimästy aikoinaan pari kertaa molemmille korville ja toisesta korvasta melkein lähtikin kuulo. Se palautui kuitenkin muutamassa tunnissa eikä lääkärikään löytänyt/todennut pysyvää vauriota. Ei se varmasti hyväkään tehnyt, mutta ei sitä tekemättömäksikään saa. Minkäs teet, kun maailma on idiootteja täynnä. Etkä voi joka sekunti varautua pahimpaan.. varsinkaan lapsena.
Välillä saan myös tinnityskohtauksia, eli korvassa alkaa inistä, mutta ne yleensä loppuvat muutamissa kymmennissä sekuinneissa. Ilmeisesti sama asia kuin korvan "lukkoon meneminen", mutta vaan äänen kera?
Outoa "puutumista" toisessa korvassa
korvaakorvaa
1
2318
Vastaukset
- apua vaivaan
No älä sormeile!
Waxol korvasuihke on oikein hyvä ja riittoisa, on luonnonaine. Sain vinkin tältä palstalta ja olen huomannut kuinka se auttaa. Koska korvakäytäväni oli kovin hilseilevä ja vaikkua tekevä, niin olen suihkuttanut 2 kertaa viikossa. Kuulemma kerran viikossa tavallisesti riittää.
Suihketta saa ainakin Yliopistonapteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099