Välillä vasenta korvaa kutittaa ja pikku rillillä kutittelen. No tarpeeksi, kun kutittaa, niin ilmeisesti tärykalvo ei tykkää ja tunnen pientä kipua korvakäytävän päässä. Ja kun on liikaa kutittanut, niin korva myös tietyllä tapaa alkaa "puutua" ja on jonkin aikaa (parisen/muutaman tunnin) hieman sellainen. Myös kuulo tuntuu tuona aikana samassa korvassa hieman "tukkoiselta".
Onko korvassa vaan vaikkua? Vai ovatko korvakäytävän tuntokarvat vaurioituneet? Vai onko kuulossa itsessään vikaa? Minua on läimästy aikoinaan pari kertaa molemmille korville ja toisesta korvasta melkein lähtikin kuulo. Se palautui kuitenkin muutamassa tunnissa eikä lääkärikään löytänyt/todennut pysyvää vauriota. Ei se varmasti hyväkään tehnyt, mutta ei sitä tekemättömäksikään saa. Minkäs teet, kun maailma on idiootteja täynnä. Etkä voi joka sekunti varautua pahimpaan.. varsinkaan lapsena.
Välillä saan myös tinnityskohtauksia, eli korvassa alkaa inistä, mutta ne yleensä loppuvat muutamissa kymmennissä sekuinneissa. Ilmeisesti sama asia kuin korvan "lukkoon meneminen", mutta vaan äänen kera?
Outoa "puutumista" toisessa korvassa
korvaakorvaa
1
2262
Vastaukset
- apua vaivaan
No älä sormeile!
Waxol korvasuihke on oikein hyvä ja riittoisa, on luonnonaine. Sain vinkin tältä palstalta ja olen huomannut kuinka se auttaa. Koska korvakäytäväni oli kovin hilseilevä ja vaikkua tekevä, niin olen suihkuttanut 2 kertaa viikossa. Kuulemma kerran viikossa tavallisesti riittää.
Suihketta saa ainakin Yliopistonapteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913